Jump to content
Sign in to follow this  
Cumnatu

Chrysler 300m

Recommended Posts

Si daca tot eram cu capacul dat jos ( ma rog, nu e numai un capac, prin el intra aerul in motor ) m-am apucat de cosmetizat ( drace greu se mai acopera negrul. )

post-3313-1208696365_thumb.jpg

 

Ar trebuii sa se pupe bine culoarea cu capacele de la servo directie / frana, lichid racire si lichid parbrriz.

Share this post


Link to post

Cumnate stiu ca nu o sa conteze parerea mea,dar totusi o sa mi-o expun!Mie sincer nu-mi place si cred ca mai frumos era capacul ala negru!

Share this post


Link to post

Galbena ? Ai Corvette ? :P

Share this post


Link to post

M-am gandit ca se asorteaza cu capacele specificate.

MIe sincer unu imi place cum a iesit total, chiar daca la vara o sa trebuiasca sa o redesfac, pt a o finisa ( la vopseaua galbena ma refer ) ; dar asta la tara.

Asa arata acum : ( mai trebuie sa curat si celelalte litere, operatiune usor de facut cu betisoare de urechi si diluant ..tanic d-ala de am dat pe stopuri. NU ataca DELOC ebonita din care e compus.. obiectul fost negru ) :

post-3313-1208714078_thumb.jpg

Pana la vara ma mai gandesc daca sa merg tot pe galben sau pe albastru dar albastru nu creeaza deloc contrast. Asta e parerea acum, om mai vedea.

 

Cat despre injectoare si curatatul lor , concomitent cu ungerea cu spray a intrebului sistem mecanic de accelerare, se observa un raspuns mult mai prompt si mai fin al motorului la apasarea pedalei.

 

LOL, mi-am amintit : daca faceti ca mine aveti grija la detalii !

Masina nu pornea si turbasem , dar nu pornea pt ca uitasem sa ii conectez furtunul la rampa de injectie ; invartea dar nu pornea ; pana m-am prins, m-am perpelit cateva minute.

Masina asta NU are retur..cred.

Si inca o chestie ciudata, am dat cam de 10 ori la cheie pana sa imi dau seama care e buba si cand m-am prins ma asteptam ca din furtunul de alimentare sa se fi scurs multa benzina data de pompa ( o auzeam cum lucra ) . Ciudat, nu cursese nici un strop. Dupa ce i-am pus furtunul a luat-o din prima . Probabil ca nu ii da benzina daca nu are o anumita presiune in rampa ?

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

Per ansamblu a iesit bine,daca va fi tot scrisul negru..va fi si mai bine :) . La temperatura degajata de motor nu se exfoliaza vopseaua? Si stopurile imi plac dar dupa cateva spalari se vor mai decolora. In legatura cu,curatatul injectoarelor...nu trebuia sa pulverizeze pe acele gaurici ?

Share this post


Link to post

Daca o faci cu aparatura care sa creeze presiunea care o creeaza vidul pistonului ce trage benzina din injector ( pt ca asta e principiul, nu se impinge benzina in injector cu ea este trasa de vacumul facut de pistonul ce coboara in timpul exploziei ) ar fi purverizat.

Daca apasam brusc pe siringa pulveriza dar iesea jumatate prin gaurelele din cadrul mecanismului artizanal.

 

Stopurile le-am curatat pana la urma, sunt aproape ca cele de fabrica, doar ca matuite si urate, tre' sa le polishez.

 

In teorie vopseaua de pe motor nu se va exfolia de la caldura ea fiind de fapt spray de etriere.

Acum, daca nu tine, il curat de tot si gata. Cu ceva ( poate asta ) sigur tine ca am vazut multe poze pe afara asa.

Share this post


Link to post

Felicitari sincere pentru faza cu demontatul si curatatul injectoarelor. Curios mi se pare faptul ca au doar 2 gaurele, din punctul meu de vedere asta ar trebui sa insemne o umplere nu tocmai uniforma a cilindrilor cu tot ce atrage asta dupa sine.

 

Galbenul ala mie personal mi-ar place, chiar da o nota interesanta contrastind cu restul. Singura rezerva e legata de masina ... adica pe o asemenea masina parca parca nu prea da bine. Desigur, e doar o parere subiectiva, daca tie iti place, asta conteaza. Pe o masina mai sport, nu as fi comentat ;)

 

Revenind putin la curatarea injectoarelor, de unde stii ca alcoolul izopropilic este cel mai bun pentru desfundarea lor ? Nu te contrazic, vreau doar sa aflu sursa acestei informatii. Probabil ca dizolva depunerile de gen smoala, "cauciuc", insa parca nu-mi vine a crede ca reuseste sa se ocupe de depunerile datorate impuritatilor din benzina (apa, etc)

Edited by Salex

Share this post


Link to post

NU STIU.

