Jump to content
Sign in to follow this  
Abram Burel

Anvelope Iarna/vara

Recommended Posts

Alx, poti sa-mi spui te rog unde ai gasit Debica la pretul ala ?

Stii cumva daca aveau si pe 14.

 

 

multumesc,

v

Share this post


Link to post
Daca vrea cineva, anvelope de iarna Wredestein si la modul concret, daca se strang mai multi doritori, pot aranja o reducere frumoasa la pretul acestora!

Pt. detalii: profil,pret etc. va trimit P.M.!

 

Si acum ai aparut?

Da-mi si mie mp cu oferta sa vad ce am pierdut!

Share this post


Link to post
Si acum ai aparut?

Da-mi si mie mp cu oferta sa vad ce am pierdut!

Eu as baga mana-foc, ca ti-am trimis MP acum 1-2 luni, nu mai stiu exact!

Am fost la APCO special si am intrebat preturile pt. tine si inca cineva...

I-mi pare rau ca nu ai primit PM!

Acum am lasat agenda acasa unde i-mi notasem preturile i-ti spun maine !

Toate bune,Florin

Share this post


Link to post

scrie dadyDei pretul pentru 185/60/14, aici sau pe pm

mersi

Share this post


Link to post
scrie dadyDei pretul pentru 185/60/14, aici sau pe pm

mersi

Ok,maine va transmit preturile!

Share this post


Link to post

:-? Ce usor se face varza dintr-un topic!

 

Moderare humanum est!

 

@satori: False

Edited by Abram Burel

Share this post


Link to post

Poti sa o iei si asa. Sau poti sa o iei ca un raspuns la intrebarea ta, unul indirect dar cu mare insemnatate.

Share this post


Link to post
Alx, poti sa-mi spui te rog unde ai gasit Debica la pretul ala ?

Stii cumva daca aveau si pe 14.

multumesc,

v

 

 

www.forexim.ro dupa cum scrie mai sus. au magazinul in incinta compil pipera. nu stiu pretul la 14" dar stiu la 165x70x13 1.125 mil poate foloseste cuiva. estimez ca pe 14 sunt undeva pe la 1.3-1.4 mil.

Share this post


Link to post

Am fost,m-am interesat si prin urmare:185/55R15-85 euro

185/65R15-70 euro;155/70R13-42 euro;185/60R14-63 euro T.V.A. inclus,garantie 2 ani,montaj si echilibrare inclusa la Sama Service( mai sunt alte vulcanizari, dar nu le stiu pe toate).

Pt. Matiz nu se fac 155/65R13 ci doar 155/70R13-am pus eu pe masinile de la servici si merg foarte bine(pe puntea spate, in caz ca masina este foarte incarcata, ating un pic de contra-aripa) !

Toate bune,

Share this post


Link to post

mi-am luat viking da la auto-soft(pod fundeni), 1.440.000, de iarna, par faine, comfortabile si pe ploaie au mers bine, sper ca si pe zapada

mai aveau sava la 1.480.000 dar mi-a placut mai mult desenul vikingului

+70k echilibrat + 10k demontat de roata

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Azi am luat pentru Nubira Debica Frigo 2. Un mic review dupa 100km facuti cu cauciucurile respective. Unele diferente pot fi si de la faptul ca jantele de tabla au offset mai mare (se reduce ecartamentul) si sunt mai inguste.

 

1. Zgomot interior la fel ca la Continental (testat pana la 160km/h)

2. Aderenta asemanatoare cu cele de vara

3. Stabilitate la manevre bruste mai redusa, ruliu mai mare al masinii (poate trenul lateral mai moale :-? sau latimea mai redusa a jantei)

 

Astept sa vad cum se vor comporta pa umed/zapada. Deocamdata sunt multumit. Cost total :580 RON, 4 cauciucuri +echilibrare.

Share this post


Link to post

Pot pune 185/80 sau 175/80 ? In ideea ca sunt mai inalte si scot salupa din zapada. Numai sa nu atinga. Aveti idee?

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post

Cred ca vorbim de mai multe aspecte:

E clar ca daca opresti in mijlocul pantei pe gheata, numai urci nici cu TC de Tatra, cum la fel de elocvent e ca daca vii cu 180/h de jos nu-ti trebuie TC.

Si mai exista si varianta ca TC nu se foloseste preponderent pe zapada,elactioneaza all the time cu ESP pt.echilibru, acolo-i rolul lui cel mai mare si important.ok.gif

 

Eu zic sa mai urmariti odata video de pe youtube. Mai edificator nu se poate. Insist chiar:

 

 

La fel si cu cauciucurile, se face mare valva cu cauciucurile de iarna.

