Jump to content
 

Sign in to follow this  
vb

Aprindere MIL - Engine Check

Recommended Posts

Gata! Era de la injectoare. Dupa ceva batai de cap am rezolvat-o cu o sedinta de curatire.

post-6548-0-82142400-1374987883_thumb.jpg

post-6548-0-96807500-1374987891_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Al meu Lacetti 1.4 HB face figuri la cald, adica dupa o stationare de 10-15 minute. Porneste mai greu, la a doua cheie sau daca tin > 2 secunde demarorul.

Cand eram prin tara in concediu, mi s-a aprins prima oara MIL (ODO e peste 91.000km). Nu-mi dau seama daca imediat dupa o astfel de pornire la cald, ca mi-a sarit in ochi ceva mai tarziu.

A stat asa vreo doua zile timp in care am mai facut vreo 300km, dupa care odata ajuns acasa MIL s-a stins cand i-am dat urmatoarea cheie :D

Pentru ca eram foarte curios am dat fuga si mi-am luat un scanner ELM, eroarea stocata era P0342 - Camshaft Position Sensor "A" Circuit Low.

E posibil sa fi aparut din cauza pornirii greoaie sau e un contact imperfect, ramane de vazut.

Ma cam ingrijoreaza si consumul din ultima perioada (cam 8,5L/100km in regim de autostrada, mers legal < 135Km/h), insa acum la prima vedere sonda de temperatura e OK (temperatura se stabilizeaza undeva la 90 grade) si la fel si cele doua sonde lambda, lucreaza cum ar trebui.

E ceva cu pornitul asta mai greu la cald, e ca si cum s-ar ineca cu vapori, si nu facea asa in primii 60.000km. Dar altceva n-am ce-i reprosa.

Cu reviziile sunt la zi, filtre si bujii schimbate pe la 85.000km. Si la sfarsitul iernii i-am luat baterie noua - originala a decedat la 7 ani si ceva.

Cu prima ocazie fac un trip cu scanerul conectat si bag niste loguri pentru cunoscatori, poate aveti vreo idee.

 

Toate bune!

 

Share this post


Link to post

Al meu Lacetti 1.4 HB face figuri la cald, adica dupa o stationare de 10-15 minute. Porneste mai greu, la a doua cheie sau daca tin > 2 secunde demarorul.

Cand eram prin tara in concediu, mi s-a aprins prima oara MIL (ODO e peste 91.000km). Nu-mi dau seama daca imediat dupa o astfel de pornire la cald, ca mi-a sarit in ochi ceva mai tarziu.

A stat asa vreo doua zile timp in care am mai facut vreo 300km, dupa care odata ajuns acasa MIL s-a stins cand i-am dat urmatoarea cheie :D

Pentru ca eram foarte curios am dat fuga si mi-am luat un scanner ELM, eroarea stocata era P0342 - Camshaft Position Sensor "A" Circuit Low.

E posibil sa fi aparut din cauza pornirii greoaie sau e un contact imperfect, ramane de vazut.

Ma cam ingrijoreaza si consumul din ultima perioada (cam 8,5L/100km in regim de autostrada, mers legal < 135Km/h), insa acum la prima vedere sonda de temperatura e OK (temperatura se stabilizeaza undeva la 90 grade) si la fel si cele doua sonde lambda, lucreaza cum ar trebui.

E ceva cu pornitul asta mai greu la cald, e ca si cum s-ar ineca cu vapori, si nu facea asa in primii 60.000km. Dar altceva n-am ce-i reprosa.

Cu reviziile sunt la zi, filtre si bujii schimbate pe la 85.000km. Si la sfarsitul iernii i-am luat baterie noua - originala a decedat la 7 ani si ceva.

Cu prima ocazie fac un trip cu scanerul conectat si bag niste loguri pentru cunoscatori, poate aveti vreo idee.

 

Toate bune!

 

LE. Scuze, nu stiu de ce am postat dublu, posibil tasta ENTER ...

