Jump to content
Sign in to follow this  
SORAN

Accidente... vazute sau suferite

Recommended Posts

Eu lucrez in zona si pot confirma cele spuse de @closchkutza, cel putin un accident! De fiecare data cand trec prin acea intersectie reduc viteza destul de mult, si asta pt ca sunt cei care vin pe drumul fara prioritate si intra cu botul masinii in intersectie, ca de nu au vizibilitate din cauza masinilor parcate pana in intersectie!

Share this post


Link to post

Ciudat ,zici ca Skoda sta de 2 zile acolo lovita.Azi cand am trecut si vazut accidentul Skoda era cu roata stanga spate pe trotuar si Toyota infipta cu botul in fundul acesteia.Poate ia mai tras un sut azi.Oricum destul de urat accidentul.Cel putin Renaultul,e mototolit bine.

Edited by velican_costi

Share this post


Link to post

Ieri pe la prinz, linga Parcul Carol - Cutitul de Argint, era sa se suie unul pe mine. E o curba in "S" acolo, omul butona ceva la mobil si a cam uitat sa ia virajul. Efectiv am avut noroc, daca isi continua drumul imi barbierea toata partea stinga a masinii. Din pacate eu chiar nu cred ca la noi o sa prinda astfel de clipuri, sint ferm convins ca au fost multi care au zimbit cu superioritate la vederea clipului. Si totusi, scenariul din clip e atit de plauzibil ...

Edited by Salex

Share this post


Link to post
Ciudat ,zici ca Skoda sta de 2 zile acolo lovita.Azi cand am trecut si vazut accidentul Skoda era cu roata stanga spate pe trotuar si Toyota infipta cu botul in fundul acesteia.Poate ia mai tras un sut azi.Oricum destul de urat accidentul.Cel putin Renaultul,e mototolit bine.

Skoda era deja parcata acolo, lovita fiind. Inseamna ca i-au mai dat si astia una acum. Locuiesc la 100 m de intersectia aia si zilnic, seara, trec prin intersectie.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Nu contest in nici un fel ca nu ar fi un lucru periculos dar sa fim seriosi. Nimeni nu scrie sms-uri sub volan. De obicei eu tin telefonul pe volan sus fix in campul vizual.

 

Si oricum cine pierde o banda intreaga cand scrie un sms sigur ar face accident si din alta cauza.

Share this post


Link to post

Salut,puteti sa ma ajutati cu o valoare aproximativa pentru dauna totala la matiz din 06.2004 cu 44000 km ?

Am o problema cu un reprezentant de la bcrasig dupa ce mi-a facut botu varza o mazda 3...

Share this post


Link to post

Eu recunosc cinstit, nu as putea scrie un sms in timp ce conduc, indiferent pe unde merg. Mi-e greu si sa ma uit cine m-a sunat.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Doar ce am vazut la Stiri rezultatele unei nopti (inca una) singeroase de pe strazile Bucurestiului. Se pare ca si altii sint ingroziti de numarul mare de accidente, cica italienii au inasprit rau amenzile. Se poate ajunge pina la 12.000EUR :o in caz de infractiune rutiera soldata cu accident (grav, desigur).

Share this post


Link to post

Foarte bine fac.

Share this post


Link to post

La noi problema ce mai mare nu e legislatia, asta e cum e, din pacate asa cum e, nu are cine sa o aplice. Sunt prea putini agenti pe teren si foarte putini o si aplica.

Fiecare cunoaste el sau prietenul, tac-su, unchi-su etc... pe cineva de sus.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Iar in conditiile in care pe fiecare masina de patrula exista o ratie de 20 l benzina pe luna... nu stiu ce sa mai cerem de la ei.

Share this post


Link to post

Cer ei de la noi!

Share this post


Link to post

Vinovata de accident este intr-adevar femeia de la volan; dar sa imi fie cu iertare, oare ce viteza a avut motocicleta in momentul impactului???; probabil undeva aproape de 100 sau chiar mai mult; cred ca la o viteza regulamentare sa spunem, poate ca ar fi avut timp sa franeze cat de cat, sa incerce sa ocoleasca masina sau cel mult un impact mai "bland", fara a sari peste masina asa cum s-a intamplat; ma gandesc...imi pare rau pentru bietii parinti pentru drama pe care o traiesc..Dumnezeu sa ii ierte pe acesti tineri.

