Jump to content
Sign in to follow this  
bungureanu

Cadere Brusca De Turatie-Intreruperi

Recommended Posts

@luisa_serban: Imi pare a fi tot o problema de alternator... Cu injectoarele cum stai? Mergi cu ea si pune-o pe tester si vezi ce zic si baietii de acolo!

Si eu ma gandeam la fel , o sa masor maine alternatorul iarasi. Problema apare si pe gaz si pe benzina deci nu este problema de injectoare sigur.

Share this post


Link to post
luisa_serban@

Ce cod au bujiile ngk si de ce le-ai pus la distanta de 1mm?

Daca mergi la tester noteaza valorile la duarata de injectie,potentiometru CO si valoarea senzorului de depresiune MAP.

 

Am facut si alternatorul(schimbat punte diose si releu incarcare) si tot la fel face.

Bujiile le-am reglat la 1.0mm dupa ce am citit sfaturile de forum cum ca ar trebuii sa fie intre 0.9-1.1mm.(am luat alte bujii de la alt cielo si la fel.)

Ma tot gandesc ca ar putea fi bobina din delcou care arata exfoliata. Am mai avut intreruperi dar acum s-au accentuat foarte tare.

De ce imi spui sa notez valorile alea ?

Mie frica sa nu ma duc de 2 ori la scaner(prima data imi va spune ce are si apoi dupa ce voi schimba iarasi pentru reglaj)

Share this post


Link to post

Am rezolvat gata !!!

Am fost la scaner si reglare si merge OK acum. Avansul era mai mare cu 30 de grade cica. Nasol ca era puturoasa dupa asta dar apoi i-am schimbat bobina din delcou care era exfoliata si acum merge superrrr. |Relantiul imi sta la 800 indiferent de situatie.

Share this post


Link to post

Si cum ti-au reglat avansul?S-au mai exact cum si-au dat seama ca era mai mare cu 30 grade.

Share this post


Link to post
Si cum ti-au reglat avansul?S-au mai exact cum si-au dat seama ca era mai mare cu 30 grade.

E cred ca au exagerat si ei putin. Au reglat cu scanerul si pistolul strobo. Au spus ca e evident ca batea motorul din cauza avansului prea mare.

Share this post


Link to post

Banuiesc ca nu l-ai avut de cand ai luat masina asa.Probabil s-a umblat la el.In mod normal trebuia sa-ti dai seama dupa sageata de pe corpul delcoului care trebuie sa fie sus in pozitia de mijloc.

Share this post


Link to post

Salut,

 

se pare ca problema mea a revenit, deci readuc in discutie acesta discutie.

Acum vreo 3 luni dupa turatii variabile, pierderi de putere am schimbat bujiile si totul a fost ok.

Ieri dintr-o data in mers a inceput sa "dea in nas" am oprit, ac-ul era pornit, turatia motorului a scazut brusc la 500, aproape ca s-a oprit.

Am oprit AC-ul, si motorul mergea ok, dar aveam senzatia ca merge in 3 pistoane.

Am fugit repede si am cumparat bujii le-am schimbat, nici o modificare, am trecut si la inlocuirea fiselor,

"defectul" a disparut dar tot exista pierderi de putere, intreruperi si din cand in cand relanti variabil.

In plus s-a accentuat senzatia de dat in nas :wallbanger: .

 

Va rog spuneti ce sa mai verific.

 

Multumesc.

Share this post


Link to post

Salutare natiune. Scuze daca am gresit topicul, am si eu o intrebare de fapt doua: 1 Mi-au umblat un mare meserias de la daewoo la surubul de la clapeta de la acceleratie si nu-mi mai merge cum trebuie la relanti. Relantiul era mic de fapt cadea la schimbari de viteze si tremura din cand in cand. A SPUS CA DACA UMBLA ACOLO IL DA MAI MARE. Prostii, VORBE SI NIMIC REZULTAT . A mers exact o zi si tot la fel am o variatie de turatie cand sta la o mie cand la 9 sute acul. Stie cineva cum se regleaza clapeta aia? 2 - eu sant din PIATRA NEAMT stie cineva un service daewoo la BACAU in care sant meseriasi?