Astea de iarna sunt pt.zapada, nu si gheata, deci devin inutile la un trafic de Bucuresti cu zapada batatorita. Striatiile nu te ajuta cu nimic pe sticla ca n-au ce sa prinda intre ele.

Si faza a doua tot de la Cruze, se intreaba ce cauciucuri ai din fabrica?

Intermediare copii, intermediare, niciun diler nu-ti pune de vara vara, sau iarna , iarna. Asta daca nu-i Ferrari.

Asa ca toti avem pe ele intermediare, nu vara cum se vehiculeza pe aici.

Nu faceti mofturi occidentale sa schimbati cu "iarna" ca aruncati banii pe geam. Asta daca nu locuiti, sau mergeti la munte ,cu zapezi de 1 metru, unde v-ar trebui inalte si subtiri si chiar cu nituri pt batatorita.

Share this post


Link to post
La fel si cu cauciucurile, se face mare valva cu cauciucurile de iarna.

Astea de iarna sunt pt.zapada, nu si gheata, deci devin inutile la un trafic de Bucuresti cu zapada batatorita. Striatiile nu te ajuta cu nimic pe sticla ca n-au ce sa prinda intre ele.

Si faza a doua tot de la Cruze, se intreaba ce cauciucuri ai din fabrica?

Intermediare copii, intermediare, niciun diler nu-ti pune de vara vara, sau iarna , iarna. Asta daca nu-i Ferrari.

Asa ca toti avem pe ele intermediare, nu vara cum se vehiculeza pe aici.

Nu faceti mofturi occidentale sa schimbati cu "iarna" ca aruncati banii pe geam. Asta daca nu locuiti, sau mergeti la munte ,cu zapezi de 1 metru, unde v-ar trebui inalte si subtiri si chiar cu nituri pt batatorita.

Nu stiu cu ce gume a venit masina ta, dar a mea a venit cu Kumho Solus KH17, 225/50R17, care sunt de vara, nu intermediare.

http://www.kumhotire.com/tire/tire_detail.jsp?category_cd=002002002000000

Daca producatorul le listeaza ca anvelope de vara, eu cred ca stie mai bine.

Am bagat unghia in ele, si acum sunt plastic. Pe Cielo am Toyo Vario V2, care sunt intermediare. Astea sunt mult mai moi acum decat Kumho.

Cu Chevy m-am chinuit mult mai mult in aceeasi zapada in care nu am nici un fel de greturi cu Cielo. Cu sau fara TC/ESP, same shit.

Share this post


Link to post

Hai sa va mai spun una .Nu exista anvelope ALLSEASON . Numai vazatori prostesc clienti ca sa vanda marfa. Anvelopele au campoziti diferite.

Share this post


Link to post

Niste anvelope de iarna la peste 15 grade C sunt dezastru. La fel cele de vara, sub 7C. Cele all-season sunt decente in ambele situatii.

Pentru mers >95% din timp in Bucuresti, de exemplu, sunt exceptionale.

Intr-adevar, nu se ridica la performantele celor de vara sau de iarna, dar asta nu inseamna ca nu-si au targetul lor, pe care se descurca mai mult decat onorabil.

De acord, compozitia este diferita, pe langa profil; tocmai d-asta sunt 3 tipuri: vara, iarna si intermediare.

Share this post


Link to post

Cu Chevy m-am chinuit mult mai mult in aceeasi zapada in care nu am nici un fel de greturi cu Cielo. Cu sau fara TC/ESP, same shit.

 

Te-ai chinuit ca are peste 1,5tone, nu din cauciucuri. Iar cu ESP si TC, fa-i 2-3 viraje intr-o parcare libera, pe gheata binenteles, sa vezi ce inseamna, cum intra si cum te scoate si vezi pe ce-ai dat banii.

 

Generatiile mai tinere care s-au nascut cu mobilul la gat, telecomanda in mana si TC, ABS, ESP si alte alea, nu prea apreciaza ceea ce li se ofera, considera ca-i o normalitate. [-X

 

 

Cu ale noastre, daca-s de vara, lasa-le vara, dar merg excelent si pe zapada, asta din experienta mea.

 

Si desi ma repet, totul e din mana! :) )

 

 

 

Am vaizionat si filmuletul de pe YOUTUBE dar e facut pentru reclama si sofri de vara.Cine a facut o scoala de soferi trebuie sa stie ca nu se bruscheaza comenzile pe timp nefavorabil :acceleratia ,frana .si directia.Mai mult nu se schimba treapta de viteza nici in rampa nici in panta.