 



Salut,am si eu o problema pe care nu reusesc sa o rezolv.Am un Lacetti 1,4 16 v,105.000,check engine aprins dupa ce am curatat corpul clapeta.Am pus testerul de mai multe ori,mereu iese aceeasi eroare p0222-low circuit input.Eroare este permanenta,nu se poate sterge deloc,relanti-ul are 870 de rot.min,valoarea la tps la relanti 4,3 volti,si trim-ul cu o valoare crescuta.Daca aveti ceva idei de rezolvare,mersi.

 

Nu stiu daca ai rezolvat, dar vezi sa nu ai o fisura la vreun furtun de vacuum si iti trage aer fals.

Edited by perfidus

Share this post


Link to post

Salutare, am si eu o problema cu Aveo, motor de 1,2, la peste 100 km/h motorul incepe sa nu mai traga (nici nu ma astept la mari performante) incepe sa ma tina in loc ca si cum nu se mai alimenteaza dupa care mi se aprinde acel beculet magic galben care in momentul cind incepe sa se inece parca incepe si beculetul sa se aprinda intermitent, apoi tremuratul sau inecatul ca nu stiu cum sa-i zic inceteaza iar becul se stinge dupa ce opresc masina. Nu stiu daca este din cauza benzinii sau altceva. Poate imi sugerati vreo idee ca sunt si plecat cu ea din tara si pe aici costa al draq sa o duc in service. Toate bune

Share this post


Link to post

Al meu Lacetti 1.4 HB face figuri la cald, adica dupa o stationare de 10-15 minute. Porneste mai greu, la a doua cheie sau daca tin > 2 secunde demarorul.

Cand eram prin tara in concediu, mi s-a aprins prima oara MIL (ODO e peste 91.000km). Nu-mi dau seama daca imediat dupa o astfel de pornire la cald, ca mi-a sarit in ochi ceva mai tarziu.

A stat asa vreo doua zile timp in care am mai facut vreo 300km, dupa care odata ajuns acasa MIL s-a stins cand i-am dat urmatoarea cheie :D

Pentru ca eram foarte curios am dat fuga si mi-am luat un scanner ELM, eroarea stocata era P0342 - Camshaft Position Sensor "A" Circuit Low.

E posibil sa fi aparut din cauza pornirii greoaie sau e un contact imperfect, ramane de vazut.

Ma cam ingrijoreaza si consumul din ultima perioada (cam 8,5L/100km in regim de autostrada, mers legal < 135Km/h), insa acum la prima vedere sonda de temperatura e OK (temperatura se stabilizeaza undeva la 90 grade) si la fel si cele doua sonde lambda, lucreaza cum ar trebui.

E ceva cu pornitul asta mai greu la cald, e ca si cum s-ar ineca cu vapori, si nu facea asa in primii 60.000km. Dar altceva n-am ce-i reprosa.

Cu reviziile sunt la zi, filtre si bujii schimbate pe la 85.000km. Si la sfarsitul iernii i-am luat baterie noua - originala a decedat la 7 ani si ceva.

Cu prima ocazie fac un trip cu scanerul conectat si bag niste loguri pentru cunoscatori, poate aveti vreo idee.

 

Toate bune!

 

LE. Scuze, nu stiu de ce am postat dublu, posibil tasta ENTER ...

 

 

 

Nu stiu daca ai rezolvat, dar vezi sa nu ai o fisura la vreun furtun de vacuum si iti trage aer fals.

Nu am reusit sa o rezolv,am deja vreo 5000 km cu check engine-ul aprins,am mai pus testerul si aceeasi eroare o am si e permanenta,nu poate fi stearsa,probabil ca unul dintre senzori din Mtia e defect,sau partea din Ecm care primeste semnalul,sau cablajul.O sa incerc sa caut si vreo scapare pe la vreun furtun,dar nu cred ca sa fie asta problema.

