Jump to content
Sign in to follow this  
Mircea

Cruze In Romania

Recommended Posts

Nici la Timmisoara nu se grabesc cu el...

 

Cu actualele pierderi si scaderi masive la vanzari, la care se adauga si performantul consum de 12 l / 100 km, nu cred ca se vor zori sa-ti indeplineasca dorinta.

Share this post


Link to post

Arata bine in poze masina dar in teste e cam invers. Chiar nimeni nu citeste review-uri despre aceasta masina? E cam praf la capitolul finisaje si tehnologie . Asta este, un nou produs low budget de la Chevrolet, yupeeee.

Share this post


Link to post

Bogdan ai testat-o?

Sau doar ai citit reviewul?

Edited by sergiuhusca

Share this post


Link to post
... E cam praf la capitolul finisaje si tehnologie . Asta este, un nou produs low budget de la Chevrolet, yupeeee.

Unde ai vazut tu prostul ala care vinde aceleasi finisaje si aceeasi tehnologie la jumatate de pret. Nu este clar ca masina este o alternativa low-budget ?

Edited by tolin

Share this post


Link to post
Arata bine in poze masina dar in teste e cam invers. Chiar nimeni nu citeste review-uri despre aceasta masina? E cam praf la capitolul finisaje si tehnologie . Asta este, un nou produs low budget de la Chevrolet, yupeeee.

 

... din ciclul "hai sa vorbim ca sa nu adormim!" Totusi data viitoare cind faci astfel de afirmatii ar fi bine sa argumentezi in cunostinta de cauza ca sa nu stau sa argumentez de unu' singur.

 

S'o luam cu inceputul, motorizarea lui Cruze este de actualitate, Z16XER, Z18XER este denumirea sub care se gaseste pe Opel. Sint motoare pe benzina fiabile si de actualitate cu admisie cu geometrie variabila, injectie stratificata de benzina, distributie full-variabila, ... si Euro5. ;) Cit despre motorizarea diesel de 2L este una de actualitate fiind o evolutie a celei de pe Lacetti si Epica asa cum explica Mircea mai sus. Servodirectia electro-hidraulica, ESP, TC, vin sa completeze zestrea tehnologica de actualitate a Cruze.

 

Dupa cum ne spune AutoBild, Cruze este facut pe "proaspat" elaborata platforma globala Delta 2 de la GM ce va fi folosita si de viitorul Astra I si new Ascona de la Opel. Cruze foloseste elemente prezente pe Insignia, vezi blocul de lumini, menetele de semnalizare si stergatoare, instalatia de sunet, volanul cu comenzi si probabil inca multa mecatronica deja prezenta pe Insignia si viitoarea Astra I. Daca sasiul si dinamica este preluata in intregime de la Opel, Cruze nu poate sa stea rau pe sosea, ba din contra, avind in vedere experienta mea anterioara cu Astra G si Astra H.

 

Una peste alta cei de la AutoBild se declara multumiti de Cruze, stiut fiind faptul ca revistele germane nu lauda/promoveaza decit ce fabrica ei, consider ca e o buna apreciere.

Personal sper ca proaspat lansatul Cruze sa nu aiba interiorul "dur-lemnos" de pe Golf 4-5-6, sa nu "beneficieze" de insonorizarea deficitara de pe Ford Focus 2 si sa fie mai fiabila decit modelele Chevy de pina acum .

Daca fiabilitatea, finisarile si materialele folosite vor fi de nivelul Astra H atunci Cruze este in rindul masinilor respectabile pentru categoria de pret din care face parte. Pina n'o testez,pipai,simt nu comentez mai mult ...

Share this post


Link to post

Mi-am mai adus aminte o chestie referitoare la Cruze: Usile sunau a gol la inchidere. Parca sub fetele de usi nu era nimic. :D Ma asteptam la un sunet mai infundat. Dar, cred ca se poate trece pete aspectul asta :P

Share this post


Link to post

Stimate si dragule domn ISO, daca motoarele de la OPEL sunt de ultima generatie atunci cele de la VAG sunt de domeniul viitorului, injectia stratificata este una si dateaza de la Calibra pana in zilele noastre iar injectia directa de benzina este alta iar daca ii mai pui si un compresor si o turbina atunci rezulta un motor TSI care a castigat niste premii acum cativa ani ca cel mai revolutionar motor din categoria lui.

Astra H este un competitor pt Golf numai pe hartie in realitate calitatea este indoielnica dar oricum ASTRA H a fost un mare pas inainte pt cei de la Opel.

Nu trebuie sa testez o masina, pot foarte bine sa citesc 10 reviewuri facute de oameni care se pricep, putem incepe cu cei de la km77.com care au spus clar: este un competitor pt Octavia 2 dar duce lipsa de materiale de calitate. Britanicii de la autoexpress spun acelasi lucru.

Cruze se bate pe hartie cu Jetta, Octavia 2 dar in realitate se bate numai cu Astra H sedan, cand o avea Cruze faruri bixenon adaptive, navigatie cu HDD si multitudinea de optionale pe care o are Jetta atunci o sa zic da domle Cruze este un competitor adevarat. Pana atunci trebuie spus adevarul, o alta masina low cost de la GM care trebuie sa scoata GMul din rahat pt ca OPEL nu mai vinde nimic.

