Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Dacia Logan (fosta X90)

Recommended Posts

Am văzut un Logan. Şoferul dădea din zor din mână. Ştergea parbrizul de condens. :twisted:

Share this post


Link to post
Am văzut un Logan. Şoferul dădea din zor din mână. Ştergea parbrizul de condens.   :twisted:

 

Esti sigur ca de condens ? Ca si eu de multe ori sterg parbrizul pe interior pt ca se depune pe el "ceva", praf cred ca e (carpa cu care il sterg se innegreste), care il face sa arate ca si cum ar fi putin aburit. Si operatiunea asta o fac in general la semafor...si arat de parca l-as terge de condens.

 

Oricum si eu sunt tare curios cum e dezaburirea la LGN pt ca grila prin care sufla aerul in parbriz e ingusta, nu e cat tot parbrizul, si nu e facuta in asa fel incat sa directioneze aerul si in lateral (cum e la masinile din grupup VW, ca si alea au grila parbrizului ingusta).

 

 

Am atasat si o imagine...cred ca e facuta undeva prin N Europei, in perioada cand LGN era in teste.

078-1_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Eh, uite că n-am observat prea atent, dar nu înţeleg de ce-l ştergea cu mâna :aloooecineva: În poza pusă de tine se vede că e cam dubioasă dezaburirea asta :shock:

Share this post


Link to post
În poza pusă de tine se vede că e cam dubioasă dezaburirea asta   :shock:

 

Pai e , ti-am zis grila aia e facuta prost, in sensul ca sufla doar drept in sus, nu si in lateral, deci nu acopera lateralele parbrizului.

Share this post


Link to post
Pai e , ti-am zis grila aia e facuta prost, in sensul ca sufla doar drept in sus, nu si in lateral, deci nu acopera lateralele parbrizului.

 

Asta e din ciclul 'Din secretele nestiute ale Loganului'.Iarna e un dezavantaj treaba asta. Dar nu e nici o problema: portbagajul e mare, spatiul interior superior, bordul modern (are ceas)! Plus pretul! (copyright Panzer) :P

Share this post


Link to post

vrajeala... o vrajeala...

 

va demonstrez oricand ca e o vrajeala...

 

voi discutati teorii (ale conspiratiei); eu va pot demonstra oricand ca nu se abureste daca folosesti dezaburirea corect.

Share this post


Link to post

De acord cu alx aici, marea majoritate a posesorilor LGN vin de pe D1310, la care nu s-a auzit de recirculare; pun pariu ca respectivii nici nu stiu de existenta acelui buton, dupa cum nu s-au obosit vreodata sa citeasca Manualul de Intretinere si Utilizare.

SYL & alx, ia uitati-va mai atent la gril aia de sub parbriz, nu cumva are aripioarele din extremitati orientate spre extremitatile parbrizului? deci oricit ar fi de scurta, fluxul de aer cald ar trebui sa fie dirijat pe tot parbrizul (cel ptin, asa e la Matiz :lol: :lol: :lol: ).

Share this post


Link to post

nu trebuie. nici la kalos fantele nu sunt pe toata lungimea parbrizului dar suspectez ca exista niste "aripioare" in interiorul fantelor care distribuie aerul pe intraga lungime a parbrizului pentru ca nu am avut deloc probleme cu dezaburirea.

Se vede (mai mult ghiceste) aici cat de mari sunt fantele http://www.daewooclub.ro/album_page.php?pic_id=293

asa ca nu va luati dupa imagini. :wink:

Share this post


Link to post
De acord cu alx aici, marea majoritate a posesorilor LGN vin de pe D1310, la care nu s-a auzit de recirculare; pun pariu ca respectivii nici nu stiu de existenta acelui buton, dupa cum nu s-au obosit vreodata sa citeasca Manualul de Intretinere si Utilizare.

SYL & alx, ia uitati-va mai atent la gril aia de sub parbriz, nu cumva are aripioarele din extremitati orientate spre extremitatile parbrizului? deci oricit ar fi de scurta, fluxul de aer cald ar trebui sa fie dirijat pe tot parbrizul (cel ptin, asa e la Matiz   :lol:   :lol:   :lol: ).

 

Si la Dacia 1310 (berlina) exista recirculare, dar la bordul de CN; si oricum la bordul de CN nu exista pb cu dezaburirea, daca acesta functioneaza normal.

