Jump to content

Dj_Dark

Membru
  • Content Count

    5431
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    125

About Dj_Dark

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 03/28/1981

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    Dj_Darkro

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    masini, calculatoare, electronice.
  • Din
    Bucuresti, Rosiori
  • Auto
    Bmw, Daewoo
  • Model
    320d, 318i, 2 x Espero
  • An
    2004 , 1992 , 2 x 1996

Recent Profile Visitors

5920 profile views
  1. Cielo 97 eu stiu ca are potentiometru, doar cele automate au sonda lambda.
  2. Despre ce masina se vorbeste? In descriere vad cielo si matiz, am presupus ca de cielo.
  3. Eu unu as verifica la pornirea balbaita daca da cu fum negru. Daca da, injectoarele nu mai inchid bine si trebuiesc schimbate. Din ce stiu eu merg si de cielo koreean insa nu stiu daca se potrivesc la mufa. Stiu ca pe cielo se mai puneau si de logan 1.4 dar din nou, nu stiu daca se potrivesc la mufa. La debit ar trebui sa fie toate cam la fel. Un alt lucru pe care l-as verifica/regla ar fi potentiometrul de CO. Pe tester sau pe analizor de gaze la ITP. Pe tester ideal parca ar fi 650 kohmi (sau ohmi, nu mai tin minte, a fost asa de demult).
  4. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    Ala gri de zi cu zi si am si espero aici pentru intalniri si ...altele .
  5. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    Avem servo, s-a schimbat pozitia vasului, serpentina de racire si cele 2 conducte/furtune. 200 ron de la dezmembrari au fost toate piesele necesare (chiar si in plus, pe principiul mai bine 2 decat deloc) in care au fost incluse si cele 2 furtune de apa ce duc la radiator. S-a montat si admisia cum trebuie, relanti-ul a devenit relanti (nu 3000 ture cum era mai sus in filmulet). Totusi la acceleratie da sa moara si merge dezordonat rau la modul general. Teoria mea este ca lipsa tobei zapaceste senzorii de detonatie. Imi aduc aminte ca si la sfi pe espero am avut fix aceeasi problema si s-a rezolvat instand cand am sudat evacuarea cum trebuie. Anyway, am mai comandat radiator nou, kit de brate complete meyle, bilelete antiruliu, palieri de arc, bucsi bara stabilizatoare...etc, adica toata suspensia fata. Cost total vre-o 1600 RON. Totodata am gasit la dezmembrari ventilator electric ce vine pe interiorul radiatoarelor in locul celui cu vasc, saptamana viitoare ma duc sa il iau, vine perfect fit fara modificari si oricum treaba asta cu vscocuplaj nu mi-a placut niciodata. Urmatoarea sesiune pe luni/marti.
  6. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    Update, incep cu cel gri, s-au inlocuit ambele protectii antipraf de la amortizoarele spate, pana la urma am luat kit complet de la meyle, 60 RON. Cele vechi aratau cam asa. La cel rosu acum, mai e de munca, a trebuit sa demontez iarasi vasul de servo , trebuie relocat neaparat fiindca sunt prea multe care nu merg din cauza pozitiei lui. Overall atasez o poza si un filmulet care fac rezumat.
  7. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    Am pus si servodirectia la cel rosu. Am reusit sa impac si bidonul de servo cu butelia de vacuum pentru DISA care se bateau pe acelasi loc. Binenteles ca cel mai mult a luat curatatul pieselor, in trecut a curs pe la furtunele care ies din vas si era naclait tot in ulei si praf de la vas pana la caseta
  8. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    Update la gri, am ajuns in sfarsit la dezmembrari si am luat rampa de injectie cu senzor si regulatorul de presiune, ma chinui sa ajung de vre-o 3 saptamani. 100 RON Daca tot eram acolo am luat si grila de la capota cu diuzele stropitoare (nu a vrut sa dea o stropitoare ) 100 ron si asta. Am inlocuit-o pe cea din stanga sparta si acum pot sa spal parbrizul cum trebuie. O diuza noua de-asta cu incalzire era 180 RON in magazin. Nu mai stiu daca am mentionat mai sus, diuza s-a spart de la o piatra care a nimerit fix in ea saptamana trecuta. efectiv a retezat-o de la nivelul capotei. Si nu in ultimul rand azi am fost sa imi fac rotile. devizul final a fost 275 RON si a inclus urmatoarele. Un set nou de antifurturi Rotit 3 cauciucuri la 180 de grade, dupa care o roata nu a mai cerut plumb deloc, cealata