Jump to content
Sign in to follow this  
Spank

Chevrolet la NCAP (Aveo, Kalos si altele)

Recommended Posts

OFF-topic.. din nou si ultimul, ca chiar nu mai am ce spune :)

Cred ca ultimele posturi ar trebui mutate intr-un topic nou, Epica vs Avensis, sau sterse.

Oricum sintagma "Toyota made in England" suna ca "Dacia by renault". e de gazeta sau de forumul national nationalist omonim marcii de traditie de la colibasi =))

Share this post


Link to post

De fapt, daca stai sa te gandesti bine, masina japoneza facuta de englezi sunt deosebit de distractiv!!! :) ) Saracii de ei, au pierdut toata industria auto.

 

Dar nu inteleg ce legatura are asta cu testele?

Share this post


Link to post

Ok.. daca tot a continuat discutia .. sa-i dam off-topic un sens cel putin, si-asa subectu-i in deriva, din diferite cauze. Eu n-am sustinut nicaieri pe forum ca marca X sau Y sau T e cea mai tare, sau cea mai buna oferta pret/calitate, calitate, etc, desi in ghermania primele vreo 7-8 locuri la satisfactia clientului sunt dominate de japoneze :) Si majoritatea coyotelor vandute in evropa sunt facute in anglia :) N-am zis nimic nici de epica, a carei performante sunt dintre cele mai slabe in clasa ei :) )

Eu macar is onest si recunosc ca nu am avut bani de bmw, ceea ce mi-as lua in secunda doi daca mi-as permite, prezenta nefiind suficient de rapida pentru mine :)

Dar la o liniutza cu hawkeye, la orice ora :D

Share this post


Link to post

In opinia mea testul facut de Euroncap Aveo-ului este real, nu trucat. Si rezultatul este tot real. Comportarea la crashtest a fost similara cu alte masini de 3 stele dar trebuie sa luam in considerare faptul ca AVEO, fata de altele - Logan, par example - avea 6 airbaguri (vezi "Driver and passenger single-stage front airbags; side impact and head-protecting airbag".

Depunctarea s-a facut datorita faptului ca (virguloi) coloana de directie a produs leziuni mortale pinguinului (sau cum se numeste maimuta aia de sta in masini si e plina de senzori).

Daca stam sa ne uitam, pozitionarea coloanei de directie este oarecum caracteristica marcii, altfel decat la alte marci. Si Cielo are coloana de directie similara.

Share this post


Link to post

4 airbaguri. Vrei sa spui 4.

Share this post


Link to post

6 ca cica ala testat are "head-protecting airbag".

 

LE: Se pare ca airbagurile laterale includ si efectul airbagului cortina de la alte modele. => Are 4 bucati, in total.

Share this post


Link to post

Side impact and head-protecting airbag e unu singur :D . Adica doua, unul pe stanga si unul pe dreapta.

Share this post


Link to post

Mult discutata chestiune a stelutei si jumatate obtinuta de Chevrolet Aveo (sedan) la testele de siguranta din Europa este contrazisa de realitatea de pe sosele. Prin natura profesiei (nu are rost sa intram aici in detalii, exista o alta categorie) am aflat si am obtinut fotografii de la cateva accidente in care a fost implicata masina buclucasa. Si, sincer, daca in urma unei coliziuni frontale serioase dintre un Aveo si un TIR Mercedes soferul s-a ales cu leziuni usoare... restul sunt doar confirmari! O sa revin cu informatii despre fiecare accident si cu fotografii sau filmulete, pe cat posibil.

 

Am Chevrolet Aveo Platinum din decembrie 2006, il asteapta prima revizie, a ajuns la 12.000 de kilometri si e la fel ca in prima zi! cu exceptia unei pietricele sarite in montantul usii spate de pe partea soferului, unde se observa o adancitura (daca prindea parbrizul...)

 

Ciocnire intre TIR si Aveo la Sebes-Alba

 

http://www.protv.ro/filme/28-29.html?id_file=32336#32336

 

 

Ciocnire intre Aveo Hatch si autobus la Cluj-Napoca (Oliveira, voi reveni mai tarziu cu foto)

 

http://www.epagini.com/stiri/view/10399/pe...t-implicat.html

Share this post


Link to post

Ti-as arata si eu poze cu un Kalos 4u invartit pe A2 acum 2 luni. Masina zdrente, surioara mea cu 9 vieti doar cu vreo 2-3 vanatai si o sperietura zdravana. Habitaclu intact, airbag la locul lui.

Nu cumva testul ala a fost facut la fel cum a fost facut si testul elanului pt Logan de s-a rasturnat ala la 60 la ora ? Adica...in conditii nefavorabile :P

Share this post


Link to post

Nu este contrazisa deloc. practic tu in urma a doua situatii particulare esti gata sa generalizezi cum vrei tu. Cel putin la filmul de pe protv nu inteleg de ce ar fi in avantajul aveo-ului, spun aia ca pasagerii au ajuns in stare grava la spital. Si nici macar nu se spune de viteza, iar aia o stiu doar organele de politie dupa ce fac masuratori. Pe care sunt convins ca nu le ai.