Am vazut pe toate forumurile ca asa se curata in regie proprie.

Si tinand cont de faptul ca are 99,6 grade si mai ales vazandu-l cum da inclusiv rugina la o parte, am ramas impresionat.

 

Cat despre galben, a inceput sa nu mai imi placa. Imi place nuanta, imi place stralucirea lui samd, dar NU se pupa cu masina.

O sa ma chiunui sa ii fac numai scrisul galbel, e migaleala mare dar merita.

 

E cineva atat de priceput sa imi faca si mie in photoshop doar literele si dungile alea verticale cu galben ?

 

post-3313-1208720856_thumb.jpg

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

Interesanta operatia de curatire injectoare @home

galbenul la capac insa nu prea il iubesc... chestie de gusturi, oricum, no offense

 

treaba cu scaunele - la prinderi mi-era clar - dar cu airbag-ul nu-s convins - sa-ti zic de ce:

device-ul este practic un generator de gaz declansat electric (2 fire) - aceasta dracie avand o anumita rezisteanta etc. - centrala de airbag fiind setata sa "simta" aceatsa valoare, iar in momentul cand aceasta se schimba apare eroarea si se aprinde becu' pe bord... si ma gandesc ca, in momentul conectarii, fie in paralel, fie in serie, aceasta se modifica...

iar ce e mai grav e faptul ca la unele modele de centrale - daca exista o eroare pe una din ramuri, nici celelalte nu se declanseaza la impact - e drept insa ca la GM nu stiu daca e asa

ce incerc sa zic de fapt - conecteaza totul la scaunele noi, mai putin airbagul

Share this post


Link to post

Da, este foarte posibil ca atunci cand calculatorul face initializarea de airbaguri sa verifice in rezistenta a traseului intre 2 valori. In felul asta verifica continuitatea traseului fara a-i da tensiune de activare.

 

Parerea mea este ca nu se va stinge becul de airbag.

 

Cumnate, nu m-as juca cu asta, gandeste-te, Doamne Fereste, ca faci un accident usor, de 30km/h si se deschide airbagul si iti arunca copilul din masina. Nu numai ceea ce pateste copilul e grav dar si tu intri in puscarie pentru omor din culpa datorita modificarilor aduse sistemelor de siguranta ale masinii si prin asta primejduirea sigurantei ocupantilor. Practic, exista riscul sa-i omori.

Share this post


Link to post

Uite ce-a iesit asa de dimineata...inainte de cafea... :P

post-5518-1208764799_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Ooo, artistule, multumesc !

Place la mine !

Iar daca restul capacului ar fi negru metalic ( adica nu sobolan asa ) ar da si mai bine, asa o sa il fac ( :P ce ziti, poti sa bagi si o inegrire ... iau si eu toata mana acum )

Share this post


Link to post

Iote...si cu un mic update propriu... :P

post-5518-1208772699_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Mai frumoasa mi se pare prima poza!

Share this post


Link to post

Bravo>sorin3l<,mistoo =D> .`Cumnate, baga o poza daca (iar )vopsesti capacu @-)

Share this post


Link to post

O sa il revopsesc cu siguranta, ultima rugaminte maestre :

Poti sa faci 2 poze ( original + negru ) dar cu scris si linii rosii ?

Share this post


Link to post

Like that?

 

 

si2

post-5518-1208773312_thumb.jpg

post-5518-1208773380_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Parerea mea .Galben .Asta.

Share this post


Link to post

Da, galben...categoric...Si se si asorteaza cu capacul de la lichidul de frana... =))

Share this post


Link to post

post-8104-1208773648.jpg

Share this post


Link to post

Mie imi place mai mult cea cu rosu si capacul vospit negru mat.

Share this post


Link to post

Cel mai usor il faci cu galben deoarece deja capacul e vopsit galben

Acoperi scrisul, dungile si ce mai vrei tu sa ramana galben cu banda adeziva si apoi vopsesti tot capacul negru, dupa ce se usuca dezlipesti banda si va ramane galben cu negru.

 

Si parerea mea tot cu galben vine mai fain :thumbl:

Share this post


Link to post

Eu mai degraba as curata tot galbenul de pe capac, pana il aduc la forma originala (nu inteleg de ce a facut Cumnatu tot capacul ala cu galben...), si apoi revopsit galben doar ce trebuie.

Daca vei acoperi cu negru tot ce nu e galben, cand se va scoroji vopseaua neagra sau va ceda din alte motive, se va vedea nasol.

Share this post


Link to post

In nici un caz nu vopsesc peste.

Il curat foarte simplu si usor de tot.

Apoi revopsesc de la 0.

Multumesc procesatorului :P

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...