Jump to content
 

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 12/26/20 in all areas

  1. 7 points
    Lejer, de...iarna, am terminat interiorul (cred) Am redus la minim parazitii pe care ii induce motorul muzicii, problema sunt cablurile de intrare care duc in spate, niste prostii fara ecranare. Vor trebui schimbate la un moment dat, insa momentan sunt multumit asa. S-a montat intr-un final si spatarul banchetei. e cam gata masina de itp si iesit in rodaj, insa la ce noroi e afara nici vorba momentan, ramane dupa anul nou. Pe viitor ar trebui schimbat farul dreapta cu ala de pe visinica fiindca desi geamul e bun, oglinda nu prea si este diferenta vizibila in iluminare. Ah da, uitasem, mai e incalzirea in scaune. Si o filmare cu muzica, distorsiunile de la final sunt de la telefon nu mai putea compensa
  2. 6 points
    Un fel de "The End" pentru povestea legata de incidentul de pe A1 ... Selectasem multe postari la care incercam sa raspund, m-a fentat CMSul si a decis sa raspund mai mult din amintiri ... Pentru inceput, am vrut sa il bodoganesc pe @Dj Dark pentru ca "m-a sustinut" teribil in teama mea legata de raritatea pieselor pentru modelul Nalucii. Asa a fost, reparatia a durat f. mult pentru ca bugetul de la asigurari nu acoperea costul pieselor "de noi", iar pentru SH sau furnizori uzuali din Ro timpul parca a fost din Star Trek "Sarirea" airbagurilor nu este neaparat motiv de "dauna totala" ! Este o regula nescrisa care poate fi discutata ... de retinut, desi nu as vrea sa aud de oameni care dau cu capul de airbag. La final, asa cum am mai zis, toata reparatia s-a facut cu piese de origine, SH sau noi. Prin urmare, nu m-am asteptat la probleme de asamblare, chiar daca anterior s-au putut observa mici imperfectiuni. Nasoleala majora a venit de la vopsea, insa s-a remediat si a iesti ... "de fabrica". Pe scurt, dupa ultimele interventii, nu ai cum sa iti dai seama ca masina a fost reparata ! Apreciez service-ul si ma bucur sa constat ca se poate face treaba buna atunci cand exista interes. Incadrarea in bugetul revizuit nu s-a facut la limita ... au ramas banuti ! Cam asa arata Naluca astazi, in momentul in care am preluat-o de la service: - zero probleme la partea frontala - zero probleme cu lufturile la aripi - zero probleme cu lufturile de la capota si faruri - zero probleme cu lufturile aripa-usa "Uzualele" poze de pe A2 Bun ... Ca de obicei, sa fim obiectivi !!! Exista si mici probleme. Cu toate ca oamenii de la service au lucrat super super bine din punct de vedere tehnic, tot au ramas urme de labute pe tapiterie, tavan, etc. Clar este necesara o curatenie "ca la carte" ... Totusi, sunt super multumit de faptul ca nu au aparut "greierasi" si absolut totul functioneaza ca inainte !!! Cea mai mare problema nu vine de pe urma reparatilor in sine ci din cauza timpului indelungat in care Naluca a "stat pe bara" precum si a efectelor secundare ale extinctorului pe care l-am golit imediat dupa impact. NU REGRET ca am facut asta, insa e clar ca nu doar a ajutat, ci si a daunat !!! Mai exact, m-am trezit cu un Check Engine aprins la 15 minute dupa ce am plecat din service. Am facut rapid o diagnoza si a rezultat o problema cu senzorul axelor cu came. Observasem si inainte ca motorul era cam bleg si consumul era cam mare ... diagnoza a confirmat. Am dus Naluca pe A2 ca sa consum benzina aflata in rezervor din Iunie 2020. Motorul super lesinat ... Cu greu am sarit de 2XX ... Am bagat benzina proaspata si lucrurile s-au schimbat pe loc. Totusi, a ramas problema mentionat mai sus (P0010), ramane sa investighez daca nu cumva e vorba de un contact imperfect generat de continutul extinctorului. Sunt cam 85% sigur ca asa stau lucrurile, ramane sa ma conving. In rest, nimic spectaculos. Testele de drum au aratat ca franele nu mai sunt cum le stiam (discuri rugininite, etc.) insa maine urmeaza un drum lung si sunt convins ca isi vor reveni) A/C, racire, instalatie electrica, totul se comporta OK. Revin cu update dupa ce mai consum ceva benzina PS: Garantez ca lufturile sunt perfecte, in poze e posibil sa apara mici deformari de perspectiva !