Mentionez am un ESPERO , MOTOR 1,8 ; EURO 2; 1998 am schimbat la daewoo service urmatoarele piese: bobina din delcou, luleaua, capac delcou, fise , bujii boch wr7 si nu mai stiu cum seria , supapa egr, scanata 2 zile la rand pe scaner la daewoo, stricat una bucata surub la rampa injectoare si nereusit sal scoata si ca rezultat: niste prosti cu cartea in mana care stiu sa ia bani de pe oameni si nimic rezultate bune. A cheltuit 500 ron si masina mea porneste binisor dimineata , tre sa o tin un pic turata sa nu se opreasca merge la relantiu cand cu turatie de 900 ,cand mai vrea ea si isi aduce aminte mai coboara iar ca rezultat mai bun trage foarte bine, nu-mi da in nas, consum bun.Mai am o mentiune de facut mie ziua cand o pornesc nu-mi mai face acea variatie de turatie de 2-300 de turatii in plus la pornire. MULTUMESC FRATILOR SI CARE SANTETI DIN PIATRA NU VA DUCETI LA REPREZENTANTA CA SANT DE BELEA

Share this post


Link to post

Surubul acela are rol numai de limitator si anume sa nu lase clapeta sa vina in unghi de 90 grade pe corp incat sa se blocheze.Deci da-l inapoi de tot pina cand simti ca clapeta este blocata(la deschiderea cu mana tragand de cablu simti ca agata) si apo incepi sa insurubezi la el pina o ataca putin si numai este blocata.Dupa asta da reset la ecm si initializare la iac.

Share this post


Link to post
Daca caderile sau revenirile de turatie sant bruste inseamna ca e vreo fisa intrerupta .

 

Salut tuturor, am si eu o problema similara, variatii de turatie, la Cielo-ul meu din 96, am verificat cablurile de la bujii sunt OK, am curatat IAC, am schimbat BOBINA DE INDUCTIE, nici o schimbare, dupa ce se incalzeste putin motorul am variatii de la 800-->1000<--600 dupa care uneori imi moare motorul, se intampla sa imi moara chiar shi in mers, insa daca il tin turat se mentine. Intrebarea mea este urmatoarea , cum arata BOBINUTA aceea din delco, in cartea de service am gasit ceva care se numeste PIESA POLARA SI BOBINA, e singura care am gasit-o...oare aia este...daca cumva conteaza motorul meu e OHC corean din 96.

Va rog ajutati un incepatar ...astept :(

Share this post


Link to post
Surubul acela are rol numai de limitator si anume sa nu lase clapeta sa vina in unghi de 90 grade pe corp incat sa se blocheze.Deci da-l inapoi de tot pina cand simti ca clapeta este blocata(la deschiderea cu mana tragand de cablu simti ca agata) si apo incepi sa insurubezi la el pina o ataca putin si numai este blocata.Dupa asta da reset la ecm si initializare la iac.

 

Ovi,cam cat trebuie insurubat acel surub din momentul cand incepe sa "atace" clapeta? O jumatate de tura e suficient?

Share this post


Link to post

Da este suficient o jumatate de tura.

Share this post


Link to post

Salut, am si eu o problema similara cu Cielo-ul personal, in sensul ca ocazional scade turatia la ralanti de la 700-800 pana spre 500 in decurs de o secunda, dupa care se redreseaza. Dar, saptamana trecuta (cand era canicula in toi, chiar in ziua concertului Rolling Stones si a durat drumul spre casa cam 2 ore), a inceput literalmente sa "tuseasca", si sa dea niste rateuri ingrozitoare, dupa care s-a oprit. Nu am mai urnit-o din intersectia respectiva (da, dupa ce ca era cald si aglomeratie, mai era si unul ca mine in intersectie) decat impinsa. Am incercat vreo 30 minute sa o tot pornesc apoi, fara nici un succes. Dau telefon dupa parinti/prieteni si ce am mai gasit prin agenda sa vina cineva sa ma ia de acolo. Apare un prieten dupa aproximativ 40 minute si zice "hai sa dau si eu o cheie sa vad cum face"...si...stupoare!!! nemernica a pornit si mai mult decat, prezenta un tors mai rotund decat inainte !? am pornit spre casa, si pe drum am observat ca

folosind ambreiajul in acelasi regim ca si pana atunci, masina pleaca de pe loc cam in suturi...

