Jump to content
Sign in to follow this  
Mircea

Cruze In Romania

Recommended Posts

Buey, nu va luati de viitorul... The Killer Shark!

 

Si ie mi se par stopurile a' la Civic sedan (adica, cam mari). Chestia cu farurile mari nu o prea inteleg. Mai mult, Bogdanel, inteleg ca vrei adaptive si nebunii ca sa bagi xenoane mai performante, dar, hai sa fim seriosi, un H4 bi-xenon moving coil e cea mai economica chestie... de departe :)

 

M-am uitat azi doar prin geam la Radacini Timisoara (Bucuresti) la "jucarie". Chit ca era doar un "sobolan gri" arata mai putin mortal decat Insigna, dar era un pic mai... maricel :) Daca pui pe el tot ce e disponibil "on demand" (metalica, navigatie si trapa, primesti pentru vreo 19KEUR (2.0 dizal. well, si 1.8 benzen e rezonabil, da' nu e chiar... turbo) ceva ce nu prea visezi la masini din clasa compact-plus!

 

La exteior nu e tocmai Giugiaro, da' e mai bine decat Aveo sedan. Arata mai "solid" decat Vectra. Nu m-am uitat prea comparativ, dar pot spune ca o Honda Legend e... altceva :D Sunt oarescum fan Honda, dar traim in Ro, stiti voi... money talks ;)

Share this post


Link to post

Eu m-am suit in ea ieri, tot la Radacini Timisoara. E fermecatoare :X In afara de cele zise de antevorbitorii mei, am apreciat ca partea audio merge in continuar si fara cheie de contact, ceva placut pentru mine. De fapt, nu vad pe cine ar deranja asta :D Fata de Lacetti e cam mare saltul in viitor, dar o iau pe seama faptul ca el era nitel cam in urma in anul 2003-2004 cand a aparut :P

Share this post


Link to post

La mine cica abia la sf lunii mai o sa fie disponibila in showroom. Trebuia in aprilie, acum sf lui mai. Sper de data asta sa se tina de cuvant.

 

Pica bine, ca am inceput sa casc ochii dupa masini cu portbagaj mare... Desi personal o consider penalizata de lipsa unui benzinar mai serios...

Share this post


Link to post

Am văzut-o ieri, în fugă, expusă la Auchan Titan.

Frumuşică foc, atât cât am apucat s-o văd, pe afară şi prin geam.

Frumuşel şi preţul, de altfel.

Singurul lucru care nu mi-a plăcut la versiunea expusă au fost roţile (jante tablă + capace), dar există alternativă pentru mai puţin de 1.000 de euro, din câte am văzut (în care intră şi altele).

Şi nici promoteriţa nu era cine ştie ce... Dar măcar era... (plătită de GTT).

Share this post


Link to post

Am achizitionat un Chevrole CRUZE. Pt. mine masina este exceptionala(avand in vedere ca am trecut de la dacie).

Motorul ECOTEC isi face datoria, dar deocamdata nu am l-am turat prea tare, cel putin in perioada de rodaj il las mai usor. Interiorul este super reusit.

Pareri mai multe dupa prima mie de kilometri

Edited by magaluco

Share this post


Link to post

Magaluco. Treci si pe la "masina mea" :-D cu mai multe detalii. Deci sa inteleg ca..ai luat una din cele expuse? Ca au adus doar 4 bucatele in Tm..

Si sa fiu si in tema tipicului, e peste Lacetti dar..putin sub asteptarile mele.. ce-i drept nu am avut prea mult timp sa o studiez...dar maine am destul timp,ca la ora 13 fac un drive-test.

Edited by luisspeed

Share this post


Link to post

Ma tenteaza si pe mine aceasta masina, asa ca abia astept impresiile lui magaluco si luisspeed! :)

Share this post


Link to post

Sincer? DUMNEZEU

 

Daca mai vine si cu autocolant pe portierele din spate DUMNEZEU+

Share this post


Link to post

Cu ce sa vina ? / :)

Share this post


Link to post

Masina e ok ca si design.. Dar lasa de dorit ca si imbinare a materialelor..si ce am vazut eu, e faptul ca lacetti e mai spatioasa la interior. Eu la inaltimea de 1.95 nu stau deloc bine in spate, de fapt nu prea am loc decat daca as face o trapa :) )

Sta bine pe viraje..dar motoruul de 1.6 e prea mic pt ea. Cutia e tipica Chevrolet, desii au facut progrese si la capitolul acesta. Materialul textil de pe bord e aspectuos dar..trebuie ingrijit. altfel..isi pierde foarte usor tot farmecul. Senzorii de parcare, cred ca sunt f ieftini...la cca 50cm deja iti zic ca esti f aproape si nu mai ai loc..

Sunetul e ok in masina , la viteza de 120km/h e decent,mai silentios decat Lacetti. Suspensia e destul de confortabila, silentioassa la denivelari(gropile patriei mai bine spus).

