Jump to content

Johnny_L

Membru
  • Content Count

    110
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

1 Follower

About Johnny_L

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    carlugeal@yahoo.com

Profile Information

  • Din
    Sibiu
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Aveo sedan 1.4 16v gpl BRC 24.11
  • An
    2008
  1. Un post ca sa ramana pentru viitori potentiali useri cu probleme la ABS. Ce a facut colegul mai sus, a schimbat numai unitatea electronica de control ECU, nu se face acasa in garaj. In principiu unitatea de control electronica (ECU-ul) se calibreaza cu perechea sa unitatea hidraulica (HCU). In principiu modulatorul ABS se schimba cu totul daca e cazul, sau mai rar, dar nu recomandat, unii producatori de masini merg si pe varianta de a schimba doar ECU-ul insa se executa o rutina de calibrare cu unelte specifice pentru a elimina erorile/tolerantele mecanice de asezare a unitatii HCU peste unitatea ECU. Iar calibrarea care se face la schimbarea numai a modului ECU nu este la fel de precisa ca si calibrarea care se face in fabrica pe bancul de proba la imperecherea ECU + HCU. Ca sa stie lumea: fiecare pereche ECU+HCU se calibreaza individual pe linia de productie in fabrica, de aceea este ideal sa schimbi complet toata unitatea de control cu tot cu blocul hidraulic. Ca lui i-i merge nu contest insa cu siguranta nu i-i merge asa cum ar trebui si nici cum merge unul nou.
  2. @dany - se toarna recipientul intreg la un plin ca sa respecte proportia. Deci poti sa bagi si numai 10-15litrii si sa pui 1/3 din Gunk. Oricum nu e recomandat sa mergi cu benzina mai putin de un sfert de rezervor (face condens in rezervor). Nu conteaza cand il torni, inainte sau dupa - e lichid se va amesteca cu benzina. @drucker - tine-o tot asa Parerea mea e ca aia cu bobina era vrajeala din moment ce de 2 saptamani nu a mai aparut - baietii au gasit eroare de missfire si au bagat din burta de bobina - poate fac de-o ciorba si de o bobina second buna de pe tine.
  3. Nu mai tin minte de care am bagat, unul din cele doua oricum, oricum cred ca oricare e bun, ia-l pe care i-l gasesti - care e mai ieftin. Ciudat ca nu merge Drumuri sigure!
  4. Nu e bun acela - acela este substitut pentru plumb. Iti trebuie ceva de curatare sistem de injectie - se gaseste cam in orice statie de alimentare mai maricica - sa scrie pe el ca este pentru curatare sistem de injectie/injectoare/fuel system. Cred ca e vreo 12-15 RON un flacon care se baga la un rezervor intreg.
  5. Salutari, Am avut si eu probleme cu eroarea de missfire P0300 in iarna in primul an cand am luat masina, Aveo 1.4, 16v, 2008, 69kW. Daca cautati pe forum o sa gasiti posturile mele de atunci. La service mi-au zic ca dadea missfire pe cilindrul 2. Cauza probabila: depunere pe supape datorita mersului subturat. Ca sa n-o lungim; ce am facut de nu am mai avut probleme (si sunt aproape 3 ani de atunci - deci au trecut mai multe ierni): 1) Am schimbat benzina pe Rompetrol Efix 95 (inainte bagam Petrom 95). N-am bagat niciodata benzina de 99 sau alte cifre octanice si nici nu cred ca e nevoie (1000+). 2) Am bagat atunci si un flacon de aditiv de curatare Gunk si i-am dat niste reprize (gasiti tot aici pe forum detalii despre asta) 3) SI CEL MAI IMPORTANT: Am schimbat stilul de mers (sau am pus talpa pe ea cum se mai zice): Am inceput sa schimb vitezele la peste 3000rpm (3500 e recomandat), am inceput sa nu mai merg sub 2500rpm (deci decat sa merg viteza a cincea la 2000rpm, mergeam in a patra cam pe la 2500). Vede des peste 4500 rpm la depasiri (la toate depasirile de fapt iar in fata e liber, nu vine alta masina - nu ma bag ca alti cretini ). Rulez aprox 80% numai urban si nu am mai avut probleme. Acum de 1 an am pus gpl, iar dupa ce comuta pe gpl nu mai sunt stresat sa nu cumva sa merg subturat (oricum vede aceleasi peste 4500 rpm la depasiri). Deci in cazul meu problema a fost intre volan si scaun cum se zice . Drumuri sigure!
  6. Posibil sa ai missfire de la mers subturat, benzina proasta, bujii uzate etc. Schimba bujiile, pune benzina buna ( de ex de 95 de la Rompetrol ) si dai o forja. Si nu mai merge subturat. Bafta LE: Eventual poti sa bagi si un aditiv de curatare (Gunk) - se baga la un plin de benzina. Benzina daca iei fa-i plinul, nu lua 5 litrii.
