Jump to content
Sign in to follow this  
expero 16V

Instalatii GPL - Espero, Cielo, Nubira, Leganza

Recommended Posts

Deci filtru de gaz de origine GM, da?

Share this post


Link to post

Da. La instalatie BRC! Musai GM! :-j

Share this post


Link to post

A incercat cineva sa cupleze un filtru de aer sport si sa mearga pe gpl?? Intreb din curiozitate, caci eu am un Espero 1,8 MPI si cand accelerez brusc pe gpl, parca nu are aer de-ajuns. Nu sunt expert in domeniu, doar sunt curios.

Share this post


Link to post

Ai o problema la instalatia gpl(reglaj incorect) si vrei sa rezolvi prin tuning?

Share this post


Link to post
Pai ai specificat galerie.Daca rateurile sunt pe evacuare : amestec bogat sau supape de evacuare arse.

Incearca sa mergi pe benzina cateva sute de km sa vezi daca mai face si fa un reglaj al instalatiei.

 

Am mers cam 600-700 km pe benzina si tot face. In schimb am fost la electrician si se pare ca am o problema la o fisa. Sper sa fie de la asta; o sa le schimb pe toate si scriu aici.

Share this post


Link to post

Schimba bujiile si fisele si ar fi bine sa faci si un test de compresie.

Share this post


Link to post

Salutare ... sunt la prima postare pe acest forum ... desi citesc la el de cateva zile bune ...

deci multumesc de "bun venit" :)

 

Deasemenea ... de ieri sunt posesor de Nubira II, 05.2004, 23.300 km, 7000Euro. ...

deci multumesc pentru "s-o stapanesti sanatos" , "f. buna alegere" :) ... astept si alte comentarii ... :)

 

Problema mea este: masinuta desi are precatalizator, desi in acte (certificat, carte, factura)nu specifica nimic de Euro 2 sau 3, desi motorul este E-TEC, am inteles in final ca ar fi Euro 2 (tocmai pentru faptul ca nu specifica nimic in acte ... ciudat rau)

 

Si acum intrebarea: daca instalatia de gaz secventiala se preteaza pe Euro 2 (dar chiar merge?), se merita sa pun secventiala sau pot sa pun si altceva ?

Stiti o firma serioasa in Craiova sau imprejurimi la care sa merg cu incredere?

 

Multumesc mult pentru urari si mai ales pentru sfaturi.

Share this post


Link to post

Silvica pune o poza cu precatalizatorul si corpul clapetei de acceleratie.

Share this post


Link to post

Mi-e clar si mie acum ca e Euro 2 ... am verificat dupa V.I.N. la fabrica.

 

Acum ramane intrebarea: care-i cea mai potrivita instalatie pt asa ceva ? ?

 

Inca odata multumiri

Share this post


Link to post

Instalatie GPL cu mixer cu electronica stag100. Recomand BRC.

Share this post


Link to post

Sau, de ce nu, un tomasetto cu stag 200/300 ca tot sunt la oferta si ofera alte performante :) .

Share this post


Link to post

salut

 

ce instalatie mi-ati recomanda pentru Cielo GLE/AC '95 107.000 km?

va rog sa imi spuneti eventual si o recomandare de firma care o comercializeaza + montaj in bucuresti

 

Am vazut aici ca ar fi buna BIGAS pentru sohc-ul meu... alte variante la fel de bune mai sunt?

 

multumesc

Share this post


Link to post

daca mi-as pune instalatie gpl in locul rotii de rezerva la un espero 1.8 automata ar putea sa-mi pun deasupra subwoofer sau s-ar defecta ceva pe la rezervor din cauza vibratiilor?

Share this post


Link to post

Imi vine sa urlu de draci si de nervi ...

 

E normal ca la instalarea si reglarea unei secventiale sa nu fie nevoie de un PC, laptop ceva ? ? ?

E normal sa-ti spuna "baietii de la montaj" ca toate instalatiile secventiale sunt identice si la fel ... numai pretul difera ? Si ca intre Milano si Tomasetto nu exista nici o diferenta ...

E normal sa nu aiba idee ca pe o aripa (sau orice alta tabla) gaurita e bine sa aplici o pensulica de apret ca sa nu o expui coroziunii ? ? ?

E normal sa-ti lase tot spanul in portbagaj PE MOCHETA dupa ce ti-au dat gaura pentru gura de umplere fara ca macar sa fi pus o folie, un carton, ceva pe care sa cada spanul ?

