Jump to content
Sign in to follow this  
Mircea

Cruze In Romania

Recommended Posts

Cunoscand politica actuala Chevrolet, nu cred ca vei putea pune suplimente pe vreo versiune nici la cumparare si nici ulterior. Spre exeplu la lacetti diesel, nu poti pune cruise control pe ea daca n-a avut din fabrica decat schimband toata instalatia de fata...

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Din cate stiu eu Opel frontera = Isuzu Trooper , masina fiind de fapt conceputa de Isuzu .

Share this post


Link to post
:o fftopic: totusi sa lasam specialistii sa se pronunte : http://www.topgear.com/uk/chevrolet/captiva

Cevy Captiva = Opel Antara cu un mic avantaj calitativ pentru Opel la finisaj interior si materiale folosite.

Nici macar despre Chevy USA nu se poate spune ca este un "specialist 4x4" veritabil ci mai degraba un specialist pickup truck.

GMDAT nu are experienta in domeniu 4x4 - SUV.

Opel nu este la prima tentativa 4x4, prin Frontera si Monterey nu se poate spune ca nu au oarece experienta dar nici "specialisti" 4x4 nu sint...

 

Platforma Captiva-Antara se inscrie la categoria SUV si din start nu are mari pretentii 4x4 - offroad, varianta de baza nu este 4x4 iar cea 4x4 nu este un 4x4 permanent. Per total platforma in cauza este un SUV banal cu un pret aproape bun in varianta comercializata de Chevy. Este exact tipul de masina pe care nu'l voi cumpara niciodata, nu este nici 4x4, nici confortabila, nici sigura, ..., este un soi de butaforie pe roti.

Halal specialisti...motorul de 3,2 litri 240 cp de ce nu l-au "socotit" ?! Sunt niste...mascarici. Apropo...din cate stiu eu GM a inventat SUV-ul... :->

Share this post


Link to post

LS Plus mi se pare o oferta cu cel mai bun raport calitate/pret.

Share this post


Link to post

Viteza maxima...WOW. :D

Share this post


Link to post

Mda, e din ciclul "calitatea dealerilor chevrolet"...

Share this post


Link to post

Au exprimat-o in metri grei :) .

Share this post


Link to post

Interesante preturi si dotari. Diferenta in minus fata de modelele concurente vine si de la :

- caroseria negalvanizata;

- calitatea finisajelor interioare;

- faruri clasice;

- numarul limitat de dotari (oricum suficiente pentru un utilizator nepretentios);

- cutia de viteze in 5 rapoarte fata de 6 cum majoritatea modelelor de actualitate dispun;

Un plus ar fi si cei 2 ani si 150 000 km aditionali pentru 600 E si asta daca aftermarket, reviziile nu le vor depasi ca si cost pe cele de la Airbus. :o

De prevazut ca stabilitatea masinii sa fie foarte buna avand in vedere indicele axelor (ecartament / ampatament) = 0.58 unde valoarea 0,65 este unanim acceptata ca valoare optima pentru berline.

 

Astept cu nerabdare un drive test fie si numai pentru 5500 E fata de modelul Avensis echivalent ca dotari.

Share this post


Link to post

Tu esti oricum setat, de ce te mai chinui?

Nu ai luat inca Avensisul?

 

- caroseria negalvanizata;

...

- faruri clasice;

 

 

Cu astea doua m-ai spart. Galvanizarea caroseriei unei masini ce urmeaza sa o cumperi (daca este cazul) de noua si sa o vinzi in MAXIM 5 ani de zile este un subiect... vital.

Farurile, de asemenea, farurile ... subiect vital. Trebuie sa se miste cat mai mult. Sa ghiceasca intentia mea de a vira, sa ma anunte daca nu am facut-o si, daca este vreo vedeta pe trotuar, sa se transforme brusc in reflectoare pentru aceasta.

PS: Vezi ca asta nu e in aceeasi clasa cu Avensisul, e mai mica. Iti trebuie o Epica, ceva, ca sa se compare.

Share this post


Link to post
Cu astea doua m-ai spart.

 

Cum spui tu Catalin, tu stii mai bine. =D>

Share this post


Link to post
Tu esti oricum setat, de ce te mai chinui?

Nu ai luat inca Avensisul?

 

Galvanizarea caroseriei unei masini ce urmeaza sa o cumperi (daca este cazul) de noua si sa o vinzi in MAXIM 5 ani de zile este un subiect... vital.

 

Nu toata lumea isi schima masina la 5 ani. cei mai multi nu isi permit si unii investesc suflet si se ataseaza de ea. In afara cazului in care o cumperi cu banii jos, marea majoritate a cumparatorilor o achizitioneaza prin credit care de cele mai multe ori e in jurul a 7-10 ani. Si cume aia? Nici nu achitat creditul si tu iti vinzi deja masina?

Eu cred ca o caroserie galvanizata e un avantaj imens, mai ales in Romania care e o tara relativ "umeda"....

E doar parerea mea.

 

Cu respect!

Share this post


Link to post
Cum spui tu Catalin, tu stii mai bine. =D>

 

Majoritatea stiu, Paule. Totusi, imi cer scuze ca ti-am stricat placerea de a compara masini din categorii diferite doar pentru a iti autosatisface pasiunea pentru Avensis.

 

Trebor, ai dreptate. Exista si oameni care nu schimba masina la 5 ani. Dar aceia nu au nevoie de Cruze, cu material textil pe bord. Trebuie sa iti cumperi masina pe care ti-o permiti.