din 40g s-a transformat in 20 cu 10 (ambele pe fata) si a treia nu mai stiu, oricum tot pe-acolo. Facut pana pe asta a treia (stanga spate) cu petec cum trebuie. La a 4-a roata doar s-a reechilibrat, a cerut 40 grame cu 0, ar fi trebuit rotita si asta la 180 dar nu am mai stat, data viitoare. Toate 4 au fost spalate, la toate s-a curatat cu peria de sarma punctul de contact cu discul de frana si s-a pus vaselina de cupru. La cele 3 la care s-a demontat cauciucul s-au curatat si maginile de contact cu cauciucul. Rezultatul final, nu am apucat sa merg mai tare de 80-100 dar nu se mai simte absolut nimic, a revenit senzatia de plutire. Si nu stiu ce am vazut eu atunci cand le-am cumparat, insa toate sunt drepte, nu a fost nevoie de indreptare. In schimb ce am descoperit, protectia antipraf de la amortizorul dreapta spate s-a rupt din tampon de sus si acum sta la baza lasand tija descoperita, cel mai probabil asta e bataia care o aud eu la gropi scurte pe dreapta spate, o sa cumpar tamponul ala cu prima ocazie si intre timp poate reusesc sa o relipesc acolo sus cu poxipol. Si am mai descoperit ca bandoul stanga spate de pe usa se mai tine in 2 clips-uri, daca nu il pierd pana ajung iar la garaj o sa-i dau 2 puncte de poxipol daca nu gasesc clipsuri separat.
  9. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    Update la gri. Am schimbat radiatorul cu un nissens. Arata ca originalul si s-a potrivit perfect, fara surprize. Am reusit sa scot si antifurturile (2 mai erau), cel de pe fata cu cheia antifurt usor, cel de pe spate cu o tubulata de 22 batuta peste, cam asa a iesit Am schimbat si discurile fata, nu mai bate la frana insa tot se simt rotile un pic dezechilibrate la anumite viteze, saptamana asta cred ca ma duc la o echilibrare. Si daca tot ajung, fac si pana aia cum trebuie cu petec si poate si indrept o janta de pe spate care era un pic stramba de cand le-am cumparat. La cel rosu: Am resuit sa inchid motorul si sa rup un spiral cand am strans fulia. Ale naibii spirale sunt tratate doar pe partea care taie. Partea proasta e ca imi ramasese inauntru si a trebuit sa dau baia jos ca sa il scot. Oricum era cea sparta si trebuia schimbata. Am curatat la capacul ala de mi-a venit acru, canalul decantor de ulei de la ventilare carter era efectiv plin de mazga, a trebuit demontat complet si am consumat un tub intreg de sano numai pe el.
  10. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    Nu ataca fierul, doar aluminiul din ce am vazut. Nu au ramas urme pe nici o componenta de fier, doar aluminiul se inegreste. Oricum, dupa clatire cu multa apa (am pus furtunul pe el) s-a trecut la asamblare, adica ulei de motor din belsug peste tot. Si dupa cu mse vede in poze, camasile au fost date cu spray de vaselina pe care nici sano nici apa nu au reusit sa il ia In alta ordine de idei, S-a reconditionat caseta de directie la cel gri. Avea fix 2 dinti uzati, restul erau ca noi. S-a schimbat cremaliera, bucsile, simeringurile, burdufurile, practic nu a mai ramas decat carcasa din vechea caseta. Se simte deja alta masina, nu mai bate la gropi, din pacate acum simt si discurile de frana ovalizate. Nu am apucat sa ma bucur prea mult de ea fiindca ieri m-a lasat radiatorul de apa. Mi-au trebuit vre-o 6 litri de apa ca sa fac un bucuresti- zimnicea- rosiori. Dar asta nu e tot. La rosiori am observat si ca am facut pana pe stanga spate, un cui a intrat fix intre calea de rulare si talon, nu stiu cum a reusit. Si, la vulcanizare mi s-a barbierit cheia antifurt, drept urmare a trebuit pus snur pe masina in loc de petec. Am comandat radiator nissens, 360 RON, dupa ce rezolv asta o sa ma ocup si de antifurtul lui peste, din fericire nu mai am prezoane antifurt decat pe 2 roti. Totodata am comandat si 2 discuri de frana fata (160RON bucata) fiindca nu imi place bataia aia. trebuiau schimbate odata cu palcutele acum dar am zis ca mai merg o tura. Aparent nu. Binenteles ca nu am mai apucat sa fac nimic la cel rosu.
  11. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    Au fost vopsite marea lor majoritate si curatate cu spray de frane inainte. @speedy82 Anul asta nu cred, mai sunt multe de facut, dupa ce termin fata trec la spate. Sunt multe prostii mici care adunate consuma mult timp,
  12. Dj_Dark