Share this post


Link to post

Cand merg pe moto, unii dintre ei se gandesc ce vor face la aparitia unui obstacol neprevazut sau franarea/ocolirea nu face parte din arsenalul de variante la indemana ? Scuzati-ma, dar eu vad ca majoritatea platesc pentru ignoranta lor. Daca pe 4 roti este dificil de evitat, nu-i la mintea cocosului ca pe 2 roti este aproape imposibil ? De ce nu aleg varianta ruletei rusesti, de ce ii mai implica si pe altii, le place sa apara in postura de victime in timp ce ei au sfidat totul, pana si bunul simt ?

Share this post


Link to post

Tolin ai dreptate in general, dar in cazul de mai sus soferul e vinovat 100%, am patit-o si eu acelasi lucru norocul meu e ca 90% conduc preventiv stau cu ochii ca pe butelie la cei din fata/spate, trotuar si nu in ultimul rind cei de pe contrasens...multi intra in depasiri idioate, sau schimbare de directie in ultimul moment...

In cazul de mai sus s-ar putea ca totusi sa ai partial dreptate poate cucoana s-a uitat dar nu i-a vazut sau i-a vazut la distanta si nu a apreciat corect viteza lor...dam cu presupusul...

Share this post


Link to post

Eu nu m-am referit strict la cazul de mai sus, el face parte dintr-o serie cotidiana, nici n-ar trebui comentata. Raspunsul l-ai dat singur, conduci la viteza pe care o poti duce pentru diminuarea riscului. Asta-i si esenta celor spuse de mine: majoritatea se deplaseaza pentru a ajunge la destinatie cu riscuri cat mai mici, iar unii se deplaseaza pentru avea riscuri cat mai mari, indiferent de destinatie. Forumul acesta ar fi trebuit sa se inchida demult, din lipsa de participanti, la cati taie zilnic calea userilor. Faptul ca timp de 5 ani nu s-au raportat cazuri grave este o dovada ca acestia au ales corect destinatia, contrar zvonului "viteza nu ucide".

 

Dar vroiam sa subliniez altceva: se continua circulatia cu moto pe drumurile publice la viteze mai mari decat cu auto, desi, legile fizicii si experienta bogata in domeniu recomanda altceva.

Edited by tolin

Share this post


Link to post
conduci la viteza pe care o poti duce pentru diminuarea riscului. Asta-i si esenta celor spuse de mine: majoritatea se deplaseaza pentru a ajunge la destinatie cu riscuri cat mai mici, iar unii se deplaseaza pentru avea riscuri cat mai mari, indiferent de destinatie.

 

Tocmai conduita preventiva, care ne caracterizeaza pe foarte multi dintre noi sta la baza aparitiei acestui flagel reprezentat de "schumacher-ii in trafic". :lavolan:

1. In permamenta imi stabilesc o distanta de siguranta fata de masina din fata, din pacate atat de mare incat de fiecare data incape cu usurinta un X5,Q7, SLK, A8 care franeaza in fata mea de la 150 km/h, tocmai pentru a evita "la mustata" masina din contrasens si de a reduce la limita fata de cel din fata. Si cu toate astea ma bucur ca franele mele sunt cu atat mai bune cu cat reusesc sa ma tina la distanta minima de contact fata de invadator. Oare pana unde se poate intinde aceasta predictibilitate?

2. De vreo 2 ori am fost la limita, in postura celui din contrasens care merge atent, iar cel aflat in depasire (de regula cu o masina f. f. puternica) isi zice:" daca eu mai accelerez cu 50 si fraierul din fata se uda la pampers si reduce la 20, am timp sa mai depasesc trei masini :banana: ". Si ca sa nu ai o interpretare gresita iti mai baga si flash-uri sau faza lunga de ai senzatia ca esti in trafic la englezi. In acest caz te poti considera un respectat daca pe langa de zambetul triumfator nu iti iei si un deget simbolic si absolut. Cat de rau sa fie ca suntem apreciati pentru reactia corecta si nu incurcam pedalele sau nu am luat carnetul pe spaga de la Arges?

