Jump to content
 

nuvolari

Membru
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

About nuvolari

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • MSN
    bogdan_mih@hotmail.com
  • Yahoo
    bogdan180177@yahoo.com

Profile Information

  • Din
    -
  • Auto
    -
  • Model
    -
  • An
    -
  • Nr. Inmatr.
    -
  1. Pai ai tu Zmeule catalizator?
  2. Eu cred ca ajustarea automata a volumului nu are legatura cu turatia ci cu zgomotul. Sistemul electronic incearca ca raportul semnal/zgomot sa se pastreze astfel incat chiar daca stai pe loc la relanti sau mergi cu 140 cu geamurile deschise senzatia de volum e aceeasi. Adica la zgomot mic-volum mic, zgomot mare-volum mare.
  3. Cablul de 10mm^2 n-ar rezista la 100 Amperi, daca unul de 1,5mm^2 tine 10 Amperi, pentru 100 A trebuie 15mm^2. S-o gasi oare de 16mm^2?
  4. Cred ca un conductor gros de + (sa zicem 3 conductori de 2,5mm^2 pusi in paralel) pot suporta varfuri de 50 A cu pierderi de tensiune mai mici de 0,1 volti. Hai sa fim seriosi, alternatorul de Tico nu poate suporta curenti mai mari, asta daca nu vrei sa schimbi bateria anual, deoarece se va sulfata mai repede. Stiam ca pt performante mari se mai pune o baterie dedicata instalatiei audio.
  5. Intre orele 18-19 este blocata intreaga rampa de jos din intersectia mare de la Academia Militara pana sus la intersectia cu Panduri, de fapt pana la Razoarele. Si sa ajungi si de pe stanga pe dreapta...cam greu
  6. @tolin_afc: In regim de relanti accelerat, fortat, se consuma mai multa benzina pe unitatea de timp deoarece crescand depresiunea de sub clapeta de acceleratie creste si debitul de benzina prin jiglorul de relanti. Cine este mai atent a sesizat ca franarea este mai buna in regim de frana de motor nu doar datorita franarii produse de motor ci si datorita cresterii depresiunii in colectorul de admisie si deci si in servofrana, obtinandu-se o servoasistare mai puternica a franei.. Referitor la acetona, iata ce mi-a dezvaluit un inginer chimist: "acetona 100% intra in categoria substantelor foarte toxice,ai nevoie de licenta speciala pentru achizitionare" @SORAN: Daca ai benzinara pe injectie atunci e mai de preferat frana de motor, mai ales ca motorul este fiabil si placutzele de frana sunt deseori scumpe. La Tico sunt placutzele ieftine si cred ca te scoti mai bine cu mersul la liber, adica benzina suplimentara consumata prin franarea frana de motor e mai costisitoare decat schimbatul placutelor putin mai devreme, asa ca incearca sa gasesti acest interesant device care da titlul acestui thread. @Abram Burel: Hysterezisul pomenit de tine este folosit la injectiile moderne de benzina, cine are computador de bord a remarcat ca la frana de motor consumul aratat nu devine instant nul, se face o scadere gradata spre 0 a timpilor de deschidere ai injectoarelor. In cazul carburatiei, ar trebui pusa saraca electrovalva in regim pulsatoriu foarte rapid si sigur n-ar fi in stare, ca doar nu-i injector
  7. Si s-ar mai gasi acest device? mai complicat cu traductorul de impulsuri, acceasi polemica ca in cazul turometrelor
  8. E perfect, eu stau la Soseaua Panduri Asa ca n-o sa apuc sa ma prajesc pana ajung la el >-
  9. Cu riscul de a fi redundant, am constatat ca Tico A/C nu mai are deloc eficientza. Instalatia a fost incarcata prima oara acum cativa ani, masina fiind din 98. Unde sa ma duc si sa scap mai ieftin?
  10. Ma gandesc la un sistem electronic care sa poata sesiza cand se ruleaza in frana de motor si sa inchida electrovalva de relanti, principiu deja aplicat la injectiile moderne de benzina. Problema este ca electrovalva n-a fost gandita sa lucreze prea des si s-ar putea sa nu reziste in timp... Trebuie montat un contact care sa se inchida cand clapeta de acceleratie este inchisa, eventual montat la capatul surubului de reglaj turatie relanti. Sau sa se izoleze de masa suportul care tine acest surub si sa faca masa la relanti. Contact inchis + impulsuri catre primarul bobinei mai multe decat la turatia de 1000rpm > electrovalva inchisa. Cred ca s-ar obtine reduceri de consum urban de peste 15%.
  11. In acest caz gazele sunt si mai fierbintzi deoarece mai putina caldura este disipata in compartimentul motor...
  12. Deci asta era, trebuia sa dau radiatorul jos, hmmm, dupa prima si ultima spalare care am facut-o n-am mai reusit sa bag decat max 3 litri de fluid in motor si trebuia sa inghita 4. Data viitoare dau jos si radiatorul.
  13. Chestia cu spalatul motorului nu este perfecta, ramane 1 litru de apa in motor care nu mai poate fi scos, deci sarurile minerale din acel litru rezident se vor depune. Poate la ultima spalare s-ar putea incerca sacrificarea a 2-3 litri de apa distilata care la scurgere ar antrena afara circa doua treimi din sarurile aferente unui litru de apa chioara si asa s-ar mai diminua depunerile. Fierberea banuiesc ca debuteaza in toata splendoarea sa cand acul indicator devine vertical? Ca la mine n-a ajuns niciodata sa stea drept...
  14. Eu am votat tot Cielo, pentru ca este o masina mult mai corecta decat Logan.
 

×
×
  • Create New...