Jump to content

Recommended Posts

Am impresia ca volanul e prea "usor" in mers..???!!!!

 

Volanul la Leganza este mult prea "asistat", verifica totusi si amortizoarele.

Share this post


Link to post
Volanul la Leganza este mult prea "asistat", verifica totusi si amortizoarele.

Sa inteleg ca este o problema.. faptul ca volanul "merge" prea usor (comparativ cu ce am condus pana acum - Cielo Exec.)...

La ce te referi cu "mult prea asistat"..?

 

Si mai bine ca nu te mai numesti "C." :)   Cred ca iti amintesti, nu ? Vroiam si eu sa iti zic, ca la Cielo, mai ales cele mai noi un pic (probabil si al tau), directia e mai tare, chiar daca are servo. Te obisnuiesti tu oricum... Apropos, ce ai facut cu Cielo, l-ai vandut ? Pacat ca ai povestea asta cu motorul, acum vei pierde timp pe la RAR, dar asta e, ai limuzina !

 

Bafta multa !

Multam' Gica! Intradevar, cu ceva timp in urma intram cu nick-ul "C.", dar dupa o pauza de cateva luni cand am revenit am uitat parola de logare.. de voie/de nevoie a trebuit sa-mi fac alt nick...

Cielo e din 2000..nu l-am vandut..dar urmeaza..

Stiu ca voi avea de alergat pe la Rar..pt. a rezolva cu motorul dar pretul ce l-am dat pe masina mi s-a parut destul de bun asa ca n-am putut renunta doar pt. atat..

Sper sa nu ma fi pacalit..

PS. Calculatorul meu face "figuri"..da erori la greu.. sper ca mesajele mele sa fie OK..

Share this post


Link to post
Banuiesc ca ICS este Inspection Service Control.Eu nu am manualul de folosire si deasta te intrebam daca este mentionat ceva despre el.

 

 

post-736-1110186683_thumb.jpg

 

ICS nu este nici "Inspection Service Control". In imaginea asta vad ca exista un buton pe consola centrala, ICS SPORT - alaturi de martorul din bord. Din cati am intrebat la service nici unul nu a stiut sa-mi raspunda ce este acest ICS, iar manualul omite prezenta lui.

Share this post


Link to post

Mda se pare ca e ceva in legatura cu cutia automata.

Share this post


Link to post

Asta am presupus si eu, dar am un prieten cu Leganza ce are cutie automata si nu are acel buton ICS Sport :-? .

Share this post


Link to post

Cred ca optiunea asta o au numai cele cu motor euro3 si cele pentru america cu motor de 2,2l care au allfel de cutie automata cu modul electronic(TCM).

Share this post


Link to post

post-736-1110203650_thumb.jpg

US

 

post-736-1110203911_thumb.jpg

Korea

 

Modelul cu motor de 2.2l facut pt US (mai exista si in Germania 2.2l, am vazut si nu are nici un buton in plus fata de ale noastre) nu are acel buton si se pare ca nici modelul vandut in Korea.

Share this post


Link to post

Din pozele puse de tine reiese ca este modelul SX sau SE si ma indoiesc ca ar pune cutia cea mai performanta pe acestea.Oricum butonul sport se pune linga schimbator dar omul si-a modificat un pic bordul mutind contactul sport acolo ca si cel de gpl.

Share this post


Link to post

Modelul korean este CDX, poti vedea pielea si clima automata. Butonul sigur nu este pus acolo de propietar - se vede ca vine din fabrica cu el. Modelele US in orice varianta de echipare nu-l au iar cutia automata este aceeasi indiferent de model: SE, SX sau CDX. Totusi sunt si eu sigur ca respectivul buton este in legatura cu cutia de viteze numai ca nu l-am mai vazut asezat pe consola ci numai in bord. Macar ne-am edificat cat de cat in privinta ICS.

Edited by leganzaro

Share this post


Link to post

Nu te mai contrazice in legatura cu cutiile automate ca iti iau berile.Leganza are 2 tipuri de cutii de viteza.Studiaza manualul de reparatii si dupa acea stam de vorba.

