Jump to content
Sign in to follow this  
raz_sor

Probleme Electrice

Recommended Posts

Nu mai pot edita mai sus.

Aseara am verificat siguranta (buna) si am scos releul care arata cam asa:

post-2698-126215715313_thumb.jpg

Avand in vedere pinul incins, l-am desfacut. In interior totul frumos si functional drept urmare am ajuns la concluzia dureroasa ca am contact imperfect in soclu.

Azi de dimineata in 10 min am dat tot panoul de relee jos si am descoperit firul corespondent pinului fara izolatie si lipit de alte 2 fire invecinate pe o distanta de 4 cm :wallbanger: Soclul a avut si el de suferit din pacate.

Am curatat bine locul, am dat papucul defect afara si am taiat vre-o 10 cm din firul topit pe care il inlocui cu asta:

post-2698-126215764698_thumb.jpg

 

Din pacate era frig de dimineata si nu am mai facut poze la soclu. Poate diseara cand ma apuc de inlocuit sa trag una.

 

PS. Pentru cei cu Espero. Ar fi bine sa verificati acest releu. Avand in vedere faptul ca degivrarea geam +oglinzi este cel mai mare consumator electric, astfel de defecte sunt probabile, mai ales dupa 13 ani de functionare. Releul cu pricina este maro si se gaseste la picioarele soferului in partea stanga, sub finitia stalpului, alaturi de cel de iluminare bord si pompa de benzina (ambele albastre). Are o mica usita de vizitare si atentie la notatiile de pe usita, la mine sunt inversate ca pozitie. Cel mai bine va luati dupa culoarea lor.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

salut...asa din senin am ramas fara claxon la un cielo din 2004..rant.gif .am verificat claxoanele si sunt functionale...am verificat sigurantele si toate sunt ok...am verificat in volan sa nu fie vrun fir dezlipit si totul e ok...totusi pe firele care ajung la claxoane nu primesc curent..headbang2.gif ..are cineva vro ideie care ar putea fi problema?

 

Multumesc anticipat pentru un eventual raspuns.

 

 

Share this post


Link to post

Probabil releul.

Share this post


Link to post

salutare tuturor,

 

unde este situat, ca si pozitie - loc, releul temporitare stergere parbriz espero

 

stergerea merge petreapta 1 si 2 insa nu mai merge intermitent, si nici cad spal parbrizul

 

multumesc frumos.

 

scuzati, tastatura face probleme...espero este model 1,8 CD

suspectez releul de temporizare ca vinovat de cele aratate...stergerea temporizata s-a defectat urmare inghetarii stergatoarelor(maneta stergator era pusa pe intermitent si cand am pus contactul ele au vrut sa faca treaba dar...)

 

tuturor posesorilor de daewoo un an bun cu sanatate si fara evenimente. La multi ani!

Share this post


Link to post

Releul temporizare stergator parbriz la Espero se afla in caseta de relee si sigurante din compartimentul motor (langa baterie) si e de culoare gri. Verifica sigurantele precum si potentiometrul pt. reglajul temporizarii.

Share this post


Link to post

exista o singura siguranta, daca se arde aia nu mai merg stergatoarele si pompa de spalat parbrizul...ramane releul... sant cam multe in cutia de langa baterie

 

multumesc, revin cu rezultatul...

 

pentru posesorii de espero si nu numai... este foarte util un voltmetru(chiar cu led-uri) pentru a avea un control permanent asupra starii bateriei...

cu putin efort dar si noroc(am gasit un voltmetru cu leduri ce masoara de la 11-15 v) am dotat salupa cu asa ceva,este mai mult decat util...

 

o sa revin cu detalii pentru cei interesati

Share this post


Link to post

Scrie pe capac fiecare releu ce face, daca nu, in manual e sigur.

 

Referitor la problema mea s-a rezolvat in felul urmator:

post-2698-126259014168_thumb.jpgpost-2698-126259015889_thumb.jpgpost-2698-126259016418_thumb.jpg

Mufa libera habar n-am ce este, daca stie cineva il invit sa ma "lumineze" si pe mine :) iar releul lipsa zice ceva de lumini spate probabil lampa aditionala frana care la mine lipseste.

