Jump to content
Sign in to follow this  
NFS

Uleiuri recomandate - MATIZ

Cele mai utilizate uleiuri la MATIZ !  

1180 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

... Ma bucur ca folosesc ulei pentru motoare FORD

 

:o fftopic: In locul tau as baga de Ferrari... sau , tot de pe lista de la valvolineeurope,care e data aiurea, poti sa bagi si VR1 Racing Oil 20w50... cred ca ai putea sa fi putin mai selectiv.

post-13221-084376500 1292777186_thumb.jpg

Edited by cristics

Share this post


Link to post

Zici sa ma uit la uleiul OEM Daewoo, bine ma uit, arata-mi atunci pe eticheta unde scrie ACEA

 

Pe dos, daca nu, scrie in fisa tehnica.

Share this post


Link to post

Fara suparare, nene, esti turc sau bulgar ? Sigur ca folosesti A3 pentru aceasta clasa acopera toate conditiile. A5 si mai ales A1 te lasa descoperit la lagare, fie de alunecare, fie de rostogolire.

Share this post


Link to post

Mda, si pentru ce anume este bun uleiul din clasele A1/A5, pentru cei care vor sa isi lase lagarele descoperite la alunecare si rostogolire ?

Mai bine ai respecta ce scrie in carte si nu mai induce in eroare

Share this post


Link to post

Nu toate motoarele folosesc exact acelasi solutii constructive, difera aliajele..etc.

 

Si cine de aici nu respecta ce scrie in carte? doar tu folosesti ulei de Ford la Daewoo din cate vad eu. Restul pun ulei daewoo, sau universal, chiar si Valvoline 5w30 dar nu de Ford.

Share this post


Link to post

A1 si A5 este bun la un motor la care producatorul lor specifica in clar ca pot fi folosite, adica motorul a fost proiectat si fabricat sa poata utiliza aceste clase de uleiuri, care au vascozitate scazuta, sub 3,5, la temperaturile din lagare. Esti singurul de aici care vrea sa ne convinga sa folosim ulei de motor de FORD.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Aoleu, a aruncat unu o pastila din necunostinta evident ca FE inseamna ford engine si voi hap ati si prins- :) ))

 

Vreau sa va conving sa folositi ulei de Ford atat timp cat FE inseamna ford engine :) )

Edited by ipse

Share this post


Link to post

Nu conteaza ce inseamna FE< conteaza ca intruneste doar norma Ford WSS M2C 913-B.

Share this post


Link to post

Asta pe langa API SJ si ACEA A1/B1/A5 pentru ca tot norme sunt si astea

Arata-mi si mie un ulei care indeplineste doar normele API si ACEA

post-14565-030680400 1292778520_thumb.jpg

Edited by ipse

Share this post


Link to post

A1/B1/A5 au devenit sinonime cu Ford.

Share this post


Link to post

Acelea sunt clasificari, norme emit producatorii de motoare.

Share this post


Link to post

Vreau sa va conving sa folositi ulei de Ford atat timp cat FE inseamna ford engine :) )

 

 

Nu poti, dar vad ca te straduiesti. Ai vazut listarea de mai sus de la valvolineeurope?! Sigur e o problema acolo...pentru ca pe valvoline.com.ro arata altceva si e pacat sa bagi un ulei nerecomandat Matiz-urilor din Romania.

 

:o fftopic: Chestia e ca nu esti convins daca ai bagat bine sau nu uleiul, ca de aceea insisti. Cei ca tine ma fac sa-mi intaresc ideea sa nu cumpar masina la mana a II-a din Romania. Nu o lua personal...

Share this post


Link to post
ACEA A1/B1 oils are Mainline lubricants. They are designed for use in gasoline and light duty diesel engines that have been specifically designed to use a low viscosity oil. ACEA A1/B1 oils are typically used in older vehicles as they do not provide the minimum performance demanded by the latest OEM specifications. These oils may be unsuitable for use in some engines.