Si inca ceva :D aewoo nu a adus in europa modele cu motoare de 2,2l.

Share this post


Link to post

:D In america toate modelel vandute au fost echipate cu aceeasi cutie automata (acelasi tip), exista un forum (US) pe care s-a discutat despre asta (nu imi amintesc cum se numeste). In manual sunt specificate 2 tipuri de cutie, dar un model s-a vandut (atentie) numai in Korea.

Berile sunt ale mele daca sustii prostii in privinta 2.2l ca nu s-a vandut in Europa. Eu am mers cu una automata de 2.2l in Esslingen si-ti garantez ca nu avea acel buton.. Pana iti gasesc un site german ca sa vezi ca s-a vandut in Europa, incearca un site italian: http://digilander.libero.it/automotolive/l...autoDdaewoo.htm

Share this post


Link to post

Ai grija la limbaj.Aici nu sustine nimeni prostii.

Butonul power sau sport la cutiile automate se afla linga schimbator.

Pe leganza sant 3 modele de cutii :una manuala,doua automate.

Link-ul pe care l-ai dat nu are de a face cu vreo fabrica sau dealer daewoo deci este irelevant.

Share this post


Link to post

Cer lamariri asupra limbajului pe care l-am folosit pt ca vad ca te superi fara motiv - cand am spus ca vorbesti prostii nu am facut-o intr-un mod serios ci in legatura cu berea pe care ai cerut-o, din pacate intonatia nu poate fi descifrata in scris. Linkul pe care ti l-am dat este relevant daca citesti mai sus in pagina - incearca si cu ajutorul google: "leganza 2.2 italia". Ma pot simtii si eu lezat pt ca imi spui ca nu s-a vandut 2.2l in timp ce eu am vazut contrariul in germania; practic ma faci mincinos fara sa aduci nici o dovada. Este adevarat ca exista 2 modele de cutii automate, insa una dintre ele s-a vandut numai in Korea - pt asta trebuie eu sa aduc o dovada, odata ce am sa gasesc forumul in care am citit acest lucru am sa revin pentru lamuriri suplimentare. Discutia era deschisa pt a clarifica mai degraba ce inseamna ICS, nu pt a discuta in contradictoriu, din pacate ramanem in continuare nelamuriti in legatura cu ICS.

Share this post


Link to post

Nu se supara nimeni stai linistit.

Exista 2 cutii automate:pe motoarele de 2l sohc si dohc este cutia ZF4HP14 si pe motorul de 2,2l dohc este cutia AISIN 50-40LE.

Eu nu neg ca ar exista si leganza cu motoare de 2,2l in europa dar acestea nu sant aduse de fabricant.

Revenind acum la ale noastre adica la ICS tind sa cred ca nu are treaba cu cutia automata pentru ca bordurile acelea au martor sport.

Atasez mai jos o poza cu un kilometraj de leganza cu cutie automata.

Iar din ce stiu eu la bmw-uri ics-ul are treaba cu inspectia tehnica si resetarea acestora.

webimage001l.jpg

Share this post


Link to post

Am recitit postul si-mi cer scuze, nu am vrut sa sune asa cum am scris - tinta erau beriile in nici un caz ca nu stii tu ceva de "X", dovada ca atunci cand vreau sa aflu ceva in general cu tine vorbesc. Modelele care erau de vanzare in Germania erau aduse de un dealer care nu stiu ce legatura avea cu fabricantul Daewoo, deci nu pot spune nici eu ca erau aduse de fabricant.

Acum m-am uitat din nou in manualul de utilizare si nu scrie nimic de ICS nici la cutii manuale nici la automate. Am mai citit de un sistem ICS la Mercedes care insemna "impulse control sistem" si care sincer nu stiu ce vrea sa zica sau cu ce se mananca. Nu stiu daca pe tine te "dispera" ca nu poti afla ce inseamna ICS dar pe mine m-a infierbantat cand cei de la Daewoo au dat din umeri. Ma gandesc sa le dau un mail celor de la Daewoo, ai cumva cunostinta de vre-o adresa de mail a companiei Daewoo Korea?

