Jump to content

Dj_Dark

Membru
  • Content count

    5145
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    73

About Dj_Dark

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 03/28/1981

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    Dj_Darkro

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    masini, calculatoare, electronice.
  • Din
    Bucuresti, Rosiori
  • Auto
    Bmw,Daewoo
  • Model
    320d,318i,Espero
  • An
    2004,1993,1996

Recent Profile Visitors

5088 profile views
  1. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    Pai il aveam acolo, numai ca nu mi se parea ca se lipeste cum trebuie si mai lasa si dungi. La final a fost o combinatie de mana + trafalet. Ah, inca un defect. Sub parasolare oricat m-am chinuit sa nu intind materialul prea tare sa se muleze bine pe forma aia tot nu am reusit total. Are niste parti care nu s-au lipit cum ar trebui.
  2. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    Partea aia e acoperita finitia stalpului, nu se vede in mod normal. Acolo se termina plafonul cu niste "moate". Defectele sunt urmatoarele: Cute la stalpii fata, spre parbriz si la plafoniera intre parasolare tot spre parbriz, nu se vad in poze. Cele de la plafoniera nu se vad deloc, le mascheaza partea de sus a parbrizului dar pe stalpi se vad, nu am reusit sa le indrept, pur si simplu ramane prea mult material dupa mulare acolo. Mici puncte ca si cand cineva ar fi apasat cu degerul pe material si a ramas asa, am aplicat presiune prea mare la lipire si acolo a fost si prea mult adeziv pe material, drept urmare s-a strans si nu si-a mai revenit. M-am prins tarziu sa folosesc un trafalet si sa apas pe suprafata mare.
  3. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    Acu e prea tarziu, operatie reusita/pacient mort Cam asa a iesit Acum sa vedem cat tine. Nu a iesit perfect dar la nivel de amator a iesit nesperat de bine Stalpii fata spate s-au spalat si remontat asa cum erau (dupa ce s-au lipit niste cleme rupte cu poxipol). S-au asezat extraordinar de bine, mai bine ca original, nici la e46 nu stau asa. Mai am stalpii de la centuri, aia se vor face cu vinilin dar am ramas fara lipici, data viitoare. Pozele sunt facute inainte de montarea stalpilor, de-asta apre nefinisat intr-una din ele, inainte sa intrebati, bucata aia care pare dubioasa e acoperita de stalpul spate si nu se vede Ca idee spray-ul ala e al dreaq de greu de gasit, brico nu a auzit de el, dedeman nu mai aveau pe stoc, in praktiker am gasit si nu chiar ca ala, asta al meu zicea sprayglue si dedesupt, permanent, nu extra strong. Oricum am consumat 2 spray-uri numai pe plafon, nu stiu cum a reusit baiatul cu unul singur, s-a dat si pe tesatura si pe coaja la greu. @nt98adu tu ai folosit panza veche? Eu am folosit panza noua si mai mult de atat, nu am mai luat cu burete ci cu pasla pe partea cealalta, vedem cat tine. Pare destul de bine lipita, singura frica este cand o sta masina in soare sa nu se faca fleasca. Inca ceva, nu e indicat sa se faca detailing cu abur pe plafon din ce am citit, ala slabeste lipiciul imediat, poate s-a facut asta. Si la final, alte poze din timpul operatiunii
  4. Dj_Dark

    Chevrolet Evanda 2,0i GPL

    Nu e relevant asa, instalatia nu era in functiune. Se vede ca ambele ceasuri indica fix aceeasi presiune, anume 5 bari. Cel rosu e de inalta, cel albastru e de joasa. Cel rosu in functiune ar trebui sa fie in jur de 15-18 bari. Daca e mai mult, atunci supapa de care zice salex e obturata, de-asta intrebam de presiune. Daca e prea joasa, atunci compresorul are ceva.
  5. Dj_Dark

    Un Espero 1.8

    Am vazut si eu pe net ineptii. Eu personal sunt pentru folosirea vaselinei aleia mai groase daca e disponibila dar l-as tine la relanti. Nu am schimbat niciodata axa cu came noua, insa nu as tine un motor proaspat facut turat la x turatii, does not feel right, indiferent de ce se schimba. Probabil ei acolo il tin asa pentru presiune de ulei sporita, altfel nu imi explic. Pe romaneste, unge-o bine cu ulei si las-o la relanti in rodaj, asta e sfatul meu.
  6. Dj_Dark