Probabil ca din descrierea mea de pana acum v-ati dat seama ca sunt habarnist, asa ca sfaturi de genul "vezi acolo sa nu fie piesa x dislocata sau murdara" sunt inutile. Rugamintea mea este daca poate sa-mi spuna cineva cam care ar putea fi eventualele cauze ale comportamentului descris mai sus, in asa fel incat atunci cand ma duc la service sa stiu exact ce sa le cer sa verifice (nu de alta, dar stiu ca romanii au obiceiuri "frumoase"...)

Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post

Mergi la service sa-ti verifice bobina din delcou.

Share this post


Link to post

Nu stiu daca postez unde trebuie... Am si eu "caderi" de turatie la Nubira, in sensul ca, la ralenti, cu A/C pornit, turatia scade undeva in jur de 600 rpm si masina tremura de mama-mama... Uneori urca la 700-750 rpm, apoi iar cade... In mers, cu A/C pornit, la franare prelungita sau brusca, moare motorul... de cele mai multe ori trebuie sa fiu rapid sa-l opresc (A/C-ul), dar... Bujii noi, IAC nou, curea accesorii schimbata de 8000 km, "idle learn" recent, ralanti impecabil fara A/C... Mie mi se pare ca... parca nu are "curent" suficient, desi alternatorul incarca corect... Care pot fi cauzele? Cureaua de la alternator slabita, intinzatorul acesteia, compresorul A/C, prea mult freon (??? - adevarul e ca "baga" foarte rece!), cablaje, fise bujii (astea au cam 10000 km - Packard)?

Edited by nino

Share this post


Link to post

Cantitate mare de freon + ulei insuficient in compresor la care se mai adauga si un idle learn incorect.

Share this post


Link to post

:osanale: ... adica trebuie dat drumu' la freon si adaugat ulei... Ce presiune trebuie sa existe in instalatia de A/C cu motorul oprit si cu el pornit?

[Eventual mutati postul la "Specificatii si reparatii A/C"...]

[LE -Am gasit in manual: intre 10 si 345 psi, joasa-inalta... la ralanti... din tabelul din manual trebuie sa citesc atent... :-B ... aaa si manualul de service mai zice ceva: condensor infundat, ceea ce este adevarat... voi purcede la curatarea lui... ]

Edited by nino

Share this post


Link to post
Multumesc ovi_jer o sa verific ca azi dimineata cand am plecat la serv. ; culmea este ca porneste la prima cheie cu o tenta de cadere in prima sec. de turatie dar cu revenire la normal, am stat un minut, a scazut relantiul la 800 si cand sa plec iar a inceput cu fluctuatii de am tinut sa nu moara motorul din acceleratie.Ajuns la serv si relanti 800 fara pic de fluctuatie.De mentionat ca putere la motor nu am decat "in suturi" adica isi da drumul cateodata dupa care iar pierde din putere si tot asa.De exemplu daca sunt in treapta a 3-a si merg constant "simt" fluctuatii adica nu are o uniformitate sa zicem in mers.Plus ca daca iau piciorul dupa acceleratie dupa care iar accelerez are o galopare pana sa se stabilizeze.

 

 

eu nu am rezolvat nici acum problema ...si eu am un espero de 1800 cu gpl si la mers constant merge masina ca dracu numai in suturi ...dar daca accelerez merge bine ...am umblat in instalatie de nu stiu cite ori...nimeni nu-i da de cap..mai nou face si pe benzina,singurul loc unde nu am umblat este delcoul...trebuie sa ma uit ca mai devreme citeam ca cineva aproape ca nici nu mai avea carbune in ncapacul de la delcou...oricum simtomele seamana cu ale tale...ma gindeam ca daca ai rezolvat problema sa-mi spui si mie ce ai depistat

