Jump to content

Dj_Dark

Membru
  • Content Count

    5474
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    134

About Dj_Dark

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 03/28/1981

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    Dj_Darkro

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    masini, calculatoare, electronice.
  • Din
    Bucuresti, Rosiori
  • Auto
    Bmw, Daewoo
  • Model
    320d, 318i, 2 x Espero
  • An
    2004 , 1992 , 2 x 1996

Recent Profile Visitors

6004 profile views
  1. Dj_Dark

    Chevrolet Captiva White Pearl

    Pai nici el dar pentru masina tot timpul se gasesc bani. Defapt astia erau banii de ghete @ches de-ala am si eu, tot clona, si la mine are nsite optiuni pentru valvele de la abs, cred ca asta e defapt aerisirea.
  2. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    Ieri am facut si itp pe bune la gri si am sudat si suportul ala de la toba. Singurul lucru, frana de mana mai trebuie un pic echilibrata, tine mai tare pe dreapta. O sa dau cu niste spray de zinc acolo cu prima ocazie, am la garaj. Stiu, trebuia imediat dar na, n-am avut. Totodata am observat si 2 scuturi termice ca au trecut (iar) peste piulite si atarnau pe evacuare, unul zdranganea la o anume turatie. Mi-a pus baiatul 2 saibe mai mari si s-a rezolvat, pana data viitoare In rest masina a ajuns la 340 k km, nu mai bate frana si nici rotile, trage inca bine, turbina desi cateodata fluiera cam tare inca tine, vedem ce mai urmeaza. Erori pe motor nu am mai gasit, nici senzorul de presiune frana de pe pompa nu a mai facut figuri, il am pe celalalt in portbagaj langa rampa de injectie, il mai tin fiindca am incercat sa il schimb si am concluzionat ca trebuie sa dau jos toata cutia calculatorului cu tot ce e in ea (ECU, cateva relee si sigurante) ca sa ajung la el, drept urmare data viitoare
  3. Dj_Dark

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    Cred ca discutia s-a cam dus pe campii sincer Noxele la cielo (spre diferenta de alte masini) se regleaza asa de usor, nici nu stiu de ce atata tam-tam. Din pacate nu mai stiu in ce sens trebuie invartit de potentiometrul ala ca sa "iei" din benzina, sa inchizi gura la orice itp-ist zelos si totodata sa fii mandru ca sigur ai o masina care corespunde. O sa incerc sa explic de ce ala trebuie reglat periodic.In timp, injectoarele sa zicem isi maresc "olificiile/gaurile/diuzele...cum le-o zice tehnic. Motorul de cielo nu are un sistem de control al amestecului aer/benzina activ (sonda lambda) drept urmare calculatorul le va deschide dupa cum este reglat din acel potentiometru. Ideea e ca daca acel potentiometru a fost reglat din fabrica si nu a mai fost umblat la el, injectoarele uzandu-se este clar ca diuzele marite vor permite o cantitate mai mare de benzina per ciclu de injectie, asta generand un amestec bogat, care la randul lui genereaza noxe peste limita. Evident, fara sonda lamba care sa analizeze gazele arse calculatorul nu se va prinde si va continua sa comande aceiasi timpi de injectie. Acelasi lucru ar trebui facut si daca se schimba 1 sau mai multe injectoare. Era un topic pe undeva "potentiometru de CO/sonda lamba" plin cu informatii utile daca esti interesat. Din ce imi aduc aminte, valoarea lui pe tester cu injectoare in mintile lor (noi de exemplu) era undeva la 600/650 mv. Si lafel, din ce imi aduc aminte era multitura (ca un surub). Motivul pentru care mi-am "racit gura" mai sus este fiindca imi place cand mai vad un fierar pasionat, sunt destul de rari in ultimul timp, altfel as fi mers pe ideea, "las-o mah ca merge asa" Sper sa nu iei ce am zis aici ca pe o jignire sau mai stiu eu ce, am zis "de bine", sau cel putin asta a fost intentia
  4. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    Si avem si frane. Am dat o tura asa neaerisita (din lipsa de om), doar am lasat sa ajunga lichidul de la pompa pana la aerisitoare si sa curga putin, frana e satisfacatoare, a mers de test. La final am dat si bara spate jos, ambele bari vor merge la vopsit alaturi de masca si aripa stanga. Cam asa arata sub bara Singurele puncte de rugina gasite pe spate sunt astea, le voi trata cu prima ocazie fiindca sigur dedesupt e mai rau.
  5. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    Ne-am apucat de franele spate. Desi pe exterior aratau destul de rau, in interior erau perfecti, garniturile antipraf intacte au contat. Se vor reconditiona folosind kit original ate. La fel si pe fata, desi sunt montati si vopsiti. Daca tot am gasit kit-urile de reparatie ar fi pacat. Din pacate, una din conductele care leaga cele 2 furtune spate a iesit asa Vedem daca mai prinde si strange bine in noile furtune, daca nu, alta pe comanda, ma indoiesc ca voi gasi originala. Urmeaza mai tarziu o poza cu celalalt etrier pe care nu am apucat sa il curat, sa vedeti diferenta.
  6. Dj_Dark

