Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

Solenza se invirte fiindca au dezechilibrat un sistem de suspensii setat pentru amortizarea "tare" de la DSN (sursa inepuizabila de zgomote); ce sa-i faci, s-a ales calea de mijloc, compromisul ...

Share this post


Link to post

Seful unui prieten a avut accident cu Logan-ul (desfasurarea a fost la modul urmator: sofer de duba deschis brusc ditamai portiera in fata, sef speriat, sef virat brusc, Logan lovit bordura, Logan ricosand, Logan loveste alta bordura si in cele din urma loveste cu botul in peretele unui bloc). Airbagurile nu au functionat.

 

A urmat investigatia, si s-a aflat motivul pentru care nu au functionat: nu era conectata mufa > :) .

Share this post


Link to post

Am citit ce-a povestit Vaxxi, si acum ma gandesc: daca mufa ar fi fost deconectata, atunci si airbag-ul pasagerului ar fi fost deconectat, si un mare martor portocaliu ar fi stat aprins in bord atentionand soferul tocmai acest lucru.

Dubios! In privinta pb. de aceasta natura, se intampla urmatorul aspect: masina dupa ce coboara de pe trailer se baga in service, unde i se face pregatirea tehnica de vanzare si mecanicul care se ocupa de ea semneaza pe o fisa care ramane la dosar. Ca sa aiba cine raspunde cand se intampla astfel de incidente! :D

 

Daca intereseaza pe vreun proprietar de Logan de pe-aici, am vazut zilele astea prin magazia de piese o cotiera, proiectata special pt logan. La vanzare noi o scoatem pe la 2 mil lei am inteles. Intrebati pe la concesionari, ca banuiesc ca face parte din setul minune de accesorii numai pt logan.

Share this post


Link to post

Am vazut astazi dimineata in logan d'ala deochiat full care atentie NU A MAI PORNIT din cauza bateriei si CULMEA un Cielo care incerca sa ii dea curent sa plece...pana la urma cedase bateria la o luna juma de la cumpararea masinii...

Edited by Alezz

Share this post


Link to post

hellcat, nu neaparat. daca deconectezei capatul comun al celor doua airbaguri, atunci da, e cum zici tu. dar poti sa scoti doar mufa de la airbagului soferului si atunci nu te mai prinzi si nu se mai prinde nimeni de nimic, pana cand este pre tarziu.

oricum, nu sunt sigur ca ar fi fost un impact atat de puternic incat sa declanseze airbagurile. nu stiu cum e la logan dar eu trebuie sa am vreo 30kmh (parca) ca sa le sara tandara.

Share this post


Link to post

pai stai, ca nu cred ca-i asa. sau n-am inteles eu ce ai vrut sa zici.

daca scot/misc mufa de la airbag-ul lateral (ori stanga ori dreapta) atunci martorul airbag din bord ramane aprins pana la rezolvarea problemei.

 

Nu mai cita mesajul anterior!

Share this post


Link to post

Tu ai Kalos, nu ai airbag care sa poata fi deconectat... e alta poveste.

Share this post


Link to post

O noua metoda de a usura clientii dacia de bani :verificam gratis sistemul de frinare si te obligam sa schimbi placute sau discuri pe bani chiar daca nu e nevoie :D

Detalii aici .

Share this post


Link to post
Seful unui prieten a avut accident cu Logan-ul (desfasurarea a fost la modul urmator: sofer de duba deschis brusc ditamai portiera in fata, sef speriat, sef virat brusc, Logan lovit bordura, Logan ricosand, Logan loveste alta bordura si in cele din urma loveste cu botul in peretele unui bloc). Airbagurile nu au functionat.

 

A urmat investigatia, si s-a aflat motivul pentru care nu au functionat: nu era conectata mufa > :) .

 

pe sef il cheama cumva Bogdan Iosifaru?

Share this post


Link to post

Dacia Logan a fost lansata oficial si in Franta.

Impresii :

 

„Logan, bonjour tristesse"

 

„Dacia Logan este eroina primaverii. Pentru numai 7.500 de euro ea poate gazdui cinci persoane si bagajele lor. Laudele la adresa sa sunt impresionante, uneori fara rezerve. Si fara nici un motiv.

 

Inutil sa mai tergiversam. Nu imi place. Normal, este pretul sau si ce pret: 7.500 de euro. Un chilipir! Sau, mai degraba - in aceste timpuri de „disperare colectiva" - un proiect cvasisocial, care sa permita catorva mii dintre noi sa isi ofere o masina de familie, noua, garantata timp de trei ani, in locul unui VW Golf „la mana a doua". Insa sa nu ne pacalim singuri: din noua masina, Logan, nu ramane decat numele."

