Jump to content

Dj_Dark

Membru
  • Content count

    5074
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    65

About Dj_Dark

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 03/28/1981

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    Dj_Darkro

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    masini, calculatoare, electronice.
  • Din
    Bucuresti, Rosiori
  • Auto
    Bmw,Daewoo
  • Model
    320d,318i,Espero
  • An
    2004,1993,1996

Recent Profile Visitors

4909 profile views
  1. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    S-au achizitionat bielete antiruliu, capete de bara (ambele meyle), ulei, filtru si garnitura capac tacheti. Luni dau o fuga la rosiori sa iau si restul de piese si va intra in service cat de curand pentru schimbat distributia, tampoanele motor, bucsile bratelor fata si ce o mai fi pe-acolo, fiindca a inceput sa bata si are un zgomot suspect cand se ia de volan, probabil cap de bara sau flansa cu rulment amortizor. Va fi prima revizie majora de cand am luat-o. Ca preturi au fost vre-o 750 RON ce am luat acum, scazand uleiul gm pentru espero si antigelul, cam 100 ron, raman 650 ron. Posibil antigelul sa trebuiasca folosit tot la el, vom vedea. Ah, am uitat, am mai luat si senzor placute fata. Placutele au fost schimbate dar am uitat sa mai postez, insa senzorul textar pare ca nu functioneaza, am becul inca aprins in bord, am luat ate de data asta.
  2. Dj_Dark

    Espero 1.5 Dohc Bej

    Asa m-am saturat de vremea asta, nici nu ploua nici nu sta Astazi aveam planuri mai multe dar din cauza ploii nu am facut mai nimic. Totusi am completat uleiul din cutie cu 600 ml de motul 75w80 sa suplinesc ce pierdusem cand a iesit planetara accidental data trecuta si am masurat incarcarea, 14V fix in momentul ala. Pentru viitor asa ca plan, sa fac frana de mana, trebuie scurtat putin cablul pe stanga si posibil si pe dreapta, nu neaparat ca ma deranjeaza ca nu tine bine, tine suficient cat sa tina masina pe loc, insa din cauza ca e slab cablul cand nu e actioneaza, egalizatorul atinge in scutul termic si zdrangane, asta e cel mai enervant. Totodata am impresia ca atinge evacuarea undeva, cel mai probabil pe puntea spate, o sa verific si asta sa vad cum o ridic putin mai sus daca e cazul. Ah ca am uitat, am cumparat 1l de ulei de cutie mentionat mai sus, ulei motor GM 5w30, filtru cred ca mmai am pe-acasa unul, si 3l de hepu g12. Tot pentru viitor de redesfacut baia si etansat cum trebuie si schimbat uleiul din nou si schimbat intr-un final lichidul de racire, e cel de la montaj si s-a murdarit destul de rau.
  3. Dj_Dark

    Espero 1.5 Dohc Bej

    Am zis gresit, nu folosesc amplificarea interna a cas-ului, totul e amplificat in masina, semnalul pentru toate statiile il iau doar din front momentan Playerul original avea doar 1 iesire stereo de linie, drept urmare am cascadat tot prin masina folosind doar ce aveam, din 2 canale am alimentat 6 canale amplificate. Prin modificarea setup-ului inseamna ca mai trag niste cabluri RCA , asta are 6 iesiri, exact ce trebuia sa am din start.
  4. Dj_Dark

    Espero 1.5 Dohc Bej

    S-au schimbat ambele relee, nu am gasit urme evidente de apa insa aveam o carpa peste ele care era umeda, probabil de-acolo problema. Aia e, au cel putin 6 ani de cand sunt puse. Si mi-am luat player, ma saturasem de volum tare si prost http://www.be-loud.ro/produse/CD-Playere-MP3/Kenwood/KDC-BT92SD/ Sh 550 RON. Problema e ca e mai destept ca mine, am stat un pic sa il setez cat de cat, din pacate va trebui sa imi refac un pic setup-ul din masina ca sa ma bucur de toate setarile DSP-ului, acum merg doar din iesirea de FRONT cu toate boxele, vor trebui niste cabluri RCA aditionale sa dau din player pe front/rear/sub direct in amplif-uri.
  5. Dj_Dark

    Espero 1.5 Dohc Bej

    Am resuscitat-o azi. Am reusit sa desfac capota cu mana din exterior (nu spun cum ) am tras bmw-ul cu spatele, cabluri, descuiat. pornit si plecat la plimbare. Revenit, oprit, pornit pare ca s-a incarcat cat de cat, azi am luat-o cu mine sa se mai incarce pe drum. Cu ocazia asta mi-am mai cumparat un set de cabluri de pornire (celelalte erau in portbagaj la espero care nu se mai descuie cu cheia ) si o coarda de remorcare (celalalt e la rosiori) 60 RON ambele. Partea proasta e ca fiind descarcata la maxim probabil am fortat alternatorul, cand am desfacut capota miroasea a ars si tensiunea la borne era 13,4 V. L-am lasat sa se raceasca si rece pare ca baga bine, sper sa nu fi plesnit vre-o dioda prin el, mai tinem sub observatie. Oricum nu puteai sa tii mana nici macar in preajma lui, dogorea efectiv. Am dat o tura prin vitan si am luat 2 relee noi, am deconectat momentan faza lunga din releu sa nu mai am surprize, cu prima ocazie le schimb pe ambele si pun si siguranta. Momentan o sa-l schimb rapid pe asta de lunga in seara asta, quickfix asa. @Viktor Are sigurante dar dupa relee, cirecuitul s-a intrerupt inainte de a intra in panoul de sigurante de langa baterie. Ma gandesc sa pun si pe firul ce alimenteaza relee dar nu e o prioritate, are 10 cm cablul, inca 10 dupa releu pana in siguranta si e vizibil, nu freaca in nimic, putin probabil sa se intample ceva cu ele.
  6. Dj_Dark