 

 

3. Astazi revenind de la munca, am vazut cum un autoturism aflat pe banda 1 incetineste pentru a da prioritate pietonilor, cel de pe doi are proasta inspiratie de a urma gestul colegului de pe 1. Gresit, din spate vine in slalom un "baiet plin de preventivitate" (a dat cateva flash-uri disperate) si intra in plin dupa o frana scurta, in masina de pe banda 2, aflata inca in rulaj usor spre "trecerea peste pietoni". Nu au fost victime, ambii coborand destul de rapid si ok pentru a se intelege pe cale amiabila in versuri de Rabindranath Tagore, desi avariile erau destul de serioase la ambele.

Imi pare rau ca nu avusei camera la mine pentru o marturie ilustrata. :wallbanger:

Share this post


Link to post

Azi accident in zona intrarii spre Manastirea Pangarati-Castel, pe sub podul CFR.Drum in curba , strajuit pe dreapta spre PiatraNeamt de parapet de beton.Un tanar de 19 ani din Tarcau

se aventureaza in depasire dinspre Bicaz si nimereste sub rotile tirului de pe contrasens.Sa-i fie tarana usoara. :( Avea dacie papuc aproape noua...

Share this post


Link to post
... am vazut cum un autoturism aflat pe banda 1 incetineste pentru a da prioritate pietonilor, cel de pe doi are proasta inspiratie de a urma gestul colegului de pe 1. Gresit ...

Pai, nu s-au invatat aia de la voi din accidentul acela mortal, din Mamaia, sa nu mai dea prioritate ? Cum vrei sa-i treaca printre urechi ideea unuia care vine din spate ? E clar ca, se iMfige ca MIG-ul la arat. Clar, e vinovat babalaul ala de pe banda 1 si aia frumoasa ca mersul pe jos care a indraznit sa traNSverseze pe la trecere.

Share this post


Link to post
Vinovata de accident este intr-adevar femeia de la volan; dar sa imi fie cu iertare, oare ce viteza a avut motocicleta in momentul impactului???; probabil undeva aproape de 100 sau chiar mai mult; cred ca la o viteza regulamentare sa spunem, poate ca ar fi avut timp sa franeze cat de cat, sa incerce sa ocoleasca masina sau cel mult un impact mai "bland", ...

 

Cu toate ca va parea ca iau apararea motociclistilor, nu cred ca avea importanta ce viteza are motociclistul.

In ultima vreme, s-au inmultit cei cu atitudine de "mi se rupe" si "da-l in p**a ca n-are decat sa incetineasca". In aceste cazuri nu conteaza ca ai sau nu viteza legala, te poate lua oricand prin surprindere un astfel de "sofer".

Share this post


Link to post

Cu riscul de a ma repeta, imi expun si eu punctul (neschimbat) de vedere. OK, soferita e vinovata conform legii, insa cine are/ a avut mai mult de pierdut ? Mersul la limita (evident valabil nu doar in cazul motociclistilor) predispune la aparitia situatiilor critice imposibil de evitat. In conditiile in care zilnic mor oameni pe sosele, chiar mai conteaza cine este vinovat (legal sau moral) ? Eu unul prefer conduita preventiva care, in peste 15 ani de condus si + 350.000 km m-a dus de fiecare data acasa in siguranta. Merg si eu destul de tare, uneori prea tare, insa nu ma bazez niciodata pe altii. De fapt, cred ca asta e si cheia problemei adica mersul de asa maniera incit sa pot evita un destept sau o neatenta ... Cit despre mersul extrem de tare (200km/h in oras noaptea - asist frecvent la asa ceva !) este chiar o provocare a destinului. Nu am condus niciodata o motocicleta insa cred ca un impact la 200km/h cu un ciine ar duce la un dezastru. Pai in acest caz, d.p.v.d legal cine ar fi de vina ? Soer ca intelegeti incotro bat.

 

In urma cu citiva ani am fost martor la un impact intre un motor si un Golf IV. Motocicleta nu era o vitezana, nu stiu cam cit putea prinde in 30-40 metri insa, dupa impactul cu Golful, motociclistul a zburat prin aer vreo 10-15 metri. Din fericire a scapat cu foarte putine "daune" fizice. Oricum, Loganul tipei de aseara arata ingrozitor de rau, parca ar fi fost lovit de un autobuz :(

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...