Jump to content

Dj_Dark

Membru
  • Content Count

    5233
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    89

About Dj_Dark

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 03/28/1981

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    Dj_Darkro

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    masini, calculatoare, electronice.
  • Din
    Bucuresti, Rosiori
  • Auto
    Bmw,Daewoo
  • Model
    320d,318i,Espero
  • An
    2004,1993,1996

Recent Profile Visitors

5411 profile views
  1. Dj_Dark

    Chevrolet Captiva White Pearl

    Tot testerul iti zice si timpii de injectie la injectoare, lasa metodele empirice cu sticle aia se face la logan dci. Daca nu ai corectie mai mare de +1 pe niciunul stai linistit. PS Nu mai cauta probleme inexistente, ia de bucura-te de ea Si daca vrei diagnoza corecta de la un om corect, vino pe la intalniri joia si ia legatura cu Tudor CTS.
  2. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    Mda, poate cer eu prea mult de la ele, insa mie mi se pare putin 100.000 km pentru niste amortizoare. Azi mi-au ajuns si rulmentii de sarcina , din pacate febi-bilstein, meyle nu mai erau pe stoc. Si am luat si cotiera pentru cea rosie plus un cablu de la clima care la mine avea prinderea rupta, o fixasem eu cat de cat insa rotita de cald/rece de la aeratorul central trebuia actionata cu grija.
  3. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    Sper sa nu fie caseta de vina fiindca e 1700 RON bosch. Totusi cam proaste casetele astea de BMW daca se dovedeste a fi, la daewoo inca merge si am chinuit-o cu suspensii sport. Nu o merge aia de E36 pusa in loc? In alta ordine de idei mi-am luat mortizoare fata Bilstein B4, am vazut ca sunt recomandate pe forumuri in afara, sper sa tina mai mult decat sachs-urile anterioare. Totodata am luat si rulmenti de sarcina (flansa amortizor) noi meyle, in week-end as vrea sa le schimb, o sa schimb si bieletele de directie cu totul (am unele meyle luate mai demult) si cu astea am totul nou pe fata, nu mai are ce sa bata in afara de caseta. Revin cu detalii dupa operatiune. Am luat si pentru spate ca si acolo bate ceva pe dreapta si cel mai probabil astea sunt. Cost, 530 RON amortizoarele plus 260 RON cele 4 flanse.
  4. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    Deci update, nu ma prind de unde vine cloncanitul ala si pace. Defapt cred ca stiu, dar nu vreau sa cred. Pare ca este caseta de directie. Am fost cu ea la ITP, am tras de articulatii cu "platanele" am facut test de amortizoare, poate, poate se aude, s-a ridicat pe elevator, am tras manual de roti, am reverificat suruburile la cadrul motor, bucsi spate bascule, bielete antiruliu, ala care prinde amortizorul in fuzeta, totul e cum trebuie. Oricum, ca o ultima incercare disperata se vor schimba bieletele de directie (par bune la mana dar se vor schimba) si cat de curand amortizoarele fata plus rulmentul superior fiindca le-a cam ajuns, au iesit 75% fata de 95 % pe spate. Sachs, o gramada de bani si au tinut pana in 100k km. Nici nu stiu ce sa mai iau, cred ca o sa iau Bilstein, KYB nu face pentru fata la modelul asta de masina si de OE BMW nu ma apropii, e vre-o 1000 RON unul. Astea sachs o sa le duc la intarit sa vedem daca se rezolva ceva. Sigura expicatie pentru cloncanit este ca am "deranjat" ceva pe la caseta cand am stans surubul ala pentru joc. Initial era prea strans, nu mai revenea volanul singur, s-a mai slabit si acum revine insa la mana cand misti de roata viraj maxim stanga/dreapta tot mai are o portiune unde merge mai greu decat restul. O sa-l mai slabesc data viitoare sa vad, macar sa am joc si sa bata, dar daca nu mai cloncane macar am identificat problema la sigur.
  5. Dj_Dark

    Skoda Superb Il 1.8 Tsi

    Aia cu firele se intampla si la case si mai mari, e dubios ca au cedat asa repede totusi. Eu pe ale mele le-am refacut de 3 ori pana acum.
  6. Dj_Dark

    Daewoo Evanda 2.0 At

    Hai ca usor, usor inveti si electrica, ai inceput sa te bagi la operatiuni din ce in ce mai complicate, bravo Si ca un mic spoiling, joi mi-am aruncat si eu o privire insa timpul nu ne-a permis sa investigam amanuntit problema dar am ajuns la niste concluzii pentru viitor (niste fire de urmarit, etc) Viitorul a fost azi, problema pare ca s-a rezolvat, mi-a soptit mie o pasarica . Momentan e in teste masina, detaliile il las pe Mircea sa le dea fiindca nu am fost prezent la operatiune, aparent erau prea multe piese montate
  7. Dj_Dark

