Jump to content

Recommended Posts

Mai bine il schimb prin casco... :D

Share this post


Link to post

Am gasit un set de gume 225/55-15, uite comparatia cu cele originale 205/60-15, n-ar fi mare diferenta:

Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/Mile Diff

205/60-15 4.8in 12.3in 24.7in 77.6in 817 0.0%

225/55-15 4.9in 12.4in 24.7in 77.7in 815 0.2%

 

Ma intreb daca nu ating undeva, fiind mai late.

Share this post


Link to post

Salut! Pt ca sunt un nou proprietar de Leganta,as dorii cateva lamuriri din partea celor mai experimentati.. :osanale:

 

1: De la o vreme o simt ceva mai turata ...ceva mai zgomotoasa...sa fie de la vremea rece sau pot fi alte cauze(filru aer infundat etc..) Peste inca 3 mii km merg la revizia de 8.

 

2: Tot de la o vreme..am sezizat un mic joc in cutia de viteza...mai ales in viteza 3 schimbatorul se misca spre bord si invers..cand franez si apoi accelerez...ce sa fie? :-? Nu pierde ulei,dar parca s-a slabit ceva in interior..

 

3. Multumesc anticipat! :thumbl:

Share this post


Link to post

1. Depinde ce fel de zgomot auzi.Nu avem cum sa ne dam seama.

2.Verifica jocul de la timoneria schimbatorului.

Share this post


Link to post

:-? Zgomotul se aude mai ales atunci cand merg subturat in viteza 3...ca si cum n-ar fi stranse ceva chestii prin interiorul cutiei...(sper sa nu spun o prostie mai mare decat mine). Ma gandesc, sa nu se fi slabit ceva suruburi pe sub masina...la cutie. Oricum o sa verific ce ai spus...

 

Iar chestia cu zgomotul ceva mai mare(din cate am citit pe aici) ar putea avea mai multe cauze..injectoare,bujii etc...oricum abia astept sa ajung la revizie..

 

In rest numai de bine despre masina,ABS-ul isi face din plin datoria,TCS-ul m-a scos din niste noroaie de n-am mai vazut pana acum,iar depasirile au devenit o placere... :) >-

 

La capitoloul incalzire e de nota 8..s-ar putea si mai bine,dar si chestia asta se poate regla..

 

Stabilitate=10/confort=10/putere=10/design=10/consum=7 plus :) :) chiar nu e de speriat si o sa revin cu date exacte! Multumesc oficial lui ovi_jer pt consiliere :drinkers: si sper sa ma primiti si pe mine in clubul vostru!

Share this post


Link to post

Da zogmotul este de la timoneria schimbatorului de viteze.Trebuie schimbata timoneria sau facute unele mici modificari la cea actuala :P

Share this post


Link to post

Salut , sunt Dorin din Craiova ... nu am stiut sa merg pe forumu asta si crek i-am trimis si lui OVI un mesaj ... Am o Leganza ...

D c credeti ca imi blokeaza f repede roata dreapta fata si intra in functiune ABS-u ... Pe zapada e crima s

mergi cu ea ... ABS-u merge ... nu am nici un martor aprins pe bord ... nimic ...

 

Aveti idee pe unde s poate gasi sh sau comanda o trapa electrik pt Leganza ?

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

Cilindru etrier aproape blocat sau disc ovalizat sau fisurat.

Lichidul de frina a fost schimbat vreodata?

Share this post


Link to post

A treia oara cand raspund ... Nu salveaza anuntu. Crek acu ma prinsei ...

Discurile nu cred ca sunt ovalizate. Nu tremura absolut pedala cand pun frana. Au doar putina uzura.

Banuiesc si io cilindriul de etrier. Daca o fi etrieru, ce trebuie schimbat ? Are set de reparatie ca la Cielo

sau tre schimbat ceva mai amplu? Lichidul de frana cred ca are vreo 80k.

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

Schimba lichidul de frina prima data.Sa folosesti minim 1l pentru a se curata bine instalatia.

