Jump to content

mitosu

Membru
  • Content Count

    309
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

About mitosu

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 10/19/1978

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    bucuresti
  • Auto
    daewoo/opel
  • Model
    matiz/astra clasic 3
  • An
    2005/2012

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Norma dexos2 a aparut in 2006, eu am matizul din 2005 si in manual e trecut indicatia de a folosii norma dexos. Korydon abtine-te cu recomandarile a unor uleiuri de slaba calitate, ca sa nu le spun altfel. iti recomand 2 uleiuri ieftine si bune pentru matiz mobil 3000 5w40 si total quartz 5w40, al meu are cu total quartz la 160 000km, iar motorul e impecabil merge ceas.
  2. unde scrie ca gm dexos2 se foloseste la matiz? sunt destui necunoscatori in domeniu si o iau de buna, terminati odata cu prostia de ulei gm dexos2 ca nu e bun nici pentru opel , nici pentru daewoo. intai cititi manualul si daca scrie acolo gm dexos 2 la matiz, atunci folositi. nici opelul nu recomanda gm dexos2, doar norma dexos2 si aici avem uleiuri cu duiumu care indeplinesc aceasta norma. la matiz se poate folosii un 5w30, eu nu recomand, dar sa nu aibe norma c3, va terminati motoarele de generatie veche cu stfel de uleiuri. gm dexos2 este un semisintetic reciclat deaia si costa 100 lei bidonul de 5 litri, ieftin si bun nu exista. da, eu merg in continuare pe total quartz 5w40 la matiz si merge de rupe, in timp ce rampa e curata. motorul nu bate , nu trebuie reglat nu are absolut nimic, isi doreste benzina buna si ieftina pentru km multi. cine vrea sa inteleaga bine cine nu , sa nu se planga, mai tarziu.
  3. eu in continuare merg pe mana lui total quartz 5w40, ieftin si bun.
  4. in manualul de intretinere al matizului nu scrie de ulei de motor cu norma C3, deci de unde isteria asta? pina acum cativa ani erau unii pe aici cu valvoline synpower 5w30 ca cel mai bun, acum ati dat-o in C3. Un ulei api sl/sm/sn e suficient, 5w30 sau 5w40. daca as avea motor nou la matiz as folosii numai 0w40 .(fara c3)
  5. am trecut la varta 40 A pentru ca " becul" de la caranda s-a facut negru, asta e dupa 2 ani cat a avut garantie a picat.
  6. cati km a folosit closca uleiul ala?, ulei c3 la motorul de matiz o mare greseala. matizaurul meu a trecut de 120kkm cu total quartz 5w40, mers extraurban 80%, facut test de compresie de curiozitate/ niciun reglaj la motor, totul e in regula pina acum.( mai naspa e cu rugina pe la praguri) de 40 000km folosesc total quartz 5w40. succes baieti.
  7. exista uleiuri 5w40 mai subtiri la rece decat elf si mai vascoase decat elf, totul e sa sti sa interpretezi o fisa tehnica. de exemplu eu folosesc total quartz 5w40 cu aceeasi fisa tehnica pe care o are si elf sxr, insa calitatea nu e aceeasi. inca un lucru motoarele renault, cu exceptia dpf, merg bine cu orice ulei, elf e doar un partener de afaceri. eu nu as mai folosi un ulei 10w40 intr-un motor de matiz .
  8. dupa vreo 5000 km cu aceste bujii pot spune urmatoarele, nu am mai avut probleme la pornirea motorului cu oprirea motorului, consumul este bun in schimb motorul acum e pretentios la benzina folosita ( ii place numai efix 95).
  9. eu o sa merg in continuare cu uleiul elf nfj 75w80 , este un ulei foarte bun asa ca nu au rost alte experimente.
  10. al doilea schimb cu total quartz 9000 5w40, un ulei calitate medie si bun pentru motorasul meu.
  11. discurile de frina noi au 12,8 mm, uzura minima este 9,7 mm grosime , ale mele aveau 9 mm grosime. sper sa ma fi facut inteles.
  12. iarna asta motorasul s-a comportat impecabil cu uleiul total, porniri bune la temperaturi joase.
  13. matizaurul meu a primit o pereche de discuri noi TRW si din nou celebrele de acum. pentu mine, placute de frana roadhouse. uzura discurilor era de 9mm, cam mult. de franare ce sa spun decat ca este foarte buna.
  14. a doua iarna cu caranda 35A si totul e perfect.
 

×
×
  • Create New...