Jump to content
 

Dj_Dark

Membru
  • Content Count

    5918
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    282

About Dj_Dark

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 03/28/1981

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    Dj_Darkro

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    masini, calculatoare, electronice.
  • Din
    Bucuresti, Rosiori
  • Auto
    Bmw, Daewoo
  • Model
    320d, 318i, 3 x Espero
  • An
    2004 , 1992 , 3 x 1996
  • Nr. Inmatr.
    Nu incap 5 bucati

Recent Profile Visitors

6931 profile views
  1. Da, are dreptare, doar ca ii lipseste injectia, vre-o 300 cmc si un piston Hai sa fim seriosi, asa as putea si eu sa zic ca motorul daewoo de 1.5 de cielo/espero e c20xe de opel fara 500 cmc
  2. Nu are nici o legatura. Damasul are motor de tico de 800 cmc 3 cilindri pe carburatie.
  3. Nu prea am mai vazut OE pentru e46
  4. ATE pe ATE, nu stiu dece s-au facut asa. Oricum, in ultima perioada ori nu am eu noroc, ori s-au prostit franele in ultimul hal, nici nu stiu ce sa mai iau. La ala rosu am avut textar pe textar si la fel s-au facut, pana intr-un final cand le-am dat jos definitiv si am pus ebc alea.
  5. Cam asa arata discurile. Aia e rugina de la atata stat si asta era motivul franarii in trepte, nu discurile strambe. Am scos vre-o 200 ml de lichid din ambii entrieri si aerisit, curatat bine cu spray de frana si si-au mai revenit, o sa mai trag de ele pana schimb rotile de vara, oricum placute am observat ca nu prea mai sunt. Discurile sunt la primul set de placute si o sa le mai dau o sansa cu inca un set. Si nr 2, m-am trezit cu becul de nivel apa aprins in bord, vasul era aproape gol, am completat si tinem sub observatie, la prima vedere nu pare sa piarda si nici nu imi mai aduc aminte cand am verificat ultima data.
  6. Ate sl6 dot4 dar e cam vechi, cred ca are peste 2 ani. Maine o sa desfac ambele fata sa vad ce se intampla acolo si cred ca mai scot si niste lichid si fac o aerisire. Daca nu se rezolva, discuri si placute direct, de data asta nu mai merg pe ATE insa nu sunt hotarat inca ce pun. Faza tare pe care nu am povestit-o , joi am primit SMS de unde fac ITP ca imi expira ITP la bmw...si mai erau detalii dar eu m-am oprit la cuvantul bmw, m-am dus cu cel gri si am facut itp, desi fusese facut in septembrie In mesaj era vb de cel rosu. Acolo am vazut frana fata, eficienta 50%.
  7. S-a reetansat baia, garnitura noua de pluta + un pic de gasket viktor au rezolvat problema, plus un inel nou de etansare la buson. Am gasit un pic de depuneri prin ea, drept urmare s-a spalat bine cu benzina si spray de frana. Totodata am schimbat si uleiul, de data asta am pus Total 5w40 si filtru man (mahle nu era pe stoc). Uleiul vechi traznea a benzina, ca de altfel tot interiorul motorului, cum am dat baia jos mi-a mutat nasul.
  8. Cel visiniu nu e in poze, asta alb ar merita putina atentie la rugina pana nu e prea tarziu
  9. Aseara am prajit franele definitiv dupa o franare de urgenta de pe la 200 la ora. Se simte acum ca franeaza mai slab, o sa pun pe lista sa schimb si lichidul. Oricum, aseara, pentru prima data de cand are soft, am dat din ea tot ce poate. Viteza maxima a fost 235, la cum se comporta lua 240 daca mai fortam dar cam aia e limita. Contextul a fost un F10 care a facut o manevra foarte urata si care acum cred ca pune masina la vanzare pe olx Nu stiu ce motor avea dar cel mai probabil 520d.
  10. A venit vremea sa schimb bateria la gri. Intre timp bordul arata vre-o 360.000+ km si la vara imi sugereaza discret ca ar trebui sa intru iar in ea. Supureaza motorina pe undeva pe la motor si miroase si in cabina mai ales cand ii rup gura, nu e chestie noua dar parca se agraveaza deci trebuie sa ma uit cu prima ocazie. M-am mai uitat eu, am vazut unde se umezeste dar nu m-am prins neam de unde vine, poate acum am mai mult noroc. Asa, deci, am ales un Banner energy bull de 80A (485 RON) minimul recomandat pentru 2.0 dizel de la bmw. Cea veche a fost un bosch S5 de 85 si avea vre-o 4 ani (cam putin). Se simte diferenta, invarte mai viguros si mai mult timp, inainte invartea de 2 ori si dupa pornea imediat, probabil simtea ca scade tare tensiunea si nu mai tinea sa isi traga ulei, plus ca se reseta bordul (facea bip si se aprindeau toate in bord dupa ce pornea). Ca si alte probleme, am o usoara bataie pe fata, probabil vre-o bieleta antiruliu sau vre-un cap de bara (primele au ceva timp, celelalte sunt originale) le am pe ambele noi pe meyle cumparate, plus ca frana iar are ceva, la franare mai tare se aude un huruit usor si nu e constant, parca fuleaza ceva si se simte si in volan. Probabil al doilea set de discuri ATE s-a ovalizat, mama lor. Oricum, cand voi trece la rotile de vara voi investiga amanuntit si cel mai probabil voi schimba toate franele, vom vedea.
  11. Ma asa o fi dar decat galbenitura aia, eu as da 30 de lei pana gaseste original.
  12. De la flex, mi-a scapat in ele cand am montat bieletele La etrieri a fost vopsea ordinara din ce imi amintesc si data strat subtire nu excesiv. Au foarte mult timp de cand sunt facuti, nu imi mai aduc aminte, sunt aia de pe bej defapt, am preferat sa pun ceva ce stiu in locul la ceva cu istorie necunoscuta.
  13. Da ce-are bre, geam? Normal ca prinde, prinde si mai mult, si chiar in treapta 4 Si gumele cele mai praf (adica T) sunt garantate pana la 190 km/h.
  14. Nu, o singura data demult au fost vopsiti, atat.
 

×
×
  • Create New...