 

Asa isi incepe Cedric Freour articolul din Les Echos, dedicat Daciei Logan.

 

„Problema de snobism? Pur si simplu, una de confort. Nu vad cine ar putea sa se simta multumit in 2005 cu un automobil in care sa foloseasca o manivela pentru a cobori geamurile. Sau sa injure in fiecare viraj (servodirectia, doar ca optiune) si sa se acomodeze cu plasticul dur, care credeam ca a disparut din anii ‘80.

 

In cele din urma, insa nu cel mai putin important: comanda cutiei de viteze se agata - o buna sansa pentru a intra in marsarier -, iar mobilierul scrasneste permanent. Cum sa intizi covorul rosu in fata Loganului?

 

Evident, aceasta carcasa de otel merge. Nu atat de rau, de altfel, cu echipamente atat de putine, este mai degraba usoara - si poate adaposti fara probleme cinci persoane adulte si bagajele lor.

 

Obiectul masoara 4,25 in lungime, si are gabaritul unui Scenic. Cea ce nu face din Logan masina cea mai manevrabila in oras. Niciodata in cinci ani de cronici si mai mult de 500 de modele incercate, nu am simtit atat de putina placere aflandu-ma la volan. „De ce este atat de neplacuta?", m-a intrebat un coleg englez. Aceasta este intrebarea.

 

Trio-ul Citro?n C1, Peugeot 107 si Toyota Aygo a reusit turul de forta ca, pentru numai 8.500 de euro (pretul unui Logan cu servodirectie, geamuri electrice), sa reinventeze un fel de „Fiat 500 al mileniului trei": un obiect simpatic care sa elimine clasele sociale fara a neglija o anumita arta de a trai.

 

Acest punct de vedere este total strain Loganului. Dar se poate pretinde asa ceva de la aceasta masina? Sa nu uitam, acest autovehicol nu este un Renault, ci o Dacie (filiala romana a fabricii Boulogne-Billancourt).

 

Un presupus brand pentru pietele emergente, nu pentru Europa de Vest. Asta pana cand piata decide contrariul?"

 

Sursa :

http://www.hotnews.ro/articol_24493-%84Log...r-tristesse.htm

Share this post


Link to post

http://www.gsp.ro/index.php?a=17187&shift=1

 

Ca pîinea caldă

Adrian Georgescu

 

 

 

Succesul înregistrat de Dacia Logan pe piaţa franceză, unde se vinde cu preţuri începînd de la 7.500 de euro, i-a luat prin surprindere şi pe nepregătite chiar şi pe cei de la Renault. Previziunile constructorului francez erau de 800 de bucăţi pe lună comercializate în Hexagon, dar ritmul actual este de 2.000. Maşinile care vor fi livrate înaintea lui noiembrie 2005 au fost comandate pînă pe 9 iunie. "Ne-au fost alocate 70 de automobile, care s-au vîndut în numai opt ore. Cotele fixate de Renault au fost depăşite. Nu am nici un Logan disponibil pînă la sfîrşitul lunii noiembrie", declara un concesionar parizian, citat de "Le Figaro". Majoritatea insistă să cumpere maşina expusă şi, bineînţeles, sînt refuzaţi.

 

„Penurie organizată”

 

Presa din Hexagon e de părere că tocmai constructorul vrea să stăvilească vînzările, pentru a nu destabiliza comercializarea celorlalte modele ale sale. "Penuria este organizată de Renault, iar aprovizionarea din România a fost tăiată pentru evitarea importului", este de părere Thierry Koenig, director comercial al site-ului www.autoies.com. "Renault nu vrea să inunde piaţa cu Logan, pentru că mulţi clienţi nu ar mai cumpăra vehicule de ocazie", declara un comerciant de automobile.

 

"Prudenţa celor de la Renault ţine şi de dorinţa de a nu destabiliza strategia grupului în Franţa. Succesul comportă un risc ridicat, dacă se va face pe cheltuiala Scenic sau Clio", scrie Le Figaro.

 

„Logan seduce”

Succesul e însemnat nu doar în oraşe, ci şi în zonele rurale, unde preţul redus i-a determinat pe posesorii unor modele vechi, precum Citroen BX, să dorească o înnoire. La ţară termenele de livrare sînt şi mai îndepărtate, cel puţin pînă în luna februarie a anului viitor. Logan seduce toate clasele sociale, adresîndu-se mai multor vîrste, de la cadrul superior care îşi doreşte o a treia maşină, pînă la capul unei familii tinere cu buget limitat.