  3. 4 points
    Hai ca in ultima zi din an sa mai fac un ultim update, ca altfel ma iau cu altele si uit dupa. Pe la jumatatea lui noiembrie, am pornit radarul de piese pe Ebay sa mai scanez dupa diverse care imi lipseau de pe lista de cumparaturi si brusc am dat intr-un shopping spree, ca tot e sezonul. In Deutschland am gasit lampi pentru numar si aveau 2 seturi pe stoc. Fiind ieftine, a dat lacomia in mine si le-am luat pe amandoua, ca nu le mai las si altora. La asta se mai adauga un set de placute frana fata. In Italia am gasit ultimul amortizor care imi mai lipsea din set, cel din spate - dreapta. In SUA am gasit un set SH de lampi de SUA pentru bara spate la un vanzator, plus o lampa noua pentru partea stanga la altul. Chiar daca comenzile le-am plasat la un interval de o saptamana intre ele, au reusit sa se sincronizeze intr-un fel si sa ajunga pe 21 decembrie la mine. Pe cele SH le-am spalat cu apa calda, sapun, o periuta si dupa le-am dat cu ulei, la sfatul lui @mirceajo, sa se hidrateze plasticul, pana ajung la el sa le monteze. Nu in ultimul rand, din Romania am luat un set nou de piulite pentru prezoane, cromate si lucioase, ca sa le am cand montez setul nou de jante de 15". Sa aveti un An Nou Fericit, multa sanatate voua si celor dragi si sa ne vedem cu bine la intalniri si in trafic. Pompi out.
  4. 3 points
    Nu i-am dat foc, dar nici mult nu mai aveam... la cat mai pricep eu la electrica, ma mir ca intr-un final am reusit sa-l fac functional. Lipseste rama adaptoare 2din, pt ca sunt idiot si am uitat sa comand. E un player JVC, initial am vrut Pioneer dar asta avea si mirroring cu telefonul. Am cablat camera spate, microfonul (pt apeluri telefonice), am pacalit firul pt frana de mana ca sa mearga mirroring si in mers (sistem de siguranta, sa nu te uiti la filme in mers)... lipseste rama (comandata in seara asta) si adaptor pt comenzi volan. 90% functioneaza cele pt Aveo/Captiva, dar nu as da 200 lei fara sa fiu sigur. Asa ca o sa dau o fuga la un magazin, cand ma intorc in Buc. Nu e cel mai tare player, dar se aude mult mai bine si mai tare decat cel original.
  5. 3 points
    Cateva poze cu Eva si la final cu sora ei: Si prima poza pe anul asta, spalata la -8 grade: P.S. Masina asta nu a probleme cu inghetat de broaste sau altele
  6. 3 points
    Proiectul 3: Montarea vas lichid parbriz de Epica - se pare ca Epica are senzor nivel lichid parbriz, iar Evanda nu.. Ca o mica istorie, Magnusul avea aceasta echipare standard, dar se pare ca la Evanda au redus costurile, daaaar aveam preechipare de la bec in instalatie, pana la o mufa (ve-ti vedea in poze). Eu doar a trebuie sa cumpar un vas cu senzor si mufa, tras 2 fire (unul la masa iar celalalt la mufa unde aveam deja preechiparea si voila)
  7. 3 points
    Testul dinamic s-a incheiat, in urma caruia ramanand urmatoarele: 1) Geometria trebuie facuta, sta volanul stramb si se simte ca nu e in regula. 2) Check engine se aprinde si stinge sporadic, banuiesc sonda lambda. 3) A murit vitezometrul dupa 300 km, banuiesc cablul la intrarea in ceas fiindca avea plasticul crapat si a fost lipit cu superglue. 4) Caldura nu baga cum trebuie, trebuie reintervenit mai agresiv la calorifer. Cam astea ar fi la prima vedere. In rest masina merge bine, vedem ce mai apare dupa ce diagnosticam/reparam ce e mai sus. O poza de la intalnirea de joi, alaturi de singurul espero pe care il mai stiu in viata momentan
  8. 3 points
    Gata, avem itp, asigurare si iesim la plimbare
  9. 3 points