Share this post


Link to post

Salutari tuturor. Am si eu o problema similara la un Chevrolet Aveo Sedan 2008 1.4, 69 KW, 94 CP, benzina : masina tremura cand este motorul rece, in special cand reduc viteza si opresc la semafor. Dupa cateva tremuraturi se aprinde martorul "check engine". Daca merg intr-o zi mai multi km pe distante lungi, si se incalzeste bine motorul, nu mai tremura aproape deloc, mai are cateva tentative mici dar motorul isi revine imediat iar martorul "check engine" se stinge uneori seara. De asemenea, daca nu folosesc masina 2 zile, martorul "check engine" se stinge dar se aprinde la prima tremuratura mai serioasa (intai palpaie ceteva minute bune si apoi ramane aprins). Am fost de 2 ori pana acum, in ultima luna, la 2 service-uri de reprezentanta, la prima mi-au schimbat fisele si bujiile (ca asa le dadea eroarea) iar la al doilea mi-au schimbat garnitura de la culbutori ca era impuscata |(dupa ce au vrut sa schimbe fisele si bujiile) dar fara niciun rezultat (spuneau sa revin ca investigheaza si verifica si supapapele). Ma puteti ajuta, va rog, cu un sfat ?
Multumesc anticipat

Share this post


Link to post

Salutari tuturor. Am si eu o problema similara la un Chevrolet Aveo Sedan 2008 1.4, 69 KW, 94 CP, benzina : masina tremura cand este motorul rece, in special cand reduc viteza si opresc la semafor. Dupa cateva tremuraturi se aprinde martorul "check engine". Daca merg intr-o zi mai multi km pe distante lungi, si se incalzeste bine motorul, nu mai tremura aproape deloc, mai are cateva tentative mici dar motorul isi revine imediat iar martorul "check engine" se stinge uneori seara. De asemenea, daca nu folosesc masina 2 zile, martorul "check engine" se stinge dar se aprinde la prima tremuratura mai serioasa (intai palpaie ceteva minute bune si apoi ramane aprins). Am fost de 2 ori pana acum, in ultima luna, la 2 service-uri de reprezentanta, la prima mi-au schimbat fisele si bujiile (ca asa le dadea eroarea) iar la al doilea mi-au schimbat garnitura de la culbutori ca era impuscata |(dupa ce au vrut sa schimbe fisele si bujiile) dar fara niciun rezultat (spuneau sa revin ca investigheaza si verifica si supapapele). Ma puteti ajuta, va rog, cu un sfat ?

Multumesc anticipat

La multi ani!

Exact la fel se comporta si masina mea, Aveo sedan 2007, 1.4 94CP, 70000km.

Istoricul masinii...la 3 mecanici:schimbat ulei,filtru, curatat admisie, schimbat bujii, fise, filtru combustibil, reset, idle learn. dupa 2-3 zile de circulat in oras problema reapare. Un mecanic mai vorbaret a zis ca ar fi problema cu tachetii hidraulici, care lasa supapele deschise si nu mai exista compresie, implicit motorul nu are putere. Pe acelasi mecanic am intrebat daca nu cumva supapele fac probleme, el zice ca nu.

De o sapt. am pus in benzina ceva aditiv de curatat supapele, momentan merge motorul, dar sigur problema o sa reapara...deci si eu astept un sfat...

Share this post


Link to post

Suna a injectoare murdare...ar trebui scoase si analizate, nu e mare inginerie.

 

Salut! Am un Aveo din 2008, 1.4 16V 94HP cu urmatoarele simptome:

Masina porneste normal la cheie fara nicio problema, dupa aproximativ un minut, nu conteaza ca plec sau stau pe loc, incepe sa tremure usor, simptomele se accentuaza apoi dispar de tot (se simte in mers), dupa cateva cicluri se aprinde becul galben (P0300 desigur).

