Jump to content

Pane Profu

Membru în rodaj
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About Pane Profu

  • Rank
    Forumist
  • Birthday May 1

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Czech Republic
  • Interests
    Daewoo Lanos
  • Din
    Pardubice
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Lanos
  • An
    2002
  • Nr. Inmatr.
    1E1 9426
  1. Multumesc, Corneda. Credeam ca numai la a mea sta acul de la combustibil ridicat.
  2. Dar cand am cumparat-o, acum vreo 4 - 5 luni erau toate indicatoarele pe zero cand opream motorul. Cum ti explici?
  3. Salut! Am uitat sa va spun ca de cand nu mai vrea sa porneasca, acul de la benzina sta ridicat si nu mai coboara cand opresc motorul. In schimb, indica nivelul corect de combustibil. M-am uitat pe la sigurantele de sub capota si la cele de pe stalpul usii din dreapta fata dar nu am vazut nicio siguranta defecta. Vreo sugestie?
  4. Astazi am mers aproape 400 de km cu masinuta mea. Sunt foarte incantat de ea, s-a comportatat impecabil, am accelerat chiar si aproape de 150 la ora. In schimb are aceeasi problema cu pornirea. M-a ajutat un politist ceh s-o pornesc (impinsa ). Face un zgomot mare in timp ce merge si cred ca-i de la evacuare. Asa am cumparat-o.
  5. Are imobilizator? Unde sa caut? Cheia este clasica, zici ca-i de apartament numai ca are sigla Daewoo pe ea. Astazi am parcat-o in spatele unei cladiri si i-am schimbat roata. Cand am vrut s-o pornesc si am dat la automat s-a auzit pompa, dar parca s-a mai auzit si un zgomot mai mic in a doua parte a bazaitului pompei. Mi se pare ca s-a auzit dinspre motor. Im acel loc era liniste deplina si aveam si toate geamurile deschise. Nu m-am dumirit fiindca masina a pornit la a patra cheie. Solenoidul ala pot sa-l schimb si eu? Este vreun tutorial pe undeva? ...si, va multumesc tuturor pentru raspunsuri fiindca pana acum nu am facut-o! Tocmai am vazut ca discurile de pe fata sunt cam tocite (l-am vazut doar pe cel din dreapta, dar sigur sunt amandoua la fel!) cand am schimbat roata. Placutele de frana sunt aproape noi. Din pacate, rezerva este pusa invers pe janta, semnul este invers fata de directia de mers. Offf... Masina nu mai vreau s-o imping, este foarte grea si mi-e si rusine s-o fac.
  6. Nu sa aude decat bazaitul pompei de sub bancheta din spate. Niciun alt zgomot nu se mai aude. Aceasta problema a aparut la 2 luni dupa ce am cumparat-o. Dupa vreo 300 de km. Am luat-o cu 152.000 km in bord. Pe foaia din parbriz (la cumparare) scria 170.000 km. Cand invart cheia in contact se aprinde si becul de la airbag. Clipeste de 5 ori (fara zgomot) apoi se stinge. Este modelul cu un singur airbag, fara aer conditionat. Pe bara din fata, in dreapta, are un semn (zdravan) de lovitura si vopseaua sarita. Dar nu conteaza pentru mine asta. Mai are si defecte cosmetice, puncte de rugna, zgarieturi - cea mai rea dintre toate fiind la doua zile dupa ce am cumparat-o, cineva mi-a zgariat + infundat portiera de la sofer, a doua saptamana pe cea din dreapta, la o luna mi-au furat usita de la rezervor si busonul, nu am putut sa-i fac ITP-ul (doar pe 30 de zile) din aceasta cauza... dar nu conteaza toate astea pentru mine, eu tin la masina asta, am avut un Tico inaintea ei. Cu Tico nu am avut absolut nicio problema, decat ca se rupeau manerele de usa din spate, dar asta din cauza prietenilor mei prea puternici (si costau doar 9 lei bucata). Tot ce vreau eu este sa pot porni masinuta mea de fiecare data. Poate este o superstitie de-a mea, dar cand invart dimineata, hotarat cheia in contact chiar porneste. Ajung la serviciu, o parchez, sta in soare (ca nu este nici un pic de umbra acolo) si dupa 12 ore nu mai vrea sa porneasca. Am impins-o si la benzinarie o data. Dupa ce o pornesc prima data nu ma mai chinui asa de mult s-o pornesc, o ia la prima, a doua sau maxim a cincea cheie (de obicei). Trebuie sa va mai spun si ca aici un schimb de ulei + filtru costa 800 de coroane, cam 125 de lei, (un duplicat la cheia de contact este 1.600 de coroane). Hmm... si asta-i doar manopera! Mecanicii sunt foarte "scumpi" aici.
  7. Am un Lanos din 2002, TF69Y G, 1.5, benzina iar problema mea este urmatoarea: - dimineata, fiind un pic mai racoare afara, porneste la prima cheie (sau poate ca este doar o impresie de-a mea - asta cu racoarea!). - la pranz, cand este soare afara nu vrea sa mai porneasca, dau la automat, se aude pompa dar electromotorul nu invarte. Poate sa dureze si o ora si tot degeaba. - impinsa porneste. - nu am alarma.
 

×
×
  • Create New...