    Inca nu e gata, dar nu e graba, oricum sunt plecat din oras... eram curios cum arata, asa ca am cerut poze
  10. 3 points
    Nu era inchisa lucrarea, spoilerul inca nu era aliniat. Carenajul stanga fata nici nu era montat. Nu imi fac griji, am vazut ca oamenii au potential, sunt sigur ca va iesi din service cu toate elementele aliniate perfect. Dat fiind ca oricum trebuie facuta revopsirea, micile detalii nici nu meritau abordate. Ieri am cumparat baterie, nu m-am mai complicat sa o reincarc pe cea veche, stiam de iarna trecuta ca nu mai e chiar in mintile ei. De Varta nu mai vreau sa aud (prea multe experiente neplacute in trecut), asa ca optiuni nu erau prea multe. Dintre producatorii "autohtoni" atat Rombat cat si Caranda aveau ceva in oferta. M-am orientat catre un acumulator Moll (n-am auzit niciodata de astia, insa am vazut acum ca sunt f bine cotati de catre ADAC), AGM, 95Ah cu 850 A. Bateria masinii era OEM-GM (Varta) AGM de 95Ah si 900A, nu ma tem pentru cei 50A in minus. Pret comparativ cu Caranda, dar garantie de 3 ani default. So ... vedem Asa cum am mai povestit ... A durat mult pentru ca am fost nevoit sa obtin piese SH de foarte buna calitate (altfel reparatia ar fi costat de doua ori cat masina !!!). Mai greu gasesti asa ceva si, chiar daca am gasit pe alte meleaguri, bucuria de Covid a intarziat teribil de mult transportul. Ca idee, au fost 2 transe de piese aduse din Germania si una din Polonia ... Si nu va imaginati ca au fost costuri mai mari din cauza asta, chiar din contra as zice ! Am gasit o firma super serioasa undeva prin jud. Harghita, un flacau de acolo m-a ajutat teribil gasind repere rare si in conditie "ca noi" ! Ma bucur teribil pentru ca am putut face ca reparatia sa mearga exclusiv cu piese Opel, nu after-marketuri. Din ce am discutat cu cei de la service, chestia asta a contat enorm si pentru ei, nu au existat niciun fel de probleme la montaj. Am avut si noroc (iarasi trimit multumiri flacaului din Harghita !!!), iar timpul nu a fost o problema, ne-am descurcat cu ce am putut pentru deplasarile de peste an. Ca fapt divers, Bee a sarit de 5500 km in cele fix 3 luni de cand a inceput sa mearga pe sosele patriei. Se simte nevoia/utilitatea unei masini mai mari pentru deplasarile externe (care predomina la noi), dar nici consumul unei masini de clasa mica nu are dezavantaje. Poza de mai jos e facuta in Rm.Valcea, dupa un drum care a inceput in apropierea Sibiului. Pana in spatele blocului, in Bucuresti, se duce spre 4,3-4,4% ceea tot ramane intr-o zona nesperat de buna.
  11. 2 points
    Am avut dreptate, furtunul de retur este rupt. Se observa cu greu in partea de jos stutul cu restul de furtun ramasa. Nu am mai reusit sa il prind acolo insa am reusit sa il pun pe sus sa curga in compartimentul ala si merge masina. Si da, un tzaran care a schimbat pompa inaintea mea a taiat tabla acolo fiindca nu a stiut ca intai se desface pompa de pe rezervor si apoi se scoate furtunul din ea. Mor pe jepcarii de genul. Din cauza asta capacul de plastic nu mai etanseaza corespunzator. Masina nu merge perfect dar e mult mai bine. Acum este cu ECM-ul de 1.5, drept urmare automatei nu ii place. Ala de 2 litri mi-a afumat tot motorul, i-a trebuit jumatate de ora cu asta ca sa nu mai dea missfire si sa mearga decent. Desi el stie sa compenseze schimbarea treptelor cutiei (aparent invata repede ) cutiei nu ii convine ceva, probabil ii lipseste vre-un semnal, avand invedere ca verdea e cam gata o sa ma concentrez asupra asteia zilele urmatoare, in principal pe studierea schemelor si masuratori.