Am schimbat bujiile acum 1 an (10.000 Km), motorul nu s-a oprit niciodata si la relanti sta perfect dar tremura, nu conteaza temperatura sau momentul zilei, desigur ca la reprezentanta au zis direct - supapele. De unde sa incep si unde sa termin? Am citit pe aici ca trebuie pus un aditiv si data o forja, o sa o fac si pe asta. Alte idei? Va multumesc!

Share this post


Link to post

 

Salut! Am un Aveo din 2008, 1.4 16V 94HP cu urmatoarele simptome:

Masina porneste normal la cheie fara nicio problema, dupa aproximativ un minut, nu conteaza ca plec sau stau pe loc, incepe sa tremure usor, simptomele se accentuaza apoi dispar de tot (se simte in mers), dupa cateva cicluri se aprinde becul galben (P0300 desigur).

Am schimbat bujiile acum 1 an (10.000 Km), motorul nu s-a oprit niciodata si la relanti sta perfect dar tremura, nu conteaza temperatura sau momentul zilei, desigur ca la reprezentanta au zis direct - supapele. De unde sa incep si unde sa termin? Am citit pe aici ca trebuie pus un aditiv si data o forja, o sa o fac si pe asta. Alte idei? Va multumesc!

Dupa aditiv si benzina de 99 a functionat....2 saptamani, intr-adevar numai in oras. Daca mai fac si un extra urban de 100 km, iar mai merge o sapt. in oras, dupa care iar tremuraturi si opriri la relanti. In extraurban chiar imi place cum merge masina, dar orasul e moartea la 16VVVVV. . Alte idei?...Probabil supapele, dupa ce citesc pe forumuri, sau vindem masinile...la putini bani, ca si cumparatorii stiu de problemele noastre de motoare cu 16 supape. Tineti-ma la curent si cu "rezolvarile" voastre....daca exista. Cu bine!

Suna a injectoare murdare...ar trebui scoase si analizate, nu e mare inginerie.

O sa verific si injectoarele, dar un injector infundat ramane infundat si la rece si la cald, motorul masinii mele merge regulat dupa pornire 1-2 minute, dupa care incepe sa mearga in "3", iar dupa ce se incalzeste iar toarce OK, nu numai dupa urechea mea, dar dupa 100km extraurban se si stinge becul Engine Check , care iar s eaprinde dupa 50km in oras.

Edited by jtt77

Share this post


Link to post

Salutari,

 

Am avut si eu probleme cu eroarea de missfire P0300 in iarna in primul an cand am luat masina, Aveo 1.4, 16v, 2008, 69kW. Daca cautati pe forum o sa gasiti posturile mele de atunci.

La service mi-au zic ca dadea missfire pe cilindrul 2. Cauza probabila: depunere pe supape datorita mersului subturat.

 

Ca sa n-o lungim; ce am facut de nu am mai avut probleme (si sunt aproape 3 ani de atunci - deci au trecut mai multe ierni):

 

1) Am schimbat benzina pe Rompetrol Efix 95 (inainte bagam Petrom 95). N-am bagat niciodata benzina de 99 sau alte cifre octanice si nici nu cred ca e nevoie (1000+).

2) Am bagat atunci si un flacon de aditiv de curatare Gunk si i-am dat niste reprize (gasiti tot aici pe forum detalii despre asta)

3) SI CEL MAI IMPORTANT: Am schimbat stilul de mers (sau am pus talpa pe ea cum se mai zice): Am inceput sa schimb vitezele la peste 3000rpm (3500 e recomandat), am inceput sa nu mai merg sub 2500rpm (deci decat sa merg viteza a cincea la 2000rpm, mergeam in a patra cam pe la 2500). Vede des peste 4500 rpm la depasiri (la toate depasirile de fapt iar in fata e liber, nu vine alta masina - nu ma bag ca alti cretini ).

 

Rulez aprox 80% numai urban si nu am mai avut probleme. Acum de 1 an am pus gpl, iar dupa ce comuta pe gpl nu mai sunt stresat sa nu cumva sa merg subturat (oricum vede aceleasi peste 4500 rpm la depasiri).

