Jump to content
 

Dj_Dark

Membru
  • Content Count

    6170
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    420

About Dj_Dark

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 03/28/1981

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    Dj_Darkro

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    masini, calculatoare, electronice.
  • Din
    Bucuresti, Rosiori
  • Auto
    Bmw, Daewoo
  • Model
    320d, 318i, 3 x Espero
  • An
    2004 , 1992 , 3 x 1996
  • Nr. Inmatr.
    Nu incap 5 bucati

Recent Profile Visitors

8008 profile views
  1. Poate fi si aia intr-adevar, dar din experienta, cand e puntea ori "miauna" si se incinge desi nu incarca mare lucru sau nu incarca punct, cand e cu ïmpulsuri neregulate sunt carbunii sau releul de incarcare Revenind, am schimbat termostatele fiindca vineri la 7 grade afara am observat ca scadea apa la mers constant. Cel principal suspectez ca era ok, cel de la racitorul de gaze era "sarma" suflai prin el fara probleme. Si niste poze cu mizeria, motorul e mult mai curat in interior decat in exterior Si un filmulet cu tractorul in functiune, testam daca pierde apa pe undeva Dupa, fiindca mai aveam timp am redesfacut farurile si etansat geamurile cu silicon sanitar sa nu am surprize la iarna. Si am uitat sa repar iar cablajul dintre portbagaj si caroserie @Salex . De data asta nu mai merge un bec de marsarier, bine ca sunt 2.
  2. Stai linistit ca nu numai hatch-urile au problema aia, eu la e46 nu cred ca mai am fir intreg in filonul ala de la portbagaj, toate au fost refacute.
  3. La mine banuiesc carbunii, releul de incarcare sau vre-un contact imperfect la tensiunea de referinta la alternator. Mai pot fi si mase care nu mai fac contact pe undeva, e de investigat amanuntit. Deja am testat masele groase dintre caroserie/motor/baterie si sunt in regula, daca e vreuna din cele mici nici nu o mai fac, asa ramane. O sa duc alternatorul la reconditionat ca sa elimin primele 2 si sper sa se rezolve, altfel e de investigat amanuntit, este posibil sa nici nu aiba legatura cu alternatorul si sa fie defapt vre-un consumator (gen incalzirea auxiliara electrica) care nu mai functionraza cum trebuie si "suge" curent aleator, nu continuu cum ar fi normal. La tine la matiz fiind o masina relativ simpla, sunt aproape sigur ca e alternatorul.
  4. Am schimbat la gri alternatorul (cu cel vechi, original al masinii care fusese schimbat acum 2 ani cred cu un SH) fiindca imi cam fluctuau luminile usor in masina. Asta e mai bun dar nu perfect, cred ca ambele sufera de aceeasi boala, s-au cam dus carbunii, drept urmare cu prima ocazie o sa duc unul din ele la reconditionat. Am mai schimbat si releul bujiilor incandescente si eroarea a disparut, defapt nu mai am nici o eroare pe motor, all clean. Mai spre iarna este posibil sa schimb si termostatele (le am deja cumparate), in rest, pare pregatita de iarna
  5. Bravo Si eu la bmw-ul rosu am pati la fel cu radiatorul din fata, nu avea nici o legatura, au trebuit conductele indoite, din 6 prinderi la ventilator au mai ramas doar 4, etc. O sa uiti tot dupa ce merge
