Jump to content

Recommended Posts

Mai mult ca sigur un disc de frana fisurat.Evita sa mergi cu masina pina nu ajungi la service.

Share this post


Link to post

MisteR incearca sa nu iti pui tobe de Leganza ma refer la cele originale...La mine huruiau tare cele vechi si cand am fost la ITP si alte cele mau dat inapoi la noxe si am fos nevoit sa schimb finala si intermediara pt ca Borla nu mai aveam timp sa imi pun...(imi expira identificarea) si am avut un motor linistit si un pic puturos vreo 1000km dupa aia...sia revenit ca acceleratie insa iar e galagios...

Eu o sa mi le schimb cu unele Borla si am sa scot catalizatorul...ca si ala cam zdrancane...

Share this post


Link to post

pai daca tu cauti liniste, de ce cauti borla? crezi ca sunt mai silentioase?

Share this post


Link to post

tiberiuenache/ O sa schimb mai intai racordul ala flexibil,daca zgomotul persista... Borla scrie pe ea!

 

alx/ ovi_jer are Borla si am inteles ca poti opta pt. un sistem chiar foarte silentios,in functie de toba finala.

Share this post


Link to post

Da asa este.Daca tot ai de gand sa pui borla nu te mai stresa cu racordul elastic de la daewoo.Pune la borla tot din fata pina in spate inclusiv racordul elastic.

Share this post


Link to post

Pai asa am aflat si eu..Oricum Borla nu inseamna ca imi pun ProXS cu evacuare directa ci una universala facuta de borla din inox...Atat. Cineva imi spunea ca a mers cu masina lui Ovi si ca era f silentioasa...

Deci daca pun finala universala poate cu acelasi diametru asmanator celei originale cu siguranta va fi mai linistita...Oricum ideea e sa scap de racordul flexibil vechi (pun unul de la ei) de catalizator si restul...primele doua dau zgomot...mai mult ca sigur si chiar intermediara...la spate e liniste totala...(dar oricum pun sistemul complet)...INSA NU SPORT!

Share this post


Link to post

Zgomotul de evacuare apare de la primul segment de teava dupa saxofon,racord elastic si catalizator asta din cauzare sitelor nasoale din tobe care optureaza mult gazele de evacuare.

Este foarte persistent acest zgomot la pornirile la rece ale motorul cand temperatura exterioara este peste 20 grade si ecm-ul dicteaza un avans negativ al motorului pina trece lichidul de racire de 50-70 grade.

In principiu cei cu zgomote mari verificati daca nu aveti ceva suruburi lipsa la galeria de evacuare.Au obiceiul sa se rupa in chiulasa.

Share this post


Link to post

Pai eu unul o sa pun totul de la saxofon...pana la finala..pt ca primul segment e cam lovit iar racordul...chiar daca nu se arata, sigur e dus si ala...

Intr-adevar la mine motorul e zgomotos cand e motorul rece...cand se incalzeste e mai liniste dar nu destula...

Hmm si chestia cu suruburile in galerie e adevarata...

 

 

PS: Zgomotele la puntea fata ...cand trec peste gropi(tze) ca si cum as avea suspensiile f rigide ...sunt de la bucsile amortizoarelor? Vreau sa specific ca am trecut peste un canal fara capac..si am scpata fara nicio o problema majora decat ca acuma imi cam troncane fata...

Edited by tiberiuenache

Share this post


Link to post

Eu azi mi-am schimbat 2 bucse fata si e alta viata pe piatra cubica. :)

Share this post


Link to post

Stie cineva cu ce se lipeste oglinda de parbriz? E vreo solutie speciala sau merge orice "lipici"? :)

Share this post


Link to post

Boltule ce bucshi ti-ai schimbat??? ca cam la fel am si eu...la service zisera ca-s ok, dar nu au parut f convingatori...insa nici sa ma duc sa-mi schimb toate cele pe fata nu vreau...

Share this post


Link to post

Nu retin denumirea care mi-a zis-o mesterul. Dar sunt 2 bucse mari, pe fata. Eu n-am stat la montaj ci tatal meu. M-a costat 220.000 ROL bucata.

Share this post


Link to post

Probabil bucsile din partea spate a bratelor de pe fata.

Share this post


Link to post

Aha pai daca schimb toate bucsaraiele pe fata...nu ma vor duce prea mult....(ce-mi place ca am limuzina cu preturi de dacie 1310... :)

 

Dupa ce le voi schimba e recomnandat sa ii fac o geometrie ?

Share this post


Link to post

Absolut.Chiar si numai la o demontare a elementelor de suspensie/directie la partea fata este necesara refacerea unghiurilor.

Share this post


Link to post

Pai ma gandeam eu...insa cand am schimbat rulmentul de la amortizorul fata mecanicul mi-a zis ca nui nevoie...cu toate ca mi sa parut cam anormal..am zis ca sa o mai las pana la schimbarea bucsilor.

Share this post


Link to post

Ai calculat in lei cat inseamna 15 mii de lire sterline ? :) )

Share this post


Link to post

NUUUUU...dar din cate vad eu ar fi vorba de euro nu de lire...dar oricum intreb...merita daca este noua?

Share this post


Link to post

Nu merita nicicum si sub nici o forma.

Share this post


Link to post

Seara buna. Cu scuzele de rigoare ca nu mai imi amintesc unde am gasit ceva legat de martorul de benzina (beculetul pentru rezerva). Daca nu era acest forum poate ca neglijam unele lucruri sa spunem minore pe la masina, dar asa, mai intreb si mai aflu si eu cate ceva. Deci domnilor: acest beculet la mine nu s-a aprins niciodata. Posibil sa fie ars? sau este nevoie sa ridic bancheta din spate sa vad cum stau treburile pe la sonda de benzina? daca este ceva similar cu Esperachele pe care l-am avut. Vreau sa va spun ca m-am riscat sa merg cu ea pana cand acul indicator a coborat la ultima linie, constient fiind ca o sonda de benzina costa cateva milioane. Ei bine povestea asta ma "mananca" acum. Ce imi recomandati?

Multumesc tuturor pentru raspunsuri.

Share this post


Link to post

Sa-l lasi incolo de bec si sa nu mergi cu mai putin de 1/4 benzina in rezervor.

Share this post


Link to post

Ai mai ovi_jer...Esti singurul ca mi-ai raspuns pana acum..simt ca vom deveni prieteni..."dar le adun" si cu prima vizita iti dau de lucru. Glumeam si eu..Am sa ma uit totusi.

Multumesc pentru raspuns.

Share this post


Link to post

Nici la mine nu s-a aprins niciodata si ars nu este pentru ca l-am verificat. Unde poate sa fie problema? Ce se intampla daca mergi cu mai putin de 1/4 in rezervor?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...