Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

... Cielo - fost clasa medie , actualmente clasa compacta segmentu' superior . :wink:

Share this post


Link to post

Solenza e subcompacta, Loganul compact, Matiz supermini dar Cielo nu cred ca e clasa medie (se trage din Kadett care era compact, are spatiu interior de masina din clasa compacta, in nici un caz medie :-? )

Share this post


Link to post

Şi dacă se trage din Kadett, asta înseamnă că trebuie să-i păstreze clasa ?

 

Ok, Cielo e compact, atunci clasele medie şi mare cine le reprezintă ?

Share this post


Link to post

Pai la Daewoo Nubira 2 medie actualmente si Leganza a fost reprezentantul in clasa mare. :-?

Share this post


Link to post

Ooooofffffff

mini = Matiz, Seicento, Twingo, Panda

mica = DSN/SLZ, Clio, Polo, Ibiza, Punto

compacta = Golf, Megane, Stilo, Lacetti, Cielo, Astra, fostul Kadett, serie1

medie = Vectra, serie3, Laguna, A4, Passat

mare = serie5, E-klasse, VelSatis, A6

lux = serie7, S-klasse, A8, Phaeton

superlux = Rolls, Maybach

 

Astea sint clasele, fiecare se poate imparti in 3 categorii (mic, standard, mare); nu neaparat dimensiunea exterioara conteaza, cit PLATFORMA pe care e construita o masina; de exemplu, Octavia 1 e compacta mare (pe platforma Golf), desi dimensiunile o recomanda pentru clasa medie.

 

Prin prisma celor expuse mai sus, Cielo e ACUM o compacta mica, fiind construita pe platforma Kadett, la vremea ei o compacta standard, dar clasele au evoluat in sus in ceea ce priveste dimensiunile platformei. Logan e mai degraba un cross-over, o masina cu pretentii de compacta construita pe o platforma de clasa mica (viitorul Clio, viitorul Micra = platforma B Renault); pentru cine sustine ca e o compacta, il invit sa o puna linga un Megane 2 si se va vedea unde se situeaza fiecare.

Share this post


Link to post

Ce ar fi totusi daca le-ati categorisi dupa ampatament decat dupa lungime (mai ales lungimea barilor). D'aia zice lumea cum ca ar fi in aceeasi clasa. Pe de alta parte Logan-ul poate intra la monovolume (ca-i sensibil mai inalta)

 

Am mai evoluat clasele intr-adevar.

Share this post


Link to post

Ora de service la Logan este mai nou 28 Euro...ieftin ca braga :drinkers:

Share this post


Link to post

Nu se poate. E prea mult. De unde stii?

Share this post


Link to post

ar trebui sa stiu eu, dar habar n-am.

ma pot interesa si va comunic. oricum, la toti dealer-ii din tara trebuie sa fie acelasi tarif orar.

Share this post


Link to post

Stiu, e enorm, de la un lucrator la service Dacia stiu...astept confirmarea...Dar nu ma mira, este stilul Renault...

Share this post


Link to post

Omule, e mai mult decat la Volvo... nu se poate! Hellcat, te rog intereseaza-te.

Share this post


Link to post

Da, e aberant de mult, daca ala care mi-a spus e un bou si habar nu are atunci sunt si eu unul si mai mare ca m-am apucat sa zic mai departe...zilele astea ma interesez personal la service.. :dizzy:

Share this post


Link to post

Nu te grabi sa iti faci harakiri. Fiecare service poate sa practice ce tarife vrea, nu? O fi unul superciumeg...

Share this post


Link to post

my man, 28 de euro e revizia de 15k de km cu tot cu consumabile (alea din kitul dacia) si cu tot cu tva. si cu manopera. asta o spun ca am fost eu sa-mi schimb uleiul si scria MARE de tot cat costa revizia de 15000.

Share this post


Link to post

Pai si ce anume cuprinde kitul asta de 28 euro ?

Share this post


Link to post

here we go again...

ulei dacia oil 10w40, filtru ulei si filtru aer + manopera si verificari.

parca era cineva pe aici care zicea ca lucreaza la daci si ne poate confirma sau infirma.

Share this post


Link to post

reviziile la logan costa asa:

15.000, 45.000, 75.000 km - 30 Euro

30.000 km - 56 Euro

60.000 km (Preference) - 109 Euro

60.000 km (Ambiance, Laureate, Ambition) - 114 Euro

90.000 km - 80 Euro.

 

Manopera Logan:

- operatii cu grad normal de dificultate: 410.000 lei/ora;

- operatii cu grad inalt de tehnicitate: 430.000 lei/ora;

- operatii cu grad foarte inalt de tehnicitate: 450.000 lei/ora.

 

Pt. autovehiculele din import (Renault, Daewoo, Fiat, Opel, etc.) - toate operatiile - 12 Euro/ora.

toate tarifele includ TVA.

Share this post


Link to post

ieftin, nu am ce zice.

Share this post


Link to post

Pai la service :scarpin: IVECO unde se repara camioane si utilitare care fac bani , manopera/ora tot atit costa :D ... nu mai e nici o shmecherie sa ai Dacia ... :tongue:

Share this post


Link to post
reviziile la logan costa asa:

15.000, 45.000, 75.000 km - 30 Euro

30.000 km - 56 Euro

60.000 km (Preference) - 109 Euro

60.000 km (Ambiance, Laureate, Ambition) - 114 Euro

90.000 km - 80 Euro.

 

Materialele/consumabilele incluse in pret? ... io n-as prea crede, spre exemplu revizia de 60k, la care se schimba kitul de distributie mi se pare cel putin aberant sa coste doar 4.000.000ROL.

 

Cu ora de manopera, insa, m-au lasat paf ... cam mult ... 25% PESTE woo.

Share this post


Link to post

nu stiu, dar ma interesez si de treaba asta.

adica ce intra in pretul reviziei.

Share this post


Link to post

Sigur cafeaua si suportul facturii.

Share this post


Link to post
Materialele/consumabilele incluse in pret? ... io n-as prea crede, spre exemplu revizia de 60k, la care se schimba kitul de distributie mi se pare cel putin aberant sa coste doar 4.000.000ROL.

 

Stai mai Flex, ca nu ajung multe pina la 60k > :) , asa ca privind ca o afacere globala e rentabil =))

Share this post


Link to post

Pai toata lumea se lauda cu 350 de euro toate reviziile pina la 100 k km dar nimeni nu intreaba de cea de la 120k km care costa cat toate celelalte =))

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...