 

Asta am vazut eu ieri intr-un atelier "cu vechime si cu pretentii" din Craiova.

 

Sunt eu prea pretentios ? Asa se procedeaza peste tot ?

 

Va rog treziti-ma ! ! !

Share this post


Link to post

E optiunea fiecaruia service-ul ales! Raspunsul meu e NU la intrebari!

Share this post


Link to post

Si despre ce atelier e vorba? Ceva cu Nord poate?

Share this post


Link to post

A venit şi la mine timpul să montez o instalaţie de gaz pe Cielo. La Rîmnicu Vîlcea BRC cu stag 100 costă 1600 lei, dar domnul de la firmă cu care am discutat mi-a recomandat una secvenţială la 2000 lei. Merită diferenţa de 400 de lei?

Ideea este că aici nu sunt mecanici pricepuţi, am dat numai peste cîrpaci, deci mi-ar trebui ceva fiabil, să nu fac 800 km. lunar sau trimestrial pentru un reglaj la instalaţie.

Share this post


Link to post

Cred ca nu ai inteles bine pretul la stag 100 care este 1400lei + 100 rezervorul toroidal.

Nu se merita investitia in secventiala pentru motorul tau.La 1000-1500km trebuie sa mergi oricum la revizia gratuita si reglajul vaporizatorului.

Share this post


Link to post

Revin, dupa ceva vreme, nefacand nici acum pasul de a trece pe GPL. inca !!!

 

Va rog sa imi spuneti ce instalatie este cea mai buna acum indiferent de cat costa.

Sincer, acum am bani de secventiala, dar ma deranjeaza ca imi gauresc galeria. Insa decat rateuri ...

Oricum, din cauza marimii galerie, tipii de la GPL imi ziceau ca doar cu secventiala, imi pot garanta lipsa rateurilor.

 

Daca cineva a fost multumit de vreun meserias, va rog nu ezitati sa ii faceti reclama. Pana la urma merita.

 

Mentionez ca am o Nubira 1 Vagon 1,6/16v care manca si ceva ulei (0.5/1000km)

 

Multumesc :osanale:

 

Ps. La vechea instalatie GPL montata pe Oltcit, cand erau diferente de temperatura era necesar sa ii modific reglajul din membrana vaporizatorului. Cei drept il incalzeam cu ulei care fireste nu avea o temperatura constanta.

Intrebarea era : La cele care le aveti voi instalate (n-ar strica sa imi spuneti si modelul) aveti cumva asemenea probleme ?

Share this post


Link to post

Inainte de montaj e bine sa ai fisele,bujiile si filtrul de aer nou.Merge fara probleme o instalatie electronica cu motoras bypass,exact ce s-a recomandat pe aici pentru orice motor cu sonda lambda-catalizator si galerie admisie metalica.

Share this post


Link to post

salutare

pentru un espero 1,5 dohc glx din 1996 ce instalatie gpl ar fi buna

nu stiu daca are sonda lamda

merci

Share this post


Link to post
Am schimbat tot ce se putea: calculatorul de gaz, Iacul de gaz, inca o piesa care este pe langa iacul de gaz nu stiu exact cum se cheama si tot nu vrea sa mearga pe gaz, ce sa mai verific?

 

In cele din urma s-a rezolvat si problema mea, calculatorul care il mentionasem mai sus de fapt era emulatorul de gaz, care era bun , bulit era intradevar calculatorul (ecu - parca scrie pe el) pe care dupa ce l-am schimbat (pe garantie si acesta) s-au rezolvat problemele mele

 

Dar acum va fac si o intrebare credeti ca acum ar trebui sa fac din nou reglajele la gaz? - cu toate ca masina trage binisor si consumul este in limite acceptabile 10 % mediu

Share this post


Link to post

Daca merge si bine si consumul este acceptabil poti sa il lasi asa.

Share this post


Link to post

Salut,

 

Am o instalatie GPL, marca BRC cu electronica STAG100. De vreo luna am o problema cu indicatorul de nivel(nu ca ar fi mers de la inceput bine dar era relativ aproape de realitate).

Mai exact, sa zicem ca raman fara GPL. Ma duc si alimentez cu 20L, caz in care doar primul LED este aprins. Dupa vreo 100-150 Km si pana in momentul in care se termina GPL-ul toate LED-urile de nivel sunt aprinse.

Este o problema a sondei de nivel, a comutatorului sau acest lucru indica vreun cod de eroare :scarpin: .

 

Multumesc.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...