  6. Am uitat sa mai postez aici. Pe scurt, tachetii noi mergeau perfect la rece, insa dupa ce se incalzea se dezamorsau si bateau, drept urmare s-au inlocuit din nou cu unii de pe o chiulasa de leganza de la @AndreiCiprian si nu mai bate. Daca e sa fiu carcotas, trancane un pic dar na, aia e, cand o sa am alti 500+ RON care se plictisesc la mine in buzunar o sa iau un set de kolbenschmit care din poze par ce trebuie (canal de ulei si gaura mari). Oricum e mai bine ca inainte, aia vechi trancaneau la fel la cald, in schimb la rece aveam 2 care bateau serios (probabil aia 2 din poza din postul anterior) de imi era rusine sa mai plec cu ea Deci, nu era de la presiunea de ulei, nici de la canalul si gaura mai mici (si astia pusi acum tot asa sunt), pur si simplu au fost prosti de noi, sa va feriti de firma asta FAI Autoparts.
  7. Epopeea continua, cred ca am schimbat ultimul furtun "de etanol" ramas. S-a mancat asa rau incat ambele coliere se invarteau la mana. S-a inlocuit tot cu daewoo, din aceeasi bucata sacrificata data trecuta. Si la final, am pus lichid de parbriz in ton cu vopseaua
  8. Inca 300+ km din rodaj si o filmare mai lunga Momentan asa ramane, am dat afara vre-o 4 litri de apa si inlocuit, urmeaza uleiul la 1000 km. Am avut vre-o 2 reprize de 5000+ de ture (ca doar nu muream in depasire pentru rodaj) si pare ca trage, vedem dupa rodaj. Garnitura aia de capac e pusa fara mastic si vad ca etanseaza bine, vedem cat o tine.
  9. Sa te pisi pe ea de skf, sa stiu sa nu iau niciodata Oricum, pana acum eu numai hepu am luat la toate masinile, mai putin bejul care acum are nipparts din ce imi aduc aminte. @vrazvanc Urmareste OLX-ul, cand apare masina acolo de obicei i-a ajuns Sta o zi doua si dupa o scoate Pana acu i-a ajuns de vre-o 2 ori.
  10. Mi-a venit comanda din Craiova Sonda lambda a fost 80 de lei parca si s-a schimbat deja, chederele sunt pentru cealalta si oglinda de rezerva, era la super pret . Motorul merge bine, trancane un pic dar aia e, poate se mai rodeaza Sper ca sonda lambda asta sa mai diminueze mirosul de gaze nearse. Cam atat, incepe rodajul, sa vedem cand, pana atunci nu mai fac nimic la ea. Si una mai artistica asa
  11. Stergem praful, am anulat caloriferul spart si am bagat niste resturi de antigel prin ea sa fie acolo. Turometrul ala si-a revenit singur
  12. Si, au venit, s-au schimbat, toate bune dar trebuie geometrie neaparat. Nu mai detaliez, cealalta a iesit la fel ca pe stanga, astea noi au intrat la mana, vedem cat tin.
  13. Este, dar e greu de schimbat, plus ca posibil sa nu se desfaca conductele din el, eu la bej am taiat una cand am demontat instalatia de AC.
  14. Un condensator nou e in jur de 300 ron, compresorul se poate repara, ala din bord speram sa fie bun. Dupa ce te calmezi, vei continua Am fost si eu acolo de nenumarate ori.
  15. Si ieri o apucase damblaua de am zis ca o desfac iar. Imediat dupa episodul asta am iesit la un drum de vre-o 20 km si de-atunci nu am mai vazut fum. Astazi am mai bagat vre-o 40, masina merge in regula, insa am observat ca daca sta mult la relanti (gen peste 20 min) cam uda pistoanele. Acum o fi ulei, o fi benzina naiba stie, vedem dupa rodaj. Eu banuiesc benzina din cauza sondei, oricum scoate gaze de se simt la nas, sau poate m-am obisnuit eu cu euro x Ca si ultima operatiune, am facut delco-ul definitiv. Fiindca ala care il pusesem cam dadea ulei pe la ax si am observat ca si magnetul are cateva crapaturi, am construit unul din cele 4 cu cele mai bune piese, respectiv, am gasit un ax cu magnetul intact, am luat simeringul de pe corpul ala aftermarket, bobina noua, lulea, capac si fisele care erau deja pe masina. Parca merge mai bine in sensul ca nu mai da missfire.
 

×
×
  • Create New...