Celelalte sunt :

Pompa benzina (albastru deschis)

Reglaj iluminare bord (albastru inchis) Domnu' Velican, daca sunteti prin zona asta trebuie cumparat :D .

Releu temporizator dezaburire luneta (maro).

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

rezolvat cu releul...era o problema la contacte destul de urata - se topise un plastic pe acolo

 

l-am rezolvat, functioneaza

multumesc

Share this post


Link to post

ce fel de fum era? miros de plastic ars sau alt soi?

 

 

intrebare de blond: cu borna scoasa ai constatat ca nu mai merge nimic?

 

 

Nu sunt blonda dar ,dupa ce am scris mesajul mi-am dat seama ca asa se intelegea.Am scos borna si am asteptat sa treaca fumul(mirosea a ebonita ,era un fum gri compact).Apoi am pus borna si am incercat iar.Da scanteie ,invarte putin si atat.Apoi nu mai face nimic.Becurile in bord merg,semnalizarile la fel,dar usile s-au blocat pe deschis si nu se mai inchid deloc.Sincer nu stiu ce are.Chiar acum e sotul meu la ea si verifica bujiile,fisele...

 

ce fel de fum era? miros de plastic ars sau alt soi?

 

 

intrebare de blond: cu borna scoasa ai constatat ca nu mai merge nimic?

 

 

Nu sunt blonda dar ,dupa ce am scris mesajul mi-am dat seama ca asa se intelegea.Am scos borna si am asteptat sa treaca fumul(mirosea a ebonita ,era un fum gri compact).Apoi am pus borna si am incercat iar.Da scanteie ,invarte putin si atat.Apoi nu mai face nimic.Becurile in bord merg,semnalizarile la fel,dar usile s-au blocat pe deschis si nu se mai inchid deloc.Sincer nu stiu ce are.Chiar acum e sotul meu la ea si verifica bujiile,fisele...

 

AM REZOLVAT O PROBLEMA!!!!!!!!!!

Nu era fixat bine un papuc de la casetofon si din acest motiv nu se inchidea.Dupa ce l-a asezat se inchide ca inainte.Acum cred ca s-a descarcat bateria ca nu mai are putere.Asteptam pe cineva sa ne ajute sa impingem sau sa o punem pe redresor si apoi va scriu ce s-a mai intamplat.Insa ramane faza cu fumul dens ,gri,cu miros de ebonita.De la ce oare o fi fost?

Edited by estela

Share this post


Link to post

Aseara am constatat ca nu mai merge dezaburirea la luneta.In bord se aprinde becul dar nu se incalzeste luneta.Oare o fi releul sau altceva?

Share this post


Link to post

Primul si cel mai simplu test, verifica daca iti ajunge curent la luneta.

Share this post


Link to post

Si daca nu ajunge, vezi pagina anterioara la posturile mele. Daca le vedeai din prima nu mai postai deloc.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Am o problema:

 

La masina mea, atunci cand dau in masalier, sistemu de alarma imi porneste avaria dar, in ultimul timp am observat ca pe bord de fiecare cand semnalizez sau dau in masalier mi se aprinde slab becul ce indica bateria.

 

M-am tot gandit si am ajuns la doua variante:

 

1 Vreunul din fire atinge caroseria si face scurt circuit

2 sau e vreo problema la firele care dus la stopuri

 

S-a mai confruntat careva cu asemenea problema???

 

 

:lavolan: Va multumesc!!! :lavolan:

Share this post


Link to post

Sau ai o problema cu alternatorul?

Share this post


Link to post

sincer nu am verificat dar pana acuma nu am mai patit asta voi incerca si o sa rescriu

 

 

 

 

AS MAI AVEA O INTREBARE CUM AS PUTEA SCHIMBA BECURILE DE PE BORD CA NU STIU UNDE IS . M-AM UITAT DAR NU AM VAZUT

Edited by nato99

Share this post


Link to post

Pentru omul cu marsalielul...

Am patit ceva de genul asta si era o masa care nu era legata bine. Verifica masa.

 

Mie la pornire imi facea probleme in sensul in care bateria parea total descarcata, dar pornea la prima cheie... si tot asa ...bordul era luminat de parca nu mai avea curent.