 

Deci in cazul meu problema a fost intre volan si scaun cum se zice :P .

 

Drumuri sigure!

 

 

Share this post


Link to post

Salutari,

 

Am avut si eu probleme cu eroarea de missfire P0300 in iarna in primul an cand am luat masina, Aveo 1.4, 16v, 2008, 69kW. Daca cautati pe forum o sa gasiti posturile mele de atunci.

La service mi-au zic ca dadea missfire pe cilindrul 2. Cauza probabila: depunere pe supape datorita mersului subturat.

 

Ca sa n-o lungim; ce am facut de nu am mai avut probleme (si sunt aproape 3 ani de atunci - deci au trecut mai multe ierni):

 

1) Am schimbat benzina pe Rompetrol Efix 95 (inainte bagam Petrom 95). N-am bagat niciodata benzina de 99 sau alte cifre octanice si nici nu cred ca e nevoie (1000+).

2) Am bagat atunci si un flacon de aditiv de curatare Gunk si i-am dat niste reprize (gasiti tot aici pe forum detalii despre asta)

3) SI CEL MAI IMPORTANT: Am schimbat stilul de mers (sau am pus talpa pe ea cum se mai zice): Am inceput sa schimb vitezele la peste 3000rpm (3500 e recomandat), am inceput sa nu mai merg sub 2500rpm (deci decat sa merg viteza a cincea la 2000rpm, mergeam in a patra cam pe la 2500). Vede des peste 4500 rpm la depasiri (la toate depasirile de fapt iar in fata e liber, nu vine alta masina - nu ma bag ca alti cretini ).

 

Rulez aprox 80% numai urban si nu am mai avut probleme. Acum de 1 an am pus gpl, iar dupa ce comuta pe gpl nu mai sunt stresat sa nu cumva sa merg subturat (oricum vede aceleasi peste 4500 rpm la depasiri).

 

Deci in cazul meu problema a fost intre volan si scaun cum se zice :P .

 

Drumuri sigure!

 

 

 

Salutari,

 

Am avut si eu probleme cu eroarea de missfire P0300 in iarna in primul an cand am luat masina, Aveo 1.4, 16v, 2008, 69kW. Daca cautati pe forum o sa gasiti posturile mele de atunci.

La service mi-au zic ca dadea missfire pe cilindrul 2. Cauza probabila: depunere pe supape datorita mersului subturat.

 

Ca sa n-o lungim; ce am facut de nu am mai avut probleme (si sunt aproape 3 ani de atunci - deci au trecut mai multe ierni):

 

1) Am schimbat benzina pe Rompetrol Efix 95 (inainte bagam Petrom 95). N-am bagat niciodata benzina de 99 sau alte cifre octanice si nici nu cred ca e nevoie (1000+).

2) Am bagat atunci si un flacon de aditiv de curatare Gunk si i-am dat niste reprize (gasiti tot aici pe forum detalii despre asta)

3) SI CEL MAI IMPORTANT: Am schimbat stilul de mers (sau am pus talpa pe ea cum se mai zice): Am inceput sa schimb vitezele la peste 3000rpm (3500 e recomandat), am inceput sa nu mai merg sub 2500rpm (deci decat sa merg viteza a cincea la 2000rpm, mergeam in a patra cam pe la 2500). Vede des peste 4500 rpm la depasiri (la toate depasirile de fapt iar in fata e liber, nu vine alta masina - nu ma bag ca alti cretini ).

 

Rulez aprox 80% numai urban si nu am mai avut probleme. Acum de 1 an am pus gpl, iar dupa ce comuta pe gpl nu mai sunt stresat sa nu cumva sa merg subturat (oricum vede aceleasi peste 4500 rpm la depasiri).

 

Deci in cazul meu problema a fost intre volan si scaun cum se zice :P .

 

Drumuri sigure!