Share this post


Link to post

am cutie automata pe leganza mea si cand afara sunt -10 grade, am dificultati majore cu pornirea.nu este problema de baterie, se comporta la fel ca si cand maneta schimbatorului de viteze ar fi in pozitia "D", cand rotesc cheia pe "Start" nu invarte electromotorul.banuiesc ca nu sesizeaza ca schimbatorul este in "P" si se comporta ca atare.am mai patit treaba asta de cateva ori pe frig, pana la urma, dupa 20-30 de incercari a pornit, dar azi, la -25 grade, nu a mai vrut.mai adaug faptul ca nu pot apasa butonasul de pe schimbator pentru a-l putea aduce in cealalta pozitie in care as putea porni, "N".a mai patit cineva asa ceva?banuiesc ca e ceva inghetat pe undeva , dar ce si unde?

Share this post


Link to post

Salut ... hai s v zic si io de Leganza mea ... Problema cu frana -> ceva mizerie in pistonas Am cumparat-o

acu vreo 5 luni si am dat pe ea fix 6000 euro. An de fabricatie 2000, CDX si absolut neatinsa la structura (lonjeroane , stalpi ...), decat se vedea k a fost lovita in bot destul de usor, clemele de prindere ale carenajelor fata de langa buclier am bagat capu si nu mai prindeau bine si un far avea oglinda mai noua decat celalalt iar cand l-am intrebat pe ala a recunoscut Parerea mea , cei care spuneti k ati luat Leganza cu 5500 sau 5200 , nu mai stiu exact ... ori masinile au fost avariate sau cu probleme pe care nu le ati realizat ori sunteti niste tipi ai naibii de norocosi si in cazu asta sunt fff invidios ... Am cautat masina cred vreo 3 luni si nu am gasit una sa nu fie lovita ... decat asta a mea si una superforjata. Ceva probleme au fost cu a mea ... Am skimbat bendixu electromotor (se nimereste cu ala de Cielo - 450k) , telescoape Monroe(2500k bucata), senzoru de ABS pe stanga fata (1500k) , anvelope Barum fata noi (700k bucata !!! dak vreti v spun si cum), urmeaza cred semeringurile axe came , semeringu palier (fiecare 670k) si apoi tratament DuraLube (dak aveti idee de unde cumpar de ala original, help), am dat comanda de una bucata PowerSunRoof (am si baiat s il monteze), si mai urmeaza sa cumpar si parasolaru dreapta (are capacu de la oglinda rupt) si urmeaza si GPL-u.

 

Despre masina ... parerea mea e super la banii astia ... nu prea are totusi o stabilitate fffff buna in curba (ceva normal, parerea mea) , accelereaza f bine, si cu consumul ... mie sincer imi ia cam 12 la suta in oras ... asta mers cu max 80 la ora (io asa savurez cel mai mult o plimbare cu masina si oricum nu e masina sport), sistemul de sunet e peste asteptari ...masina e o adevarata placere ... Dak mai imi vine altceva in minte o s mai postez ...

Share this post


Link to post

Bun venit in clubul baronilor Daewoo. :) Zi-ne cate ceva de pretul la gumele Barum ca-i chilipir, nu alta. Eu am gasit Barum noi cu 3 mil. bucata.

Edited by Bolt

Share this post


Link to post

Exact, zi-ne si noua, nu arunca cu piatra si apoi sa fugi si ne lasi cu ochii in soare :D