Asta este purul adevar.

Maine poimaine o sa spuna lumea ca Chevrolet este o marca premium =)) .

Motorul de 2l diesel @150 cp era ceva exceptional acum 4 ani, acum lumea scoate 170cp, 180cp si 200 cp din 2000cmc.

Share this post


Link to post

In cazul asta trebuie sa'ti reamintesc ca, Cruze se bate cu masini din segmentul ei de pret. Cruze nu se vrea un avantgardist sau o masina de fitze pentru oameni de fitze. Se vrea un best-buy cu dotari decente si necesare la un pret decent.

 

Daca vorbim despre Jetta - Golful cu rucsac, pretul de pornire la varianta mai cheala este cu 3000euro mai mare. Nu'ti mai spun ca Jetta arata ca porcu' prin comparatie cu Cruze, din cauza portbagajului adaugat devine dizgratios de disproportionata. Nu mai zic de plasticul aiurea de pe usi care e tare ca piatra, bordul si consola patratoasa, practic un interior lipsit de viata si bun gust.

Cind vine vorba despre motoarele de la VAG ... benzinarele sint pretentioase si le apuca dirdiitul la benzina slab-calitaitiva din RO(mai zici de TSI) , dieselele au ramas galagioase ca intotdeauna, macar fostul 19TDI era fiabil, urmasul 20TDI a pierdut si aceasta calitate .

Cit despre dotarile HiEnd de pe Jetta, acestea oricum sint mult prea scumpe, multe dintre ele fiind inutile, ca sa si le permita oricine.

Daca stau sa ma gindesc si la profilul majoritar al posesorului(cefos, lantos, manelist) de VW din RO atunci imi doresc si mai putin spre deloc acest tip de masina.

 

Masinile VAG din ultimii ani au devenit mult prea complicate, multi noi prorietari de Golf 5 si new Passat regreta Golful 4 si Passatul B5. Clientii traditionali de VAG s'au cam trezit si au inceput sa priveasca si prin alte curti ...

Edited by iso

Share this post


Link to post

A fost adus un Cruze LS (cu motor de 1.6 cred) la Auchan Titan. Se faceau si inscrieri pentru drive test. E ciudat, pare mai mica si mai putin "agresiva" decit in poze. Nu m-am putut urca in ea, deocamdata :D

Share this post


Link to post

Inseamna ca stai tu prea aproape de monitor.

Share this post


Link to post

WOW, merci de iexplicatie domnule ISO, din ce vad pe aici pe la capitala cei mai manelisti si lantosi au Opel Astra si Vectra, masini aduse de prin germania cu 3000 euroi care printr-un miracol au ajuns intregi in Romania. Daca vezi o Vectra C cu geamuri negre prima data auzi manelele cum se revarsa din ea, cat despre motoarele OPEL sunt cele mai mari esecuri de motoare incepand cu cel de 1.7 de la ISUZU pana la 2.0 @125 CP masurati pe hartie, in realitate masina trage mai prost decat un Passat 1.9 TDI @101 CP.

Explicatii din astea caterincoase am mai auzit, totus toata lumea recunoaste Golful ca fiind cel mai tare din segmentul compactelor iar Jetta este mult mai frumoasa decat Astra Sedan care prin comparatie este un partz .

Cand o avea Opelul Astra opriunile si calitatea materialelor din Golf atunci o sa recunosc, pana atunci opel suks.

Share this post


Link to post

Bre, ia pune si tu link la review-urile la care faci referire. Deocamdata eu am citit 2, dupa testele de prezentare din Spania, si singurele plangeri au fost la capitolul cataramelor de la centura de siguranta destul de ne-ergonomic amplasate si la zgomotul pregnant al motorului disel pana in 2000 rpm, precum si la lipsa unei cutii manuale cu 6 trepte. Totusi, versiunea diesel este cotata ca fiind cea mai adecvata masinii, iar per ansamblu masina primeste 5 din 6 stele posibile.

Share this post


Link to post

Tu faci misto sau cum? Citeste tot testul pe km77.com sau te pomenesti ca il vrei tradus si facut si rezumat din el .

Masina este ok pt banii ei nu am spus altceva DAR cand vad ca este pusa langa Jetta, Civic, Corolla ma apuca toti dracii, Cruze se poate bate dar cu Kia si Hyundai, in rest nu prea are ce discuta cu masinile europene sau japoneze care fac legea in acest segment.

Share this post


Link to post

Bine BogdanG, potrivit "argumentelor" tale acum mi'e clar ca esti ultras VAG. :P Iti doresc succes in explorarea universului VAG !

 

Am citit si eu review'urile la Cruze despre care zici dar nu mi s'au parut nici pe departe atit de negative pe cit lasi tu sa se inteleaga, ba din contra. In fond nici un producator nu are pretentia ca a produs masina ideala adaptata tuturor gusturilor si nevoilor.