Share this post


Link to post

Vin si eu cu o rugaminte mare, am o Nubira II din 2004,saptamana trecuta am mers la mare si tot mergand m-am trezit ca intr-o depasire cand ajunsesem in paralel cu masina din fata a scazut brusc puterea motorului (noroc ca nu venea nimic din fata), aveam 120 km/h... mai mult de viteza asta nu urca parca aveam limitator.Am bagat benzina fara plumb98 de la agip.. am pus si aditiv . si tot asa imi face. Daca o turez brusc fara sa fie bagata in viteza ... si calc pedala la fund brusc se tureaza maxim pana la 4000 de ture si incepe sa fluctueze turatia singura de la 3500 la 4000 si invers si miroase a benzina ...Dar daca o calc treptat (cam intr-un interval de 2 minute ajung si pe rosu la turometru)intr-o depasire ar cam trebuii sa imi incep depasirea cu vre-o 2-3 km inainte ca sa aiba putere motorul.Culmea este ca daca merg prin oras si merg cu ea turata pana in 4000 de ture merge perfect ... la relantii nu fluctueaza motorul merge impecabil ... cum trec de turatia asta cum ma da in nas. Am schimbat bujiile la sfatul cuiva si tot asa imi imi face.

Poate cineva sa ma ajute si sa imi spuna de la ce anume ar putea sa fie ?Ce trebuie sa ii fac ?.... Mentionez ca am fost la un service Radacini si culmea un destept de mecanic mi-a zis ca nubira nu este o masina de raliuri si ca asa trebuie sa mearga.Multumesc

Share this post


Link to post

Pe scaner a fost pusa? Care erau timpii de injectie? Ca mie-mi suna a injector busit...

Share this post


Link to post

Ce fel de bujii ai folosit?Filtrul de benzina cand a fost schimbat ultima data?De obicei cu ce nivel de benzina circuli in rezervor?

Share this post


Link to post

@swen

Cu usa deschisa si masina pe liber accelereaza motorul si asculta cu atentie daca sunt sincope in mersul motorului, la evacuare. Unele probleme pot avea uneori si rezolvari simple. Fisele sunt de tot kktul ( scuzata-mi fie expresia) eu am patit-o, a iesit o fisa de pe o bujie pur si simplu, in mers nu prea se sesiza nimic cu usa inchisa, (in oras, loganeala din cauza de gropi multiple) dar pe loc se auzeau rateuri pe evacure. Da capacul ornament de pe motor jos si impinge bine fisele pe bujii pana fac un "pac" discret. N-ar fi rau sa verifici si impedanta lor. Ideal ar fi sa se incadreze in limitele 3 kohmi cea mai scurta - 7,5 kohmi cea mai lunga. Daca depasesc 20-30 kohmi se impune schimbarea. Cat sunt ei de mecanici, unele chestii pur si simplu nu le verifica, ca ei este meseriasi, nu-i asa???

Cu respect,

Adi Iacob

 

P.S. Cer scuze moderatorilor daca am interferat cu posturile lor, dar ce e patit merita impartasit... :>

Edited by Adi_Iacob

Share this post


Link to post

Pe scaner nu a fost pusa inca pt. ca m-au programat abia sap. viitoare la service.

Filtrul de benzina a fost schimbat acum 8000 de km, si in general merg cam cu 15 - 20 litrii de benzina in rezervor (nu stiu sigur pt ca acul de la benzina indica numai tampenii... imi indica odata ca am benzina si m-am trezit ca am ramas in pana) de la petrom in general alimentam.

Bujiile sunt champion cu un singur electrod.

Am incercat sa accelerez treptat cu usa deschisa ... si pe la 2000 de ture incepe sa vibreze se simte chiar si pe scaun (suna ca si cum ar bate in 3) dar de la 2500 de ture isi revine.La accelerare brusa la 4000 de ture parca ii taie ceva injectia.

Am uitat sa mai spun ca atunci cand depaseam cu putin 120 km/h la cateva minute (in general pana in 2 minute) mi se aprinde beculetzul de check de la bord... cum o las in 100 de km/h se stinge imediat.Am mers pe autostrada fara aglomeratie pana in constanta si inapoi deci cam 600 de km cu 40 de litrii (fara AC) de benzina deci un consum de cca. 15 litrii la suta enorm de mult dupa parerea mea mai ales ca in afara ar trebuii sa consume mult mai putin decat in oras.

Ideea este ca nu vreau sa ma puna cei de la service sa schimb ceva aiurea si masina sa mearga tot la fel de prost.

Cum o sa ii fac sap. viitoare diagnoza pe scaner o sa pun parametrii pe forum.

Share this post


Link to post

Verifica durata de injectie daca tot mergi la tester si eventual codul bujiilor pentru ca oricum nu le ai pe cele recomandate de constructor.

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...