S-o stapanesti sanatos si fara evenimente

Share this post


Link to post

Hai sa va zic ... poate nu e raspunsu pe care il asteptati ... vreo faza minune ... totul are legatura cu importul second - hand de anvelope ... Io am masini pe taxi (traiasca Matizu) si cumpar destul de des anvelope si mi-am facut o gramada de "prieteni" printre baietii care le vand( intotdeauna am marfa de calitate pusa de o parte pe la ei). Asa ... deci cand primesc aia anvelope (te interesezi si tu) .. te duci si cauti ce iti convine... Am observat k astia din afara cand schimba anvelopele , foarte multi o schimba inclusiv pe cea de rezerva , care in 90 la suta din cazuri e nou - nouta. Deci pui ochii pe una de asta , io am gasit-o deci cu abtibildele pe partea de rulaj, o cumperi si dupa aia , il intrebi pe ala cand mai primeste sau dai sfara-n-tara pe la care ii mai cunosti c daca le vine o anvelopa noua cutare model au si ei acolo de o bere (bineinteles le dai nr de tel, ei lor tie si astepti bipu ca baietii isi noteaza constiincios si dai si banu ca de, ii stii de baieti seriosi, io asa fac ). Si va spun ca io nu a trebuit niciodata sa astept mai mult de vreo zece zile. Oricum, cei care nu au rabdare, al doilea il puteti lua si nou de la magazin ca oricum pica anvelopa pe 1800k fata de 3000k. Io nu fac asa, astept dupa baieti sa ma sune. Am mai facut rost de un Barum nou apropo ... daca mai fac rost de unu ma duc anvelopele la 3000k fata de 12000k in caz ca le luam de la magazin ... deci daca vreunu are ceva de comentat uitati-va intai la cati bani am scutit...

bani cu care o sa imi platesc trapa electrica si tot mai raman ... Mentionez ca nu sunt sub nici o forma de acord cu piesele sh (ma refer la piesele supuse stresului mecanic) ... Cam asta e ... poate va asteptati cum am zis la vreo solutie minune ... da e buna si asta ... cred io ...

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

Salut la toti !!!

 

Am avut o Leganza ! automatica, fabricatie 98...originala coreeana ! Foarte reusita !

Cand am luat-o in mai 2003 avea 95.000 Km si am dat 7000$

Cand am vandut-o vreo 130.000 Km si am luat 4800 EUR.

Ca si confort numai de bine, ca si tinuta de drum la fel...

Dinamica, sigura in depasiri...ce sa mai, masina de domn !

 

Probleme MAJORE in schimb si nu cred ca exagerez (si nu va inchipuiti ca nu stiu sa conduc sau ca nu ma pricep la tehnica...era a -4-a masina si cea mai cu probleme):

 

1.prima problema a aparut imediat, la 3 saptamani, s-a ars pompa de benzina...6 mil.lei

2. in 2004, s-a defectat subit rampa tachetilor, nu mai inchideau/deschideau supapele complet ! Intr-o dupa-amiaza nu a mai pornit (29aug04)

Am stat 3 luni cu ea prin service(pana la 1dec04) , pana la urma i-au dat de cap, ocazie cu care i-am facut si segmentare, cuzineti, supape si evident TACHETI ! Nu cred ca ati vrea sa stiti cat m-a costat operatiunea asta... 35 mil.lei

3. in toamna lui 2005, mi s-a agatat capacul pompei de apa in fulie, s-a strambat tabla aia de deasupra si mi s-a rupt cureaua de distributie...bucurie mare !! am schimbat din nou toate supapele+pompa apa+garnituri+...alte nimicuri dinastea ! Nu cred din nou ca ati vrea sa stiti cat m-a costat asta ...22 mil.lei

4. Tot timpul de cand am luat-o pana am vandut-o, dupa ce mergeam cu ea la turatii mari mai mult de un minut (de ex: la drum, sistematic la 3500 - 4000 RPM) , cand franam sa ma opresc, murea complet motorul, ca si cum aveai cutie manuala si nu apasai ambreiajul !

NIMENI NU A STIUT DE CE FACE ASA, AM FOST DE MULTE ORI LA SERVICE SI MI-AU ZIS CA NU SUNT IN STARE SA MI-O FACA.Ca probabil este problema la cutia aia de viteze, si ei nu se baga, ca eventual sa o trimit la Craiova sau ... mai bine in Koreea, haha ! ERA FRUSTRANT si enervant...

5.Acul vitezometrului statea la 0 Km/h si iar nu a reusit nimeni sa mi-l faca... ca s-a stricat senzorul (IVSS) si nu se aduce...