Share this post


Link to post

Cum adica cutia e "tipica Chevrolet" ?.... Pe ce alt Chevrolet ai mai vazut o cutie atat de precisa si cu o cursa f mica ? Sa nu'mi zici Lacetti ...

Share this post


Link to post

@AB, nu vreau nebunii, vreau sa am optiunii pe care le ofera si concurenta la momentul actual, pana si Corsa are faruri adaptive + cornering, nu vreau xenon in ele pt ca asa trebuie sa vina ele de la fabrica.

Share this post


Link to post

Cum adica, zici tu ca Opel e concurenta la Chevrolet? Curat murdar :D

Share this post


Link to post

@Razv Au facut progrese...dar tot nu are calitate. Si..sa inteleg ca nu ai incerrcat HHR? Are cea mai buna cutie manuala de la modelele Chevy romania. Ce-i drept cursa Schimbatorului e scurta, treptele sunt precise, dar masina e noua. peste 25k km nu o sa mai fie asa... Timoneria e tot...facuta de ei ,deci calitatea..lasa de dorit..o sa capete joc. Si nu conteaza atat de mult cat e cursa schimbatorului daca cutia e tot lunga.. nu mi-a placut..e doar o parere personala.. Oricum, cea mai buna parere ti-o formezi singur la un drive test..si sa nu fie unul tipic de 5 km...cum le fac ei de obicei.. Eu am avut ocazia sa fac unul de cca 70km din care cca 15km in oras.

Share this post


Link to post

Dupa primii 500 de km pot sa spun ca sunt foarte multumit de masina. Desi am motorul de 1.6 benzina, se infige destul de binisor(pt. o masina de familie), pt condus sportiv recomand un motor mai mare. Ca si aspect exterior are nota 9 din partea mea, in interior se mai putea lucra un pic la finisaje(avand in vedere ca ii copie fidela a lui Opel Insignia) dar tinand cont de pret ii ok. Consumul este de 10.5 in oras, in afara inca nu am apucat sa verific. Un punct negativ al masinii ar fi lipsa scutului, baia de ulei fiind total descoperita. Cel de la reprezentanta ma anuntat ca deocamdata nu au nici un accesoriu la masina, urmand sa primeasca in decurs de 1 luna, doua.

 

Mai revin cu completari pe parcurs

Edited by magaluco

Share this post


Link to post

Magaluco , fa si tu un topic la "Masina Mea" si prezintane si noua masinuta!

Share this post


Link to post

Aha, uite ca incep sa apara proprietarii... :banana: Magaluco felicitari pentru noua achizitie, se te bucuri de masina si sa te poarte mult si bine fara incidente !

Oricum nu trebuie sa te astepti la senzatii tari de la motoarele Opel, in general sint facute pentru consumuri mici si eficienta. Nu de putine ori ai sa constati ca'ti taie gazul cind vei vrea s'o forjezi, din pacate sau din fericire asa au fost gindite/mapate ... ;)

Te asteptam cu poze detaliate si impresii.

Share this post


Link to post

Am avut ocazia sa fac un test drive cu Cruze (la GTT, masina fiind cea expusa la Auchan). Ce voi scrie este o parere strict personala si trebuie luata ca atare. Ca si design mie imi place mult desi spatele seamana cu Honda Civic iar din profil cu BMW... . Spatioasa in fata dar in spate nu am loc din cauza plafonului (eu sunt mai mare asa). Foarte placut impresionat de scaune care te cuprind mai bine iar consola din mijloc nu ma deranjeaza la picior la fel ca la Lacetti. Interior frumusel, nu ma deranjeaza materialele folosite ( inclusiv materialul textil pe care lumea il critica si care este prezent pe Octavia II ...). Dupa ce am mers cu ea impresia este de o masina moderna dar parca nu e asa. Motorul de 1.6 este clar mic pentru multe gusturi dar nu cred ca target-ul acestei masini este baiatul de 20 ani care vrea sa plece primul de la stop. As vrea sa zic ca este confortabila dar ma asteptam la mai mult, nu ma refer la pozitia soferului, la accesul la comenzi ci la zgomot. Odata ce treci pragul de 3000-3500 rpm motorul se aude destul de tare iar la drum s-ar putea sa te deranjeze. Cutia este mai lunga un pic decat la Lacetti - la 3000 rpm in treapta a 5-a ai intre 115 si 120 viteza indicata. Are computer de bord (lucru ce place mult romanului) dar indicatia lui, cel putin mie, mi s-a parut pur informativa, la 140 km/h in treapta a 5-a (cam 3700 rpm) oscila intre 8 si 11 l/100km pe autostrada Soarelui. La 70 km/h oscila in jurul a 5 l/100km (tot a 5-a). Ceasurile-mi plac, schema de lumini la fel iar sistemul audio suna bine pentru un sistem stoc. Cursa schimbatorului de viteze, pozitionat parca mai bine, este mai scurta si mai precisa. In scurta plimbare pe autostrada (60 km) nu am reusit sa ajung la 180 km/h, mai trebuia un pic de timp si viteza crestea foarte greu. Ca stabilitate la viteza este ok, se aseaza bine la drum, poate mai bine ca Lacetti, suspensiile si articulatiile nu se aud ca la Lacetti si nu am reusit sa-mi dau seama daca sunt mai tari sau mai moi. Un alt lucru care m-a impresionat sunt oglinzile laterale cu o vizibilitate foarte buna. Portbagajul pare mai adanc decat la Lacetti si are roata de rezerva de marime normala. Cam asta e de la mine. Mi se pare o masina buna pentru piata romaneasca (de laudat pachetul de siguranta standard) si cu un pret corect.

