Jump to content
Sign in to follow this  
Cumnatu

Chrysler 300m

Recommended Posts

- cu motorul oprit = 13.0V

Asta tot cu motorul oprit?

Share this post


Link to post

Da, toate masuratorile le-am facut la borna + de jumpstart si cu minusul pe blocul motor.

Si da 13 V cu motorul oprit de 10 secunde.

Direct pe baterie, pana sa o pun pe masina aveam 12,6-12,8 V

 

Data productiei bateriei 26.01.2008 ( nu stiu daca are relevanta )

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post
- cu motorul pornit fara consumatori = 13,8V

- cu motorul pornit si consumatorii : aer conditionat, faza lunga, ceata, proiectoare, pozitii, incalzire scaun, incalzire luneta = 13.94V

Ce chestie ... tensiune mai mare cu multi consumatori decit fara consumatori. Interesanta evolutia, as putea spune ca e prima oara cind aud/vad ca se intimpla asa ceva

 

Data productiei conteaza mai mult sau mai putin. Si eu mi-am luat la inceputul anului o baterie noua, ce am retinut eu era un abtibild cu data urmatoarei incarcari. Chiar daca sint depozitate, bateriile se incarca la un interval prescris de producator. Sincer sa fiu eu ma indoiesc de faptul ca vinzatorii nostri fac asta :(

 

Oricum, daca specificatiile tehnice ale bateriei satisfac cerintele masinii (A si Ah) atunci o Varta ar trebui sa te tina cel putin 4-5 ani.

Share this post


Link to post
Ce chestie ... tensiune mai mare cu multi consumatori decit fara consumatori. Interesanta evolutia, as putea spune ca e prima oara cind aud/vad ca se intimpla asa ceva

 

Si pe mine m-a surprins, am verificat totul si apoi am reverificat. Intr-adevar asa este ( e posibil sa fi gresit citirile cu 0.02 V pt ca oscila intre acele valori cu + - 0.02Vdar ideea de mai sus ramane valabila )

 

La cum era "amenajat" standul de baterii sunt absolut convins ca nu se ocupa nimeni in nici un fel de ele.

Tocamai d-aia am cautat pe ea sa vad daca scrie ( si scrie ) data productiei.

Dupa capul meu, o baterie ce a stat 6-12 luni pe bara, nu e tocmai buna, cum e si cazul cauciucurilor si uzura lor in timp indiferent de faptul ca sunt sau nu folosite.

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

Varta astea chiar sunt bune. De curand am achizitionat o masina si cautaseara aia de la parc robotu vro' juma' de ora si daduseara vreo 5 telefoane (de, masina nepornita de vreo 6 luni) si surpriza, a pornit doar cu bateria fara probleme, desi s-a invartit motorul putin lesinat.

 

A, si sa nu uit, la mine valorile se invart pe la 14,3 si 13,95 cu consumatori ...

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

Am facut si eu un filmulet cu sunetul evacuarii standard de la 300m-ul meu.

Turatia la relanti este taiata la 4000 ture.

In viteza se duce pana in 6500. O sa fac si unul in mers candva.

NU stiu de ce camera de la aparatul foto Fuji capteaza foarte agresiv frecventele inalte.

Recomand deschiderea cu winamp sau VLC.

Ce pareri aveti ( bune sau rele, cum or fi ele ) ?

 

http://anagabriela.ro/Sunet%20nemodificat%20300m/

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

Dar vai, ce capac de motor galben si urat... N-ai mai apucat sa-l aduci la stadiul initial...

Share this post


Link to post

N-am mai avut cand, dar il fac cu siguranta.

Share this post


Link to post
Am facut si eu un filmulet cu sunetul evacuarii standard de la 300m-ul meu.

...

NU stiu de ce camera de la aparatul foto Fuji capteaza foarte agresiv frecventele inalte.

Zi merci ca nu ti-a saltat-o si pe aia vreun binevoitor in timp ce tu te-ai suit la volan sa turezi motorul :D

 

Si inca o chestie ... buna de Gazeta !!! Bre, nu camera capteaza frecventele inalte ci mcirofonul :P

Share this post


Link to post

Ca sa fie mai usor de urmarit l-am pus aici

Share this post


Link to post

Pentru lipirea siglei de capota portbagajului ce recomandati :

 

1. prenandez ?

2. banda dublu adeziva

3. altceva ( ce ? )

Share this post


Link to post

Eu pentru lipit folosesc asa ceva. Si tine frate! Am lipit niste suporti de etajere de faianta (în baie) si tine fara nici o problema. Dupa parerea mea e cel mai tare "lipici". O varinata similara este Moment Express Fix.

post-4049-1212302665_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Pai ma gandeam la ceva gen lipiciul original din fabrica, astfel la un moment ulterior sa il pot da jos tot cu guta.

La astea permanente ( gen poxipol ) nu prea mai mai ramane vopseaua pe masina daca incerci sa le dai jos.

Multumesc oricum de interventie.

Altcineva ?

