Jump to content

bungureanu

Membru
  • Content Count

    70
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About bungureanu

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 01/05/1977

Contact Methods

  • MSN
    bogdanungureanu@xnet.ro
  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    bogdan_ungureanu652@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    mijloci
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Espero 1.5 16V GLX
  1. Deci merge sa pun 195/65/15? imi va atinge?
  2. Salutare la toata lumea, am cam uitat de voi, dar din simplu motiv ca NU AM MAI AVUT PROBLEME CU ESPERACHE . Vreau sa va intreb daca pot pune pe espero 1.5, 16v urmatoarea combinatie: Jenti di aluminiu 15 inch, gume: 195/65/15. Sunt pe cale sa le cumpar de la cineva si vreau sa stiu sigur daca se potrivesc. Va multumesc si astept raspunsul vostru
  3. Contactul electric l-am schimbat acum 1 luna, daca este vorba de acela de sub volan din partea stanga a contactului.
  4. Salutare la toata lumea, de ceva zile incoace mi se intampla un lucru aiurea, si anume, dimineata cand dau la cheie se aude un clanc si motorul nu porneste, trebuie sa dau de vreo 10 ori la cheie ca sa porneasca, ce se intampla???
  5. eu am un singur semn care se afla la jumatatea vasului de expansiune si scrie pe el cold. acolo trebuie sa fie?
  6. Salutare la toata lumea. Fratilor am si eu o nedumerire referitoare la nivelul lichidului de racire si anume. Cand masina este calda, uneori nivelul in vasul de expansiune sta la jumatate, dar alteri aproape ca se umple. cand este rece este cam la 3 sferturi din vas. Cand este calda si nivelul in vasul de expansiune este aproape plin si ii desfac capacul si il pun la loc dupa aceea nivelul revine la jumatatea vasului. Cum este normal??Rog ajutor de la voi
  7. Salutare la toata lumea, Astazi de dimineata m-am decis si eu intr-un final sa ajung la service. Am fost la service Radacini de la Leu,masina cica ewste ok,numai ca , cand meseriasul meu mi-a schimbat amortizoarele si palariile superioare si inferioare nu le-a montat bine si bateau, in plus de asta mi-au strans si bieletele, si acum totul este ok, nu mai bate nu mai zdrangane merge ca unsa . Pe langa asta am rezolvat si A/C-ul acum stau in geaca in masina , dar a mai aparut o problema caseta de directie curge si cica ar fi pe duca, stie careva cam cat costa sau daca se poate repara aia veche, ceva de genul cum era la supernova sa ii mai tranga un pic piulita vreo 2-3 dinti. Astept un semn de la voi.
  8. asa face si a mea dar in plus a mea face si pe piatra cubica,se aude un zdranganit de ceva desprins, ceva de genul cam cum ai pune o piulita pe un ax si ar zdrongani. Nu stiu ce naibpivotul cica este bun,amortizorul este nou si palariile inferioare si superioare schimbate o data cu amortizorul adica acum 1 saptamana. Ce ar putea fi?
  9. La mine nu cred ca este filtrul de aer datorita faptului ca este pe partea stanga zgomotul,si filtru este pe dreapta,am schimbat si amortizoarele pe fata cu tot cu palarii si aia inferioara si aia superioara,si tot bate ma dispere, Apropo stii cumva cat costa un pivot? si un cap de bara?
  10. Cand dau cu roata din stanga intr-o groapa se aude un zgomot de fier si un zdranganit de tabla. saptamana trecuta am schimbat la ea amortizoare fata si spate,palariile inferioare de la amortizoare si rulmentul drerapta,acest zgomot il aveam si inainte de a face acest schimb, ce ar putea fi,rog ajutor de la voi.
  11. Am si eu o mica problema Deci sa incep: Pornesc motorul dau drumul la ventilator dupa care cuplez A/C-ul,compresorul cupleaza(se aude tacanitul de cuplare) dar nu baga rece deloc. Mentionez faptul ca freon este in instalatie,presiune este,ulei in instalatie,exista, dupa ceva timp,am verificat si conductele am schimbat garniturile,dar nimic. Dupa ce ii dau drumul si dupa ce merge cca 5 min. am verificat si temperatura conductelor si am observat urmatoarele: conducta din partea stanga a acumulatorului de langa cureaua de distributie este rece dar in schimb acumulatorul este cald. Ce ar putea avea,sau rog help cine ma poate ajuta cu un mester sa ma rezolve si pe mine cu A/C-ul,dar nu Radacini service vreau un mester particular.
  12. mike.b - acel clopotel poate fi dezactivat si de sub scaun este o mufa,daca acea mufa este scoasa nu mai clopoteste nici la centura nici la faruri. Ca sa fiu mai explicit: sub scaunul de la sofer este un fir,(la uni este bagat sub mocheta) cu o mufa,car einchide circuitul cu centura si farurile,daca acea mufa este scoasa nu are cum sa clopoteasca. deci poti sa incerci si varianta asta.
 

×
×
  • Create New...