Jump to content

BogdanRa

Membru
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

About BogdanRa

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    bogdanra
  • Skype
    bogdanra

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1996
  • Nr. Inmatr.
    B 18 EAK
  1. Imi cer scuze, ma ajutati va rog cu un sfat cum sa verific curentul la claxon. Sunt un pic afon cu o mare putere de a dori sa invat Nici nu stiu unde este claxonul, dar cred ca il pot gasi... A! Si ma puteti sfatui daca trebuie schimbat sa imi spuneti de unde si de care sa iau? Multumesc anticipat
  2. Pentru omul cu marsalielul... Am patit ceva de genul asta si era o masa care nu era legata bine. Verifica masa. Mie la pornire imi facea probleme in sensul in care bateria parea total descarcata, dar pornea la prima cheie... si tot asa ...bordul era luminat de parca nu mai avea curent. Legat de claxon... Mie ieri mi-a murit claxonul iremediabil. Cand apas pe volan se aude un click ca de releu de undeva din stanga volanului unde sunt si sigurantele... ce verificari as putea face.? Pot schimba singur claxonul? PS: am dat cu search si m-a adus la acest topic, dar undeva unde cineva doar se plangea... daca am gresit va rog doar redirectionare, multumesc) (se scrie marsarier (s de la sh) sau marche-arriere. Vine din francezul "merge in spate"... - asta asa ca idee)
  3. Salut...se poate pune dezaburie/incalzire adica, pe oglinzi? Am un Cielo SOHC '97 GLE. Multumesc mult si scuze daca sunt un pic off topic... eventual, daca vreti, imi puteti da detalii, va rog, pe private. Thanx a lot
  4. de data asta esti carcotas. am vazut piesa veche, am vazut desfacerea alternatorului, mi-a fost confirmat diagnosticul... dar nu prea inteleg exact eu multe si poate de asta am gresit ce am spus ma refer la diode... Toate bune, si multumesc tuturor. Maine sunt curios daca masina este sau nu in starea veche... ca de 2 zile sta in garaj
  5. Se pare ca s-a rezolvat. Service-ul la care am dus-o este al lui nea Nicu, cu punct de lucru la Cora Pantelimon... Cine vrea detalii exacte i le trimit. OPractic era releul de la alternator bushit. Acest lucru se reflecta in tremuratul luminii, chestie de nesesizat pentru mine. A disparut (mai verific si daca se schimba ceva va spun) orice simptoma dintre cele declarate mai sus, mai mult nici radioul nu mai uruie atunci cand merge. Au pronit si lunile inauntru, in masina. Sper s afie bine, se pare ca in montaj era o dioda impusctata... cred ca de teroristi M-a costat final: 120 de lei electronica; 100 de lei manopera; 30 de lei am dat si eu asa sa rotunjesc PS: Mai era p chestie: niste destepti imi prinsesera masa peste vopsea... si uneori nu mai prindea bine susrubul fiind si ruginit. Se pare ca era o problema rezultata din cele doua (altyernator+masa imperfecta)
  6. problema este similara cu a mea... Vad ca tu ai dat de alte simptome, dar pana la capat cred ca sunt aceleasi...
  7. deja am verificat... Cel putin le-am scos si le-am pus la loc curatate. Ma refere la borna negativa si apoi la un fir care duce chiar in fata, langa farul de pe stanga masinii (langa baterie) care parea fir de masa la caroserie... Inca ceva ce am patit aseara. Eram in acceleratie, am intrat in fum, am aprins ceatza si in momentul acela, pentru o fractiune mi-a murit tot ce era electric. Noroc ca nu a murit motorul. Am reverificat acasa si de cate ori apsam ceata se simtea ca un mic soc in luminile masinii Banuiesc si eu ca ar fi o problema de masa... Imi puteti recomanda va rog un service sau un electrican bun?