  12. 2 points
    @mirceajo: presupun ca ma crezi daca iti spun ca doar timpul ma opreste ... dar se va face in primavara asta @Rafi: asa cum ati vazut si voi, prima data nu a iesit cum trebuie. Joi m-a sunat seful de service sa imi spuna ca masina e gata. Din tonul vocii lui am simtit ca, de data asta, a iesit perfect ... il simteam ca zambeste la telefon ! Si chiar a iesit perfect, e imposibil pentru un amator sa observe cu ochiul liber vreo diferenta intre original si revopsit. Nuanta e ca naiba ... daca va uitati pe topic, in ziua in care am inmatriculat Naluca chiar am zis ca dau de dracu' daca o sa fie necesara vopsire partiala. Mi-au inchis gura ... Si un update pe marginea codului P0010. Ieri trebuia sa o tai dinspre Bucuresti spre pustiul meu de tara, dar am avut o alta bucurie, mi-a murit frigiderul si am fost nevoit sa aman. Azi dimineata m-am prezentat la Naluca pe la 9:00, dupa o documentare temeinica legata de solenoidul VVT. Pus pe fapte mari, am reusit sa ii rup urechea de prindere a conectorului (frig, casant ...) dar l-am scos. Nu arata rau, dar erau cateva particule pe site. Spalat cu spray de frane, apoi cu spray de curatat injectia ... a iesit "boboc". Totusi, Check-ul a ramas aprins aproape toata ziua. Pe A1 am mers regulamentar, greu greu reuseam sa ajung la 170 in vreo depasire. Dealul Negru a fost trist, insa nici nu am fortat, am considerat ca e mai intelept sa am rabdare. La Kaufland Rm Valcea am facut o pauza de cca. o ora, cumparaturi ocazionale pentru 2 saptamani ... Ei bine, la iesire era sa ne rupem gatul ... Am accelerat in concordanta cu raspunsul masinii de pana acolo, doar ca, cine stie de ce ... si-a revenit !!! Checkul a ramas aprins pana la Sibiu, drum pe care au alternat secventele in care motorul era lesinat cu secvente in care era "normal". La Sibiu am oprit putin. Din momentul respectiv Checkul s-a stins si am revenit la normal. Urmeaza sa ii fac zilele urmatoare o diagnoza sa vad pentru ce s-a aprins Checkul, desi cam stiu la ce sa ma astept. In perioada urmatoare (plan pe termen lung) trebuie sa ma ocup de remedierea efectelor produse de substanta din extinctor. Sunt multe suruburi ruginite, este necesara o curatare temeinica a motorului, cutiei, etc ...Timp sa fie , ca rabdare este :).
  13. 2 points
    Si ultima interventie pana in revelion.. etrier spate stanga gripat. Cu toate ca am upgrade a sistemul de franare de Epica (discuri, etrieri, pompa frana si abs) pe spate am schimbat doar portetrierul, etrierul fiind acelasi, in concluzie nu am umblat nicioadata la ei pana acum. Ideea este ca pana acum cand am tot pus placute si impingeam pistonasul intra fara probleme. Aparent problema era cand trebuia sa iasa (garnitura antipraf era iesit un pic si a ruginit inelul de metal de sub ganitura si nu permitea pistonului sa iasa, dar pistonul este ok, fara rugina). Am curatat etrierul si pus garnitura corect iar bonus am desfacut si curatat ceilalati etrieri for siguranta (ca tot era masina pe elevator) aerisit franele, inlocuit placutele spate si gata. P.S. se vede in poze cu sa inrosit discul iar placutele (puse noi in august) s-au macinat. Daca tot am prins masina pe elevator am schimbat si bucsa dreapta de la bascula (pe care nu am apucat sa o schimba in august pe motiv de oboseala si nu a vrut sa iasa) + pivotul de pe stanga (pentru ca am schimbat dreapta de nevoie si imi place sa fie pereche)
  14. 2 points
    Proiectul 2: inclocuirea parbrizului - al meu avea crapatura de fo 2/3 ani si am avut rabdare pana am gasit unul OEM de Chevrolet Evanda care in plus senzor de ploaie si incalzire pe banda neagra de jos unde stau stergatoarele. In acest moment am legat doar incalzirea (am reprodus schema oem cu un releu si inlocuit butonul vechi cu cel de chevrolet care are si inscriptia parbrizului). De mentionat faptul ca era parbrizul original al masinii din 2003 si multumiri speciale lui Lucian (cel care se uita urat la mine si detinator de Evanda) P.S. chederul a iesit intreg si a fost refolosit. P.S.2 Pentru senzor, inca ma mai gandesc daca sa-l fac sau nu, dar oricum trebuie o colaborare cu @DjDark pentru acest proiect.
