Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

Proiect Logan 4X4 2008 :D

post-74-1109748751_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Noul L-Klass... :D

Share this post


Link to post

bravo lor cu reviziile...sint rezonabile

off topic: daca ei schimba uleiul la 15000 si pun ulei dacia 10w40...atunci cred ca o sa maresc si eu intervalul de schimb ulei motor la 25000km

Share this post


Link to post

Pai uleiul ala Dacia nu e de fapt Texaco ?

Share this post


Link to post

teoretic. acum se zvoneste ca ar fi elf.

 

eu unul nu am sa risc sa merg 15k cu daciaoil. am sa pun elf 5W40. sau mobil.

Share this post


Link to post

uleiul Daciaoil care se schimba la 15.000 km, este 10w 40, este fabricat in Belgia, are un pret care nu trebuie neglijat (peste 200.000 lei/L) si mecanicii il vorbesc de bine.

Share this post


Link to post

pana la urma ce intra in preturile alea de pachet de tigari ale reviziilor?

Share this post


Link to post

Mie imi suna a fi doar manopera ... la 800.000ROL numai uleiul, 100.000ROL filtrul ulei, inca 150.000ROL filtrul aer ... n-are cum sa fie 30E (~1.100.000ROL) revizia INCLUZIND CONSUMABILELE.

 

Deacit sa ne dam cu presuspusul, asteptam sa ajunga alx la 15k si ne spune el, sper. (Omul asta merge, nu gluma! 10k in 4 luni ...)

Share this post


Link to post

e si taximetrist :) )

Share this post


Link to post

nu prea... de 2 sapt merg numai cu metroul ca mi-e muult mai simplu decat cu masina... la serviciu cel putin...

 

dar nu era cineva care lucra la un dealer??? sa ne spuna el... sa nu vina de la mine, ca nu ma credeti, tomelor...

Share this post


Link to post
nu prea... de 2 sapt merg numai cu metroul ca mi-e muult mai simplu decat cu masina... la serviciu cel putin...

 

that makes 2 of us =))

Share this post


Link to post

alx@ Ai la bordul loganului vreun martor catalizator sau ceva de genul asta??? pentru ca am vazut ca tot ai dau baietii pe dacia cu martorul asta.

Share this post


Link to post

n-am remarcat nici-unul care sa fie de catalizator...

 

iar un defect: N-ARE BEC DE CATALIZATOR... :banana:

Share this post


Link to post

Iti arata la bord si consumul in regim de relanti ?Scade la zero in frina de motor?

Share this post


Link to post

scade la zero in frana de motor si nu indica nimic (liniutze oriz) sub 30km/h inclusiv la ralanti. Am facut eu o masuratoare si cu motorul cald, fara consumatori in afara de radio consuma 0.7-0.8l / h.

Share this post


Link to post

cum ai facut asta? vreau sa fac si eu! e nevoie de computador?

Share this post


Link to post

pai daca ai computador e usor daca nu e mai greu dar e posibil.

eu am cronometrat in cat timp consuma 100 de ml de benzina (din datele pe care mi le spune computadorul).

 

tu poti sa masori scotand turul si returul din rezervor si sa le bagi intr-o sticla de 2 l de plastic plina cu benzina. si apoi cronometrezi in cat tim iti consuma jumate din sticla.

Share this post


Link to post

Chestia cu sticla de plastic e imposbila pompa de benzina find in rezervor.

Share this post


Link to post

da, asa e...

 

pai atunci se da jos rezervorul, se taie cu o cheie de conserve si se aplica 2 furtune pe shtuturile pompei de benzina (cel pt tur si cel pt retur).

Share this post


Link to post

Bine le face! Renoul, in viltoarea euforiei Loganului, credea ca ii pacaleste si pe 'zee germans'!

Share this post


Link to post

pai da mah dar prin siguranta astia se refera la siguranta ACTIVA adique abs si airbaguri. pe care le vor avea si cele mai ieftine versiuni pt occident. acolo nu se poate vinde o masina fara abs si 2 airbaguri.

eu am inteles ca un ambiance (5700) + abs + 1 airbag (in dreapta) se va vinde in ghermania cu 7500.

Share this post


Link to post

Plus usi ranforsate

Plus suspensii noi

Plus ...

Share this post


Link to post

AutoRoom

 

Dacia Logan se va vinde in Germania, din iunie, cu 7.500 de euro

 

Revista germana Focus anunta, intr-un reportaj despre uzina Dacia de la Pitesti, ca, in Germania, Dacia Logan se va vinde cu 7.500 de euro, dar va avea ABS, airbag pentru sofer, inchidere centralizata si geamuri electrice. "O veste proasta", comenteaza, ironic, revista Focus acest pret, aratand ca, in Europa de Est, Logan va costa doar 5.000 de euro, dar nu va avea ABS, instalatie de climatizare sau radio. "Pur si simplu patru roti, un motor de 1,4 litri cu o putere de 75 CP si un portbagaj de 510 litri. Atat ar trebui sa fie suficient. Basta", se afirma in reportaj.

 

Focus explica pretul redus al acestei masini prin faptul ca, la uzinele Dacia, un muncitor primeste intre 140 si 250 de euro, iar majoritatea operatiunilor sunt executate de muncitori, nu de roboti.

Share this post


Link to post

Se pare ca a a luat sfarsit minciuna oficialilor dacia conform careia in momentul incetarii productiei la solenza va aparea loganul de 5000 euro pentru ca aceasta nu va mai aparea nici macar in vise.

Incepe sa nu ne mai surprinda nimic din cele spuse de dacia dupa ce initial au vandut imagini dacia logan cu motoare euro 4 ca apoi in realitate ele sa fie euro 3.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...