  7. Revin cu un update: 6500km pe GPL cu consum mediu 9.94% GPL si 1.06% benzina, rulaj preponderent urban (calculate toate bonurile de GPL si benzina). In weekend am verificat calibrarea si am constatat ca mapa de gaz nu se mai suprapunea peste mapa de benzina asa ca am recalibrat-o. Mi-a iesit un factor de corectie de -10 (data trecuta, la prima calibrare (in decembrie 2012), mi-a iesit un factor de corectie de -14). Din asta inteleg ca se mai decalibreaza in timp asa ca o sa-i fac o verificare cam la 6 luni.
  8. Nene nu ai somn ? On topic - injectoarele, daca sunt infundate, poti sa incerci sa ti le desfunzi singur (vezi video-uri pe youtube)
  9. Vezi pe la sectiunea cu vanzari am vazut o unitate de vanzare nu de mult ( daca nu ma insel nluncasu avea una de vanzare)
  10. Suna a fi ceva problema de contact electric. Cand mergi mai iei o groapa ceva si isi da drumul in cele din urma. Ar trebui sa desfaci panoul de control AC cu butonul si sa te uiti bine pe acolo, eventual dai un spray contact si sa te uiti si dupa ceva lipituri reci posibil sau intrerupte de la timp si de la vibratii. Legat de valve Rares, n-am idee (pe la dezmembrari ceva ?)
  11. Nu trebuie sa renunti la el, poti sa-l legi la lamela 15 (ar trebui sa fie firul de IGN (ignition), care are tensiune atunci cand pui contactul sau cand merge motorul)
  12. Distributie Aveo 1.4, 16v, 94CP, 2008, 50800Km Piese (procurate de pe reviziechevrolet.ro) Kit distributie 250 RON compus din: - curea Gates - rola intinzatoare INA (aceeasi ca in kitul original GM) - rola ghidare INA (aceeasi ca in kitul original GM) Pompa apa GM 185 RON Manopera 227 RON (in reprezentanta Chevrolet) -------------------------------------- Revizie instalatie climatizare: Ulei compresor clima 6 RON Freon 55 RON Verificat instalatie climatizare (manopera) 82 RON (in reprezentanta Chevrolet) Observ o imbunatatire clara cand este cuplat AC-ul (compresorul) in sensul ca opune MULT mai putina rezistenta (sarcina mai mica pentru motor) - diferenta fata de inainte este destul de mare de aceea este si sesizabila dar nu-mi explic ( o posibila explicatie ar fi ulei insuficient in instalatia de AC inainte de revizie ??? ). Freon s-a completat 300g (deci aproape jumate din capacitate), din asta oberv o usoara imbunatatire a perfomantei AC in sensul ca sufla mai repede aer rece (adica si la turatii mai mici) - oricum instalatia de AC mergea destul de bine si inainte de revizie.
  13. Imi pare rau ca ati patit asta dar nu generalizati din cauza unei singure firme de service. Din cauze similare a dat faliment si Gold&Platin si sa speram ca si altii asemenea o sa urmeze aceeasi cale. Faceti o plangere la Chevrolet Romania. Discutati si cu managerul general al reprezentantei respective. Ca ultim resort incercati alta reprezentanta in alt oras. Si inca ceva, aveti Aveo din 2008 si acesta este primul post pe forumul gmclub ...
  14. Hai sa mai reinviem topicul asta; am o intrebare: In curand trebuie sa fac revizia anulala ulei plus filtre si o sa-mi cumpar singur consumabilele de acum inainte. Anul trecut mi-a fost pus de catre reprezentanta ulei Castrol Magnatec Proffessional 0E 5W40. Motorul merge foarte bine, uleiul nu este negru, nu face spume si face pelicula cand i-l freci intre degete, nu am cu ce sa ma plang de el. In schimb cand m-am uitat zilele trecute nivelul la ulei era cu 2 mm peste semnul de maxim de pe joja, deci ori mi-au turnat anul trecut TOTI cei 4 litri (cea mai plauzibila cauza) ori baga benzina/antigel in ulei (desi asta nu cred). Studiind discutile de pe net, anul asta ma gandeam sa schimb pe Castrol Edge 5W30, care ar fi un full sintetic in comparatie cu Magnatec-ul care nu e full sintetic. La GM Dexos 2 nu ma gandesc deoarece la pretul care il are am mari indoieli ca are aceeasi calitate ca si Castrol-urile de mai sus, plus ca am mai citit pe net unele pareri cum ca se face negru si ca apa in 7k-8k km. Am un rulaj anual de cam 13k km. Ce parere aveti ? LE: Am scos eu cam 150-200ml din ulei si acum a ajuns la semnul de max de pe joja ( oricum am mers un an cu mai mult ulei decat trebuia - nu cred sa fi daunat cu ceva din moment ce motorul merge bine) LE2: Masina are 50k km.
 

×
×
  • Create New...