Sa auzim de bine.

Edited by ratusca

Share this post


Link to post

Nu ştiu cum să încep. După cum a menţionat şi antevorbitorul meu îmi voi exprima doar părerea personală.

Probabil că a fost autovehiculul cel mai aşteptat de mine... Speram ca atunci când va apare să pot face un Buy-back cu Lacetti-ul meu. Acum după ce l-am văzut şi probat nu mai sunt atât de sigur că asta îmi doresc.

So : Din punct de vedere al aspectului după părerea mea , maşina este superbă :thumbl: . Îmi place foarte mult designul. Îmi plac liniile şi agresivitatea pe care o arată. Desenul interiorului este deasemenea super. Te îmbracă total iar comenzile sunt foarte bine aşazate. Tabloul de bord este acelaşi ca insignia, frumos însă puţin cam prea nemţesc. Nu îmi place faptul că vitezometrul nu se mai află pe mijloc fapt dealtfel foarte comun la ora actuală. Interiorul arată super însă calitatea materialului este pur şi simplu de tot râsul pentru o maşină de 13500 Euro. Plastic grosolan ,dur fără zone de vinilin moale mai ales la planşa de bord şi feţele de uşi. Am rămas total dezemăgit. Cu toate că arată mai bine, cred că are materiale de o calitate inferioară care se aseamănă din păcate cu loganul. Locurile spate sunt foarte îngrămădite şi inconfortabile. Bancheta spate este foarte scurtă şi nu oferă o susţinere bună a picioarelor mai ales spre genunchi unde te lasă în aer... Deasemeni uşile se cu ajutorul unor mânere, gen spate cielo care nu prea se mai folosesc . Trebuie să remarc că sistemul audio este unul cu o bună calitate şi se aude foarte bine chiar şi în varianta cu 2 boxe.

Portbagajul este încăpător însă sincer nu văd rolul roţii de rezervă de dimensiune normală. Marea problemă vine la scoaterea acesteia. Pentru a putea scoate roata trebuie să tragi tapiţeria vreoun sfert de portbagaj în faţă să o agaţi, iar la reaşezare nu prea mai vine fără un efort suplimentar . Un alt aspect care pe mine m-a deranjat este antena care la lacetti exista pe luneta spate nealterând forma maşinii. :spumelagura:

Comportamentul pe şosea este unul bun însă suspensia este puţin cam moale. Dacă în oraş acest fapt este ok în afară combinat cu puntea rigidă spate (un alt pas major înapoi care a dăunat foarte mult comportamentului) maşina se comportă supravirator şi nesigur la manevre mai rapide. :spumelagura:

Motorizarea este cea de pe opel iar cutia la 1,6 mi s-a părut în regulă. Dacă mi-aş cumpăra aş opta pentru automată care cred că ar face faţă mai bine.

Am accentuat ceva cam mult părţile negative însă aşa mi s-a părut corect asta neânsemnând că nu îmi place maşina. Pe scurt m-am aşteptat să fie din multe privinţe peste lacetti însă cred că aici doar designul este superb.restul fiind un pas înapoi.

Share this post


Link to post

Au fost nevoiti sa puna antena pe pavilion pentru ca ofera navigatie pe unele modele. In locul antei, la varianta cu navigatie, este modulul GPS care are integrata si antena radio. Din ratiuni de economie, toate caroseriile se fac cu gaura in plafon, la modele ieftine acolo montandu-se doar o antena.

Share this post


Link to post

Roata de rezerva este de apreciat ca este de dimenisune normala. Daca esti pe autostrada, faci pana si inlocuiesti cu roata de rezerva poti rula cu ce viteza doresti...pe cand cu roata "de bicicleta" care este la multe masini...

La variantele cu piele, atat pe bord [in locul materialului textil] cat si pe usi este prezenta si pielea. Totusi sa nu uitam ca este un model de 13 200 E care nu are cum sa fie ca un volvo [care e masina de lux].

Share this post


Link to post

Adevărat, dar aţi văzut Megane 3 care are acelaşi preţ ? Interiorul are materiale care chiar nu am crezut că vor exista la o calitate atât de bună.

Share this post


Link to post

Da, numai ca "noul" megane 3 are aceiasi platforma tehnica ca si megane 2...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...