  15. 2 points
    Gata. Cand ma intorc la Buc, curatenie, poze, olx.
  16. 2 points
    Veșnicul simering capac delcou care nu tine mai mult de 2 ani... Am montat tot "daewoo" pana găsesc ceva siliconic. I-am schimbat și bujiile mergând tot pe Beru ultra z. Am dat jos și capacul tachetilor sa vad cum arata după funcționarea cu uleiul Triax. I-am făcut schimbul de ulei tot cu Triax. Km: 249000
  17. 2 points
    Paravanturi pt epica
  18. 2 points
    Ca sa nu fatai Captiva prin oras in perioada asta, am primit ajutorul lui old (t)rusty . Cu ocazia asta mai redescopar placerea de a mai bibili la ea una - alta cat sta pe la mine.
  19. 2 points
    Am inlocuit clapeta de acceleratie cu cea veche, cu magnetul spart si lipit pe bucati, pt ca cea pusa ultima data tinea ralantiul aiurea (uneori la 400, uneori la 1200) iar consumul crescuse exagerat (~13% pe A2). Acum a scazut cu 2-3%. Am schimbat (mare parte) din antigel, am golit doar de la furtunul de jos al radiatorului. Mi s-a parut ca e cam murdar antigelul si parca nici nu mai baga caldura asa cum stiam eu. Am pus Hepu cu apa distilata, diferenta la caldura e notabila. Din pacate, au mai aparut 2 probleme... cea principala, cand fac plinul curge rezervorul fix pe mijloc. Drept urmare trebuie dat jos si vazut ce e acolo, pt ca prin cele 2 capace de vizitare nu se observa nimic. A 2a problema a aparut la service-ul unde am dus-o zilele trecute, desteptul care a ridicat-o pe elevator a strambat pragul... pt ca a pus piciorul elevatorului fix pe capatul pragului. Nu e asa grav, dar nici bine nu e. Drept urmare nu mai am ce cauta la ei... se va face tot la service-ul unde am tot dus-o pana acum. 2 alte probleme care trebuie rezolvate urgent: inlocuit capete planetare fata (bat, din ce in ce mai rau) si pusa garnitura la baia de ulei a cutiei de viteze (e pus mastic si cam pierde ulei, asa am luat-o...). Garnitura e comandata deja, sa vedem ce capete de planetara aleg. Ar mai trebui sa schimb si uleiul (nu are f multi km, dar parca nu-mi place cum arata), dar nu am avut timp de ea.
  20. 2 points
    Nu, da' nu mai avea mult si capata si probleme fizice ca deja imi fugi gindul la baros.
  21. 2 points
    Ce rost are daca merge cu veche? Ps unde merge sarma e pacat sa pui surub
  22. 2 points
    Intre timp s-a mai lucrat. Am inlocuit ansamblul stergatoare cu cel de pe bej fiindca avea mai putin joc, fiind schimbat de mine integral acum ceva timp (inclusiv motorul). Fiindca imi statea pe creier, am demontat farul dreapta si am incercat sa curat oglinda. Din pacate s-a dovedit a fi arsa nu murdara, drept urmare s-a inlocuit cu cel de pe visinica. S-a montat incalzirea in scaune. Am ales sa scot de tot vechiul sistem pentru a elibera polita aia de tot, plus ca noul sistem are 2 trepte si butoanele au si iluminare de stare (din pacate nu si ambiental). Am gasit un loc interesant zic eu pentru locatie. Rezistentele vechi in scaune erau originale daewoo, ceea ce dovedeste ca instalatia a fost de fabrica. Totodata se observa si de ce nu mai mergeau cele de sezut. S-a ars rezistenta unde se prind firele in ea. Sincer, la cum arata ma mir ca nu a luat foc. Astea noi se simt dupa vre-o 3 minute si ajung la full cam dupa 10 min pe treapta mare. Cel mai probabil si din cauza pielii, la panza s-ar fi simtit mult mai repede. La test inainte de montaj se incalzeau repede insa probabil dureaza pana ajunge si la posterior, pielea e groasa si mai are si un strat de burete subtire pe ea. Si e cam gata de test de drum, asteptam vremea buna sa vedem la testul "dinamic" ce mai apare, la cel "static" m-am lamurit
  23. 2 points
    Sincer nu as fi vrut sa bag atatia bani in ea, mai ales ca nu eram pregatit de asa cheltuiala pe criza asta, dar noi nici nu schimbam repede masinile... 528-ul l-am tinut din 2005 -2012 Nubira rosie 2012-2019 Pasagere au fost un Accent (1 an) si Nubira albastra (vreo jumatate de an). Oricum, SIGUR daca nu apucam sa bag 21mil in ea luna trecuta nu as fi reparat-o, o tineam donatoare si luam alta!