 

Prior to ACEA 2008, ACEA A1/B1 was usually coupled with the Ford specification, WSS-M2C913-B. However, a new edition of this specification has been introduced by Ford which requires a higher minimum ACEA performance level of ACEA A5/B5-08. This will further reduce the range of applications for which ACEA A1/B1-08 oils are suitable.

 

http://www.lubrizol.com/EuropeanEngineOils/A1B108.html

Share this post


Link to post

A1/B1/A5 au devenit sinonime cu Ford.

A5 se foloseste la motoarele moderne, la mai toti producatorii. Folosirea unui ulei mai putin vascos (fuel efficiency) este tendinta mileniului in care suntem.

De ex. producatorii franceji folosesc demult A5/B5, ca tot vorbim de clasificare europeana. A1 si 5w20 este incercat si el de marii producatori.

  • Like 3

Share this post


Link to post

Acelea sunt clasificari, norme emit producatorii de motoare.

 

Cu parere de rau te informez ca API si ACEA sunt norme, insa cred ca nu te pot convinge, poate reusesc cei de la Total Lubrifianti

Edited by ipse
  • Like 1

Share this post


Link to post

Citeste in documentele asociatiei, ei isi definesc cel mai bine actiunile si "categoriile" , lasa site-uri completate de catre web designeri.

  • Like 2

Share this post


Link to post

5000 km cu valvoline durablend 10w 40,porneste perfect si la -15'C ,acolo am prins . nu recomand acest ulei decat celor care cred. :scarpin:

 

 

Share this post


Link to post

La -28 oC mai vedem...

  • Like 1

Share this post


Link to post

5000 km cu valvoline durablend 10w 40 ...

I-a sunat ceasul schimbarii. :) )

  • Like 1

Share this post


Link to post

il las pina la 10 000km,sa vedem crapa.

nu crapa sigur .

 

oricum e mai bun ca elfu ala "romanesc" folosit de tine.niciodata nu as baga ,indiferent de motor, ulei elf.

te am atacat acum ,nu?bananab.gif

Edited by EM!L
Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii şi majusculele acolo unde se impun.

Share this post


Link to post

il las pina la 10 000km,sa vedem crapa.

nu crapa sigur .

 

 

Daca iti place sa faci experimente pe masina ta, poti sa faci. E normal sa nu crape asa repede, dar nici viata lunga nu are. Daca ai citit posturi de-ale mele mai vechi, am dat si eu unele exemple reale (am intrebat orice utilizator de Matiz am intalnit ) in care au bagat numai 10w40 si aveau si 300000km...Dar ajunsesera sa manance ulei (cam 0,5l pe luna) si oamenii isi asumau treaba asta stiind ce au bagat si dand vina pe motorul de Matiz ca e prost. Daca asta vrei, e alegerea ta, dar macar nu ii mai invata pe altii.

Share this post


Link to post

il las pina la 10 000km,sa vedem crapa.

nu crapa sigur .

 

oricum e mai bun ca elfu ala "romanesc" folosit de tine.niciodata nu as baga ,indiferent de motor, ulei elf.

te am atacat acum ,nu?bananab.gif

Cand nu stii ce spui, poti spune orice. A te bucura de asta este bonus.

  • Like 5

Share this post


Link to post

I-a sunat ceasul schimbarii. :) )

 

I-a sunat ceasul ????

a) pt ca este 10w -40? si trebuia macar 10w-30?????????

b) pt ca e valvoline???????????

Imi explica si mie cineva? Am acelasi ulei in masina,de aprox 4000 km, iar masina are peste 100k.

Share this post


Link to post

Niciuna dintre ele. E mult mai simplu si mai intuitiv: pentru ca este semi..., adica are mult ulei mineral in el (ulei instabil si putin rezistent).

 

 

Share this post


Link to post

Niciuna dintre ele. E mult mai simplu si mai intuitiv: pentru ca este semi..., adica are mult ulei mineral in el (ulei instabil si putin rezistent).

 

 

ms. :thumbl: Am inteles-ideea e sa fie fully-syntetic.La primul schimb o sa caut ceva sintetic.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...