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    Da, si map. Din map si pozitie clapeta isi calculeaza cantitatea de aer. In alta ordine de idei, exista o limita si la non-euro. O limita pe care eu odata cu cazanul am reusit sa o depasesc cu 5x peste valoare cand aveam sonda lambda defecta. Deci se poate si nu are legatura cu consumul de ulei, ci cu cantitatea de benzina pe care o baga. La masinile fara sonda lamba se regleaza manual din potentiometru de CO, de-aia ii si zice asa, benzina nearsa da cantitatea mare de CO. Pana nu reglezi ala corect poti sa ii faci ce vrei, masina nu va iesi la noxe. Insa dupa cum spuneam, snapshot-ul ala se poate face cand vrea operatorul (de exemplu imediat dupa ce a luat piciorul din gaz si injectia e taiata ). Asta nu inseamna ca masina iese la noxe, sa ne intelegem. Si exact cum zicea cineva mai sus, sa nu fim mai catolici decat papa, oricat de ingrijita ar fi, tot veche e. Vrei sa scoata noxe ca atunci cand era noua, da jos tot sistemul de alimentare, 4 injectoare noi, pompa noua, regulator nou, conducte si rezervor curat, motor refacut integral si "lacrima" in interior, ventilatii carter neobturate (si sigur mai sunt si altele) si POATE atunci vei scoate noxele cum trebuie. Pana atunci, hai sa nu exageram, ia ITP-ul cum se ia si aia e
  7. Dj_Dark

    Chevrolet Captiva White Pearl

    Nu furtunul e problema, ci colierele daca e sa fie vre-o problema. Daca nu sunt calitative te trezesti ca sare din prindere la incarcare mare si ramai fara turbo. Pune o poza cu alea care au venit sa le vedem si noi.
  8. Ce e in poza aia nu e de espero 1.5 16v.
  9. Dj_Dark

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    Just FYI, ala poate sa faca masina sa pice si sa ia, indiferent de masina. Depinde doar de el. Valorile alea au niste conditii in care trebuiesc obtinute (gen temperatura motor,turatie) pe care nu le stiu foarte bine. Plus ca aparatura folosita nu mai e la prima tinerete asa ca....improvizam
  10. Dj_Dark

    Sfat achizitie Chevrolet Captiva

    Suna la racing nick, gasesti pe internet.
  11. Dj_Dark

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    Trebuie reglat potentiometru de CO la aprox 650 mv pe tester sau cel mai bine pe analizor de gaze pana iese cum trebuie.
  12. Dj_Dark

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    Sau o faci din bara in bara direct, dupa care te bucuri de ea. Evident, trebuie bani. Daca nu esti la curent cu topicul meu despre bmw-uri pot sa iti zic ca mana pe inima ca eu in ala rosu am bagat cel putin 2000 euro pana acum si inca nu e gata. Merita? Cel mai probabil nu, dar tot as mai face-o odata
  13. Dj_Dark

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    Din pacate eu eram mai mult retoric. Sunt mai multe jonctiuni pe care cel mai probabil nu vei putea sa le desfaci dupa atata timp fara sa rupi ceva. Oricum, iti urez bafta.
  14. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    Bun, s-a montat suspensia si s-a pus pe roti, cam asa sta. Reglajul pe spate e la maxim jos si atat coboara, diferenta intre coltul pragului si pamant in partea din fata si spate e de vre-o 4 cm, adica spatele e mai sus. Sa o vad cum sta pe drum asa cu toate alea montate si daca e cazul mai ridicam fata putin, oricum masuratoarea e cam empirica, nu stiu daca pragul e perfect drept. Cam atat mai vroiam sa fac, sa o pun pe roti, data viitoare urmeaza franele spate insa nu stiu cand va fi asta fiindca incepe scoala si timpul meu liber va fi limitat.
  15. Dj_Dark

    Daewoo Cielo 1.5 Gle 1997 ,,furia Rosie''

    La varsta ei sunt n locuri pe unde poate pierde. Ar trebui inlocuit efectiv fiecare o-ring si verificate toate conductele fara sa le rupi la desfacere eventual La a mea am inlocuit majoritatea oring-urilor, practic aproape am construit de la zero instalatia si ce crezi, tot pierde . Tine o luna maxim 2. Ultima data descoperisem ca pierde pe la senzorii de pe spatele compresorului. Din pacate efectiv toate garniturile sunt plastic la varsta asta. Motivul pentru care nu detecteaza aparatul pierderi este fiindca testul se face cu vacuum, care strange garniturile in lacasuri. Du-te la unii sa iti faca test cu presiune (parca azot se foloseste)
×