  24. 2 points
    Eu am zis sa verifici pistoanele nu sa le schimbi Desi e un pic overkill avand in vedere valoarea de piata a masinii macar stii ca e totul nou in motor. Imi zici cand o vinzi
  25. 2 points
    Sotia merge cu ea si, din ce imi zice, schimba intre 2500-3500 ture, deci decent. Cat despre bani, masina imi datoreaza vreo 110 mil (pret de achizitie+toate reparațiile de pana acum)... In principal vinovatul sunt eu, masina a fost luata pt mine pt frecuș prin București si atunci m-a interesat cea mai ieftina euro 4 cu aer conditionat Daca sotiei i-a placut atat de mult, a pus monopol pe ea si a trebuit pusa la punct pt ca ea merge de multe ori si cu juniorul in masina... N-o condamn, merge excelent, lin si usor, din varfurile degetelor in plus o parchezi pe un pachet de tigari.
  26. 1 point
    Salut, povestea ei incepe asa; De ceva vreme, de cand ne intalnim cat mai des posibil cu colegii din "Daewoo GM Club Romania" am tot cochetat cu ideea inlocuitii Nubirei cu ceva mai vanjos ceva care sa ma ajute in tractarea rulotei. Dupa indelungi cautari pe siteurile nemtesti si olandeze, multe calcule vis-à-vis de transport, avioane si altele , avand in vedere de la Nubira 2.0 la Evanda 2.0, m-am indragostit de Epica, dupa care restul a fost simplu. Cu ajutorul colegului MirceaJo (Multumesc Mircea!) am descins intr-o dimineta la Arad, am luat-o si am facut-o a mea. Masina este gama de echipare LT, motor 2.0 VCDI, culoare gri. Prima impresie … Pacat ca nu avem sosele pentru masini ca asta. Cu un consum care pe mine (posesor de Nubira) m-a socat, am venit de la Arad pana la Bucuresti cu jumatate de rezervor de motorina, Ce sa zic una peste alta sunt incantat, motorul de 150 cai pare ca ii are pe marea majoritate acasa. Investite urgenta a fost in anvelope 215x50x17, I-montat si dispozitiv de remorcare cu cuiul detasabil ca sa nu se vada nimic in spate. A fost o problema cu clima, de cand am cumparat-o mi-a zis omul ca se pare ca trebuie reincarcat ca nu prea baga, ca baga dar foarte putin, d’alea, d’alea, dupa doua furtune schimbate se pare (sper) ca nu mai sunt problem. Am inlocuit si amortizoarele capotei portbagajului ca la sfarsitul cursei de deschidere, sus, nu se oprea elegant. Am gasit multe facturi si chitante de revizii ale masinii, distributia este facuta (comform stikerului si facturii de revizie), cu uleiul sunt cat de cat in grafic, are cam 7500 km, dar cu prima ocazie il schimb. Senzorii de parcare au o problema, martor aprins in bord si bipait la cuplarea marsarierului Cam atat, voi reveni cu adaugiri.
  27. 1 point
    Salutare, Un mic update pe final de 2020 si cateva proiecte finalizate: Incepem cu cedarea vasului de expansiune (a cedat teava traseului spre radiator) - 105 lei OEM la Radacini (stiu, noroc ) Proiect 1: Incalzire bancheta spate. Am folosit un kit oem dacia/renault (il aveam de mult)
  28. 1 point
    Niciodata nu este prea tarziu, daca finalul este extraordinar! Felicitari pentru ambitie!.. Acum poate revii la placutele vechi
  29. 1 point
    Pai tu vrei sa-ti stropesti parbrizul tau sau sa speli masina cu totul? Si inca 2-3 din jur?
