Jump to content

Recommended Posts

Fara servo-stergatoare, sau ce??? :) ) Omul vorbea de lichid de parbriz...

Share this post


Link to post

Pai da ca leganza are ...nu ai vazut ce usor se apasa pe maneta aia... :) )

 

Sperand ca ati gustat glumele...e posibil sa fie vasul sau furtunasul crapat...Cred ca te poti duce la service linistit ca mai mult de 1 mil nu te face si oricum e cam naspa pus vasul la Leganza.

Edited by tiberiuenache

Share this post


Link to post

:o fftopic: Pana sa ajung in service, mi-a trecut oricum supararea citind ultimile 3 mesaje! :) )

Share this post


Link to post
Fara servo-stergatoare, sau ce??? :) ) Omul vorbea de lichid de parbriz...

NU, da stii cum e, tragi de un furtun, merge volanul mai greu...

In alta ordine de idei, auziti ce mi-a zis un domn specialist in cutii automate:

1- mai mult de 2 luni nu ma tine cutia daca am gasit span in baia de ulei

2- Daca schimb inca o data uleiul mai mult rau ii fac ca se spala ambreiajele si se duce mai repede, ca culoarea neagra ii data de suspensia de metal din ulei, si aia mai tine lucrurile impreuna. ???!!!!???

Ce ziceti, mie mi se pare un mare bullshit!

La punctul 1 deja a pierdut, am masina de 3 luni, si nu vad nici o inrautatire.

Share this post


Link to post

Deci ...in alta ordine de idei...are si nu are dreptate"specialistul" tau...pt ca:

- spanul din ulei Distruge complet ambreiajele...si in primul rand valvele de selectie si control al vitezei care sun f f fin lucrate si au numai oringuri si garnituri fine...deaia se foloseste si cu ulei de viscozitate f mica...ca daca pui din acela de cutie manuala...se blocheaza totul inauntrul ei...Asta pot sa ti-o spun eu care ma pricep de stul de bine la hidraulica...(asta mie jobul ce sa-i fac).

 

- de ce are si dreptate...ca e posibil ca spanul acela fi distrus destul de mult cutia..insa o va distruge si mai mult daca nu schimbi urgent uleiul...spanul ala duce la aparitia altui span...si a altuia..samd...

 

Deci daca vei schimba uleiul mai des...vei merge ceva mai mult de 2 luni...insa iti trebuie si un pic de noroc...pt ca nu sti cat de afectate sunt ambreiajele sau pinioanele si rulmentii...

Totul insa depinde de tine...de ce vei decide de altfel cat mai repede cu putinta...

 

- Ori repari cutia...adica asta va insemna schimbat ambreiajele...rulmentii si rotile dintate..de obicei cele "conduse" sunt facute dintr-un material mai moale...(insa nu-i general valabil) astfel incat sa nu schimbi toata cutia... deci cele de mai sus SIGUR le vei schimba!

 

- Ori iti iei o cutie sh...in stare buna cat de cat...Vezi la Nicu Barbu sau mai era cineva pe forum care vindea o Leganza din 99 neinmatriculabila cu 1700E

 

- Ori o vinzi cat mai merge...si ii dai teapa unui amarat...care nu stie de unde l-a palit apoi...preferabil sa nu fie prieten sau ruda =))

 

Cam atat...nu pot sati urez decat "decidere" usoara...insa sa ne anunti si pe noi...

 

PS: cauta in AutoSupermarket sau AutoPiata...am vazut un anunt unde zicea ca vand si repara tot felul de cutii automate...si aveau ceva pe acolo...

Share this post


Link to post
- de ce are si dreptate...ca e posibil ca spanul acela fi distrus destul de mult cutia..insa o va distruge si mai mult daca nu schimbi urgent uleiul...spanul ala duce la aparitia altui span...si a altuia..samd...

Omul a zis sa NU schimb uleiul, ca se strica si mai repede :) Asta mi se pare tras de par rau de tot.

Nu sunt genul tzepar, am sa imi repar cutia cand va fi cazul, oricum, masina imi place foarte mult, am luat-o ieftin, chiar si cu o reparatie mai scumpa la cutie sunt in grafic :-)

Multzam pentru raspuns. As aprecia daca mi-ati spune un service bun VERIFICAT pentru cutii automate, mi-e frica sa nu iau mai rau tzapa cu tot felul de "destepti"

Share this post


Link to post

Cel mai bine e sa incerci pe vreun forum VW sau Mercedes/BMW...Problema e ca de la woo pana la BMW e cale lunga...

 

Am sa caut si eu ca daca voi avea probleme -sper sa nu- sa stiu unde sa ma duc...

Cine afla primul sa dea de stire !!!

 

PS: Am gasit acu pe net...Sper sa-ti fie de folos...Poti sa dai o tura si pe la ei si vezi cam ce le debiteaza mintea...avand in vedere cam ce ai mai aflat pe aici...bafta

 

S.C. Automatic Getriebe S.R.L.

Repar cutii automate Americane, Japoneze, Europene de autoturisme si camioane. Specializati in Germania. Vand si aduc la comanda orice piese pentru cutii automate (autoturisme si camioane).

Tel: 0788 04 69 39, 0727 07 29 20, 0765 32 68 47. Mircea. - 2006-04-20

Edited by tiberiuenache

Share this post


Link to post

E si nu e cale lunga, cutia ZF 4 hp 14 e folosita pe multe masini :-)

Share this post


Link to post

mai baeti am vazut ca Chevroletul Evanda seamana f f mult cu Leganza chiar si la datele tehnice motor etc...cred ca e mai mult un facelift al Leganzei...nu?