Share this post


Link to post

Banda dublu-adeziva Bison sau 3M, daca vrei sa mai dai jos vreodata fara sa iti iei si vopseaua.

Solutie de lipit A+B de la Bison, varianta permanenta. Eu cu asta am lipit oglinda de interior de parbriz si, in afara de oglinda originala, am si una putin panoramica destul de grea. Are 4 ani de cind e pusa si nici un semn de oboseala.

Edited by Salex

Share this post


Link to post

NU am bison sau 3m la dispozitie dar am Tesa.

Ma duc acum jos sa o montez. Ideea e ca prefer ceva removeble pt ca , in cazul in care nu am pus-o bine sa o pot rectifica.

Merci de info !

 

Asadar :

( nu cred ca o sa tina foarte mult timp pt ca nu am folosit banda de exterior ci banda dubluadeziva pt interior/baie. Ramane de vazut. Nu stiu daca imi place sau nu, ma cam obisnuisem cu gaura :P )

:

Murdara :

post-3313-1212334661_thumb.jpg

 

Curata ( doar foaia de portbagaj ) :

post-3313-1212334668_thumb.jpg

 

Cu sigla :

 

post-3313-1212334674_thumb.jpg post-3313-1212334680_thumb.jpg post-3313-1212334687_thumb.jpg

 

Voi ce ziceti ?

 

 

 

O barbara curatire a scrisului arata ( dupa mine ) ca era mai bine daca nu aveam abtipildul pe portbagaj. Dupa polish o sa ii schimb locatia si dimensiunea. post-3313-1212335209_thumb.jpg

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

P.S SOrry sigla arata fain abtibildul cu(net serv ba ).Scuze pentru incarcarea imaginilor din nou .Am gresit :mrgreen:

Share this post


Link to post

Ca sa impac si capra si varza o sa o fac asa :

post-3313-1212339839_thumb.jpg

 

Neglijati va rog calitatea lucrarii pe calculator, sper ca se intelege ideea.

 

Acum, pentru a face asta, respectiv pentru a dezlipii autocolantul existent din pozitia sa actuala, ce recomandati , WD 40 ??

Share this post


Link to post

Eu iti recomand sa il lasi asa :D , cred ca primeaza utilitatea (faptul ca e mare/vizibila reclama) aspectului in cazul de fata :) . Si dupa gustul meu, nu arata prea rau.

Share this post


Link to post
Acum, pentru a face asta, respectiv pentru a dezlipii autocolantul existent din pozitia sa actuala, ce recomandati , WD 40 ??

Eu m-as fi gindit in primul rind la un feon, nu ii vad utilitatea lui WD40 ... In tot cazul, nu incerca cu diluant !!!!

Share this post


Link to post

Pentru ca noua guvernare locala aduce gauri in buzunar n-am pelcat la mare si am stat sa rezolv enigma basului lipsa din masina.

Dupa masuratori cu voltmetru si bateria am constatat ca berbecii de la Tottal ( asa cum am mai zis pe Relu il stimez dar copii ceilalti de pe acolo sunt habarnisti rau ) montasera difurile fata cu polaritate inversa ( adevarat ca la 9 difuri in masina e putin cam complicat dat fiind faptul ca imprejurul statiei ai 38 de fire) iar eu, berbec si mai mare, pentru ca lucrez de obicei la masina sub influenta montasem boxa spate stanga la polaritate inversa.

Una peste alta era o ciorba acolo.

AM deslusit-o, am aranjat-o, alta viata acum.

NU e cine stie ce, tot un sistem stock ( cu difuri modificate ) ramane dar macar se aude cum ar trebuii ( pt el ).

 

E si lipsa de $ buna la ceva. Mai bati un cui, mai razi o bere, mai dai cu ciocanul, mai razi o bere, mai stai cu familia, mai razi 2 beri samd.

Share this post


Link to post

Pentru ca a fost cuminte si nu s-a plans ca o doare aripa a primit :

 

1. Placute frana fata.

2. Aerisire si schimbare completa lichid frana.

3. Toate bucsele ( o gramada, vre-o 10-12 )

4. Capete de bara

5. Pivoti

6. Ulei ( 5L ) + filtru motor

7. Filtru aer

Pret 1600 Ron, un fleac, m-au ciuruit !

 

Ce ziceti de pret ( o sa intreb maine la Casa Auto ca sa stiu si la ei cat ar fi fost ) e ok, e mare ?

Ca sa stiu daca schimb sau nu serviceul.

Multumesc !

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

E bun pretul.

Share this post


Link to post

Taxa pe domnie n-o socotesti ?

Share this post


Link to post

Am facut niste socoteli pentru Leganuza mea si pentru chestii similare mi-au iesit circa 15 mil in conditiile unei ore de manopera rezonabile si preturi de achizitie de magazin pentru piese. Ca urmare consider costurile tale foarte rezonabile, eu nu as schimba service-ul.

Share this post


Link to post

La capetele de bara schimbate n-ai facut geometrie?

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...