Jump to content

Dj_Dark

Membru
  • Content Count

    5340
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    104

About Dj_Dark

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 03/28/1981

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    Dj_Darkro

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    masini, calculatoare, electronice.
  • Din
    Bucuresti, Rosiori
  • Auto
    Bmw,Daewoo
  • Model
    320d,318i,Espero
  • An
    2004,1993,1996

Recent Profile Visitors

5645 profile views
  1. Dj_Dark

    Nubira II

    Mie imi suna mai degraba a garnitura de chiulasa arsa. Recomand un test de compresie si verifica si nivelul de ulei daca s-a dus peste maxim si daca dispare apa din vas. Este posibil sa sara de la punct dar putin probabil.
  2. Dj_Dark

    noua troaca - Corsa C

    Vii cu ea joi si punem delphi-ul, tocmai l-am testat pe corsa C a maica-mii si citeste multe chestii. Posibil sa fie bordul in sine dus, se poate verifica tot cu testerul.
  3. Dj_Dark

    noua troaca - Corsa C

    Sa o stapanesti sanatos, intretinuta bine va tine mult, maica-mea e la a doua deja
  4. Dj_Dark

    Daewoo Espero visiniu

    Si a intrat la conservare, intra in pregatire cel bej pentru cel mai probabil ultimul an din viata. Pe-asta nu cred ca o mai scot curand la lumina
  5. Cel mai probabil s-a deplasat motorul+cutia la impact. La cielo este hidraulic ambreiajul si nu are legatura cu vasul de la frana.
  6. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    Si avem scule noi. Mi-am luat intr-un final un pistol de impact electric cu acumulator, o chinezarie de 300 RON, nu am apucat sa o testez decat in mana, aia se lauda cu 300 Nm dar clar nu are atat. Daca imi desface prezonul de roata sunt mutumit, desi nu pare . O sa fie de ajutor la dezmembrat motorul pisicii si nu numai. Al doilea este un tester delphi/autocom ds150 care stiam sigur ca merge pe bmw-ul gri si posibil si pe cel rosu, mai trebuie o mufa adaptoare teoretic. Oricum, la prima strigare am gasit 2 erori la dizel, senzor axa came si incalzitor auxiliar, acum nu stiu daca am deconectat eu ceva pe-acolo si e de atunci sau chiar sunt probleme, eroarea era intermitenta. S-au sters ambele si nu au mai aparut in 100km, mai vedem. Am mai gasit niste erori pe clima, cel mai probabil de cand am schimbat ventilatorul, s-au sters si astea. Si totusi mai am 2 erori necunoscute care nu dispar deloc. una pe clima si cealalta paca pe cluster/body computer. Nici nu prea le-am gasit pe net dupa cod. Pe clima e ceva 20C2 unknown error si la cealalta nu mai stiu codul, ceva cu DME5 voltage ...something. La asta ultima vorbeste lumea ca ar disparea daca se deconecteaza/reconecteaza bateria dar momentan raman asa. Insa am reusit totusi ceva, am dat recalibrare la debitmetru, teoretic cica sterge corectiile facute in timp si reseteaza la default. Mi s-a parut ca dupa asta a dat putin cu fum la accelerari tari, ori mi s-a parut ori si-a refacut calibrarea intre timp ca nu mai da. Insa ce am observat clar este ca nu mai am usoarele oscilatii la relanti care se vedeau clar cand era motorul rece. Si parca motorul merge mai frumos, accelereaza mai cursiv dar asta poate fi placebo, vom mai vedea.
  7. Pai desfa si vezi ce zdrangane exact, dupa care fixezi, scoti ce e in plus Vezi sa nu zdrangane defapt arcurile de la portbagaj, eu aveam o carpa bagata intre barele alea de torsiune.
  8. Dj_Dark

    Naluca

    Btw, daca ai nevoie, mi-am luat un tester delphi/autocom care e un pic mai bun decat interfetele alea obd la 20 de lei, cand ai timp daca vrei ne uitam ce se intampla pe-acolo. Nu e cine stie ce testerul dar are mai mutle functii decat elm327.
  9. Dj_Dark

    Daewoo Espero visiniu

    Si e hotarat, joia viitoare va fi prezenta la intalnire
  10. Dj_Dark

    Un Espero 1.8

    Eu cred ca difera cablurile si la opel, cel de cielo difera fata de cel de espero, e mai lung cel de espero din motive evidente.
  11. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    Am schimbat cotiera la cel gri fiindca cea veche crapase de la soare/caldura si incepuse sa imi agate hainele in cot Cam scumpa, 300 ron cu a mea la schimb dar macar e impecabila. Am mai cumparat si prostia aia de pe portbagaj cu luminile de la numar si butonul de deschis la culoare, 100RON si aia, nu e perfecta dar e mult mai buna ca a mea care a fost reparata de 2 ori si acum e buna de aruncat. Mai merge doar una din cele 2 lumini si m-am saturat sa o desfac odata la 3 luni. Problema e ca toata apa de pe portbagaj se strecoara pe la garnitura fix in interiorul luminilor (asa face toate boss ) si in timp mi-a oxidat contactele/firele pana cand lamelele care tin becurile s-au dezintegrat, ultima oara am lipit becurile de lamelele care au rezistat si am folosit fire la ce nu mai exista. Si oglinzile alea asteapta de anul trecut sa fie schimbate In rest, nimic special, astept primavara.
  12. Dj_Dark

    Naluca

    Apropo de compresor de aer, vezi ca variantele mai noi nu mai sunt "clasice" cu ambreiaj, au un alt sistem, stiam principiul de functionare dar nu-mi vine acum Si BTW, de la avion pana la caruta sistemul tot delphi/harisson V5 e, se pot schimba repere, inclusiv bobina daca e cazul. Singura "problema" pe care o vad eu ar fi raritatea modelului si implicit, lipsa pieselor la dezmembrari dar ar trebui sa fii obisnuit de la leganza De exemplu compresorul ala nu cred ca e mai mult de 300-500 RON la dezmembrari.
  13. Dj_Dark

    Mâtzu'

    Nici nu ai coborat sa iti iei ramas bun?
×