Jump to content
Sign in to follow this  
ciprian

Probleme Racire Tico

Recommended Posts

Am schimbat termostatul la Tico dupa doua ierni in care am mers cu carton in fata radiatorului, mare realizare nu-i, doar ca se incalzeste ceva mai repede (5-6 min fata de 10); la drum intins acul indicatorului tot se apropie de minim, cred c-o sa pun iar cartonul.

Share this post


Link to post

Pai din moment ce sonda e infipta in galeria de adimise,daca sufla aerul pe acolo indica mai putin

Share this post


Link to post

Daca nu ai facut o deja schimba termostatul  - aceeasi problema am avut o eu la cealalta masina care are ventilator pe direct, daca nu puneam ceva in fata radiatorului nu se incalzea aproape deloc iar caldura dadea doar calaie, plus consum mare

Share this post


Link to post

am si eu o problema la tico si anume, cand se incalzeste foarte putin motorul, furtunul superior de la radiator si nu numai se face tare,probabil de la suprapresiune.am schimbat termostatul cu unul original.mi s-a spart pana acum furtunul de la calorifer si cel de la radiator, dar acum imi curge pe la garnitura pompei de apa.stie cineva care ar fi cauza?

Share this post


Link to post

Scimba busonul radiatorului si remadiaza defectele aparute din cauza supra-presiunii.

Share this post


Link to post

Eu pe domnul buson il suspectez pentru inceput, fiind compus din doua supape (presiune si vacum), dinsul regleaza presiune din instalatie.

Share this post


Link to post

salutare! ...am o problema cu tico-ul meu ..cu toate ca i-am pus carton in fata radiatorului ..caldura este calaie ca sa-i spun asa ...acul de la apa nu se ridica deloc (s-a ridicat cand am schimbat antigelul si am turat motorul cu busonul radiatorului scos)...si am observat pieredere de lichid din vasul de expansiune..care cred ca se duce p acolo p unde furtunul superior de la radiator intra in motor ...(am strans surubul ala da tot gasesc apa pe cutie sau ce-o mai fi aia)...ma gadesc sa fie problema termostatului (daca da va rog sa-mi spuneti unde este amplasat acesta). va multumesc anticipat si scuze de eventualele greseli (avand in vedere ca e I-a oara cand postez)

Share this post


Link to post

inafara de buson ar mai putea fi altceva?

 

Termostat blocat pe inchis (posibil)

 

 

eduard si la tine este posibil sa fie aceeasi problema - termostatul se afla la capatul furtunului superior al radiatorului in partea unde intra in motor - pe partea dreapta cum privesti motorul

 

 

Share this post


Link to post

Termostat blocat pe inchis (posibil)

 

 

am schimbat busonul de la radiator dar tot la fel face.dupa ce pornesc motorul, in cateva minute furtunul superior de la radiator se umfla de zici ca plesneste.termostatul e nou si original.ma mai gandesc la o chestie, cand am pus termostatul, pe laterale am pus silicon si cred ca a astupat si gaurica de la termostat care e de aerisire.sa fie asta problema?

Share this post


Link to post

Posibil - oricum ideea de baza este ca la tine nu circula apa in circuit pe undeva ai un dop, eu zic sa incepi cu radiatorul sa nu fie infundat si plecand de acolo sa elimini problema, apa din vasul de expansiune urca mult sau da p afara?

Share this post


Link to post

Posibil - oricum ideea de baza este ca la tine nu circula apa in circuit pe undeva ai un dop, eu zic sa incepi cu radiatorul sa nu fie infundat si plecand de acolo sa elimini problema, apa din vasul de expansiune urca mult sau da p afara?

 

 

nu da pe afara nici macar nu se ridica peste full.radiatorul l-am spalat acu vreo 2 saptamani in cada cu apa si detergent,l-am clatit bine.i-am desfacut motorul acum 2 saptamani da inainte sa-l desfac baga ulei in apa.posibil zic eu sa mai aiba ulei de-ala pe undeva si nu mai curge bine apa..

Share this post


Link to post

Ai aici o poza cu sistemul de racire poate iti dai seama mai usor de unde ar putea fi... Verifica cele din poza, inclusiv furtunele de la radiatorul aerotermei, totusi ciudat este ca nivelul din vas nu creste la ce presiune ai tu acolo ar trebui sa dea p afara

post-29784-028708000 1292501834_thumb.jpg

Edited by b52jgp

Share this post


Link to post

Desfa din nou termostatul,Trrebuie sa fie cu gaurica aia mica oarecum in sus.Renunta la silicon,pune garnituri.Sa nu fi pus exagerat si sa fi zburat prin alta parte surplusul..