Pai atunci inseamna ca putem merge sa ne reparam cutiile si motorashele la Chevrolet...adica OpelGTT Service si parca DiBas...

Ce ziceti?

Share this post


Link to post

Puteai sa eviti stresul asta :) ) Dar ce conteaza un sfat bun?bineinteles : nimic.

Share this post


Link to post

Ce stress?

Tot vreau sa va intreb ceva de mult... Voi cu cat va umflati rotile? In carte scrie ca trebuie 2.0 peste tot, si eu asa le am, umflate cu azot la

auto-zone, doar ca mi se par totusi prea moi pe fatza... Voi ce ziceti? Eu unul cand le vad imi vine sa le umflu cu gura.

Share this post


Link to post

2.0

Pe fata par mai moi pentru ca fata este mai grea.

Share this post


Link to post

Stresul cutiei automate.Poti merge la 2.2 pe fata.

Share this post


Link to post

Ok ovi am inteles. Eu am primit multe sfaturi bune pe acest forum, la care anume te referi?

Share this post


Link to post

Pai puteam de...sa-l evit(am) insa eu unul am avut de ales intre junghiuri manuale sau bijuteria asta automata...Bine si a mai fost si nevasta-mea care a zis ca ea nu vrea alta masina decat asta cu cutie automata daca nu sa luam Golf5 sau peugeot 307...Iar mie nu-mi plac buburuzele alea eu vreau masina mare...

Pana acuma nu am avut nici o probleme si nici nu cred ca voi avea...insa e bine sa fi informat...

 

Se refera la faptul ca nu l-am ascultat cu cutia manuala...Sincer te-am ascultat Ovi ...ca stiam ca nu prea stam bine la capitolul mecanici...Insa mi-a placut asa de mult masinuta asta (e aproape noua) incat am cedat ...dar nu-mi pare rau...si vroiam neaparat Leganza...e o masina super...Si cu sigurantza next car...Chevrolet Evanda...Belea masinuta aia...insa bineinteles la mana a 2-a ca noua-i cam scumpica...cu toate ca...hmmm

 

Insa trebuie sa scapam de mentalitatea noastra de "soferi profesionisti" pt ca in curand o sa fie pe piata multe masini cu cutii automate si secventiale...si tre sa fortam piata mecanicilor un pic nu? Asa ne-am lua cu totii dacii 1310 ca sunt usor de reparat...si toti mecanicii stiu cum merge treaba. Problema nu e cu transmisiile automate ci cu mecanicul roman...care are inca multe multe de invatat...parerea mea!

Edited by tiberiuenache

Share this post


Link to post

ovi-jer , mie personal imi place mai mult cu 2.0, e mai placuta la drum. In ce conditii sa bag 2.2? E mai bine cu 2.2, sau cum scrie la carte cu 2.0?

Share this post


Link to post

2,2 daca mergi tare.

Share this post


Link to post

oK, acu trebuie sa definim "tare"

Eu in oras merg maxim cu 70 (da ramane intre noi) si afara merg in general cu vitezele legale - 90-100, max 130, ca mai tare nu se mai aude muzica cum imi place mie. Asta e tare sau nu? Las 2.0 in conditile astea sau umflu? Daca sunt in concediu cu bagaje, mai umflu suplimentar si in spate? Scuze pentru 1000 de intrebari, dar presiunea asta de 2.0 peste tot, indiferent de conditii nu mi se pare ok.

Share this post


Link to post

Daca mergi asa e ok 2 in toate.

Share this post


Link to post

Multumesc ovi :)

Share this post


Link to post

The One and Only OVI...! Multumim ca ne impartasesti experienta ta!

Share this post


Link to post

Daca mergi cu bagaje si greutate in spate...maxim 1,9-2,0...pt ca va creste presiunea in pneu automat...in fata in manual zice 2,0 dar cred ca 2,2 nu-i rau...Acuma depinde si de pneuri...Eu am Pirelli 2500 si par cam dezumflate si au 2,0 pe fata...Si banuiesc ca la 2,2 se simt gropile mai bine ...nu?

Share this post


Link to post

Da se simt mai bine gropile cu 2,2.

Share this post


Link to post

Am reusit in sfarsit sa "repar" grila cu problema. A fost imposibil ca bordul sa fie lipit cu vre-o solutie (partea interioara a plasticului de bord era captusita cu burete iar sub el era fier, nu a tinut nici un adeziv). Dupa ceva batai de cap, am reusit printr-un surub cu carlig sa o fixez. Pe moment ma gandeam sa vopsesc in negru "inventia" dar mai mult ca sigur se va decoji de soare asa ca solutia cred ca este o banda izonta de culoare negra deasupra lui.

 

imagine145qi0mn.th.jpgimagine17hi.th.jpgimagine39bp.th.jpgimagine49ss.th.jpg

 

Care este diferenta intre un far de Leganza de dinainte de 2000 si unul dupa 2000? Am citit pe un site ca ar fi diferite dar ochiometric nu imi dau seama.

Share this post


Link to post

Daca vopsesti cu vopsea rezistenta la intemperii...si pt izolare fonica si antiruginix...e vreo 100.ooo la brico...cred ca iti va rezista mult timp...e groasa si un pic cauciucata asa...si e la cutiute micure de vreo 150-200gr...

 

Parerea mea...nici o diferenta! Poate ceva minor la montaj sau stiu eu..mufe ceva...dar nu cred...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...