Share this post


Link to post

Chiar acum am inchis telefonul dupa o discutie cu un bizon de la dwar care ma trimis la plimbare.I-am spus ca am un martor ics aprins si mi-a spus sa ma duc la un dealer sa imi puna scanerul pe ea ca ei nu au auzit de martorul ala :D .

Cat despre site ,daewoo nu mai are singurul care exzista este cel al lui chevrolet care te duce contact la dealeri adica tot un fel de bizoni.

Asa ca ics ramane in continuare un mister.

Share this post


Link to post

ov_jer multumesc mult pentru manual :">

mi-a luat cam mult sa-l descarc dar a mers!

Share this post


Link to post

Folosesc Leganza doar de o saptamana si am multe semne de intrebare.. Ov_jer, vin cu rugamintea sa-mi trimiti si mie acel manual de utilizare.. adresa mea este

ciprian_68@yahoo.com

Multumesc!

 

e bine venita si orice alta documentatie ce ma poate ajuta sa-mi cunosc mai bine masina... Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post

Presupun ca te referi la afisarea temperaturii exterioare pe ceas. Vezi ca are 4 butoane: ora, minute, ..., si temperatura exterioara. Tine apasat butonul si vei avea temperatura afisata.

Edited by leganzaro

Share this post


Link to post

Hai sa traiti. Acu si-a facut si nenea cont aici ca vreau sa-mi iau o Leganza rau de tot. Problema mea e urmatoarea: Cum se face ca o limuzina (aproximativ) se vinde la mana a doua cu pretu asta - 5-7000E, ca si un Cielo sau Nubira?!!! Unul din motive banuiesc ca este faptul ca nu se mai fabrica dar asta sa fii scazut pretul chiar asa mult. Si inca ceva, daca o cumpar acu peste un an, doi mai reusesc sa o vand ?!!

 

Cei care aveti Leganza:

- semnele Daewoo din fata si de pe portbagaj sunt lipite sau e gaura in tabla

- aveti careva idee cat ar costa revopsitul (manopera plus vopsea)

 

Hai sa fie intr-un ceas bun.

Share this post


Link to post

Semnele sunt lipite la toate maşinile Daewoo.

Share this post


Link to post

Ba pardon!

 

Semnele sunt lipite dar au si cite doua piciorushe care sunt bagate in tabla!

Scrisurile sunt doar lipite... dar bine!!

Share this post


Link to post
Hai sa traiti. Acu si-a facut si nenea cont aici ca vreau sa-mi iau o Leganza rau de tot. Problema mea e urmatoarea: Cum se face ca o limuzina (aproximativ) se vinde la mana a doua cu pretu asta - 5-7000E, ca si un Cielo sau Nubira?!!! Unul din motive banuiesc ca este faptul ca nu se mai fabrica dar asta sa fii scazut pretul chiar asa mult. Si inca ceva, daca o cumpar acu peste un an, doi mai reusesc sa o vand ?!!

 

Exista mai multe explicatii, principala ar fi ca nu numai Leganza costa putin ca second hand dar datorita ofertei de pe piata in general toate masinile au cazut la pret; de vina sunt si numele Daewoo, consumul, iesirea din fabricatie, lipsa dieselului si oferta second hand buna de la Ford, Opel...

Daca o cumperi acum nu cred ca o sa o mai vinzi, in doi ani pe piata second hand se vor bate Megane 2, Octavia 2, Golf V - diesel ca tot este la moda.

Share this post


Link to post

Leganzaro frate mi-ai dat si mai mult de gandit dupa ce ca nu eram hotarat sa-mi iau Leganza :( . Dar la 6-7000 nu am ce sa-mi iau, decat Cielo, Nubiara 1 sau Logan :( . Inca ceva ce am observat in legatura cu pretul Leganzei. Este masina care pierde cel mai mult la revanzare (pierde cam 8000E, fata de media de 3-4000E), e ridicol.

Leganzaro tu i-ai dat semnele cromate jos? Eu vreau sa le dau jos neaparat, de cand am vazut o Leganza preparata in Ungaria si am crezut ca e o masina americana, pana m-am uitat la volan.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...