Jump to content

Dj_Dark

Membru
  • Content count

    5207
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    82

About Dj_Dark

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 03/28/1981

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    Dj_Darkro

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    masini, calculatoare, electronice.
  • Din
    Bucuresti, Rosiori
  • Auto
    Bmw,Daewoo
  • Model
    320d,318i,Espero
  • An
    2004,1993,1996

Recent Profile Visitors

5270 profile views
  1. Dj_Dark

    Chevrolet Evanda 2,0i GPL

    Mie imi placea nichelul ala sincer
  2. Dj_Dark

    Planetare Epica

    Lasa asta, a disparut zgomotul suspect? Aia e important. PS. Daca mai ai axul si planetara veche si nu-ti trebuie le-as vrea eu sa experimentez ceva Defapt doar axul si rulmentul fiindca planetara vad ca nu ai schimbat-o.
  3. Dj_Dark

    Urmatoarea oprire ... 3000

    Lasa, e bine ca e cu resume si nu abort. La anul ma gandesc sa iti copiez traseul cu @mirceajo fiindca pozele alea sunt superbe.
  4. Dj_Dark

    Donez saltea pat

    Poate trebuie cuiva pe-aici, am o saltea de 200 X 140 cm pe care am schimbat-o findca s-au cam lasat arcurile pe o parte unde s-a dormit, in rest e curata, materialul nu e patat, rupt...etc. Pret..gratis pentru cine vine sa o ia La cerere pun si poze. Pentru contact, Mp sau 0722132571.
  5. Dj_Dark

    Urmatoarea oprire ... 3000

    Ceva la masina?
  6. Dj_Dark

    Planetare Epica

    Acolo la sustinerea intermediara de pe motor eu stiu si parca si vad ca este un rulment. Eu as verifica ala, as scoate protectia aia antipraf cu grija si as verifica sa vad urme de rugina, lipsa vaselina..etc. BTW ala nu se gaseste separat? PS La evanta e la fel sistemul, stiu ca am vrut sa imi adaptez pe espero planetara de genul asta si rulmentul ala e pacatos, la masina de unde vroiam sa o iau lipseau bile din el, drept urmare acum am planetara standard de cielo/espero fara punct intermediar de sustinere.
  7. Ultimul post al meu pe aceasta tema, fiecare face cum crede, nu vreau polemici si nici n uam de demonstrat nimanui nimic Eu am 2 relee puse de ani buni si nu am ramas fara lumini niciodata, singura problema a fost ca mi-a ramas faza lunga aprinsa cand a intrat apa in releu din cauza pozitiei nu foarte inspirat alese. In opinia mea, un releu de 30A de "firma" folosit la 1/3 din capacitate are o probabilitate de "fail" mult mai mica decat un bloc de lumini ce are contactori actionati mecanic. Pun din nou accent pe "probabilitate" si pe faptul ca este o parere personala. Plus ca pentru mine lucrurile simple functioneaza cel mai bine, mai putine "points of failure" dupa cum spune englezul
  8. Dj_Dark

    Un Mos ... Coreean

    Cred ca ai dreptate, sunt 200 defapt la orice compresor de-asta cu carcasa mare gen opel/daewoo. Stiu ca eu am avut un recipient pe care l-am golit tot insa nu mai stiu daca era 100ml sau de 200. Referitor la partea a doua, este amuzant cat de bine merg cateodata lucrurile care...nu merg
  9. @viktor am un deja-vu referitor la discutia asta cu tine Pe principiul tau, pune 8, reduntanta la redundanta dar este nevoie de minim 2 sa functioneze PS. Si daca se duce blocul de lumini tot pe intuneric ramai, o probabilitate mult mai mare cred eu.
  10. 1) Nu ai nevoie de 4 relee, 2 sunt suficiente, ai 2 faze. 2) Pentru faza scurta peste lunga ai nevoie de o dioda redresoare mai sanatoasa (de genul 1n4001) intre firul verde de lunga si ala alb/maro de scurta, pusa cu plusul la verde si minusul la alb/maro. Atentie, faza cu dioda functioneaza numai daca pui relee, altfel va suporta direct curentul becurilor si risti sa iei foc.
  11. Dj_Dark

    Un Mos ... Coreean

    Apropos de pct 1 la aer conditionat, intaresc afirmatia, uleiul compresorului este cam 100g si nu are legaruta cu circuitul de freon, este in spatele pistonaselor si se scurge doar desuruband surubul de drenaj (daca au toate asa ceva, al meu are). In ceea ce priveste celalalt ulei din instalatia efectiva in primul rand el este impartit prin diverse componente (in acumulator o parte, in condensator alta parte...etc) si eu nu cred ca iese la vidare. Sau daca iese, este o parte infima. La urma urmei este lichid, nu gaz ca freonul si trebuie scurs pentru a iesi, iar cele 2 stutz-uri" sunt la un nivel mult mai inalt decat unde e respectivul ulei
  12. Dj_Dark

    Urmatoarea oprire ... 3000

    Foarte tare, eu sunt cu muntele rau de tot, spre rusinea mea anul asta am ajuns doar o data desi in alti ani ma duceam si de cate 3 ori. E drept, imi place muntele mai mult din masina Sa speram ca de la anul cand preconizez ca o sa am mai toate masinile oarecum in regula o sa am si eu material, pana atunci...doar stau si ma uit .
  13. Dj_Dark

    Espero 1.5 Dohc Bej

    Nu il am. Vom vedea la anul, oricum imi expira asigurarea cam intr-o saptamana si va reintra in garaj. Joi va fi ultima data cand voi veni cu ea la intalnire pe anul asta si dupa vreau sa aduc bmw-ul rosu pentru 2-3 saptamani sa ii incarc instalatia de freon si sa testez clima aia. Oricum ar trebui schimbat uleiul sau macar completat fiindca dimineata bate rau un tachet cu intermitente pana se incalzeste putin. Din ce am vazut uleiul a ajuns la minim si judecand dupa mirosul din spate cand e calcata, masina tot mai pisca un pic de ulei desi fum nu scoate. Dupa estimarile mele haleste cam 1 litru la schimb, blocul uzat si nerectificat backfires acum. Om vedea la anul si cu asta, oricum la itp a iesit bine la noxe ca non-euro/euro1.
  14. Dj_Dark

    Espero 1.5 Dohc Bej

    Pentru ca ma plictiseam
  15. Dj_Dark

    Espero 1.5 Dohc Bej

    Nici eu nu ma cred ce zic Pana nu ma intorc la "shtanga" nu ma las.
×