    Daewoo Evanda 2.0 At

    E mai rau ca o femeie
  7. Dj_Dark

    Nubira Ii

    Corect, masina arata bine mai putin scutul termic si evacuarea aia care iarasi pare destul de ruginita.
  8. Dj_Dark

    Espero 1.5 Dohc Bej

    Si, a mers prea mult fara probleme, azi am ramas fara baterie. Aseara pe ploaia aia a inceput sa sune pager-ul de la alarma insistent. o data, de 2 ori, de n ori, zic wtf?, o fi cineva pe langa ea (inca mai am senzorul de perimetru activ dar dat la minin) Ma uit pe geam, nimeni, in schimb faza lunga era aprinsa si deja lumanare, semn ca bateria se descarcase. Dau sa o deschid din telecomanda, pauza. observ ca se stinge faza lunga zic, astept o ora sa se reincarce cat de cat sa o deschid. peste alte 15 min iar incepe sa sune pager-ul. Ma uit, iar aprinsa Stau si ma gandesc cum naiba e posibil. Singura explicatie care imi vine este ca a intrat apa la releul de faza lunga, altfel nu avea cum sa se aprinda doar lunga fara scurta. Binenteles ca iar se stinge singura, ma imbrac si ma pregatesc sa cobor sa o prind stinsa, poate se descuie. Cand cobor, iar aprinsa si vad ca incepe si ploaia. Urc sus, ma uit pe geam, stinsa , zic "asta isi bate joc de mine" trag niste injuraturi, scot bateria de la pager sa nu ma mai streseze si ii zic din partea mea sa moara, sa ia foc ca eu nu mai cobor. Azi dimineata am incercat sa o deschid din telecomanda si nimic, nici led-ul de la alarma nu mai palpaie, cel mai probabil s-a descarcat complet. Drept urmare am luat bmw-ul. Si acum probabil va intrebati de ce nu am deschis cu cheia. Explicatia e simpla, pe partea stanga nu merge cu cheia iar cu partea dreapta este parcata langa un gardulet si nu pot deschide usa. Cele 2 solutii pe care le vad sunt urmatoarele: 1) sa bag mana pe dedesupt prin spatele barii si mastii pana ajung la incuietoarea de la capota si sa incerc sa deschid capota 2) Sa o trag cumva de-acolo ca sa am acces la usa din dreapta. Vom vedea maine care e treaba. Ale naibii relee au cel putin 6 ani de cand sunt puse si nu am avut probleme pana acum, sunt foarte curios ce naiba s-a intamplat sub capota.
  9. Dj_Dark

    Cielo 2006 Std + Ac

    Foarte misto scaunele, sa le stapanesti sanatos. La fel am si eu pe espero dar sunt de vectra A si s-au potrivit la fix. Din pacate nu sunt intr-o stare la fel de buna ca astea.
  10. Dj_Dark

    Nubira Ii

    Acelasi lucru i-am recomandat si eu La fel si cu deschiderea segmentului dar..nu a mai fost timp. Sistemul de ventilare cred ca e la fel ca la espero 1.5 fara PCV, un labirint si o sita in capac.
  11. Dj_Dark

    Un Espero 1.8

    Te astept joi, intre timp sa o resuscitez si pe a mea, detalii in topicul meu
  12. Dj_Dark

    Executivul Rosu (trandafir De La Iasi)

    Asa face, vibreaza, insa 19 bari e mult. Ar fi trebuit sa cureti si aia. La mine are 17 si tot e mult, ideal ar fi pana in 15. Oring-urile de unde le-ai luat? M-ar interesa si pe mine.
  13. Dj_Dark

    Executivul Rosu (trandafir De La Iasi)

    Garniturile de la conducta dubla din compresor le-ai schimbat? Alte oring-uri de pe traseu? Trebuia sa scoti si supapa de expansiune sa o cureti putin, sigur e partial infundata, asta poate fi si problema pentru care facea urat cmpresorul. Ce presiune aveai pe inalta la test?
  14. Dj_Dark

    Nubira Ii

    :offtopic: tot pe la polivalenta, tot joia ne vedem.
  15. Se poate desface al tau la meseriasi si vazut de ce nu face presiune. Similar, tot la meseriasi, daca se descopera ca problema este la pistoane, ax..etc, se poate lua unul cu 4 prinderi si adapta partea din spate de pe al tau. Compresorul se poate "sparge" in 3 bucati. Dar da, este foarte ciudat, nu am mai vazut compresor ca asta, vezi cumva daca nu se poate schimba suportul de pe motor ca sa mearga asta cu 4 prinderi.
×