 

Miza germană

Vinerea trecută au început vînzările şi în Germania, ţara principalilor concurenţi. Conform "Die Welt", în acest an vînzările trebuie să atingă 1.000 de bucăţi, iar în 2006 trebuie să ajungă la 3.000. Primele 200 de modele au fost livrate în Passau, fiind aduse pe Dunăre din România. De vineri pînă ieri s-au vîndut 23 de maşini. În Germania se ciocnesc două tendinţe. Prima, nemţii se feresc să se afişeze cu un automobil ieftin, pentru a nu da semnale negative despre statutul lor social. Pe de altă parte, "studenţii şi familiile tinere au început să prefere maşinile ieftine, datorită preţurilor în creştere la carburanţi şi a salariilor nu foarte mari", crede Albrecht Denninghoff de la HypoVereinsbank.

Share this post


Link to post

Oamenii astia chiar cred ca nu o sa aiba probleme cu Logan. Ce o sa iai mai dea Renault cu ciocanul in bilute cand o sa inceapa oamenii sa aduca roabele inapoi si sa ceara banii inapoi.

Share this post


Link to post

Si occidentalii au parlitii lor!

Share this post


Link to post

Logic. Dar parlitii lor au la dispozitie seconduri de calitate. Bineinteles, asta a creat visul 'masinii noi'. De unde sa stie ei ca atunci cand esti in Logan trebuie sa uiti de masini si sa ai grija pe unde iti pui picioarele ca altfel te parlesti?

Share this post


Link to post

these are crazy, crazy, crazy kids =))

dacia4pv.jpg

Share this post


Link to post

Lipseste un "f" pe acolo.. "power off tech..." =)) (asta apropo de topicul cu matizul "off course")

Share this post


Link to post

Logan: patru adulti, un porc, o chiuveta si trei saci cu cartofi

 

„Este adevarat ca romanii isi folosesc masinile la orice, inclusiv la transportul porcilor“, a raspuns Kenneth Melville, designerul Daciei Logan, la intrebarea unui jurnalist britanic care a vrut sa stie daca atunci cind a desenat masina s-a gindit ca ea trebuie sa transporte „patru adulti, un porc, o chiuveta si 100 de kilograme de cartofi“. Melville a declarat, pentru „Business Week“, ca a trebuit sa se gindeasca la costuri inainte de orice. „Inginerii aveau solutii tehnice pentru o masina ieftina si a trebuit sa ne pliem pe ele pentru a face o masina atractiva“, a spus designerul care, inainte de Logan, desenase Mercedesul SLK.

Share this post


Link to post
inainte de Logan, desenase Mercedesul SLK.

 

hahaha =))

 

sa vezi daca o sa se afle, in loc de sigle si "autocolante" mari cu RENAULT pe parbriz, o sa apara loganuri cu MERCEDES . si cu SLK scris cu markeru la spate.

 

=))

Share this post


Link to post

Hmm, de la SLK la Logan..La cum arata Logan cred ca nenea ala s-a dus pe la tara pe la bunici si i-a rugat sa nu puna pe foc si sa-i dea inapoi caietele de dictare pe care desena masini in clasa a II-a cand visa sa se faca designer...aia cred ca a fost sursa insipiratiei... :dizzy:

Share this post


Link to post

Uitati-va la poza asta ,e vorba de proiectul AM .

post-725-1119879107_thumb.jpg

Uitati-va cu atentie la butonul de avarie =))

 

!NOCOMMENT!

Share this post


Link to post

De ce e asa?

Share this post


Link to post

De bun ce este :) ) . Cred ca sta sa cada la o denivelare mai serioasa.

Share this post


Link to post

Ma intreb ,oare cei care au facut aceasta masinutza Proiectul AM nu s-au uitat si ei pe poze ???? A cazut in derizoriu acest tuning facut la logan daca butonul de avarie este proptit de hirtie ce sa mai zicem de tot ansamblul care a costat peste 11.000 euro (fara LOGAN) ma gindesc (serios) oare arcurile sunt prinse cu ceva sau stau datorita fortei gravitationale .

Share this post


Link to post

Ce au facut astia de la AM se incadreaza la categoria ne meritam soarta si inca o data ala nu e tuning ci COSMETICA auto ca daca ai fii vazit cum arata motorul acelui Lighean te-ai fii tavalit pe jos la cata RUGINA e pe el...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...