Share this post


Link to post

Salutare tuturor. am zis sa scriu si eu in acest topic, dupa un MIC accident tocmai cu iubita mea :) )) in drum spre munca amandoi. Tin sa precizez faptul ca impactul a fost intre Golf 5 si Lacetti meu. Surprinzator, desi impactul a fost pe undeva la 30 KM/H , si o zdruncinatura pe masura, bara de lacetti a rezistat eroic, chiar foarte eroic...initial am zis ca e terminata, caci era infundata spre radiator si imi saltase capota, dar acasa, am realizat stupefiat, ca dupa ce am eliberat suportii coajei de pe armatura, bara a revenit complet. In consecinta, mi-am demontat toata partea fata a masinii, si de vineri pana luni, mi-am dres masina, cum nici la un service nu o faceau. Am facut suportii de bara cu mana mea, si singura investitie facuta a fost vopsitul ei, tot de mine, bineinteles...Asta, ulterior , cand am aflat la ce costuri astronomice s-ar fi ridicat o asemenea operatie. Dar ca sa nu deviem de la subiect...tinand cont ca bara spate a golfului e fagure, si tinand cont ca am avut o viteza considerabila la impact, cu tot cu abs, masina asta a iesit cu fruntea destul de sus din impact. Ca atare, si mai ales dupa ce am demontat-o si am observat cum e alcatuita bara, pot sa zic, ca nu ma intereseaza stelele de la Ncap...din partea mea , pot sa zica ei ca e chiar pe minus :) )) atata timp cat la un astfel de impact, cheltuielile de remediere m-au ajuns undeva la 200 ron...

 

O zi buna

Share this post


Link to post

Este extrem de adevarat ca datele de la crash teste sunt degeaba si dau exemplu Lacetti (Suzuki Forenza) care testat de National Highway Traffic Safety Administration are 4 stele la impact lateral dar cu un mare "!" langa in care se spune clar ca este o problema la masina si ca manechinul a lovit cu putere stalpul C astfel a fost grav afectat capul manechinului dar totusi se ofera 4 stele desi ocupantul e mort iar The Insurance Institute for Highway Safety spune clar ca este o problema mare la masina aceasta si da un P de la POOR. Pai bai nene ambele teste spun ca manechinul isi rupe gatu si moare si unii dau 4 stele din 5 iar altii spun adevaru ca e moarta in cotet.

Aceleasi probleme sunt si la AVEO si la majoritatea masinilor produse de Daewoo si GM-DAT mai nou.

Adevarul doare insa si vad ca GM se tot chinuie sa ascunda problemele reale ale acestor masini.

Share this post


Link to post
Pai bai nene ambele teste spun ca manechinul isi rupe gatu si moare si unii dau 4 stele din 5 iar altii spun adevaru ca e moarta in cotet.

Aceleasi probleme sunt si la AVEO si la majoritatea masinilor produse de Daewoo si GM-DAT mai nou.

Adevarul doare insa si vad ca GM se tot chinuie sa ascunda problemele reale ale acestor masini.

 

Acum nu o gasesc, dar o sa pun o poza cu un accident frontal intre un aveo si un golf iV iin venezuela. Ambii pasageri din golf morti, aveo nici nu avea spart parbrizul iar soferul a plecat pe picioare. Asa ca ai dreptate mosule, datele de la crash test sunt degeaba.

 

PS Nu sunt subiectiv, am avut aveo iar acum am un golf V tsi dsg.

Edited by dadu1976

Share this post


Link to post

Asa este tocmai de aceia prefer VOLVO .

Share this post


Link to post
Asa este tocmai de aceia prefer VOLVO .

 

Iar ai dreptate, S80 este visul meu.

Share this post


Link to post
A5 cu roata sarita, masinile sunt bune, pacat de service-uri. Si mai jos zice si ceva de Volvo. Oricum, estem offtopic toti :)

Share this post


Link to post
Acum nu o gasesc, dar o sa pun o poza cu un accident frontal intre un aveo si un golf iV iin venezuela. Ambii pasageri din golf morti, aveo nici nu avea spart parbrizul iar soferul a plecat pe picioare. Asa ca ai dreptate mosule, datele de la crash test sunt degeaba.

 

PS Nu sunt subiectiv, am avut aveo iar acum am un golf V tsi dsg.

 

astept si eu pozele alea! sau macar un link! thanx!

Share this post


Link to post

Izbitoare deformarea asemănătoare, nu?

 

post-3777-0-59608000-1309024392_thumb.jpg

post-3777-0-92745000-1309024410_thumb.jpg

 

Din păcate, taximetristul nu a supravieţuit. :(

Share this post


Link to post

Nu prea, compari un Kalos cu un Aveo, Kalos avea ceva mai multa rezistenta la impact. In plus, in traficul real niciodata nu se vor intruni conditiile EuroNcap.