Share this post


Link to post

Se pare ca noul Cruze a ajuns prima data la Pitesti. Posesorul a spus ca l-a luat pe cel alb care a fost prezentat (nu stiu unde) si este singurul in Romania. Din pacate cand am vorbit eu cu el venise cu Smart-ul nevestei lui. Cauta presuri pentru roti si pentru interior.

Daca o sa-l vad pe strada si o sa reusesc sa-l trag in poza voi posta rezultatul aici.

Share this post


Link to post

Si totusi Chevrolet a lansat Cruze in Romania ? Dupa aparitiile fugitive prin emisiunile auto si reclama inexistenta as zice ca n'a fost lansat ...

Share this post


Link to post
Se pare ca noul Cruze a ajuns prima data la Pitesti. Posesorul a spus ca l-a luat pe cel alb care a fost prezentat (nu stiu unde) si este singurul in Romania. Din pacate cand am vorbit eu cu el venise cu Smart-ul nevestei lui. Cauta presuri pentru roti si pentru interior.

Daca o sa-l vad pe strada si o sa reusesc sa-l trag in poza voi posta rezultatul aici.

Primul Cruze adus in Romania si de la care a pornit prezentul topic este de culoare rosie, cu motorizare de 1.6 l benzina si cutie manuala, nivel de echipare base.

Share this post


Link to post

In Craiova sunt 3 Cruze'uri ... ( unul expus in showroom la Rucom, cu unul se plimba angajatii iar celalalt este in Real ).

 

Impresii :

- interiorul ... da domne ... jos palarie, m'am indragostit instant de el ( ca tot zicea cineva p'aici ca are materiale slabe .. sa se urce in unul si dupa sa vorbeasca. Dupa ce am plecat din showroom, interiorul de la un 320i e90 mi se parea mult mai anost fata de Cruze) .

- scaunele au o sustinere laterala mult mai buna ( te "chinui" putin sa te dai jos din ea ).

- cutia mai scurta.

- exteriorul arata destul de bine.

- are ESP/senzori de parcare ( inca nu stiu daca vine si cu xenon din fabrica ).

- pozitia la volan e cu totul alta ...

 

Varianta pe alb mi s'a parut cea mai "aspectuasa". ( ca tot e la moda albul )

Edited by Razv

Share this post


Link to post
Impresii :

- cutia mai scurta.

Ai facut drive test?

Share this post


Link to post

Nu ca etajare ... :) .

Share this post


Link to post

Pai de-aia te intreb: cum ai vazut ca e cutia mai scurta? Daca te referi la modul in care se misca levierul schimbatorului atunci zicem "cursa scurta a schimbatorului" nu cutie scurta ;)

Share this post


Link to post

Ok ... cursa schimbatorului :) .

 

Foarte probabil se pot face test drive'uri la Rucom ...

Share this post


Link to post

Da, da o fuga la reprezentante.

Share this post


Link to post
Primul Cruze adus in Romania si de la care a pornit prezentul topic este de culoare rosie, cu motorizare de 1.6 l benzina si cutie manuala, nivel de echipare base.

 

Mircea, ma refeream la primul Cruze care a ajuns la un cumparator, nu care a fost adus la o reprezentanta in Romania. Nu m-am exprimat corect.

Share this post


Link to post

Conform celor de la DiBas : http://www.chevroletdibas.ro/cruze/index.php , Cruze are destule de oferit inca de la echiparea de baza .

BTW. Cruze este intr'adevar construita pe platforma "globala" Delta 2 ce va fi folosita si de Opel Astra I si Opel New Ascona.

Pacat ca s'a renuntat la puntea spate independenta a Lacetti si s'a adoptat o solutie mai veche - puntea semiindependenta, ramine de vazut cum se va descurca pe drum . Cutia cica ar avea rapoarte lungi, lucru bun pentru cei ce merg la consum.

 

Spicuind prin oferta se observa din start dotarile de siguranta cuprinzatoare inca de la varianta de baza, alarma, AC, RCD, geamuri electrice, oglinzi electrice, ... dotari de bun simt pentru o masina de generatie noua.

 

Apar totusi citeva intrebari, "aer conditionat fata, control electronic" - cum adica, are ajutaje de aer numai pe fata ? S'a renuntat la ajutajele de aer ce merg in spate ? "Control electronic" sa fie un soi de climatic, fratele mai mic al climatronicului. Climatronicul are si senzor de calitate a aerului ?

 

"Culoare consola centrala - High Gloss Black", desi da foarte bine in bord, la astra se numea: " piano black", este foarte greu de intretinut pentru pretentiosi, mereu va avea amprente si scame lipite de suprafata lucioasa neagra ... de evitat pentru cei pretentiosi cu detaliile.

 

"Claxon cu un singur ton" - sa fie acelasi ca la astra h ? S'a renuntat la clacsonul bitonal mult mai puternic in favoarea celui de moped ? In RO clacsonul te poate scoate din multe necazuri.

 

Pacat ca Chevy nu a adoptat strategia Opel de a atasa la variantele fixe de echipare, optionale sau pachete de optionale, menite sa muleze oferta pe cerinta clientului .(ce'am zis'o...) =)) Probabil logistica existenta in fabricile de asamblare nu le permite sa "personalizeze" la nivel de optional fiecare masina in parte. Totusi un pas in aceasta directie este navigatia ce se poate monta pe orice varianta de echipare.

Eu aleg in continuare Cruze LS 1,6L benzina, varianta cu un raport bun pret/dotari, pacat ca'i lipseste cruise control'ul . Desi cred ca C.C. se va putea monta/activa aftermarket daca motorul este 100% ecotecul Z16XER de la Opel.

 

Pacat ca Chevy nu face campanie de imagine si drive test cu Cruze ... :(

Edited by iso

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...