Jump to content
Sign in to follow this  
body

Impresii Logan 1,5 Diesel

Recommended Posts

Acum vre-o 2 sapt am primit de la Dacia o invitatie la Operatiunea Porti Deschise pt Loganul Diesel .

Buuun ma duc azi si profitand ca nu a fost aglomeratie am facut si un drive test .

Impresii :

Bune : Motorul desi cam mic 65 Cp are destul de mult nerv ( eram 4 persoane in masina)

Zgomotul nu foarte mare pt un diesel

 

Proaste : Aceleasi plastice slabute de la Loganul vechi

Chederele (caucicaraia slabuta)

Nu m-am uitat ce anvelope avea

Era varianta de mijloc iar sistemul audio mi s-a parut slabut

Masina avea 180 km , eu i-am dat 120 - nu am avut unde mai mult dar la viteza mare nu prea mai avea suflu

Daca mai imi aduc aminte de ceva mai scriu !

Share this post


Link to post

adica vrei sa spui ca nu dadeai flashuri la masini germane la 160 kmh ???????

si ca nu fugea mai tare decat benzinara?????

Ma uimesti!!!!

Share this post


Link to post

pai nu dadea flashuri ca tracta un tir plin cu benzinare...

stiu ca pare incredibil dar dci-urile astea nu-s ca dieselurile vechi, acum stiu si eu. da' nu credeam pana nu am condus una.

Eu sunt convins ca merge mai bine si decat 1.6 doar daca au umblat (in sensul bun) la cutie. ce sprinten ar fi trebuit sa fie 1.6 daca faceau cutia mai calumea...

Share this post


Link to post

:o fftopic:

Eu cred ca au umblat si la flash-uri... > :) ...adica le-au mutat locul ca sa-i dezobisnuiasca pe posesori...

Edited by MCojo

Share this post


Link to post

Ideea e ca sincer motorul la demaraj m-a surprins placut ( a fost de altfel singurul lucru pozitiv la masina asta) .

Pretul totusi e o idee cam mare .Tipul de la dealer care a mers cu noi a zis ca nu ar fi motorul de clio!!!!!!!!

Referitor la pret cred ca ar fi de preferat un Accent CRDI ( pentru cei carora le place dieselul eu nefiind unul dintre acestia :D )!

Share this post


Link to post

Sau ca tot a aparut acum, Kia cu noul diesel de 115 CP, sau mai in primavara presupun noul Accent...

Share this post


Link to post

Tocmai m-am intors de la drive test cu Dieselul.

5 persoane in masina.

Intr-adevar motorul are nerv, de interior si finisaj nu discut.

Suspensia mi s-a parut mai tare.

Cu siguranta e mai zgomotoasa, mai ales peste 2000 rot/min (pleaca turbina)

E buna rau pentru tata, la 40/ora intr-a 5-a avea 1400 rot/min, tremurul motorului aproape imperceptibil si a reusit sa demareze (nu in tromba :) ) )

 

Pentru segmentul lui de piata e bun.

Edited by cpop

Share this post


Link to post
Intr-adevar motorul are nerv, de interior si finisaj nu discut.

 

Voi pana acum nu ati mai condus Diesel? Nu vreau sa se transforme intr-o discutie Diesel vs Benzina (avem topic separat) dar fratilor, asta e caracteristica motorului! Are cuplu mare! Dar se plafoneaza repede. E un fel de orgasm instant (ca preparare) de 0,1 ms (ca efecte).

Spuneti si voi despre restul de chestii care sunt diferite. Oricum, motorul este economic si.. cam atat.

Share this post


Link to post

pai ce vrei mai mult. e aceeasi masina cu alt motor. daca demarajul si zgomotul/vibratiile nu te intereseaza, atunci ce ar mai fi de zis?

Share this post


Link to post

eu atat am de zis: e de bine..dupa experimentul solenza care era cam naspha rau...loganul e reusit...Doamne ajuta!

Share this post


Link to post

da, da,da aia era tractoroi... dar eu as fi luat una pt a mea mama ca e un motor aproape indestructibil... bine ca a iesit din productie ca ziceam bye-bye modusului...

Share this post


Link to post

pai si nu e motorul de clio 1.5dci?

 

clio dci 1.5 65 cp a luat pe mana mea 160. acceleratie ok pana la 140, dupa care mai greu. 3 oameni si bagaje.

 

deci e acelasi motor sau nu?

Share this post


Link to post

Cu alta cutie! :)

 

pai ce vrei mai mult. e aceeasi masina cu alt motor. daca demarajul si zgomotul/vibratiile nu te intereseaza, atunci ce ar mai fi de zis?

 

Demarajul nu ma intereseaza pentru ca nu exista. Cat e 0-100kmh? 13s sau mai mult?

Zgomotul nu poate fi decat mai mare si mai putin placut decat ca la benzinare (depinzand de ureche).

Consumul nu poate fi decat mic. Pana in 110-120kmh.

Daca se desprind plasticele de la vibratii... ASTA DA.

Daca au mai taiat din dotari si cat... ASTA DA.

Lista de preturi... ASTA DA.

 

Si, bineinteles, a aparut si dricul tractorizat? :D (aka my next car)

Share this post


Link to post
Sau ca tot a aparut acum, Kia cu noul diesel de 115 CP, sau mai in primavara presupun noul Accent...

 

Cat e o KIA diesel cheala ?

