Jump to content

Recommended Posts

Pai de cand e Dacia masina :scarpin: Nu incape comparatie intre berlina si Nubira,decat poti spune ca au tot 4 roti, un volan...3 pedale etc...

S-o stapaniti sanatosi! Multi Km fara evenimente, si de ce nu, hai pe la intalniri, pune-i un autocolant :D

Share this post


Link to post

@azazel,ai rezolvat cu apa care iti curgea de sub torpedou?

Share this post


Link to post

are cineva idee daca la Nubira II indicatorul de benzina e de incredere, pt ca dupa calculele mele o gradatie ar trebui sa aiba 16 l , si in carte scrie ca la aprinderea becului de benzina in rezervor se mai afla in jur de 8,5l. Intreb pt ca am sesizat ca prima gradatie de la F in jos scade mai greu decat urmatoarele, si daca dupa un drum de aprox 300 km opresc masina, dupa o jumatate de ora sa zicem de stat acul urca inapoi cu 2-3 mm. Intreb din pura curiozitate, si , recunosc :P , din putina paranoia, pt ca la vechea berlina plinul statea pe plin pana la jumatea rezervorului, dupa care scadea brusc la jumate. Multumesc.

Edited by silviustel

Share this post


Link to post

Sa-ti spun ce am observat eu (Nubira II Sx D/AB Euro 3, 15.500 km):

 

1. Fac plinul. Acul este mult deasupra F-ului;

2. Dupa 100 km acul ajunge in dreptul F-ului;

3. Dupa inca 200 km acul ajunge la "trei sferturi";

4. Dupa inca cca 150 km acul se apropie de jumatate;

5. Sta in jurul jumatatii inca cca 100 km dupa care scade destul de repede ... inca maxim 100 km pana la sfert;

6. Apoi ... de-o parere ... sta vreo 50 km in jurul sfertului dupa care incepe sa scada si dupa cca 750-800 km de la plin se aprinde becul. Cel mai mult am mers cu becul aprins 60 km (30 afara, 30 in localitate). Asta s-a intamplat sambata :D iar cand am facut plinul mi-au intrat in rezervor 57,14 litri (click-ul a fost la 55,9 litri... da' am mai bagat pana la suma rotunda).

 

Aceste valori sunt obtinute strict prin observatii facute de-a lungul mai multor drumuri facute in regim plin-750-800 km cu 2-3 opriri ... eventual in aceeasi zi ... si facut din nou plinul la sosire sa o am gata pentru a doua zi.

 

In concluzie, comportamentul indicatorului de benzina este asemanator cu cel pe care l-am observat atat la Tico cat si la Matiz (cele cu care amumblat eu).

 

La toate masinile Daewoo (iar specific ... cele cu care am umblat eu ...) am observat ca intotdeauna, in momentul in care repornesc motorul, acul este putin mai sus decat locul in care era in momentul opririi motorului!

Share this post


Link to post

Multumesc pt raspuns. in mare am inteles, cam asa e si la mine, numai ca totusi mi se pare ca la mine consuma mai mult. Nu am apucat inca sa merg un plin in foc continuu, ca sa zic asa, avand in vedere ca acum masina are 1200 de km. La mine dupa 420 de km, din care 120-130 in oras, in aglomeratie, imi indica cu 2-3 mm sub jumatate. Sa fie oare din cauza "rodajului"?

La mine umplut ochi este cu 1-2 mm peste F, adica nu cu foarte mult. Nu am apucat inca sa ii fac revizia de 1000 km. Dupa revizie am sa ii fac plinul si am sa merg pana se aprine becul sa vad ce si cum in priviinta indicatorului.

Edited by silviustel

Share this post


Link to post

Cam la fel si la mine, cu o singura corectie: cand fac plinul (abia aprins becul) intra cam 50 l in rezervor si merg cam 600km in regim mixt intre plinuri.

Share this post


Link to post

Ce mi s-a parut ciudat este ca la masina lui tata, adica tot Nubira II, tot noua, am facut plinul si dupa in 620 de km, numai in afara Buc., a scazut cu 1/2 de gradatie sub jumatate. adica aproximativ ca la mine dupa 430 de km. E drept ca el nu a depasit 100 Km/h, avand un fix legat de rodaj, pe cand eu am dat in ea ceva mai tare dar nici eu nu am sarit de 130-140. Sunt curios la ce viteza au determinat ei "minunatul" consum de 5,5 extraurban cu care se lauda prin magazine si pe site.

Share this post


Link to post

Consumul ala este posibil dar f improbabil, este determinat la 90 km/h cu acceleratii cat mai line, fara franari/accelerari numeroase, o singura pers(max 2) in masina. Eu am reusit performanta unui 5.7% dar traseul a inclus si o urcare pe Cheile Bicazului.