  30. 1 point
    Da, depozitarea un aspect foarte important de luat in calcul. Acuma, pentru a-i ridica moralul lui vrazvanc ii soptesc (si ramina vorba intre noi) ca anvelopele lui sint tinere la cei 7 anisori. Am io o cunostinta cu anvelope de iarna made in Serbia al caror indice de fabricatie este urmatorul : 2809 Tare, nu ? Starea acestora poate fi vizualizata aici . Si nu, NU ingreuneaza traficul cu ele, ci dimpotriva, se intinde la drum mai bine decit cei cu galosi noi ! Asta poate fi numit exercitiu de sinceritate !
  31. 1 point
    233.000km, masina a ajuns la mine de sambata Pt cine credea ca sunt nebun si cumpar aiurea paravanturi :)) Ieri am facut primul drum, inapoi la Navodari. Si-a facut si regenerarea pe traseu, ma panicasem putin cand imi dadea consum 12.5%... per total, la pompa, 9.3% la ~135km/h
  32. 1 point
    Am zis o daata pe luna... , era o melodie. Am scos bmw-ul rosu sa ma invart cu el si am ramas intepenit. Nu am mai putut sa il duc la locul lui drept urmare am mutat espero verde acolo si l-am bagat in locul lui fiindca era la vale Celelalte 2 masini echipate de iarna nici nu patineaza, asta cu vara nu mai pleaca de-acolo, asta apropo de cuciucuri de vara/iarna
  33. 1 point
    Mde, mă freacă niște boți de search engines care au venit cu tot neamul de la vlădică la opincă... sper să fie rezolvat acum.
  34. 1 point
    Nici nu creca stie ce-i ala, e prea tanar. Numai relicvele astea batrane ca noi am prins
  35. 1 point
    Probabil, numai ca e el pe langa Barcelona dar o fi venit pentru zapada mai stii?
  36. 1 point
    Pe tine te-am văzut la știri pe schiuri în Madrid?
  37. 1 point
    Pare ca e selectia doar din telecomanda, functia matrix.
  38. 1 point
    Mie imi pare mai degraba treaba de setari. Daca il treci in modul ProLogic cum e (5.1 virtual)?
  39. 1 point
    Mi l-ai dat si tu, dar il aveam si eu salvat la watchlist. :))
  40. 1 point
    pai e simplu: la primul mecanic 900 lei: curea distributie originala GM, ax came si fulie ax, manopera la al doilea 3400: chiulasa, pistoane, pompa apa, segmentare, ulei si ce naiba s-o mai fi facut ca nu mai stiu exact capace distribuție din dezmembrări (pt ca nu am gasit nicaieri noi) 50 lei gresisem putin suma, in loc de 34 trecusem 36 dar totalul era bun - 43
  41. 1 point
    Gume noi iti cauti pe ""compari.ro"" Doar esti generatia ""on line"" iO de acolo am ales ultimele 3 seturi ,respectiv 4 plus 4 plus 2
  42. 1 point
    Rezolvat izvorul din portbagaj ori inca nu se stie ?
  43. 1 point
    N-am avut nici din aia. Si n-as zice ca sunt chiar harmless, cine naiba imi tracta mie masina cu un cuib de viespi in ea ?? Revenind, azi am fost la service si am pus mastic si la stopul din stanga. Sper sa fi pus astfel capat intratului apei in portbagaj. Am dat acum ceva vreme si peste factura originala, cea de cand a fost cumparata masina, uitasem de ea, dar mi-am amintit cand scos cartea de service. Nu stiu daca intereseaza pe cineva, dar am zis sa o postez macar asa, de dragul nostalgicilor . Maine ma duc sa-mi caut gume noi si sper sa ma hotarasc repede pe ce voi merge, ca nu vreau sa ma prinda sfarsitul de an cu antichitatile pe care le am.
  44. 1 point
    Ieri seara m-am ocupat putin de ea, am dat jos bara fata si farul spart. Am verificat farurile si am facut un mic "necesar" (becuri, in principiu). Am bagat toate piesele in masina si am mutat cutia de pe plafon pe Pinin.