Share this post


Link to post

Cazurile n-au nicio legatura. Daunele sunt firesti cand te lovesti de un vehicul cu bara de rezistenta la o inaltime fata de sol mai mare decat bara ta. Acesta este si motivul pentru care multi cumpara SUV-uri sau camionete, desi raman camioanele, tractoarele, alte utilaje si ... locomotivele.

Share this post


Link to post

Nu prea, compari un Kalos cu un Aveo, Kalos avea ceva mai multa rezistenta la impact. In plus, in traficul real niciodata nu se vor intruni conditiile EuroNcap.

Păi nici n-am zis că-i aceeaşi maşină. Vroiam doar să arăt deformarea pavilionului la Kalos, lucru la care nu mă aşteptam. La Aveo lucrul era ştiut de la EuroNCAP.

Share this post


Link to post

Dupa cum se vede, lovitura n-a fost chiar direct frontala, ci a fost un pic din lateral. Bara de rezistenta din fata nici nu cred ca a fost atinsa.

Share this post


Link to post

Ca tot zicea tolin:

http://www.youtube.com/watch?v=zbKtuRMJrsg

 

In viata reala rezultatele de crash test nu au mare valoare. Cei care zic ca si-au luat BMW cu 8 airbaguri si conduc ca nebunii risca sa sfarseasca mai rau decat unul cu un Aveo care conduce prudent. Iar in caz de impact la o viteza cumulata a masinilor implicate de 100km/h singurul lucru care te mai scapa este norocul.

Totusi, de regula masina mai inalta si cu greutate mai mare are sanse sa "castige lupta". Testele EuroNcap presupun ca masina se loveste cu un vehicul asemanator:

"Euro NCAP’s frontal impact test simulates a car crashing into another of similar mass and structure. In real life, when two cars collide the vehicle with the higher mass has an advantage over the lighter one. Generally speaking, vehicles with higher structures tend to fare better in accidents than those with lower structures. Therefore, ratings are comparable only between cars of similar mass and with broadly similar structures. Euro NCAP groups cars into the following structural categories: passenger car, MPV, off-roader, roadster and pickup. Within each of those categories, cars which are within 150kg of one another are considered comparable."

Astfel o Kia Ceed spre exp care are 5 stele la un impact cu o Captiva care are 4 stele nu are nici o sansa.

Share this post


Link to post

Chevrolet Aveo - evolutie excelenta la testele EuroNCAP

 

Nouă din cele zece modele testate de EuroNCAP în ultima sesiune de crash-teste au primit cinci stele. Kia Picanto e singurul cu patru stele. Performerul este însă noul Chevrolet Aveo, care a primit punctaje excelente la toate categoriile de teste de siguranţă.

EuroNCAP a publicat astăzi rezultatele ultimei sesiuni de crash-teste organizate de organizaţia independentă europeană. Sub lupa EuroNCAP au intrat de această dată 10 modele lansate pe piaţă în cursul acestui an, scorurile pe care acestea le-au reuşit în cadrul sesiunii fiind unele excelente. De altfel, singurul model din cele 10 care nu a reuşit să strângă punctajul maxim, cinci stele, este Kia Picanto, proaspăt-lansatul model de oraş al companiei coreene.

 

Dacă nimeni nu se aştepta ca rezultatele obţinute de modele premium precum Audi A6 sau BMW X3 să fie mai slabe de cinci stele, este foarte intersant de subliniat evoluţia clară a celor de la Chevrolet, care au reuşit să adune cinci stele atât cu Aveo, cât şi cu noul monovolum Orlando. Mai mult, noul Chevrolet Aveo a demonstrat că este cea mai sigură maşină din segment şi una dintre cele mai sigure testate de EuroNCAP la toate categoriile: Protecţia copiilor (87%, cel mai bun scor din această sesiune de teste), Protecţia pietonilor (54%, al doilea scor din această sesiune după cel al lui VW Jetta) şi Sisteme de asistenţă (93%, al doilea scor din această sesiune, după Citroen DS5).

 

Citroen a pus la treabă noul DS5, al treilea membru al gamei DS, iar break-ul sportiv al mărcii franceze s-a ridicat la nivelul aşteptărilor, iar ultimele modele venite în gama Volkswagen, Golf 6 Cabriolet şi Jetta, au reuşit scoruri de top la toate categoriile.

 

O apariţie interesantă la testele EuroNCAP este cea a noului Opel Ampera, modelul hibrid-electric cu autonomie extinsă a germanilor reuşind să strângă punctajele necesare celor cinci stele în ciuda complexităţii sistemului de propulsie de sub capotă. În sfârşit, Hyundai i40 ne demonstrează că brandul coreean investeşte masiv în siguranţă în ultimii ani, punctajul de cinci stele reuşit de noul model al mărcii fiind la înălţime.

 

Sursa

 

 

VIDEO Crash test EuroNCAP CHEVROLET AVEO

post-21115-0-83529100-1314185754_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...