Share this post


Link to post

Acul la benzina si la mine indica aleatoriu, in sensul ca primele gradatii de la full se duc iute iute, iar celelalte foarte greu, dar la cat merg eu pe benzina ma lasa rece (de cand am luat-o si pana acum i-am facut cam doua plinuri, dar rezervorul e peste 1/2 non stop), eu avand instalatie GPL. La ultimul drum mai lungut pe care l-am facut Buftea-Pitesti si retur, cu o mica abatere de la traseu si o mica haladuiala prin Pitesti , un total de 260 km facuti cu gpl de 500.000, adica 26,3 litri. Si ca o paranteza viteza pe A1 a fost de 140 constant cu reprize frecvente de 160 kmh, 4 insi in masina + bagaje. Eu sunt foarte multumit! :banana:

Am vazut ca Nubira 2 GPL are mai nou instalatie secventiala BRC... Tare sunt curios cum se comporta, nu si-a luat nime pe-aci? :D

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Sharpe, nu am mai avut probleme.. nu stiu daca s-a rezolvat, daca era ceva infundat sau nu, da' cand ploua pun masina invers (adica cu rotile din spate pe bordura) :) - de frica, fireste

Edited by azazel

Share this post


Link to post

Azazel, scoate filtrul de polen si curata cutia in care se afla. incearca sa desfunzi orificiul de scurgere al condensului.

Share this post


Link to post

Tocmai mi-a fost busita masina intr-o parcare. Un nene cu un Frontera si-a proptit cuiul si spatele in portiera soferului. Acum ca tot are carne in frigider pentru tot restul vietii vreau si eu informatii despre Unita, societatea la care-s asigurat si cam la ce sa ma astept de la service-urile din Iasi. Chestia buna e ca bara antisoc si-a facut treaba, desi tabla e facuta praf interiorul nu are nimic, deci m-ar fi protejat.

Share this post


Link to post

Unita in Iasi SUCKS. Asteapta-te sa pierzi ceva timp pe la ei, sunt tot timpul aglomerati, sictiriti si ocupati. Vezi in ce service te trimit, recomand Remesa sau Sermecom si mare atentie la ce iti fac la masina.

PS: Daca vrei detalii da un PM.

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Unita (cel putin filiala Constanta) lucreaza direct cu service-ul.. adica te duci la ei si intrebi ce ce service Daewoo lucreaza, si iti alegi unul din ele. Cand masina e gata, te duci frumos la service si ridici masina... de restul se ocupaasiguratorul, plata facandu-se in max 1 saptamana direct la service si se cearta ei intre ei ce si cum au incarcat sau nu devizul.. asta nu e treaba ta. In C-ta lucreaza cu cele mai mari service-uri de la fiecare marca in parte... calitatea e o.k., problema fiind la timpul de rezolvare al problemelor...

 

Nu e nimeni pe forum cu noua Nubira 2 GPL???

Share this post


Link to post

Asta intrebam si eu... nimeni cu Nubira 2 GPL (din fabrica)?

@ct zdb am vazut-o in showroom, are instalatie secventiala BRC, eu BRC pe a mea, dar cu mixer.

@sorel_ro... imi pare rau de ce-ai patit :( , ai grija sa-ti faca usa ca lumea si mai ales la nuanta de vopsea... daca poti pune o poza sa vada si atii cum actioneaza sistemul de bare de protectie din usi.

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Nubira cu GPL din fabrica a aparut de vreo 3-4 zile, m-ar mira sa avem asa repede pe cineva cu asa ceva.

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post

A aparut de mai de multisor, mai precis din luna Octombrie, comenzile au inceput sa fie livrate acum o saptamana, se asteapta circa 20-25 de zile la ele... asa ca ar trebui sa apara si pe-aci :D

Share this post


Link to post

"Noi variante de autoturisme Daewoo lansate pe piata romaneasca:

Nubira II cu LPG, echipare imbunatatita pentru Cielo.

...Autoturismele Nubira II si Cielo Executive dotate cu noile optiuni sunt disponibile la vanzare incepand cu luni, 7 noiembrie.

"

Sursa: http://www.daewoo.ro/eveniment/ev22.php

Share this post


Link to post

E tare tentanta masinuta asta bubira II cu GPL...Intrebare: a vazut cineva unde e montata butelia ca pe site la daewoo nu e nici o diferenta la dimensiunile portbagajului intre cea cu GPL si cea fara... O fi in locul rotii de rezerva?!

Share this post


Link to post

E aiurea pe site, de fapt e rezervor normal. Eu sunt curios daca vrei una cu rezervor toroidal, daca e posibil sa o obtii.

Consumul ala de 5.7 GPL extraurban e totusi cam deplasat.

Share this post


Link to post

Motoarele de pe N1 si N2 sunt identice ? Daca nu, care-s diferentele ? Si daca la origine au tot proiecte europene mai vechi sau sunt creatie proprie a Daewoo ?

Share this post


Link to post

Azi o duc la sermecom, nu cred ca o sa mai am timp sa mai pun si poze, mi-au zis ca schimba portiera cu totul. si ca dureaza vreo 3 zile. O sa va tin la curent despre cum a iesit.

Share this post


Link to post

Motoarele de pe Nubira 1 si Nubira 2 Euro 2 sunt in mare parte identice si sunt rude apropiate ale motoarelor opel 1.6 16v care se folosesc si acum pe multe modele (de ex astra).

Share this post


Link to post

Din cate stiu eu, motorul de pe euro 3 difera doar la partea de alimentare... in rest este la fel cu cel de pe euro 2...

Rezervorul de GPl este rezervor clasic, plasat transversal in portbagaj. Si eu imi doresc pe a mea un rezervor toroidal...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...