Jump to content
 

Sign in to follow this  
Geo_ZGA

noua troaca - Corsa C

Recommended Posts

Foarte multe accidente, chiar foarte multe in ultima vreme. Te doare mintea de ce manevre inconstiente sint in stare unii.

Apropo, botitura aia iese cu WD40, nu ? 😉

Edited by Viktor
  • Like 1

Share this post


Link to post

In ultimile zile s-au achizionat: bara fata facelift (original era non facelift) noua, originala GM. grile, suporti noi. aripa sh la culoare, cu mici defecte. Astazi trebuie sa iau farul cu lupa din dezmembrari... iar luni se duce la service pt reparatie. Capota nu am gasit (la pret ok si la culoare), asa ca o voi repara pe asta, se va vopsi impreuna cu bara fata. Aproximativ 1500 lei.

Mai devreme putin am depus si cererea pt despagubire, masina este dauna totala economica, iar despagubirea va fi aprox 3600 lei (ceea ce e nesperat de bine).

  • Like 3

Share this post


Link to post

Ieri seara m-am ocupat putin de ea, am dat jos bara fata si farul spart. Am verificat farurile si am facut un mic "necesar" (becuri, in principiu). Am bagat toate piesele in masina si am mutat cutia de pe plafon pe Pinin.

131929501_404390850616750_4560198604602863168_n.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post

Inca nu e gata, dar nu e graba, oricum sunt plecat din oras... eram curios cum arata, asa ca am cerut poze 🙂

136076474_417250396062874_4300039392448222651_n.jpg

136345292_154215599566758_180673779101743649_n.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post

Faina treaba ! Ii vopsita toata ?

Share this post


Link to post

Neah. In poza doar capota, aripa a fost sh. A mai fost vopsita si bara fata, dar inca nu e montata

Share this post


Link to post

In poza nu prea are cum sa se vada de e diferenta de nuanta da' ca si lucrare o gasesc super OK.

Share this post


Link to post

Capota nu-mi place cum se aseaza pe coltul din dreapta, peste far, i-am rugat sa o aseze calumea. In rest, pare ok, urmeaza sa-i faca geometria si reglaj faruri.

139640200_2895099704055403_7053462336505623955_n.jpg

139645935_731432067748051_4086160115159424953_n.jpg

139720431_1308958576145561_1864790948383337612_n.jpg

139747976_258117502342784_477156406585223900_n.jpg

Share this post


Link to post

Gata. Cand ma intorc la Buc, curatenie, poze, olx.

139895265_457124621989553_8593534346935743274_n.jpg

139935011_902427903896859_6324704332752079943_n.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post

A avut viata scurta la tine, dar, pe de alta parte, viata ta a fost tumultoasa de cand ai luat-o. Nu a fost sa fie ...

Share this post


Link to post

M-am gandit bine daca sa o pastrez sau nu... masina in sine e ok, se conduce f bine, pt oras e perfecta. Are si minusuri, evident, dar daca motorul era bun probabil as mai fi tras de ea 2-3 ani.

Sa refac motorul (iar) insemna inca 1000 euro si aveam tot un 1.2 lesinat. Sa pun 1.8, insemna aprox 1500 euro (masina donatoare, manopera, revizie etc), cu riscul de a avea un motor mai mare dar tot obosit (e la noroc cu sh-urile...). Era o idee interesanta 1.8-ul, am avut 2-3 incercari, am avut o incercare si cu 1.5 turbo de Cielo (dar vanzatorul nu a fost serios...), pana la urma am ajuns la concluzia ca mai bine iau o masina mai noua si mai mare pt "dupa pandemie" (tot visez la inca un concediu prin Alpi)...

Share this post


Link to post

E cu gind de maritis troaca ori am inteles eu gresit ?

Share this post


Link to post

Nu ai inteles gresit, e hotarata vanzarea ei 🙂 Nu am ce face cu a 3a masina, chiar nu are rost sa o tin, o s-o dau pe 8-900 euro si aia e... in pierdere oricum ies.

Share this post


Link to post

Ce se mai intampla cu masina? Ca incerc sa repar si eu una cu aceeasi motorizare, nu stiu inca daca mai merita sau nu, ar cam trebui inlocuit motorul cu totul (culbutori la o supapa de evacuare rupti, tachet sarit, margine chiulasa catre bujii sparta, bujie lovita, piston spart, motor intepenit

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Nu s-a mai intamplat nimic, sta in parcare... nu am avut timp sa o curat nitel si sa-i fac un anunt. In rest... porneste, misca, opreste, cam ce tre sa faca o masina :))

Daca te intereseaza masina, vi intr-o zi sa o vezi (e murdara la interior, in special) si discutam la fata locului.

Edited by Geo_ZGA

Share this post


Link to post

Geo, scuze pentru raspunsul intarziat dar crede-ma ca nu am stiut ce sa raspund. O mai ai? Am si eu o troaca similara pe inventar pentru care nu stiu ce solutie sa propun. Pana acum doar discutii. Acum realizez ca inainte sa decid schimbarea de motor ar merita, macar ca fapt divers, sa separ chiulasa de bloc sa vad si eu sa vad ce naiba s-a intamplat cu pistonul nr. 2. Nu se poate palpa prin orificiul bujiei, e sigur dezintegrat. La fel si un culbutor.  Lantul de distributie nu este rupt, asa ca nu e o dauna tipica. Daca vrei, trimite-mi adresa ta de email pe privat si iti dau detalii si poze cu daunele constatate pana acum. As vrea sa cred ca in acest caz voi lua cea mai buna solutie din punct de vedere tehnic si economic. Multa stima!

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...