Jump to content
 

Dj_Dark

Membru
  • Content Count

    5706
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    211

About Dj_Dark

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 03/28/1981

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    Dj_Darkro

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    masini, calculatoare, electronice.
  • Din
    Bucuresti, Rosiori
  • Auto
    Bmw, Daewoo
  • Model
    320d, 318i, 3 x Espero
  • An
    2004 , 1992 , 3 x 1996
  • Nr. Inmatr.
    Nu incap 5 bucati

Recent Profile Visitors

6496 profile views
  1. Mda, toba aia finala desi e pilot facuta tot la romcat nu se compara cu borla aia de pe espero, aia ragaie si plesneste in ture mari, in relanti si calcata usor e decenta, scap cu talon, asta a dreacu are o frecventa de rezonanta urata sub 3000 de ture care e deranjanta la drum lung si nici nu pot sa pacalesc politia. O sa incerc cu niste STP captusit in portbagaj, daca nu, cred ca o dau jos, azi mi-a rupt creierii in 200km facuti, ori am imbatranit eu ori e o porcarie de toba. Oricum, in rest masina merge bine, consuma o gramada...etc, nimic neobisnuit
  2. Spor la munca, asteptam poze cu progresul operatiei.
  3. Avem tot, pompa, distantiere, evacuare, senzori...tot Evacuarea s-a simtit, raspunde mai bine, nu atat finala cat bucata asta care era obturata fix inainte de sonda lambda, acum e ce trebuie. Ca si galagie are o tonalitate grava pana prin 3000 de ture dupa care nu prea mai urla rau, am pastrat cataliatorul si intermediara si de-asta, sunetul se sparge bine. Vedem la drum lung cum e. Intre timp am mai descoperit o zgarietura pe care ori n-am vazut-o, ori am facut-o intre timp (a doua varianta mai probabila) insa nu imi aduc aminte cand.
  4. Avem si distantiere fata. Pompa si senzorii data viitoare din lipsa de timp.
  5. Dj_Dark

    aveo 1.4 2012

    Variatia e pe circuitul electric, turatia motorului variabila e o consecinta nu defectul in sine. Trebuie investigat eu pariez pe alternator defect sau un contact imperfect pe circuitul de forta (jonctiuni la borne sau la curu lui ) Vezi unde se incinge circuitul cu consumatori porniti si acolo e problema. Sau ia la masurat caderile de tensiune in diferite puncte de masa si + si vezi unde se pierde.
  6. Mda, prima data m-am speriat, a pornit motorul cu tzacanit care a durat pana s-a incalzit putin. Ori uleiul nu e ce trebuie, ori a stat foarte mult pe dreapta, ideea e ca m-am speriat rau, avand antecedente. Pana la urma s-au dovedit a fi tacheti neamorsati dar totusi nu e in regula, s-au amorsat foarte greu. Per total o a vea ea km putini dar se vede ca asta foarte mult pe dreapta si nu in conditii ideale.
  7. E gata distributia, nu a durat decat 4 zile Pana la urma am folosit pompa de apa originala fiindca hepu aparent nu e pentru motorul asta, banuiesc ca e de sfi. Pentru prima data de cand fac distributii de 16v am reglat din pompa de apa pana semnul intinzatorului e fix unde trebuie, ca la carte Totodata am descoperit ca mi-am pierdut indemanarea, mi-a luat ceva pana am nimerit-o.
  8. Ma da-o dracu de incalzire, chiar asa de complicata e?
  9. AD garage, pilot(fostele borla), ce fac eu o sa fie 1200 ron. Trebuie inlocuit "downpipe-ul" de la flansa serpilor pana in intermediara, inclusiv filetul sondei lambda si voi pune o finala de inox espero style cand era noua, nu cand vibrau toate sitele in ea O sa pastez intermediara fiindca are si catalizatorul integrat, desi astia nu mi-au trecut-o euro2 in carte din ce am vazut si asputea renunta la el pentru un plus de putere. Oricum, asta e planul teoretic, practic vad eu cand ajung acolo ce si cum. Oricum va fi minim 50 mm diametru.
  10. Iar stergem praful, m-am hotarat sa ii fac distributia si am descoperit ca fusese schimbata de proprietar, nu cred ca are mai mult de 10.000 km judecand dupa un sticker de revizie gasit la 50.000 km in compartimentul motor. Au fost schimbate curaua si rolele fara pompa de apa, mare greseala, pata care ramane in garaj pe jos nu era ulei ci antigel de la pompa Am mai descoperit simeringul axei de evacuare care plangea, masina mai are scurgeri pe la oring-ul de delco, capacul tacheti si baia de ulei insa am mai descoperit ca acum ceva timp am achizitionat un set de garnituri mando la reducere de la radacini care contine tot ce-mi trebuie si ce nu-mi trebuie , drept urmare am schimbat toate 3 simeringurile (axe si arbore) si asa am lasat-o momentan. Urmeaza o pompa de apa gm originala sau hepu cum se faceau odata, inca sunt indecis, le am pe ambele de cativa ani prin garaj, o sa o pun pe aia care imi pica in mana prima . Se va completa cu o curea contitech, intinzator de la nipparts si rola fixa de la ina, astea tot prin garaj le-am gasit noi noute, mai putin cureaua, defapt aveam si curea nefolosita dar zacea de cativa ani (creca vre-o 8 daca imi aduc eu bine aminte) drept urmare am luat una noua. Ah, inca ceva, am luat-o pe urma lu' @pompiliu92 si am devastat stocul de la radacini, am portbagajul plin de piese, am luat printre altele si capac de distributie nou, fiindca era nou O sa pun o poza zilele astea cu toate ca sa vedeti ce face un om cand se plictiseste, am cumparat toate prostiile, doar erau la reducere Am piese acum sa imi fac 3 masini nu una.
  11. Avem folie. Am luat si pompa de benzina, am gasit si senzorii de detonatii pana la urma, au venit si distantierele fata de 1,5 cm cu prezoanele de 45 mm, maine am multa treaba. Joia viitoare e programata la evacuare.
  12. Dada, stiu. Se accepta maxim 90%. Nu de itp imi fac probleme, ma enerveaza pe mine ideea in sine. O sa revin asupra problemei la final, cel mai probabil o sa iau de pe puntea cealalta ce ma intereseaza, momentan ramane asa.
  13. Si e pe roti, momentan pauza fiindca m-a batut frana aia de mana, cine a adaptat cablurile la puntea aia si-a batut joc, eu le facusem mai bine la cealalta. E o mizerie ce e acolo, nu am reusit sa o echilibrez neam, sper sa se incadreze in aia 90 %. Arcurile astea sunt mai inalte decat erau cele de pe bej, probabil se mai lasa in timp. Poze nu am am zis ca nu are rost sa fac asa cu e doar jumate facuta. Partea buna e ca functioneaza ABS-ul. Din pacate se comporta cam ciudat pedala cand intra ABS in sensul ca se duce foarte jos dupa care la urmatoarea pedala e unde trebuie. Banuiesc aer in modulul de ABS, cand o sa intervin si pe fata o sa facem si o investigatie mai amanuntita, mai ales ca lichidul pare foarte dubios.
  14. Sta in garaj, tocmai o scosesem sa plec la plimbare.
 

×
×
  • Create New...