Jump to content

Senna

Membru
  • Content Count

    1538
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

About Senna

  • Rank
    Dominatorul
  • Birthday 01/18/1977

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    bogdan_moto
  • Skype
    daewoo_ro

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    tehnice, in special automobile, calculatoare, electronica
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Fiat
  • Model
    Punto II 188 1.9JTD
  • An
    2002
  • Nr. Inmatr.
    B69JWX

Recent Profile Visitors

5302 profile views
  1. S-a efectuat si revizia chiuloasei: inlocuire simeringuri supape si planare?
  2. nu ai pus plusul de la multimetru unde trebuie, l-ai pus la cel prin cheia de contact si nu la semnalul util utilizat de primarul bobinei de inductie pentru producerea curentului de inalta tensiune necesar producerii scanteii intre electrozii bujiei!
  3. Poate fi senzorul Hall din delcou defect ori efectiv bobina de inductie nefunctionala. Daca ai mici aptitudini de electrician poti verifica si tu cu un multimetru setat sa masoare zeci de volti daca apar impulsuri electrice la intrarea de joasa tensiune a bobinei de inductie cand se da la automat. Daca apar pulsatii de tensiune, incearca cu alta bobina de inductie, daca nu, verifica rezistenta senzorul Hall din delco demufat, ar trebui sa aibe cativa ohmi, daca are infinit schimba-l si ar trebui sa scapi. Astept raspuns cu ce ai constatat, spor!
  4. Incepand cu acest nou an au luat-o toti razna cu preturile la servicii, m-as bucura sa mai gasesti cu 50 de lei...pompa are un amic, o voi folosi la Passat-ul B6 al sotiei care are scut de plastic si chiar are sens...nu iese chiar tot uleiul dar merge si asa daca pastrezi modelul de ulei anterior...nu cred ca mai ies depunerile de pe fundul baii de ulei. Trebuie insistat pt schimbarea garniturii de cupru de la buson baie desi eu am facut 50 de schimburi de ulei in aproape 30 de ani de cand cochetez cu mecanica auto si nu am schimbat-o si nu a curs niciodata...
  5. Si l-ai schimbat? Mi-au cerut si 150 lei si 170 lei manopera la service doar pt schimb ulei si filtru...au zis ca daca nu-mi convine pretul sa mi-l schimb singur pe camp... La Matiz e greu accesul caci surubul de 17 de golire a baii de ulei este orientat catre pedalier, la fel era si la Tico si injuram cand mi-l schimbam...deh... Oare mai primesc benzinariile ulei ars, mai sunt obligati? Ca la service nu il dau ca unii se incalzesc cu el, dupa ce incaseaza cat castiga un om normal intr-o zi de munca. Mai bine il dau pe gardul de la tara...
  6. Este mai indicat uleiul 5w30 sau 10W30 pt Matiz, il citez pe maestrul Tolin care din pacate nu mai activeaza de multi ani pe aici... Eu as incerca Liqui Moly, acum asa e trendul... Vad ca majoritatea discutiilor din sfera s-au mutat pe grupuri Facebook, eu unul nu ma descurc, prefer old scool...
  7. Senna

    Spark-Ul Albastrui

    Atata timp cat nu trage aer fals, pe om nu l-a interesat ca nu are furtun original de cauciuc nou. E doar o chestiune de design, ar fi ajutat daca folosea power-tape la culoare. Preturile la piese noi, originale sunt nesimtit de mari, si mai si stai dupa ele, mai bine rezolvi artizanal, improvizezi.
  8. Geo, scuze pentru raspunsul intarziat dar crede-ma ca nu am stiut ce sa raspund. O mai ai? Am si eu o troaca similara pe inventar pentru care nu stiu ce solutie sa propun. Pana acum doar discutii. Acum realizez ca inainte sa decid schimbarea de motor ar merita, macar ca fapt divers, sa separ chiulasa de bloc sa vad si eu sa vad ce naiba s-a intamplat cu pistonul nr. 2. Nu se poate palpa prin orificiul bujiei, e sigur dezintegrat. La fel si un culbutor. Lantul de distributie nu este rupt, asa ca nu e o dauna tipica. Daca vrei, trimite-mi adresa ta de email pe privat si iti dau detalii si poze cu daunele constatate pana acum. As vrea sa cred ca in acest caz voi lua cea mai buna solutie din punct de vedere tehnic si economic. Multa stima!
  9. Senna

    Masina Mea

    Cat ai mai luat pe ea?
  10. Ce se mai intampla cu masina? Ca incerc sa repar si eu una cu aceeasi motorizare, nu stiu inca daca mai merita sau nu, ar cam trebui inlocuit motorul cu totul (culbutori la o supapa de evacuare rupti, tachet sarit, margine chiulasa catre bujii sparta, bujie lovita, piston spart, motor intepenit
  11. Senna

    OCTI

    Am schimbat-o, acum am una de 1.6 103CP, mai multa putere, mai mult KOX :))
  12. Senna

    OCTI

    Mi-am luat de 10 zile o Skoda Octavia II 20111.4 16V 80CP benzina/GPL si lucrez pe ea ca si conducator auto taxi. Sunt foarte incantat, castig cu ea bani sofand din placere. O am la plan si intentionez s-o iau la ramanere, merg azi sa discut acest aspect cu proprietarul ei. Directia este perfect de precisa si cu un feedback excelent, cum numai la masinile din gama VAG am vazut. Electro-Hidraulica Pedala de acceleratie lunga ca la BMW/Mercedes, schimbator de viteze precis. Acum ma urc in ea si incep munca, o saptamana buna tuturor!
  13. Senna

    Nubira Ii

    Mie imi place cum arata. Nubira merge bine pe original, in afara de jante de aliaj eu unul as completa cu geamuri ionizate sau cu folie omologata. Astept cu interes la inceputul lunii octombrie sa achizitionez la un pret modic o Nubira2 2006 cu care sa imi fac de lucru. Dupa ce o iau, ii fac si eu topic si revin la intalniri. Keep up the good work!
 

×
×
  • Create New...