Eu am Nova, si nu am pb cu dezaburirea (evident ca aerul trebuie sa vina de afara, nu sa fie pe recirculare); dupa parerea mea, dintre toate Daciile Nova/SRN au cel mai buna dezaburire, in sensul ca pot fi dezaburite concomitent si parbrizul si geamurile laterale (cand aerul e indreptat spre parbriz, daca deschizi areatoarele laterale, este suflat si pe acolo, si in felul asta se poate realiza o dezaburire eficenta si a geamurilor laterale, chiar si a celor din spate).Spre exemplu la SLZ, cand aerul este indreptat spre parbriz, el nu mai ajunge si la areatoarele laterale, chiar daca acestea sunt deschise, si in plus bordul nu are acele mici areatoare pt geamurile laterale (cum au Nova/SRN, LGN, si bordul CN tip nou).

 

Revenind la grila de dezaburire a LGN, aceasta NU are aripioarele dinspre exetremitati orientate spre lateralul parbrizului, grila sufla aerul doar vertical in sus. Chiar am facut in unul din mesajele mele precedente comparatie cu grila de pe autoturismele din grupul VW, la care chiar daca grila e f ingusta, este in asa fel conceputa incat sa acopere tot parbrizul.

 

PS. Cei cu LGN cu AC au un avantaj, il pot folosi la dezaburire, dar cei fara...sa vedem.

Share this post


Link to post

Au aparut liste cu preturile pieselor Logan! Cei care stiti preturile la concurenta comparati. Mi se par exagerate.

 

Partbrizul trebuie sters destul de des cu carpa uscata sau servetele. Altfel va ramane grasime de pe mana. Mi unuia Logan-ul nu mi-a facut impresia ca ar avea probleme cu dezaburirea. Nici Solenza.

 

Mai poate aparea condens pe geam in momentul in care ACul "bate" in geam cu o temperatura mai redusa decat cea de afara. Mi s-a intamplat chiar in weekend-ul acesta. Condensul a disparut imediat ce am reglat temperatura in zona alba.

 

ByTheWay: atat la Solenza cat si la Logan AC-ul merge si pe cald. S-ar putea totusi sa aiba un singur sistem de incalzire/racire.

Share this post


Link to post

Referitor la pretul pieselor de schimb mi se pare foarte mare tinand cont de promisiunile Renault ca loganul va fi o masina ieftina de intretinut. Un pivot de Logan = 2 milioane, unul de Cielo 265 mii si te tine 100 k km(http://www.acsa.ro/MCP8.HTM)... Si spunea cineva ca Cielo sunt scumpe de intretinut; am din ce in ce mai mult un feeling ca Logan e o tzeapa de proportii nationale :X

Share this post


Link to post

Ultimele teste Logan in materie de ermeticitate:

 

La salonul Auto de la Geneva, consurs cu tema "Cea mai ermetica Masina"

Cei de la Mercedes se prezinta cu ultimul model:

- Aceasta este cea mai ermetica masina din lume!

Organizatorii intreaba:

- I-ati facut testul cu pisica?

- Nu! Cum sa-i facem testul cu pisica?

- Pai uite bagam o pisica inauntru si o lasam acolo!

Dupa 2 zile pisica moare, nu mai avea aer.

- Intr-adevar! Este ermetica!

Vin cei de la BMW cu ultimul model!

Aceasta masina este cea mai ermetica!

- I-ati facut testul cu piscia?

- Nu! Cum testul cu pisica?

- Pai inchidem o pisica in masina si o lasam acolo!

Dupa o zi pisica era moarta, nu mai avea aer!

- Da intr-adevar e foarte ermetica!

In cele din urma apar si cei de la Dacia cu noul model Logan.

- Domnilor aceasta e cea mai ermetica masina!

- I-ati facut testul cu pisica!

- Da!

- Pai, cum ati facut testul cu pisica?

- Da, l-am facut!

- Si cum l-ati facut?

- Pai am inchis o pisica inauntru, am incuiat masina si pe unde scotea capu, chituiam!

 

 

 

...sau trebuia la bancuri?.... :lollol:

Share this post


Link to post

Iuzare, numai e cazul de :lollol: . Loganul e altceva, numai e dacie. :machiavelic: Daca scriai asta pe daciaclub.ro te banau aia trei luni :rotfl:

Share this post


Link to post

si pisica era... TACSU Mah!!!

 

si, ma rog, de ce as crede eu ca lista aia de preturi e reala???

Share this post


Link to post
si, ma rog, de ce as crede eu ca lista aia de preturi e reala???
pai contrazice-o! La magazinul cutare, piesa cutare nu-i atat, e atat!