    Chevrolet Captiva White Pearl

    Eu zic sa schimbi toate 4 bujiile sa nu moara cand ti-e lumea mai draga, mai ales ca vine iarna. Nu sunt o avere, sunt consumabile si recomand BERU. Plus ca se recomanda umblatul acolo mai des, au fost cazuri cand s-au rupt in chiulasa fiindca nu au fost schimbate niciodata in sute de mii de km.
  8. Dj_Dark

    Un Mos ... Coreean

    Eu la dizel am pus corteco, asta mi-a fost recomandata dupa ce dayco a tinut fix un an. Ce-i drept dizelul are mult mai mult cauciuc si este mai predispusa la fail. Daca aia nu a tinut la sudura la dizel cred ca nici nu poate fi vorba, se va rupe imediat. Totusi ma minuneaza aia de la SFI care e originala si inca merge. Din ce vad in pozele tale e la fel.
  9. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    Behr este, dar to behr a fost si ultimul. Dupa cum ziceam OEM nu mai e ce a fost. Se poate sufla prin el de nou, greu ce-i drept dar se poate deci..no comment. A fost si ieftin vre-o 60 RON. Celalalt principal tot behre, am 3 termostate acasa, 2 behr si un gates si nici unul nu seamana la constructie cu behr-ul original dat jos de pe masina, nu au nici o legatura. Asa, sa continuam. Ieri a fost iar zi de munca la cel gri. Am demontat totul pana la axe, am gaurit surubul rupt si am pus altul, cred ca am rezolvat cu pierderea de ulei, tinem sub observatie insa era clara problema, surubul rupt era unul din cele 2 care tin piesa in forma de U invers pe chiulasa care formeaza un cerc complet unde intra pompa de vacuum, cam cum arata gaura de delco la daewoo doar ca mai mare ca sa vizualizati mai bine, anyway, pompa avand o-ring nou forta in sus piesa respectiva si se departa de chiulasa cu tot cu capacul de plastic de la tacheti, un singur surub nu era suficient sa o tina pe pozitie. Am rezolvat si zdranganitul care aparea cateodata la relanti si in deccelerari, masina are 2 bare care fixeaza precatalizatorul de CV, bineinteles ca au uitat sa stranga suruburile, unul l-am gasit in scut, celelalte 3 partial desfacute. Mai ramane cloncanitul ala la cald, am observat ca se aude pe stanga fata la combinatie cu frana + viraj, nu ma prind deloc de unde vine, o sa ma duc la o statie ITP si o sa-l rog pe nenea sa o puna un pic pe platanele alea, poate am noroc si face. Nu ma deranjeaza cloncanitul asa rau cat ma deranjeaza ca nu stiu de unde e, drept urmare mi-e frica sa o fortez la limite.
  10. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    Ms Am mai cumparat si montat aseara termostatul de EGR.
  11. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    Eu mai am pana la 10 ani, lasa-ma sa ma conving si eu ca nu te cred pe cuvant. Cand s-o intampla o sa-ti zic "mi-ai zis tu" Serios acum, la ala dizel nu am ce sa-i reprosez, a mers saracu pana acum de ia-au mers fulgii. Treaba cu piesele OEM da, ai dreptate. Majoritatea pieselor aftermarket sunt proaste, mult prea proaste, si scumpe in draci ca deh..bmw. OEM? ce OEM? nu mai exista OEM ca in fabrica. Si hai ca vorbesti la nervi, recunoaste...ai momente cand ti-e dor de BMW Uiti tot cand merge. Acum ontopic, mi-am luat oglinzi pentru e46 din dezmembrari, la ale mele s-a facut sticla urata iarna trecuta si aia di nstanga are un reglaj rupt de cand am luat-o. 250 RON in care au intrat oglinzile complete cu geamuri incalzite + 2 geamuri fara incalzire (merg pe e36, le tin de rezerva desi mai am 1 prin garaj) si mi-am mai luat porcaria aia de plastic cu arc ce impinge usita de la busonul rezervor, la a mea se rupsese arcul in interior mai demult.
  12. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    Si pozele promise Intre timp s-a reverificat pe fata, totul e strans bine, nu imi dau seama de unde vine cloncanitul ala, la rece nu se aude, foarte dubios. Oricum am tras de masina, daca nu s-a rupt pana acum nu se mai rupe. Din pacate am un zdranganit cand coboare din ture spre relantiu ca si cand vre-un scut atinge in evacuare. Zgomotul vine din partea din spate a motorului/cutiei, nu ma prind exact, desi am ridicat-o pe elevator pornita si am batut in toate alea nu am reusit sa il reproduc, o sa mai investigam. Cel mai grav insa, curge ulei. Din primele investigatii pare ca vine de la capacul de la tacheti, nu stiu daca am mentionat, insa unul din suruburile care il tin s-a rupt la desfacere si a ramas in chiulasa si din ce am vazut curge fix pe-acolo. Partea cea mai proasta este ca surubul cu pricina este unul din cele 2 care presau si semicercul de deasupra pompei de vacuum, nu am o poza din pacate, o sa fac atunci cand se va desface si repara. Oricare altul in afara de astea 2 daca se rupea nu cred ca era asa mare problema, am