6.Consumul exagerat ... urban 16-17 L/100Km nu exagerez ! extraurban 10-12 L /100Km.

7.Cu parere de rau am vandut-o pe 4800 EUR !! nu radeti , da, gaura totala, mai ales ca motorul era ca si nou...segmentat, linie facuta, supape , dar manca bani...de cred ca am ajuns cu ea la 10.000 EUR.

 

ca sa nu mai precizez despre schimbat curele,role intinzatoare, IAC-ul acela, bobina de inductie, bujii, defectarea ireversibila a CD ului de la combina muzicala ...

 

Acum am un Citroen C3, 1.4i nou , care imi ia 10 - 10.5 L /100Km in Bucuresti ...si va dati seama ca sunt mai fericit... si merg tot cam 1500 Km/Luna.

 

Astept pareri, comentarii din partea celor ce au (isi doresc) Leganza automatica / manuala si eventual va pot da lamuriri obiective suplimentare...

 

Numai bine,

Andrei !

Share this post


Link to post
Cand am luat-o in mai 2003 avea 95.000 Km si am dat 7000$

Esti sigur de km aia??? :-W N-am mai auzit de motoare woo pana in 100 k cu probleme de genul celor de care spui tu. In plus daca ai avut ghinionul sa dai peste niste "mecanici priceputi"... combinatie letala...

Ce provenienta avea masina , de unde ai achizitionat-o? Targ, cunoscut, ziare etc?

Share this post


Link to post
Esti sigur de km aia??? :-W N-am mai auzit de motoare woo pana in 100 k cu probleme de genul celor de care spui tu. In plus daca ai avut ghinionul sa dai peste niste "mecanici priceputi"... combinatie letala...

Ce provenienta avea masina , de unde ai achizitionat-o? Targ, cunoscut, ziare etc?

 

Da...am luat-o de la seful Daewoo Romania... om serios...

de fapt tatal meu a luat-o si mi-a dat-o ulterior mie...

Iar mecanici...e vorba de Service Daewoo din centrul Bucurestiului...

 

Cred doar ca am avut ghinion...

Ideea este ca de cand am luat-o manca ulei destul de sanatos...

E posibil sa fi avut mai mult si sa se fi umblat la kilometraj...

 

Dar de faza cu cutia de viteze, care moare la relanti ?!!?!?

Share this post


Link to post

Parerea mea este ca da, era umblat la kilometraj sau masina nu a fost ingrijita deloc. Sunt leganze pe forum cu mult mai multi km rulati fara probleme, iar cele cu automate au "prostul obicei" de a pastra motorul mult mai bine decat manualele.

Faza cu oprirea foarte probabil ca de la un senzor ceva sau injectoare, sincer nu stiu, dar se putea rezolva.

Service Daewoo? Care?

Share this post


Link to post
Faza cu oprirea foarte probabil ca de la un senzor ceva sau injectoare, sincer nu stiu, dar se putea rezolva.

Service Daewoo? Care?

 

Crede-ma ca si mie mi-a placut tare, tare mult masina...si am intretinut-o bine...

Injectoarele iti dai seama ca le-am curatat, am schimbat si uleiul la cutie... numai ca nu am umblat deloc in ea...in cutie !

E service-ul de la Unirii: EUROSERVICE...

Eu cred ca era senzorul de kilometraj care probabil comanda si ceva pe la cutia de viteze...adica ii spune ca viteza este mica...dar nu sunt sigur !

Toata lumea m-a sfatuit sa o vand, pentru ca cutiile automate nu se repara asa usor, ca numai chitul de reparatie este 12.000 RON si de-aia am dat-o !

 

Numa' bine

Share this post


Link to post

Faza cu opritul motorului cred ca era de la senzorul de acceleratie...parerea mea!

Dar la cate probleme ai avut cu ea sigur era manarit kilometrajul.

Share this post


Link to post
Da...am luat-o de la seful Daewoo Romania... om serios...

 

Astea-s povesti de samsar.Ai luat o masina cu minim 2-300 k km, neintretinuta si defecte cat cuprinde.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...