    Naluca

    Cand mai ajung pe-acolo incerc si eu
  13. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    Asaa, restul, partea de mai sus a fost facuta inainte de a pleca in concediu, ce urmeaza este dupa (adica joi, vineri si ieri). Trecem la chiulasa Bineinteles ca dupa ce am montat-o am observat asta: Supapa nr 2 a fost luata "ciobaneste" la polizor, nu stiu daca de ei sau era dinainte. Pozitia tachetului spune ca ar fi dinainte, este extins fata de cel de langa. Insa ce m-a enervat cel mai tare a fost faptul ca desi le-am zis sa nu se grabeasca, sa verifice temeinic, cand m-am dus pesteo saptamana chiulasa era fix in acelasi loc unde o lasasem, replica lor a fost "Pai ai zis ca nu te grabesti " Le-am explicat atunci ca "nu ma grabesc" inseamna sa o verifice bine, sa imi zica daca sunt probleme la vre-o supapa ca sa o inlocuiesc, nu sa o tina acolo o saptamana si dupa sa mi-o faca tot la japca in cateva ore. I-am mai intrebat odata "ceva probleme?" "nooo, e belea, totul in regula" si cand o pun pe motor descopar asta, efectiv am inebunit de nervi. Dupa patania cu SFI-ul cand mi-au atins 2 cu presa margini unde intra tachetii de a trebuit sa polizez eu acolo sa intre si asta, colaborarea noastra sa incheiat, nu ii recomand nimanui, niste idioti, treaba asta la ei (care este totusi de o oarecare finete) la ei se face cu dalta si ciocanul. Eu personal nu voi mai duce niciodata ceva la ei. S-a montat asa in speranta ca tachetul ala poate compensa mm lipsa din coada. Fiindca desi arcul este mai inalt decat celelalte (cel mai probabil supapa este adancita in scaun) au luat la polizor de coada e mai joasa cu cel putin 1 mm decat restul. Ciobanie pe fata, nu spun ca ei ar fi facut asta dar trebuia sa imi zica si o inlocuiam. Anyway, continuam, s-au montat si restul si varianta finala este asta. Capacul de deasupra este pus la misto sa nu intre jeg, am ramas fara sano si e vai de capul lui, trebuie curatat temeinic. Intre timp mi-a ajuns si suspensia de la FK.
  14. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    La cel rosu acum. Ramasese canalul ala de studiat, unde duce. Ei bine duce fix la squirt-ul ce unge lantul de distributie. Si mai mult decat atat, era total infundat, lantul nu se mai ungea, cel mai probabil de aici si urmele pronuntate de uzura pe patine. Per total, s-a asamblat in mare, pus arbore, pompa, simering spate, volanta, ambreiaj...etc... las pozele sa vorbeasca de la sine. Am inceput prin a curata blocul bine, inclusiv squirt-urile, unul am reusit sa il stric, drept urmare am folosit altul de la celalalt bloc. Intre timp am descoperit ca totusi exista o garnitura pe blocul vechi sub pompa de ulei, cam lemn dar macar avea canalele deja formate, am ajutat-o cu putin mastic si problema rezolvata (sau cel putin asa sper). Reamintesc faptu lca cea din set nu se potrivea. S-a montat tot ansamblul urmand a fi ridicat pe masina Dupa care folosind 2 tevi pe post de role s-a rostogolit cu tot cu palet sub masina si dupa o pozitionare atenta s-a ridicat singurel cu un cric, intai partea din spate, s-a prins suportul de cutie, dupa care si restul motorului. Mentionez ca baia este cea de sacrificiu (sparta) de-asta si arata asa, se va pune cea buna la final ca sa nu strang toate moloazele care mai curg prin ea pe masura ce se aseableaza restul. Cam atat momentan, treaba asta a luat vre-o 2 zile, urmeaza a treia in postul urmator. Oricum, mi-a luat foarte mult timp sa identific ce suruburi si unde vin, mai ales ca singura poza cu capacul carter este defocalizata
  15. Dj_Dark

    Cele 2 Bmw-Uri

    A trecut ceva timp de la ultima postare, intre timp s-au intamplat multe. Incep cu cel gri sa scap repede. S-a facut o revizie la care s-au schimbat placutele fata, uleiul s-a desfacut admisia+egr si curatat temeinic. Totodata am dat jos si intercoolerul din nou si dupa cum banuiam, in spatele lui cam 70% din suprafata era acoperita cu noroi si frunze, deci eficienta aproape 0. Rezultatul, unde inainte dupa 3500 ture se simtea cum pierde cuplu si dupa 4000 lesina de tot, acum trage sanatos si constant pana prin 4500. La frane s-a scos si vre-o 400 ml de lichid din circuitele fata, am zis sa dau afara ce e in etrier si conducte. Frana a devenit mai "sharp". Urmeaza o spalare interior/exterior si maine dimineata e programata la reconditionat caseta, o sa ma repet desi cred ca am mai zis, caseta a prins joc, am incercat sa il strang din reglaj insa dupa operatiune mergea greu volanul pe capete si nu mai revenea dupa viraj, lucru foarte periculos ceea ce detona cremaliera uzata neuniform (mai pronuntat pe mijloc). Operatiunea dureaza o zi, costa vre-o 1300RON si include schimbat cremaliera, bucsi, simeringuri, lichid si geometrie la final.
×