Share this post


Link to post

Mai ISO l-am explorat atatia ani incat mi-am luat Volvo si nu unu ci doua :D

Pt un Daewoo este cel mai tare, asta spune toata lumea, DAR pe aici lumea deja il ridica in slavi .

 

@Sato sa vezi ce bine arata bordul de LOGAN in poze .

Share this post


Link to post

Eh... nici macar ala de VW nu arata bine in poze, darmite al Loganului.

Dar am inteles ideea si ai dreptate.

Vom vedea pe viu.

Share this post


Link to post
Un plus este faptul ca motoarele pe benzina sunt Opel(Ecotec-uri), ceea ce da un plus de incredere in masina.

Closchkutza, motorul 1,6 de pe Lacetti nu este Opel deci m-ar mira ca cel de pe Cruze sa fie. Cel de 1,8 era conceput de Holden Australia intr-adevar, deci are "sange" de Opel.

Share this post


Link to post

Din cate stiu eu, motoarele montate pe Cruze nu ai nici o legatura cu ce exista pe Lacetti. Daca te uiti la puteri o sa vezi ca sunt pe acolo. In plus, motoarele pe benzina dispun de distributie variabila, cele de pe Lacetti nu.

Share this post


Link to post

E prima poza cu interiorul adevarat de la Cruze- cea din link-ul lui Satori. Moama, da' ce meserias arata. Daca e mai misto bordul de golf (indiferent de model) sau de logan (ce poanta buna), atuncea scuze, dar unora li se inchid lentilele heliomate atat de tare in fata monitorului de vad aiurea.

Faina masina la interior, totul e fluid, culorile sunt senzationale.

Edited by Lucian M

Share this post


Link to post

Desi ma repet ... Mi se pare supertare masinutza asta si as prefera-o oricand in fata Jetta si chiar a Civic-ului. In Craiova se gaseste de admirat, dar recunosc ca nu am facut si un test drive cu ea. Cum de felul meu sunt o persoana care nu forteaza masinile deloc, ma indoiesc ca plusurile Jetta la capitolul motor sau tinuta de drum ar iesi atat de mult in evidenta la stilul meu de condus incat sa faca diferenta.

Share this post


Link to post
Din cate stiu eu, motoarele montate pe Cruze nu ai nici o legatura cu ce exista pe Lacetti. Daca te uiti la puteri o sa vezi ca sunt pe acolo. In plus, motoarele pe benzina dispun de distributie variabila, cele de pe Lacetti nu.

Sa ma scuzi de offtopic, da-mi si mie un link unde ai citit informatia de mai sus. Mi se pare ca la cuplu nu e mare diferenta fata de vechile motoare de 1,6 si 1,8.

Share this post


Link to post

Nici nu trebuie sa fie la valoarea maxima, e destul la curba. Si aia de fapt conteaza.

Share this post


Link to post
Sa ma scuzi de offtopic, da-mi si mie un link unde ai citit informatia de mai sus. Mi se pare ca la cuplu nu e mare diferenta fata de vechile motoare de 1,6 si 1,8.

La ce informatie te referi? La faptul ca motoarele au distributia variabila?

Share this post


Link to post

Eu fac parte dintre cei care au vazut interiorul de pe Cruze, pe viu, am stat in masina etc. Nu sunt un mare fan al exteriorului acestei masini, sincer as fi preferat niste blocuri optice mai mici, atat in fata cat si in spate si o grila de dimensiuni mai rezonabile (ea e imensa, dar lacasurile prin care intra aerul ocupa cam 2/3 din cat e ea de mare..), insa interiorul e un mare pas pentru chevrolet. Si nu numai. M-am urcat in multe masini, am condus multe masini (nu si cruze inca :D ), insa interiorul de la cruze mi s-a parut mult peste multe alte masini. Ceasurile sunt foarte lizibile, ecranul navigatiei este mare, butoanele sunt unde trebuie sa fie (chiar s-a renuntat la maneta multivalenta din stanga volanului si s-a pus buton separat in bord pentru lumini), sunetul se aude excelent inauntru, iar cireasa (ciureasa cum zicea cineva pe alt topic :D ) de pe tort sunt scaunele, care pur si simplu simti ca te imbraca. Am mai avut senzatia asta ca ma imbraca scaunele intr-un porsche (si nu exagerez deloc).

Marele pas inainte pentru chevrolet este interiorul, la exterior cruze se inscrie in tendinte, faruri mari, stopuri ce aduc cu cele de BMW, caroserie stil coupe etc.

Motoarele pe benzina sunt cu distributie variabila si sunt motoare Opel, nu mai au nimic in legatura cu cele GMDAT, avand norma de poluare E5! Cel diesel a fost pastrat, am inteles ca din 2 motive si anume faptul ca abia a fost introdus in fabricatie si era pacat de investitie, precum si faptul ca motorul 1.7, de provenienta isuzu, care se afla in ograda opel, este depasit de timp si de evenimente. In plus, 2.0 de la chevy vine cu DPF in standard si norma de poluare E4

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...