  8. Buna seara De cateva zile ma confrunt cu o problema ciudatica. Am Cielo din 96, trecut prin multe, asa ca nu stiu cate piese mai sunt originale pe el (glumesc, dar no - am mai tot schimbat) Nu asta este relevant - cred eu. Dimineata gasesc inchiderea centralizata moarta. Bag cheia si bordul se lumineaza doar jumate de intensitate (ma refer la iconitele de test: baterie, ulei, etc...). Cum dau cheia la capat motorul pleaca din prima (deci NU este bateria)...iar bordul se lumineaza total. Radioul imi cere pin-ul... Asta se repeta mereu. Daca masina o las 6 ore cass-ul nu imi cere pinul, daca o las 8 ore automat imi cere si cass-ul pin-ul. Am deconectat toti consumatorii, NU o las alarmata... Doresc si o recomandare va rog de electrician bun (sau service pe electrica) in zona Bucuresti ([poate fi si Ploiesti ]) Daca mai sunt neclaritati in ce am spus revin. Multam anticipat PS: Inca ceva: pe radio mi-a aparut un brum ciudat care reflecta exact acceleratia. Mi s-a spus ca ar fi un condensator de filtraj. Dar am descoperit inca ceva si cred ca are legatura cu ce va povesteam mai sus: 1. in functie de hartoape acel brum apare si dispare 2. daca brum-ul era activ cand opresc motorul se pare ca se va intampla si ceea ce povesteam mai sus. Daca brum-ul NU se aude cand opresc motorul la urmatoarea pornire motorul va merge OK, fara problema semnalata mai sus Repet: bateria este OK, este Caranda, 2 ani jumate vechime, becul ei arata verde
  9. Buna seara De cateva zile ma confrunt cu o problema ciudatica. Am Cielo din 96, trecut prin multe, asa ca nu stiu cate piese mai sunt originale pe el (glumesc, dar no - am mai tot schimbat) Nu asta este releavant cred eu. Dimineata gasesc inchiderea centralizata moarta. Bag cheia si bordul se lumneaza doar jumate. Cum dau cheia la capat motorul pleaca din prima (deci NU este bateria)...iar bordul s elumneaza total. Radioul imi cere pin-ul... Asta se repeta mereu. Daca masina o las 6 ore cass-ul nu imi cere pinul, daca o las 8 ore automat imi cere si cass-ul pin-ul. Am deconectat toti consumatorii, NU o las alarmata... Doresc si o recomandare va rog de electrician bun (sau service pe electrica) in zona Bucuresti ([poate fi si Ploiesti ]) Daca mai sunt necalritati in ce am spus revin. Multam anticipee
  10. Am postat aici pentru ca ma refeream la consum... Curios...3000 RPM face zgomot mare...peste 2500 ma simt chiar naspa... O sa fac un drum de 100 km cu turatia asta si postez consum Cum pare insa consumul asta de 8.2? In oras am observat ca imi ia vreo 10.7 daca merg excvlusiv in Bucuresti...
  11. oameni buni, o sa incep si eu sa postez pe aici. Am hotarat intr-un final sa pastrez CIELO, chiar daca ii scade valoarea, pentru ca pentru nevoile mele inca este o masina buna. Am cosmetizat-o ca pentru 12 ani, adica am dus-o in service unde i-am facut toate testele, am pus-o pe computer etc etc si am si vopsit-o. Nu a avut pana acum niciun eveniment major, dar mai era zgariata de o cheie, busita usor de o masina in parcare , etc... Mai un gainatz de pasare cazut pe sus si in timp cocodase masina. Pana la urma am scos-o la capat... referitor la consum am obtinut urmatoarele cotatii: Bucuresti-Ploiesti+3 zile prin bucuresti+Bucuresti-Ploiesti+ drum pana la sacele...40 de litri Un total de 460 de km cu 38 de litri... 8.26 la suta. AC-ul il folosesc intermitent. Vi se pare un consum bun? Regimul meu de viteza afara este de 90-100 pe DN in afar localitatii si sub 80 in localitate. In principiu respect legislatia, uneori, doar uneori, merg cu ea pe la 1700 RPM, deobicei merg cu 2000 si la 2200 schimb... M-ati sfatui sa schimb ceva la stilul de condus? Thanx a lot; mai am intrebari dar le pun pe fiecare unde trebuie PS: Cielo este pe benzina si folosesc Efix
  12. Salut! ! 1. nu s-a deschis. Pe softpedia s-a anuntat neoficial ca abia aseara au ajuns oamenii sa taie placile de la tunelul de sud. Cititi cu atentie stirile Realitate, nu titlul... pana si ala era pana la 2000m Link: http://forum.softpedia.com/index.php?showt...p;#entry2966330 2. am un CIELO si sunt incepator: fac fata sau sa ma mai experimentez un pic? Nu sunt vitezoman...
 

×
×
  • Create New...