 

Legat de claxon... Mie ieri mi-a murit claxonul iremediabil. Cand apas pe volan se aude un click ca de releu de undeva din stanga volanului unde sunt si sigurantele...

 

ce verificari as putea face.? Pot schimba singur claxonul?

 

PS: am dat cu search si m-a adus la acest topic, dar undeva unde cineva doar se plangea... daca am gresit va rog doar redirectionare, multumesc)

 

 

(se scrie marsarier (s de la sh) sau marche-arriere. Vine din francezul "merge in spate"... - asta asa ca idee)

Share this post


Link to post

Poti vedea daca ajunge curent la claxon pentru inceput. Daca ajunge ai raspunsul, daca nu vezi releul care clantane sau vre-o siguranta din imprejurimi. Trebuie sa fie scrise pe capac sau, daca nu, in manual.

Share this post


Link to post

Poti vedea daca ajunge curent la claxon pentru inceput. Daca ajunge ai raspunsul, daca nu vezi releul care clantane sau vre-o siguranta din imprejurimi. Trebuie sa fie scrise pe capac sau, daca nu, in manual.

 

Imi cer scuze, ma ajutati va rog cu un sfat cum sa verific curentul la claxon. Sunt un pic afon cu o mare putere de a dori sa invat :)

 

Nici nu stiu unde este claxonul, dar cred ca il pot gasi... A! Si ma puteti sfatui daca trebuie schimbat sa imi spuneti de unde si de care sa iau?

 

Multumesc anticipat

Share this post


Link to post

Pai ar trebui sa fie intre grila dintre faruri si radiator. Mai bine te duci la un electrician cel original are o mufa "ciudata" si daca vrei sa pui altele va trebui taiata si pus un papuc sau 2.

 

Se masoara cu un multimetru. Ar trebui sa ai curent cand cineva apasa pe claxon.

Share this post


Link to post

Salutare,

Am si eu aceeasi problema ca a lui sorj, dar pe Cielo din semnatura.

Stergatoarele erau lipite de parbriz, am actionat din greseala maneta pe prima treapta, s-a auzit

un bazait si apoi nu mai functioneaza prima treapta (cea temporizata) si nici atunci cand spal parbrizul.

Va rog sa ma ajutati sa gasesc si eu releul acela.

Daca e ok releul s-ar putea sa fie de vina contactele manetei?

 

Multumesc mult.

Cezar.

 

 

Share this post


Link to post

As fi recunoscator daca cineva care s-a mai confruntat cu urmatoarea problema mi-ar da un sfat pertinent: dupa ce masina atinge temperatura normala de lucru incep sa tacane releele de la treptele I si II ale ventilatorul radiatorului motorului,observandu-se si fluctuatii la lumina farurilor. Am verificat si chiar schimbat siguranta si releul,insa nimic. Daca decuplez releele sau siguranta e ok.Problema a aparut din senin,dupa un drum mai lung,de cateva sute de km.Masina nu a facut probleme de natura electrica absolut deloc pana acum,alternatorul e nou,are 1 an si sub 20k km.Sa fie termocupla, un contact imperfect sau un inceput de duca al motorului ventilatorului? Multumesc!

Edited by alexinno

Share this post


Link to post

Probabil masa releului are contact imperfect, e o problema migaloasa si delicata. Trebuie vazut in primul rand cum arata soclul releului pe partea cealalta.

 

PS. Eu stiam ca cielo nu are releu pe treapta 1 ci e comandat direct de termocupla.

Share this post


Link to post

Salut !

 

Nu stiu daca postez bine dar am o problema !

 

Vreau sa stiu cum pot schimba senzorul de centura la un cielo ... ca ma scoate din minti , are un defect, cand merg pe drum incepe sa se auda sunetula 2-3 secunde si apoi tace , iar incepe dupa cateva secunde... Stiu sigur ca e de la centura deoarece cand scot centura in mers tace !

 

Multmesc

Share this post


Link to post

Senzorul e incorporat cu "prinzatorul" de centura. Trebuie altul, sau ai contact imperfect la mufa de sub scaun.

Daca e senzorul, poti incerca niste WD40 prin gaura unde intra centura, poate isi mai revine .

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...