  45. 1 point
    Lasa, de la distanta o sa spuna ca e Mertan de fapt, cum ai zis si de mine. :))
  46. 1 point
    Odata cu schimbarea capotei am montat si grila noua pe care o cumparasem anul trecut la cea veche se cojea nichelul..
  47. 1 point
    Observ ca se intra in niste amanunte de neinteles pentru cineva care stie doar ca masina trebuie sa mearga (a 3-a dioda din stanga e strapunsa in partea inghinala). Cred ca mai intai cineva ar trebui sa-i spuna utilizatorului care gandeste putin logic, dar nu s-a lovit de hatisul de fire de la masina cum functioneaza "jucaria". Alternatorul e o scula care incarca bateria si face curent pe masina pana aici e clar? Trebuie spus ca releul (regulatorul de tensiune) face in asa fel incat la orice turatie a motorului tensiunea sa fie cam aceeasi, in jur de 14 volti. Daca se merge cu el defect tensiunea in turatii mari poate ajunge si in 20 de volti, iar asta nu prea place electronicii de pe masina si cea mai pretioasa este calculatorul masinii. Daca tensiunea (luminile) fluctueaza proportional cu turatia motorului e clar ca e dus (restul functioneaza). Daca tensiunea este stabila, dar mica (pentru ca prea mare nu e calculat sa scoata, fizic) se poate suspecta puntea redresoare (ca nu cred sa se apuce cineva sa schimbe o dioda pentru ca n-ar avea siguranta) care se demonteaza de pe alternator si se verifica (daca nu vreti sa ajungeti la service) de catre prietenul care are un multimetru, iar daca puntea este buna si tot e demontata (nu se poate masura decat demontata, sau se poate dar nu e relevant) si stau firele rasfirate la stator vezi acolo daca statorul e in scurt cu carcasa. Si daca tot ai ajuns la faza asta se pune manutza pe portofel si se achizitioneaza rulmentii, periile, si ce este stricat si se inlocuieste cu totul. Daca iti chitzaie rulmentii nu-i mai lasa pentru ca nu mai au viatza lunga si daca gasesti de calitate (skf) pune-i, pentru ca nu e ceva la care sa-ti faci de lucru in fiecare zi. Tot prietenul cu multimetrul iti poate verifica si cablurile de la baterie la alternator, calculator s.a.m.d. Daca defectul este intermitent aveti grija de va uitati in jurul vostru cand se intampla, poate fi foarte util pentru constatarea defectului. Adica ploaie, soare, temp motorului, la deal, la vale, in demaraj, in franare etc. Puteti, daca sunteti atenti, sa evitati tot felul de diagnosticari gresite. Eu tind sa cred ca mecanicii nostrii stiu mai putina fizica decat un copil de clasa a 5-a si atunci omit faptul ca metalele se dilata la caldura si pot face un contact pe care la rece sa nu-l mai faca si exemplele pot continua. S-a invatat meserie din gura-n gura si uite asa se repara masinile cu barosul. Cei mai multi nu prea stiu sa citeasca si ma indoiesc sa fi citit ei manualul. E ceva acolo care sigur le-ar fi luminat ziua si ies putin offtopic. Fisele se verifica cu un pulverizator intr-un mediu slab luminat. (scrie in manualul de service )
  48. 1 point
    cielo hachback 95 coreea,5,7-6,3 extraurban 80-95km/h,si 8,5-9 urban(bucuresti),mers normal,legal sau sofereste,n am inca accident provocat de mine din greseala mea si nici nu vreau!Masina ,am luat o de la socrul meu care a bibilit o ca pe copilul lui,deci e ca noua la 37600km,nici distributia nu s a schimbat de 17 ani!!!,urmeaza sa o fac eu zilele astea.Sanatate,Razvan
  49. 1 point
    Nu ! Ne-ai ametit complet ! Cinstit, daca recitesti ce si cum ai scris, intelegi ceva ?
  50. 1 point
    @parapashtiuk4u : Nu prea ai inteles ideea, degeaba te tavalesi pe jos de ris . Ordinea fizica e una singura, 1-2-3-4, dinspre distributie spre cutie. Ordinea aprinderii nu are treaba cu pozitia, de asta i-am zis lui Viktor ce i-am zis. Deci, in cazul tau, nu e vorba de 1 sau 4
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
 

×
×
  • Create New...