Jump to content
 

Dj_Dark

Membru
  • Content Count

    5841
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    259

About Dj_Dark

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 03/28/1981

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    Dj_Darkro

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    masini, calculatoare, electronice.
  • Din
    Bucuresti, Rosiori
  • Auto
    Bmw, Daewoo
  • Model
    320d, 318i, 3 x Espero
  • An
    2004 , 1992 , 3 x 1996
  • Nr. Inmatr.
    Nu incap 5 bucati

Recent Profile Visitors

6762 profile views
  1. S-a montat muzica pe spate Condensatorul e nou, restul vechi. O sa mai vina un set de boxe pe spate in locul celor originale dar momentan s-a testat asa. Statia aia s-a cam dus de la atata stat, cand am montat-o prima data nu mergea nimic, aparent s-a oxidat switch-ul de 2-3-4 canale, dupa un pic de frecus au luat-o pe rand boxele. Momentan merge, o sa iau un spray contact (nu mai am deloc) sa bag in el, poate isi mai revine. problema e ca subwooferul ala o zguduie de-i sar ochii si e posibil sa se intrerupa sunetul in functionare daca nu rezolv cumva. Nu a facut la test dar cine stie. Cam atat momentan, o sa trebuiasca sa pun niste insonorizant fiindca am uitat cum da porcul ala, vibreaza polita de sus, oglinzile pe usi...etc. In schimb am fost impresionat de "build quality", nu vibreaza mai nimic pe ea, la cea bej zdranganeau toate mecanismele alea prin capota portbagajului, aici in afara de rama numarului de imatriculare (aia se rezolva repede) nu se aude nimic altceva.
  2. Dupa felul cum a fost pusa problema va recomand cu incredere sa mergeti intr-un service. PS Consultati va rog si sectiunea tehnica inainte sa deschideti topicuri pe probleme deja discutate.
  3. E...complicat, mai ales punctul 3.
  4. Update, desi nu e ontopic dar daca tot s-a interesat lumea. Deci la masina se face identificare, costa 170 ron, se uita la serii, km, roti...etc, nu se pune pe stand de frane, noxe..etc. Un lucru foarte important, s-a cerut autorizatia de la folia spate si s-a verificat. Ce exact nu stiu, presupun ca daca firma aia e autorizata rar, deci aviz amatorilor, pastrati foaia aia. Cam atat, masina a trecut cu brio, saptamana viitoare ma duc sa imi iau talonul.
  5. Fiindca furtunul de admisie se rupsese de la atata timp, s-a inlocuit cu asta. Totodata am preferat sa mut senzorul de temperatura in carcasa filtrului de aer. In configuratia veche era pe furtun.
  6. Nu stiu daca postul de mai sus este in spirit de gluma sau serios dar daca e serios, nu pot sa zic decat, bafta cu masina, nu voi mai comenta nimic in plus PS, fa rost de niste casti pe usb si vei auzi si sunetul. Sau varianta nr 2, pe smartphone.
  7. Foarte posibil, nu stiu cum e la nubira.
  8. Gata interiorul, intre timp s-a montat si scaunul dar am uitat sa fac poze. Concluzia, doar rezistentele de spatar merg la ambele scaune, sezut deloc, s-a vazut si la aparat, alea de "sale"aveau undeva la cativa ohmi, alea de sezut stanga era intrerupta, ailalta indica vre-o 500 ohmi, prea mult pentru o rezistenta.
  9. De ce sa fie simplu, cand poate sa fie complicat nu? Inteleg principiul, au facut circuitul "scurt" aproape inexistent sa se incalzeasca motorul mult mai repede ca noxe, ca baga mai repede caldura, dar...macar functioneaza? Chiar simti ca se incalzeste mai repede? Si daca da, de 10 ori mai repede cam cat costa pompa aia fata de una standard? Nu sunt eu inginerul lu peste de MIT dar instinctul meu de inginer de balta imi zice ca e mai mare taraua decat ocaua Na ca o iau si eu pe urma lu @Viktor
  10. Ce are pompa aia de e asa scumpa? Stie sa faca si de mancare?
  11. Nu mai stiu cum e acum dar a mea era montata pe vremea cand pe spate era voie cu 75 % si pe fata cu 25% maxim (da, acum multi ani ) Doar pe fata stiu ca nu mai ai voie cu nimic, pe spate nu mai stiu cum e. Oricum, bine ca nu m-a prins cu aia rosie, la aia se vede clar, are vre-o 35 pe fata si minim 80 pe spate insa acolo fiind masina veche lipseste total protectia UV de fabrica, E 46 a fost primul seria 3 care a avut. Sau o fi avut si e36 FL, cert e ca al meu are sticla goala ca si la espero de altfel.
  12. Teoretic trebuie sa ai de la montatori o chestie ca e autorizata rar. Si, ca sa fii perfect legal trebuie montata la o firma autorizata rar (erau doar 2 in tot bucurestiul cand m-am interesat eu). Practic pe mine nu m-a intrebat nimic de spate, nici foaia aia de conformitate nu am aratat.
  13. Pe spate nu ai treaba, se accepta si 100% opacitate din ce stiu eu. Oricum, aveam si pe spate evident (75%) dar nu a zis nimic de ea.
  14. Hmmm, timonerie eu nu am gasit dar, daca ma uit mai bine, se potriveste jumatate din asta de nubira. Mai au la radacini?
 

×
×
  • Create New...