    Un Espero 1.8

    Ce aia bre? break ce? Zi pe romaneste Discul ala excentric o fi contrabalansor la came pentru echilibrare dinamica.
  7. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    Am fost la autosoft, acum e alta masina, nu stiu cum am mers cu ea pana acum. Normal de altfel, pe fata rotile erau prea deschise, pe spate prea inchise. Am rezolvat si cu frana de mana joi la intalnire, trebuia sa mai curat sabotii un pic dar per total e ok, nu blocheaza rotile din miscare dar tine destul de bine, nu pleaca masina de pe loc in panta. O sa o mai trag in miscare sa se mai uniformizeze sabotii pe discurile noi, dupa care o mai strang din cabluri si aia e, cred ca e suficient sa iau itp-ul pe bune. Pentru cel rosu am achizitionat panza pentru plafon speciala fiindca plafonul e dezlipit si imi atarna in cap, mai trebuie spray lipicios si luni sper sa il fac. Voi face si plasticele stalpilor A si B partea de sus ca sa fie in acelasi ton. Am mai luat niste piele ecologica (adica vinilin, dar cica suna mai bine piele ecologica ) pentru partea de jos a stalpilor B fiindca plasticul ala a devenit lipicios de la atata zacut in soare si deja mi-am stricat 2 perechi de pantaloni fiindca se si ia negreala de pe ei. Totodata ma gandesc sa inlocui si panza din mijlocul fetelor de usi tot cu piele de-asta fiindca pe dreapta cel putin e jegoasa si a inceput sa se dezlipeasca de suportul ala. M-am inspirat din tutorialul de mai jos, materialele le-am luat fix de la firma aia de care zice el, dimensiunea textilului 2 jumate pe 1,30 exact cat zice el sa imi ajunga si pentru stalpi, o sa iau si spray tot de care zice acolo. pret textil, 108 RON, pret piele vre-o 60 sau 65 RON nu mai stiu exact, oricum am luat 110 cm pe 130 cm.
  8. Dj_Dark

    Chevrolet Evanda 2,0i GPL

    Cat ai presiune pe partea de inalta?
  9. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    Da viktor dar pe vremea cand faceam si eu cu sfoara la moskwich nu existau autostrazi de 130 la ora, masini capabile de 200km/h si nici pretentii de "sportivitati" ca acum
  10. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    Vroiam sa imi iau un delphi autocom dar din pacate nu merge la SFI-ul de pe espero si posibil nici la E36, o sa mai studiez problema mai pe la toamna. In ceea ce priveste unghiul am incercat azi la unii dar dupa ce m-au chemat si am pierdut o ora pe-acolo degeaba am plecat. o sa ma programez la autosoft sau norauto, e mai scump dar am mai facut la ei si am fost multumit.
  11. Dj_Dark

    Un Espero 1.8

    Welcome to the club o sa-ti scoata peri albi aerul vietii.
  12. Dj_Dark

    Chevrolet Evanda 2,0i GPL

    Este prost gandit probabil, ar trebui sa ramana alimentat o parte (gen electronica) si in stationare, astfel sa fie "aware" de temperatura exterioara in permanenta. La e46 (singura masina pe care am clima) nu am problema asta, presupun ca nici tu nu ai avut la ce ai avut pana acum
  13. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    Si m-am intros din concediu, nu stiu daca am mentionat pe undeva, nu gasesc, am fost cu cel gri pentru o saptamana in Grecia, de-asta ma grabeam asa sa schimb bratele, discurile si ce mai era pe-acolo, ma asteptau 1200km de facut Ca impresii, unghiul de fuga e dereglat, pare ca sunt prea inchise rotile, trebuie sa ajung urgent la un reglaj. La fel de urgent trebuie sa fac frana aia de mana, pe drumurile alea deluroase din Thassos i-am simtit lipsa destul de rau. In rest, pe drum a fost ok, am scos medie de 6% consum, majoritatea mers normal, as fi scos si mai bine daca nu imi bateam joc de motorina prin insula pe-acolo, am plecat intr-o zi la plimbare si i-am cam dat. A mai fost o repriza pe finalul calatoriei fiindca vroiam sa ajung mai repede acasa Pe drumul de intoarcere mi s-a dezactivat odata DSC/ABS in mers, nimic neasteptat, am un senzor de ABS care mai face pe nebunul destul de rar, nu l-am identificat inca. S-a rezolvat printr-un reset (oprit/pornit motorul) si nu a mai aparut eroarea. O sa urmeze cat de curand un transfagarasan sau/si transalpina, insa de data asta cu espero, astept sa se indrepta vremea asta ca asa m-am saturat de "vara" asta... Si la final cateva poze mai artistice
  14. Dj_Dark

    Chevrolet Evanda 2,0i GPL

    Referitor la problema de clima, parca @mirceajo a avut probleme asemanatoare cu senzorul de temperatura exterioara, el stie mai bine unde si cum e legat, posibil sa fie separat de cel care indica in bord, ia legatura cu el. Poti face urmatorul test. Cand nu mai baga cum trebuie vezi daca mai este rece la mana conducta care iese din vaporizator. Daca e, e problema de senzori, daca nu, ceva cu instalatia ( lipsa freon, compresor defect..etc)
  15. Este recomandat sa schimbi si suruburile volantei, la fel si cele de la placa de presiune. Eu nu le-am schimbat pe niciunele la bmw 320d.
×