Share this post


Link to post

KIA Cerato 1.5 CRDi LX 4u. 16665 euroi

 

Cam mult totusi...

Share this post


Link to post

CIP sau DDP??? :o

Share this post


Link to post

say what ?????? 16.665 euro ? .. e mult chiar si DDP

 

P.S. am vazut azi un KIA Sportage negru ..modelul nou ..arata super beton

 

Cerato 1.6 LX 5u. CIP 9656 DDP 15145

Cerato 1.5 CRDi LX 4u. CIP 10625 DDP 16665

Edited by Lucian79

Share this post


Link to post

Ati vazut bine Satori & Lucian ma refeream la pretul DDP...Din punctul meu de vedere pentru kia e f. mult...

Share this post


Link to post

E enorm nu e mult.

Apropo e o promotie la Peugeot 307 1.6 HDi 110 cp. Iese cam pe la 15500. Cu toate taxele.

Radio CD, Ac automat cu o singura zona, geamuri electrice fata, oglinzi electrice. Si consuma infim.

Partea nasoala... astia de la Peugeot au lasat-o moale rau cu finisajele. Asta arata mult mai prost decat alea de la inceput. Mult mai neingrijit.

Share this post


Link to post

Cred ca cele mai accesibile diesel-uri ca pret/calitate pentru cineva care vrea ceva mai mult decat un Logan sau Clio pe motorina , raman Astra Classic 2 1.7 CDTi si Skoda Octavia Tour 1.9 TDi.

Astra Classic II o scoti pana in 13.000 DDP cu toate dotarile de care ai nevoie , si un diesel de ultima generatie , iar Octavia Tour TDi are cam acelasi pret.

Share this post


Link to post

Ai uitat sa spui bineinteles de noul si extraordinarul Logan DCI de Gaesti care la un pret infim iti ofera tot ce-ti doresti.. <:-P

Share this post


Link to post

ai uitat tu sa citesti tot ce a scris musiu anede... cam asa e dom' administratia drumurilor dar sa vedem cate astra classic II mai sunt de vanzare ca se vand in draci... orice alt diesel sare de 15k...

Share this post


Link to post

Iaca tocmai m-am intors de la drive test-ul cu Loganul diesel :lavolan: . Drive test-ul l-am sustinut la dealerul Prisma din Galati. Am completat un formular si apoi am asteptat cca o ora pana mi-a venit randul. M-am suit in masina alaturi de alti 3 soferi si un vizitator. Ce am constatat: motorul nu se aude ca un diesel clasic (adica nu auzi inauntru dagdagadagadagadaga) ci zici ca e pe benzina. Acceleratia e acceptabila, oricum nu mi-am permis sa o vad full cum merge, ca nu era masina mea, mai mult de 2500 de ture n-a vazut, asta in conditiile in care ceilalti schimbau la 2000 maxim #-o . Cutia de viteze era scurta, la 80 deja cam cerea a 5-a, ca iar trecea de 2500 de ture, diferentele erau cam intre 500-700 de ture intre trepte (la Passat am cam 1000 de ture). Stabilitatea era acceptabila, dar nu laudabila, in curba de la faleza am intrat cu 50 la ora in frana de motor (a 3-a) si m-am gandit o secunda ca mai am si oameni in masina, nu-s singur. :mrgreen: Schimbatorul de viteze era bun, cu cursele scurte, asemanator Symbol-ului meu. Pedala de ambreiaj e foarte moale, desi e prin cablu. Ce nu mi-a placut a fost zgomotul cam mare la trecerea peste bulinele din asfalt la puntea spate, asta desi am trecut cat am putut de incet. Franele n-am apucat sa le testez, dar mi s-au parut destul de bune cand am oprit masina, nimic de zis. In rest n-are rost sa mai comentez interiorul si materialele din care e facut, ca-s aceleasi. La motor am observat ca au montat blana la capota si pe peretele despartitor motor-bord au montat un material termoizolant, in rest alte materiale fonoizolante lipsesc. Intr-adevar zgomotul interior e ceva mai mare, dar poate si pentru ca e diesel. Zgomotul insa e de motor aspirat, dieselul se tradeaza doar prin un nivel putin mai ridicat al vibratiilor si la accelerare cu motorul subturat.

Concluzie: VREAU MOTORUL DE PE EA :spumelagura: :thumbl: , 4.3% afara si 5.8% urban. As da Symbol-ul pe un Logan diesel, dar pt unul pe benzina never. Eu unul preconizez un succes mai mare la diesel decat la benzina.

Share this post


Link to post

Domnule AND de cand dieselul de pe Astra Classic 2 e de ultima generatie?

Si Octavia Tour TDI nu o scoti la 13.000 niciodata, e 14.200 cheala, dupa ce am pus cateva dotari s-a dus la 16.000 de euro, nu zic ca e mult dar nu sunt 13.000 nici pe departe.

Share this post


Link to post

Cel mai mare atuu la diesel este consumul mic si nivelul scazut al zgomotului motorului,care este un pic mai zgomotoz decat o benzinara.Nu are rost sa comentam plasticaraia din interior,pentru ca orice reper cu materiale mai bune,inseamna si pret mai mare.Oricum trenul fata(amortizoare/arcuri)este diferit de benzinara,adica este mai rigida,iar eu zic ca e un lucru bun.Alta alternativa la banii astia pentru un diesel,nu prea e decat clio.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...