avut ghinion. Va trebui gaurit si scos. Printr-un dram de noroc, partea unde se infileteaza este un fel de ureche in exteriorul chiulasei si in cazul in care stric filetul, pot strapunge pana in partea cealalta si folosi piulita. Ah, am uitat, s-a reglat si caseta cum trebuie, nu mai merge greu si nici joc nu mai are. Cam atat la cel gri. La cel rosu acum M-am gandit eu mai bine si mi se pare mai "challenging" sa pun un M42b18 momentan decat sa ma arunc la 6 cilindri din prima, mai ales ca ce vreau eu se invarte pe la 500 euro. Asta (care echipa 318 IS defapt) cel mai probabil il gasesc pe la 10-1500 RON cu tot cu electrica, ECM si accesorii si, cel mai important, pastrez blocul meu cu seria din talon, insa puterea va creste de la 113 CP la 138CP Practic fac ce vroiam sa fac odata demult la espero, sa iau unul cu 2.0 8v, sa defrisez tot si sa pun motorul de leganza pe blocul original, insa acolo era destu lde complicat fiindca nu aveam masina cu 2.0 8v, aici o am Eu acum am M40b18 The M40B18 is a 1.8 L (1,796 cc) version of the M40, which has a bore of 84 mm (3.3 in) and a stroke of 81 mm (3.2 in).[4] It produces 113 hp (84 kW) and 120 lb⋅ft (160 N⋅m) of torque. The fuel injection system is Bosch Motronic 1.3. Si asta vreau sa pun M42b18 The M42B18 has a displacement of 1,796 cc, which is achieved through a bore of 84 mm and a stroke of 81 mm.[2] The engine uses Bosch Motronic 1.7 fuel injection. Versions equipped with a catalytic converter produce 100 kW and 172 Nm.[1] and meets with Euro2 norms. Deci acelasi bore si stroke, ar trebui sa mearga pe blocul meu fara probleme. Link-urile full de unde am luat info de mai sus: https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M40 https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M42#M42B18 Pentru mecanicosi, daca vedeti vre-un reason pentru care nu ar merge manevra sariti, altfel cat de curant il cumpar
  13. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    Si e gata, pe langa cele mentionate mai sus a mai fost si fulia de accesorii (da, stiu, din nou), cea veche era crapata si am decis sa o inlocui. Costuri suplimentare, 600RON, am mers pe corteco la recomandarea cuiva, daca si asta se rupe intr-un an, sudura scrie pe ea. Operatia a decurs bine, motorul inca functioneaza a disparut scartzaitul de la pornire (fulia) si vibratiile tipice de diesel de la oprire s-au diminuat considerabil. Totodata motorul a devenit mai silentios. Au disparut si bataile suspensiei fata la gropi, acum realizez ca am ceva si pe spate insa tot mai am un zgomot pe fata. Ori era dinainte si era combinat cu zgomotul de bieletele, ori ceva nu s-a strans bine, trebuie verificat urgent. Totodata s-a mai luat din jocul casetei de directie si din pacate s-a strans cam tare surubul ala fiindca volanul revine f greu la pozitia de mijloc pe liber, daca nu se mai lasa voi mai slabi si reglajul. Poze cu alta ocazie. Ah, era sa uit, meritele nu-mi apartin, eu am fost doar bagator de seama si din cand in cand ajutor, treaba sa facut la un garaj cu elevator si de catre mecanic Atmosfera a fost relaxata, caterinca maxima si am fost si plimbat cu un e34 cu v8 de 4 litri preparat pentru drift, grup sudat, frana de mana hidraulica, rollcage, scaune....etc, tot pachetul . Mai pe larg, am plecat sa ne luam cafea cu ea Bineinteles ca m-am intors cu jumatate de cafea in pahar si restul pe mine, insa a meritat, trasul ca trasul insa sunetul ....orgasmic.
  14. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    Si gata, de azi bmw-ul gri a intrat in revizie capitala. Se va schimba sigur distributia, tampoanele motor, termostatul, uleiul si antigelul plus garniturile urmatoare: baie, capac fata+ pompa de apa, capac tacheti, toate garniturile de la galeria de admisie, saibele de cupru de la injectoare. Se vor schimba posibil, in functie de necesitate, bieletele antiruliu fata si simeringul fata de la arborele cotit si la fel de posibil alte repere care mai apar ca fiind pe duca pe parcurs, fiindca operatiunea implica demontarea tuturor accesoriilor de pe fata motorului impreuna cu "jugul" si bratele fata, iar in partea de sus se va demonta admisia si injectoarele si daca tot demontez jumatate de motor am zis sa inlocui tot ce poate ceda in viitorul apropiat sa nu mai am treaba cu ea 1-2 ani de-acum incolo. Operatiunea va dure 2-3 zile, pana atunci folosim bmw-ul rosu care momentan e pe linia de plutire, merge nesperat de bine si pare ca s-a si mai "desfundat" a inceput sa traga mai bine. Din pacate consumul a ramas la fel de mare
  15. Dj_Dark

    Metal Detecting - Sau Fiare Vechi

    Si parasuta...unde e? Sus, o bate barbasu..
×