Totodata ,cand desfaci ,sufla pe fuirtunul ala gros(partea cu termostatul) si verfica sa nu fie infundat catre radiator.

 

Sigur nu mai baga ulei in apa? Fa niste verificari.Cu busonul dat jos de la radiator porneste masina si vezi ce se intampla.In mod normal ar trebui dupa cateva minute sa vezi ca urca nivelul sa dea pe afara.

In timpul functionarii motorului desfa usor busonul de ulei,verifica sa nu arunce gaze..

Share this post


Link to post

Desfa din nou termostatul,Trrebuie sa fie cu gaurica aia mica oarecum in sus.Renunta la silicon,pune garnituri.Sa nu fi pus exagerat si sa fi zburat prin alta parte surplusul..

Totodata ,cand desfaci ,sufla pe fuirtunul ala gros(partea cu termostatul) si verfica sa nu fie infundat catre radiator.

 

Sigur nu mai baga ulei in apa? Fa niste verificari.Cu busonul dat jos de la radiator porneste masina si vezi ce se intampla.In mod normal ar trebui dupa cateva minute sa vezi ca urca nivelul sa dea pe afara.

In timpul functionarii motorului desfa usor busonul de ulei,verifica sa nu arunce gaze..

 

 

am incercat asa cand era motorul pornit am desfacut usor busonul de la radiator, a tasnit putin si dupa aia nu mai statea umflat furtunu ala de la radiator.acuma eu banuiesc si sper ca nu mai baga ulei in apa.am schimbat garnitura de chiulasa si pastilele alea 3 de deasupra.

Share this post


Link to post

Pai stai un pic daca s a intamplat asta cu capacul ai descoperit problema - dar intrebari: 1 - nivelul de lichid din vas creste cand creste temperatura? 2 - indicatorul de temperatura din bord se mai misca sau ramane pe rece?

Share this post


Link to post

Pai stai un pic daca s a intamplat asta cu capacul ai descoperit problema - dar intrebari: 1 - nivelul de lichid din vas creste cand creste temperatura? 2 - indicatorul de temperatura din bord se mai misca sau ramane pe rece?

[/quo

 

nivelul nu creste cand motorul se incalzeste.indicatorul ala din bord sta intre min si jumate,cam la un sfert sa zic.niciodata nu a urcat mai sus.caldura baga.

Share this post


Link to post

Schimba busonul radiatorului

Share this post


Link to post

azi am luat unul nou si tot degeaba.la fel face

Edited by EM!L
Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii şi majusculele acolo unde se impun.

Share this post


Link to post

Foarte ciudat daca capacul este nou si furtunul de la radiator la vasul de expansiune este ok in mod normal cand motorul se incalzeste nivelul lichidului de racire din vasul de expansiune trebuie sa creasca si apoi invers cand se raceste nivelul scade

Share this post


Link to post

Poate e infundat furtunul care vine de la buson in vasul de expansieune...sau poate busonul se strange aiurea

Share this post


Link to post

am suflat cu pompa in furtunu ala de la radiator la vas,deci circula apa.oricum trebuie sa dau iarasi jos motorul de pe masina sa schimb cuzinetii la palier.atunci o sa incerc sa spal instalatia cu un jet de apa.tare ciudat

Share this post


Link to post

am dat jos motorul,am schimbat ce era de schimbat si l-am montat la loc.am pus apa dar nu se incalzea furtunele de la soc si de la galeria de admisie.l-am mai tinut pornit pana s-a incalzit si a inceput sa tasneasca apa pe la imbinarea aia de la chiulasa cu primul corp de la delcou,ala in care e si pompa de benzina.si mai mult de atat mi-a umplut baia cu apa.chiar nu stiu ce sa-i mai fac.e posibil sa se fisurat si garnitura de chiulasa?

Share this post


Link to post

Nu cumva tie ti a fiert motorul la un moment dat si nu ti ai dat seama? Este posibil?

Share this post


Link to post

Daca a intrat apa in baie ori s-a dus garnitura ori ai chiuloasa fisurata si orice ai face de acum incolo,chiuloasa va trebui data jos obligatoriu.Nu exista alta solutie daca ai apa in baie.Probabil ca o parte din presiunea data de pistoane in momentul aprinderii sa ajunga in circuitul de racire fix din cauza acelei garnituri care nu mai etanseaza,sau mai rau a unei fisuri in chiuloasa,care de obicei se rezolva prin schimbarea ei.Si asta ar fi si cauza pentru care ai presiune asa mare pe instalatia de racire.

Eu am dat jos chiuloasa,si din cate am observat sunt sanse destul de mari ca acest fenomen sa se intample.Succes.

Ps.Nu monta garnitura de chiuloasa care nu e sigilata.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...