Jump to content

Recommended Posts

@joeboy > Esti sigur ca ai masurat corect nivelul sau ca n-ai avut prea mult initial ?

Share this post


Link to post
revin..cu intrebari..

E normal ca  masina sa se puna in miscare fara a apasa pedala de acceleratie..? Se intampla indiferent daca motorul e cald (apa la 80 grade) sau rece... Plec de pe loc fara sa apas acceleratia si uneori ajung pana la viteza a 3-a fara sa accelerez.. (valabil si pt. marsarier)..E normal..? Afecteaza consumul de carburant..? Ceva uzura suplimentara la motor..cutie..?

 

E automata sau manuala?

 

de ce e manuala, se tureaza scoasa din viteza sau nu... cand ajungi in a 3-a fara sa accelerezi, ce turatie ai?

 

PS: Evident ca nu e normal...

Share this post


Link to post

Folosesc Aral 5-40, iar nivelul l-am masurat bine pentru ca am si completat cu un litru..

E bine daca trec pe alt tip de ulei? un litru de ulei la 3000 km mi se pare cam mare consumul.Stie cineva care este consumul de benzina la 160 km/h?

Share this post


Link to post

Schimba uleiul si sa nu mai pui niciodata aral.Pune castrol txt softec 5W30 daca motorul are sub 100k km si 5W40 daca a trecut de km astia.La viteza de 160 km/h consumul de benzina este in jur de 9l/100km.

Share this post


Link to post

Merci ovi_jer!

 

Aveam de gand sa trec pe alt ulei dar acum o fac fara ezitare

Share this post


Link to post

Mdeah, nu e chiar asa cu uleiul... Am intalnit destui care spun ca au avut probleme si cu Castrol 5w... Prin probleme inteleg consum de ulei ce nu s-a mai repetat cu alt tip de ulei.

Share this post


Link to post

Probabil era vorba de alte tigai si nu de masini daewoo.Sant si uleiuri la fel de bune precum castrol sau mai bune dar odata e bun si data viitoare e pacurina in acelasi bidon.Oricum la leganza este obligatoriu uleiul sintetic si de firma buna.

Share this post


Link to post

Castrolul asta unde e imbuteliat?

Share this post


Link to post

In germania sau castrol romania.Eu am bagat din amandoua si era la fel.

Share this post


Link to post

Intrebare pentru leganzari sau alti proprietari de masina cu tapiterie de piele :

 

Cum intretineti pielea ? descrie-ti ce folositi si de cate ori ..

Eu am auzit la un amic ca folososte lapte de corp Doina :D , insa masina lui e si cabrio si e mai expusa. Voi?

Share this post


Link to post

Eu folosesc un produs Turtlewax solutie speciala pentru piele.

Share this post


Link to post

Stie cineva ce cantitate exacta de ulei trebuie la leganza?

Share this post


Link to post

Daca e vorba de motor 4l.

Share this post


Link to post

Mi s-a intamplat de cateva ori pana acum dimineata cand plec urmatorul scenariu:

 

- porneste la prima cheie, totul e bine

 

- bag in viteza sau in marsalier, sta putin, si chiar daca am ambreiajul calcat la maxim se opreste o data. Asta se intampla maxim de doua ori dupa care pleaca

 

- cateva minute in continuare masina se "tureaza" singura, cand schimb viteaza de exemplu din 1 in 2 cu ambreiajul la maxim fara sa ating acceleratia se duce singura la 2-3000 apoi scade brusc.. foarte ciudat.

 

:wallbanger: Care-i faza?

Share this post


Link to post

Curata IAC-ul ,da un reset la ECM si fa o initializare la IAC.

Share this post


Link to post

si eu am patit de cateva ori la fel...

#-o ce este IAC-ul`? cum se face initializarea? si cum dau un reset la ECM? @-)

Share this post


Link to post

De ... CĂUTARE auzişi ?

Share this post


Link to post
Aici este subiectul despre curatarea si initializarea iac-ului.La leganza este o pozitie mai incomoda datorita pozitie acestuia in partea din spate a motorului.

Share this post


Link to post

Am facut Constanta - Bucuresti - Constanta saptamana asta. Consum 7%. Din pacate n-am trecut de 120 (mi-e si rusine sa zic asta la 133 cai) ... era mama in dreapta :"> :wallbanger:

 

Regret ca nu am CDX nu pentru piele, airbag sau cd... ci pentru servodirectia sensibila la viteza. De la 100 incolo am cam simtit nevoia sa tin doua maini pe volan (sunt si destul de incepator, am 6 luni de carnet) :(

Edited by AdrianB

Share this post


Link to post

Am gasit azi o Leganza CDX '99, 226k km 5800 euri, masina de director, prim proprietar, un singur sofer, intretinuta, carte service la zi, impecabila. Ce ziceti merita? Eu am un feeling ca da...

Share this post


Link to post

Verifica uzura motorului ,daca scoate fum la pornire sau scaparile de gaze in carterul superior pe la buson.La km astia e foarte important daca sau schimbat discurile de frina,evacuarea si telescoapele.

Share this post


Link to post

Deci am vazut masina, am condus-o vreo 10 km, sunt inca in dubii...Motorul toarce frumos, nu scoate fum pe la joja, capac ulei sau toba (arunca ulei pe la busonul de umplere ulei - o fi OK???), are discurile frana schimbate +distributia, un amortizor, toba finala. CD-ul il scoate afara (sper sa fie nevoie doar de o curatare), are martorul de airbag aprins (cred ca este deconectat firul de sub scaun), ceasul nu se aprinde. Tapiteria este aproape OK (in spate arsa cu tigara si pus un petic), bateria terminata (sau descarcata, nu s-a mers cu ea de trei saptamani). Exterior impecabil cu exceptia portierei dreapta fata unde este un pic infundata chiar sub bandou), cauciucuri 205/55/15 aproape noi Michelin, rezerva cu cauciuc original Kumho.

Mi s-a spus ca trebuie schimbat kitul de distributie (curele + role), filtre, etc. Ulei a vazut doar ARAL 5W-40 si 10-W40.

Impresia dupa drive-test este ca e puturoasa (schimbam la 4000), parca are cel mult 90 cai, mi se pare mai sprinten Cielo al meu; ABS-ul n-am reusit s-al fac sa intre, cu toate ca ploua.

Faza e ca am descoperit o groaza de persoane din conducerea firmei pe care le cunosc, deci nu mi s-a ascuns nimic din istoria masinii.

Le-am oferit 5200 euri. maine primesc raspunsul.

Are ambreiajul original, tine OK, n-am reusit sa-l fac sa patineze, amortizoare originale.

A fost condusa de un singur sofer, stil destul de linistit, care tine la viata lui si merge de obicei cu 100-110 kilometrii i-a facut extraurban 95%. este inmatriculata in 12/2000.

Ce parere aveti???

Edited by Wolfman

Share this post


Link to post

E normal sa arunce ulei pe la buson datorita camelor foarte apropiate.Cd-ul trebuie desfacut si stearsa lentila pentru ca acumuleaza praf de la cooler.

Becul la centura de siguranta era aprins?Sau schimbat si rolele la ultima distributie?

Share this post


Link to post

Da, rolele au fost schimabate. Becul la centuri ramane aprins, care-i faza???

Edited by Wolfman

Share this post


Link to post

Atunci exista o problema la unul din airbag-uri sau la SDM.La urmatoarea revizie nu mai schimib decit cureaua.Ac-ul era functional?Geamurile,inchiderea?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...