 

 

 

 

 

 

Am schimbat bujiile aseara, dimineata iar a inceput sa tremure si s-a aprins check-ul in 200 m. (tot P 0300). Vreau sa incerc si eu cu Gunk-ul si talpa pe autostrada, dar vreau sa stiu daca este cel din atasament. L-am cautat ceva si l-am gasit la un pret derizoriu (3,5 lei) in Auchan. Scrie pe el ca e destinat motoarelor pe benzina care merg cu benzina cu plumb, practic e un aditiv cu plumb al benzinei fara plumb. Am dreptate sau e cu totul alt produs si nu se mai gaseste cel de care se vorbeste pe aici?

 

 

 

post-23959-0-35992600-1390412839_thumb.jpg

post-23959-0-78415400-1390412930_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Nu e bun acela - acela este substitut pentru plumb. Iti trebuie ceva de curatare sistem de injectie - se gaseste cam in orice statie de alimentare mai maricica - sa scrie pe el ca este pentru curatare sistem de injectie/injectoare/fuel system. Cred ca e vreo 12-15 RON un flacon care se baga la un rezervor intreg.

Share this post


Link to post

Nu e bun acela - acela este substitut pentru plumb. Iti trebuie ceva de curatare sistem de injectie - se gaseste cam in orice statie de alimentare mai maricica - sa scrie pe el ca este pentru curatare sistem de injectie/injectoare/fuel system. Cred ca e vreo 12-15 RON un flacon care se baga la un rezervor intreg.

 

Multumesc Johnny _L, bine ca n-am facut vreo prostie. Inseamna ca este unul din cele 2 din atasament, altele nu mai exista, am cautat pe net.

Un raspuns exact ar fi binevenit. O zi buna tuturor!

post-23959-0-07431700-1390462173_thumb.jpg

post-23959-0-53132100-1390462187_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Nu mai tin minte de care am bagat, unul din cele doua oricum, oricum cred ca oricare e bun, ia-l pe care i-l gasesti - care e mai ieftin.

 

Ciudat ca nu merge in forum sa-mi gasesc posturile mai de demult insa am cautat manual si le-am gasit:

 

Citeste posturile mele din urma ca sa vezi cum am facut eu si nu am mai avut probleme cu missfire din cauza mersului subturat:

 

pag 130 postul #2597

 

pag 128 postul #2553

 

Oricum daca o sa citesti tot topicul asta, toate cele 139 de pagini o sa intelegi mai bine fenomenul de missfire care apare datorita benzinei proaste sau/si al mersului subturat - eu atunci demult l-am citit tot :D

 

Drumuri sigure!

 

Am citit destul de mult, unii au schimbat supape, altii nu, la unii a fost mai bine, la unii mai rau... Mai e si dupa noroc. :-) De aceea vreau sa incerc si eu Gunk. Daca bag de exemplu 10L de benzina, torn 1/3 din recipient sau e obligatoriu sa fac plinul (aprox. 38-40L) si torn tot flaconul?

Am citit destul de mult, unii au schimbat supape, altii nu, la unii a fost mai bine, la unii mai rau... Mai e si dupa noroc. :-) De aceea vreau sa incerc si eu Gunk. Daca bag de exemplu 10L de benzina, torn 1/3 din recipient sau e obligatoriu sa fac plinul (aprox. 38-40L) si torn tot flaconul?

 

Si asta se baga inainte sau dupa alimentare? Multumesc!

Share this post


Link to post

Salutare, un mic update, poate fi de ajutor si colegului de mai sus. Dupa problema becului galben + tremurat, am urmat sfatul celor de la service si celor de pe site, si am mers pe autostrada o jumatate de ora la 5000 RPM, benzina de 99, fara alt aditiv. Becul nu s-a stins dar masina nu mai tremura (am sters eroarea la un service, ulterior care au citit eroarea si mi-au spus ca "bobina de inductie este pe duca", dar nu am apucat sa o schimb). Stil de condus actual : schimbat viteze la 3000 - 3500 RPM. Au trecut 2 saptamani si becul nu s-a mai aprins si masina nu mai tremura. Astept totusi temperaturile negative din urmatoatele zile si revin cu noutati.