 

Iar pe DaciaClub in stilul lor dupa ce au desfiintat toate celelalte masini pe rand reusind sa concluzioneze ca "Solenza e cea mai buna" si apoi ca "Logan e cea mai buna", au inceput sa se ia la cearta intre ei: care e mai buna, Solenza sau Logan? :rotfl: Adika ambele sunt bune, dar care e mai care ... :lol:

Share this post


Link to post

Îmi dau cu părerea şi eu la preţuri:

 

Geam parbriz 131 EUR - mai scump ca la Espero, e vreo 100 EUR.

Proiector ceaţă 78 EUR - scump rău, la Espero l-am luat cu vreo 700 de mii.

Ansamblu far lampă stânga 72 EUR - dacă e tot farul, e aproximativ la fel (far de Espero e cam 3.5 milioane în varianta cu reglare electrică, vreo 3 milioane în varianta simplă); dacă e doar semnalizatorul lateral, e imens, p-ăla am dat vreo 500 de mii.

Corp bară paraşoc faţă 143 EUR - depinde ce se înţelege prin corp: dacă e fagurele ăla de sub bară sau coaja de fibră de sticlă. Aici e cam la fel la bani.

Share this post


Link to post
Îmi dau cu părerea şi eu la preţuri:

 

Geam parbriz 131 EUR - mai scump ca la Espero, e vreo 100 EUR.

Proiector ceaţă 78 EUR - scump rău, la Espero l-am luat cu vreo 700 de mii.

Ansamblu far lampă stânga 72 EUR - dacă e tot farul, e aproximativ la fel (far de Espero e cam 3.5 milioane în varianta cu reglare electrică, vreo 3 milioane în varianta simplă); dacă e doar semnalizatorul lateral, e imens, p-ăla am dat vreo 500 de mii.

Corp bară paraşoc faţă 143 EUR - depinde ce se înţelege prin corp: dacă e fagurele ăla de sub bară sau coaja de fibră de sticlă. Aici e cam la fel la bani.

 

Proiectorul sigur nu e 78 euro, paote perechea, pt ca un proeictor de LGN e 1,7 mil; si in plus sunt Valeo si se pot regla; cele de Espereo se port regla?

Doar 100 euro (~ 4 mil) parbrizul de Espero? La SRN e 2 mil (cu montaj), iar din cate stiam eu la Cielo e vreo 9 mil.

 

Corp bara parasoc probabil se refera la bara de protectie fata care include si calandrul (masca de la radiator pe care e emblema Dacia), si in plus mai are in partea disnpre spate niste "chestii" de palstic ca sa directioneze aerul spre radiator. Eu am vazut cum arata pt ca vecinul meu cu LGN l-a lovit in fata...l-a reparat la Meridian si era primul LGN lovit adus acolo.

Share this post


Link to post
pt ca un proeictor de LGN e 1,7 mil; si in plus sunt Valeo si se pot regla; cele de Espereo se port regla?

 

Se regleaza si la "Espereo"!

Share this post


Link to post

Noutati nu am, Dacia am condus-o in zilele portilor deschise, iar Kalos-ul mi l-a lasat un amic sa-l 'forjez' nitel...Oricum, e un test comparativ Logan, Kalos, Cielo, Albea, Clio si Accent in auto motor si sport de luna trecuta. Intr-adevar, la segmentul sau de pret, Loganul nu are concurenta (decat Matiz-ul :) )...

Share this post


Link to post

am citit si eu testul din autoexpert. la inceput parea destul de pertinent avand in vedere faptul ca era realizat pe 2000km etc.

Pana la urma e varza, au niste consumuri scoase din burta balenei, o consuma loganu putin dar nici 5.1 la suta. poate daca mergi numai cu a 5-a la 60... deci este nerealist si nici nu poti spune ca e propaganda pro-logan pt ca il si critica spunand ca motorul de 1.6 consuma mai putin decat cel de 1.4. ineptie.

deci sunt varza astia, nu va mai luati dupa tot felu' de reviste si jurnalisti incompetenti si idioti!

Share this post


Link to post

alx, vezi ca e vorba de testul din ams, nu autoexpert.

Share this post


Link to post

pai astia din ams sunt aia care spuneau ca vit de 175 nu se poate atinge in a 5-a...

 

eu ma refeream la toti... toti sunt idioti.

Share this post


Link to post

nu ams mai putin :D

si nu cred ca sunt idioti, sunt doar platiti sa scrie ce se vrea, nu ce trebuie :)

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...