 

Tare asta, e din ciclul(vorba lui Mircea) sa vezi si sa nu crezi!

 

E bine ca mai scriem pe forum, devine interesant...pana intr-un anumit moment!

Edited by Axix

Share this post


Link to post

Astea de iarna sunt pt.zapada, nu si gheata

Cu ale noastre, daca-s de vara, lasa-le vara, dar merg excelent si pe zapada, asta din experienta mea.

Mai era un "zmeu" de declara în emisiune că lui nu-i folosesc gumele de iarnă şi apoi îi împingea altu' maşina să poată să plece de pe loc http://www.click.ro/...0122_0176/5.jpg - http://www.click.ro/...0122_0177/5.jpg

Edited by EM!L

Share this post


Link to post

Niste anvelope de iarna la peste 15 grade C sunt dezastru. La fel cele de vara, sub 7C. Cele all-season sunt decente in ambele situatii.

 

OFF-topic:

 

Gresit total. Cele intermediare sunt cele mai proaste anvelope, producatorii nu ar trebui sa faca asa ceva,

Insa cat timp sunt destui necunoascatori/zgarciti/dobitoci sa cumpere, nu or fi prosti sa nu vanda asemenea promiscuitati obscure.

 

 

Cu ale noastre, daca-s de vara, lasa-le vara, dar merg excelent si pe zapada, asta din experienta mea.

 

Si desi ma repet, totul e din mana!   :) )

 

O fi totul in mana daca incape, dar excelenta asta a ta are masuri strambe, probabil acolo si experienta.

Tu ai mers vreodata cu anvelope de iarna, iarna? Da' sincer.

Share this post


Link to post

Ca să se bătătorească zăpada, prima dată trebuie să ningă (şi "să se prindă"). Din câte am văzut eu până acum n-a nins la 8-9-10°C şi nici gheaţa nu prea se formează la temperaturi peste 7°C...

Share this post


Link to post

vorbim de zapada de munte, unde cu cauciucurile noastre zburzi in voie, sau de cea urbana, unde te dai cu sania?

 

 

 

 

E bine ca l-ati facut, dar scrieti unde le mutati, daca nu-i prea mult...

Edited by andreib

Share this post


Link to post

E bine ca l-ati facut, dar scrieti unde le mutati, daca nu-i prea mult...

 

Daca ai mai studia forumul inainte sa faci offtopic, nu ar fi asa greu sa gasesti...dar e prea mult..

Share this post


Link to post

Domnu Axix ... De ce s-o tot balanim aici cu discutii in contradictoriu inutile. Uite propunere si provocare: ia sa veniti matale Joi seara in parcarea de la Polivalenta cu minunatele anvelope all season sau cu alea de vara si sa vezi ce o sa ne mai distram ... prietenii stiu de ce :D . In plus, daca ne mai explicati si noua cum e cu mina aia eu personal fac cinste cu vinul sau ceaiul fiert. Eu unul sint deschis la a vedea si invata lucruri noi, sint convins ca si ceilalti ar vrea sa mai invete ceva. Cum foarte multi dintre noi nu avem ESP sau TCS, cred ca am fi niste subiecti foarte buni pentru lectiile de condus. Desigur, toata oferta pica daca ramii inzapezit si nu mai iesi din parcare. Si ... la cit de timpiti sintem noi astia care mergem iarna cu anvelope de iarna, nu bag mina in foc ca se va oferi careva sa impinga ;) Deci, accepti provocarea ?

Share this post


Link to post

Acum vre-o 2 zile incalzeam masina sa ies din parcare cand trece pe langa mine un audi a3. Dupa 2 minute il vad in oglinda cum opreste sa il lase pe unul sa se bage din stanga, dupa care n-a mai putut sa plece de pe loc. Ghici ce cauciucuri avea? :) . De vara aproape slick de genul toyo 888 pentru cine stie. In spatele lui un nene astepta si el. L-am impins pe nenea cu audi si in timp ce ne intorceam la masini scap razand:

Cauciucuri de vara ce sa-i faci?

Replica omului:

De vara de nevara, uite daca il lasi pe unul sa intre nu mai poti tu sa pleci :shock:

 

In urmatoarele 30 secunde il vad si pe respectivul inotind la fel de greu in acea intersectie =)) . Dupa cum se misca probabil allseazon s-a chinuit ceva dar a reusit intr-un final.

Mentioneaz ca in acea intersectie zapada avea undeva la 10 cm inaltime si in acea intersectie intorc eu de obicei fara probleme in de loc de parcare. :D . Deci pentru cine crede ca anvelopele de iarna sunt un moft il invit sa incerce un sezon, dupa care sa vedem ce parere are.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...