Edited by drucker

Share this post


Link to post

@dany - se toarna recipientul intreg la un plin ca sa respecte proportia. Deci poti sa bagi si numai 10-15litrii si sa pui 1/3 din Gunk. Oricum nu e recomandat sa mergi cu benzina mai putin de un sfert de rezervor (face condens in rezervor). Nu conteaza cand il torni, inainte sau dupa - e lichid se va amesteca cu benzina.

 

@drucker - tine-o tot asa :D Parerea mea e ca aia cu bobina era vrajeala din moment ce de 2 saptamani nu a mai aparut - baietii au gasit eroare de missfire si au bagat din burta de bobina - poate fac de-o ciorba si de o bobina second buna de pe tine.

 

 

Edited by Johnny_L

Share this post


Link to post

Am gasit un scaner cu care sa ma lamuresc in privinta check-ului. S-au gasit asa:

1 :P 0401 - Exhaust Gas Recirculation Flow Insufficient Detected

2 :P 0461 - Fuel Level Sensor Circuit Range/Performance

3 :P 0300 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

Si altceva 2610 Cod defect necunoscut.

Problema mea este de la bobina. Am probat cu una luata de pe alta masina si merge bine. Ramane in schimb problema cu pornitul la rece.

Share this post


Link to post

Salut..sunt detinatorul unui chevrolet kalos..model 2005 motor 1.4 16 v 94 cp..dar posed pe ea un motor de aveo din 2009 cu aceleasi caracteristici...si am urmatoarea problema..masina..imi face figuri ..martorul de check engime aprins e deja obisnuit..problema e urmatoarea..cel putin cat motoru este rece...face o faza..nu vrea sa se mai accelereze..motorul ajunge sa moara...asta se intampla la panta...dar astazi si pe drum intins..dar repet..cat motorul rece ..spre exemplu..azi aveam cam 100 la ora..am vazut ca nu mai avea putere deloc sa accelereze cu a 5 a..am retrogradat treptat..in fiecare treapta..nici un raspuns..masina s a oprit..am pornit-o din nou..si totul a mers perfect..mentionez totusi ca nu face intotdeauna faza asta ...am bujiile proaspat schimbate..dar chiar nu stiu ce poate sa aiba..asa ca v as ruga sa veniti cu niste pareri.. :D Va multumesc !

Edited by Borina Alin

Share this post


Link to post

Gunk pt curatare in procentul indicat pe tub, mers turat pe autostrada o perioada, nu viteza ci turat sa ai peste 4000 minim 15- 20 minute si posibil sa scapi pentru o perioada de aceste simptome. Mai mult ca sigur problema ta este tot de la supape care nu mai inchid cum trebuie. Nu stiu dupa aceea cum sa conduci, schimba vitezele mai sus 2500 rot/min. Altii spun ca schimba la 3000- 3500, ma intreb ce consum au?. Am avut aceasta problema dar eu am fost mai iute si in garantie am schimbat aceste supape cand masina mea avea 8k km cu supape trimise de GM care au acelasi cod cu cele schimbate dar la baza au un sanfren facut, masina era in garantie. Nu am mai avut probleme, totusi am incercat sa schimb peste 2500rot /min.una

Am avut demult o postare despre acest lucru, dar au mai trecut aproape 30k km de atunci, acum am 65k km iar martorul check engine nu s-a aprins niciodata, nu este ars. Nu sustin schimbarea supapelor este destul de costisitor, iar daca pui aceelasi tip nu faci nimic dar pentru mine a fost o solutie buna.

Un coleg de servici in aceasta iarna dupa aproximativ 5 ani de cand are masina a inceput sa aiba aceste probleme, a incercat cu benzina 99+, dar nu a reusit. A incercat cu Gunk si dupa aproximativ 2 reprize pe autostrada au disparut aceste simptome, nu se stie pana cand.

