Jump to content
 

Dj_Dark

Membru
  • Content Count

    6200
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    443

About Dj_Dark

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 03/28/1981

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    Dj_Darkro

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    masini, calculatoare, electronice.
  • Din
    Bucuresti, Rosiori
  • Auto
    Bmw, Daewoo
  • Model
    320d, 318i, 3 x Espero
  • An
    2004 , 1992 , 3 x 1996
  • Nr. Inmatr.
    Nu incap 5 bucati

Recent Profile Visitors

8254 profile views
  1. Mi-a zis persoana respectiva ieri de lucrare, daca se intampla maine dimineata trec si eu pe-acolo putin sa facem cunostinta In ceea ce priveste vaporizatorul, se poate desface tulumba aia usoar la 8v (ai loc) si cureti tot ce s-a strans acolo, inclusiv furtunul de drenaj, la mine asa arata acu ceva ani (pagina 36 daca nu te duce direct):
  2. Corect, mi-a scapat aspectul asta din vedere, are 3 bobine. Prea mult 4 cilindri strica . Se poate ignora o parte din explicatia de mai sus, nu este valabila la 3 cilindri, ramane aia cu avansul intarziat doar.
  3. Un pic de teorie, in lipsa senzorului de axa, motorul nu stie pozitia motorului exacta ci doar aproximativa, doar din arbore stie de exemplu ca pistoanele 1 si 4 sunt sus, dar nu stie care din ele e pe compresie si are nevoie de scanteie si care a terminat evacuarea si incepe ciclul de admisie. Rezultatul, injectia treceiese din modul secvential ci se comporta ca una monopunct (injectoarele pulverizeaza toate in acelasi timp) la fel si aprinderea 2 cu 2 (1 cu 4 si 2 cu 3 respectiv). La matizul tau oricum e "wasted spark" deci nu afecteaza, nu are delcou nu? Si, cel mai important, nemaiavand "rezolutie"buna in pozitia motorului, intarzie avansul aprinderii la o valoare de siguranta la care motorul sigur nu detoneaza, de aici pierderea de putere defapt Alte manifestari nu ar trebui sa apara deci celelalte probleme daca sunt, sunt din apta parte, de exemplu la matiz un punct de "failure"cunoscut este senzorul MAP (defapt linia de vacuum care vine la el).
  4. Ehee, mai e pana la showroom condition, nu e nici pe departe, sunt pozele facute din unghiul bun Ala micu' e infectat deja, tot timpul vrea si el sa faca ceva
  5. Intre timp s-au mai facut chestii, schimbat lucas-urile laterale din rotunde in astea care imi plac mai mult, si rama de la numarul spate Nu mai detaliez ca ala de pe stanga era lipit cu mastic si superglue de m-am chinuit cu o bucata de plastic, smiger de 1200 si la final polish sa scot cat de cat la fata aripa sa nu se vada
  6. Axa si tachetul respectiv de schimbat clar. Eu as verifica si restul tachetilor si as schimba uleiul + schimbat mai des, motorul nu arata prea curat in interior. Din pacate asta inseamna si alta curea de distributie cel putin. BTW axa cred ca am eu noua daca are aceleasi specificatii ca cea de cielo 16v. Si vezi cu tachetii, ia ceva mai de firma (nu cei mai ieftini) fiindca risti sa ii iei degeaba ca mine.
  7. In sfarsit arata si ea a masina, adica spalata
  8. Gata, suntem legali, am facut asigurare (800 RON) pe un an, ITP (a iesit bine la noxe desi mie mi se pare ca miroase cam tare evacuarea) si am fost cu ea joia trecuta in Bucuresti. Totodata am facut geometrie si echilibrat roti, cu ocazia asta am aflat si eu ca roata dreapta fata are camber 2 grade si nici fuga nu e extraordinara (mai aproape de cabina decat de bara. Cel mai probabil bascula stramba (masina a fost lovita pe partea asta, nu stiu cat de grav, dar are aripa si juma' de usa revopsite) O sa schimb bratul prima data dupa care daca nu se rezolva, jamba. Pana atunci, poze si drumuri, a iesit din rodaj teoretic, am 1000+ km.
  9. Da, stiu, patesc la bmw la filonul dintre portbagaj si caroserie des, dar alternativa era alt papuc si nu prea am vazut genul ala. Oricum, avand in vedere ca teoretic acolo nu e nimic mobil, sper sa tina
  10. Sambata am atacat siguranta buclucasa de la dezaburire. Am curatat si intarit cu niste fludor jonctiunile si testat, tot se incalzeste dar nu se mai topeste. Problema defapt nu e la jonctiuni ci la pini in sine, combinat cu siguranta proasta (pini foarte subtiri) rezulta efectul. Momentan am pus una de 25A, nu am avut de 20 dar urmeaza sa o schimb cand gasesc una mai sanatoasa cu pini mai grosi care sa atinga mai bine in alea, nu prostiile alea la set din benzinarie. Totodata am remarcat ca oglinda stanga se incalzeste cand vrea ea si are legatuera cu deschiderea usii, cel mai probabil firele din furtunul dintre usa si stalp sunt intrerupte, o sa investigam pe viitor.
  11. E gata, mai am finitia de mahon de relipit pe aia de la schimbator, baga cald, all good. Urmatoarea pe lista este siguranta aia de la dezaburire, functioneaza dar topeste siguranta in 5 minute (nu se arde), probabil contact imperfect in panou, o fericire.
  12. Ieri am dat o fuga pe transfagarasan sa vada aia micii zapada si sa mai fac niste km la asta. Nu am fost dezamagit Masina s-a comportat bine, e definitia puturoseniei daca nu o turezi dar e ok batraneste asa cateodata. A facut aproape 1000 km de la desfacerea motorului, drept urmare am inceput sa ii dau un pic. Sunt impresionat de frana aia, desi e stock complet franeaza foarte bine, e drept ca totul e nou, ceea ce dovedeste ca masina nu are frane proaste dupa cum umbla vorba, cu intretinere corespunzatoare sunt chiar ok.
  13. Asa se vede in poza din cauza unghiului, in realitate nu e asa rau, l-am atins cu mana un pic cand l-am montat
  14. Din seria, daca nu repari iarna la masina nu ai facut nimic, ieri m-am apucat sa schimb caloriferul de caldura fiindca ma plictiseam Evident, am reusit sa rup stutul de la condensul de AC la demontare (am uitat complet de el) dar am reusit sa desfac toate suruburile frumos, inclusiv infamul de deasupra timoneriei pentru cine stie ) Binenteles ca radiatorul nou (nissens) era putin mai mic decat originalul si a trebuit sa fac o "romaneasca la una din prinderi, cred ca se observa in poze. Totodata am lipit stutul de condens si la remontare l-am rupt iar, fiindca nu reuseam sa inchid clima din cauza unei conducte de la noul calorifer si am fortat cam tare. S-a realiniat conducta cu cateva lovituri de ciocan si am reusit sa inchid clima . Am pus toate suruburile inclusiv ala nenorocit, insa pentru asta a trebuit sa demontez maneta schimbatorului cu tot cu tija aferenta pentru spatiu, insa cel mai probabil o sa o desfac iar sa relipesc stutul fiindca pe partea cealata e complicat si nu o sa fiu sigur ca il pozitionez bine si sigur ma trezesc cu apa la picioare la vara. Cam atat momentan fiidnca ma saturasem sa tot stau in pozitii contorsioniste prin masina, continuarea episodul viitor.
 

×
×
  • Create New...