 

 

 

 

Edited by gabili
  • Like 1

Share this post


Link to post

Gunk pt curatare in procentul indicat pe tub, mers turat pe autostrada o perioada, nu viteza ci turat sa ai peste 4000 minim 15- 20 minute si posibil sa scapi pentru o perioada de aceste simptome. Mai mult ca sigur problema ta este tot de la supape care nu mai inchid cum trebuie. Nu stiu dupa aceea cum sa conduci, schimba vitezele mai sus 2500 rot/min. Altii spun ca schimba la 3000- 3500, ma intreb ce consum au?. Am avut aceasta problema dar eu am fost mai iute si in garantie am schimbat aceste supape cand masina mea avea 8k km cu supape trimise de GM care au acelasi cod cu cele schimbate dar la baza au un sanfren facut, masina era in garantie. Nu am mai avut probleme, totusi am incercat sa schimb peste 2500rot /min.una

Am avut demult o postare despre acest lucru, dar au mai trecut aproape 30k km de atunci, acum am 65k km iar martorul check engine nu s-a aprins niciodata, nu este ars. Nu sustin schimbarea supapelor este destul de costisitor, iar daca pui aceelasi tip nu faci nimic dar pentru mine a fost o solutie buna.

Un coleg de servici in aceasta iarna dupa aproximativ 5 ani de cand are masina a inceput sa aiba aceste probleme, a incercat cu benzina 99+, dar nu a reusit. A incercat cu Gunk si dupa aproximativ 2 reprize pe autostrada au disparut aceste simptome, nu se stie pana cand.

 

 

 

 

mersi mult gabi..o sa incerc.. :D ..

Share this post


Link to post

.... Altii spun ca schimba la 3000- 3500, ma intreb ce consum au?....

 

 

 

 

Eu schimb in preajma lui 3.000 rot/min...in 60.000 km mers mult mai mult in oras, cateva mii de km pe autostrada (acolo cred ca a fost cel mai mare consum la viteze mari) am obtinut un consum mediu de 7.77 litri/100km. Pana acum, Doamne ajuta, nu am avut problema semnalata mai sus la acel martor....singurul martor aprins e cel de abs, la testare mi-a dat senzor stanga fata, cum se aprinde cateodata si nu ma deranjeaza merg asa.

Share this post


Link to post

problema cam 99% rezolvata..gunk si a facut treaba..nu am vazut masina asta sa traga asa niciodata...spun 99% pentru ca am martoru ala nenorocit inca aprins..totusi multumesc mult de sfat..sunt foarte multumit de rezultat :D

Share this post


Link to post

problema cam 99% rezolvata..gunk si a facut treaba..nu am vazut masina asta sa traga asa niciodata...spun 99% pentru ca am martoru ala nenorocit inca aprins..totusi multumesc mult de sfat..sunt foarte multumit de rezultat :D

 

Nu te bucura asa tare :lol: , eu sunt colegul de care vorbeste gabili, problema a reaparut dupa vreo 3 luni dupa ce facusem tratamentul cu Gunk, ideea este ca de data asta masina nu a avut niciun simptom, efectiv doar s-a aprins checkul (celebrul P0300), asa ca ia de pe net o interfata ELM 327 si cu ScanmasterElm stergi becul cand vrei tu, decat sa dai de fiecare data minim 50 lei la service, daca ai laptop, daca nu este si o solutie pe Android (Torque parca se numeste programul).

Asta daca nu vrei sa schimbi supapele. :mrgreen:

Din experienta spun ca cea mai buna benzina este Petrom 99+ (cu asta merge ceas), dar stim cu totii cat e pretul acum, eu am condus si mai sportiv, am schimbat la minim 3000 ture, am schimbat si benzina si cum a fost putin mai rece afara dimineata tot s-a aprins.

Urmeaza probabil un nou tratament cu Gunk. Multa bafta!

 

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...