Jump to content
Sign in to follow this  
asskickR

Alarma Kalos

Recommended Posts

Satori, daca-i vorba de tipul pe care-l stiu eu la Radacini, tipul e ok :thumbl: (no crap at all :) ).

 

Spuneau ca au probleme cu alarmele GM tocmai din cauza armatului din cele doua telecomenzi (originala si cea noua) asta in primul rand. Si completez si eu, in al doilea rand nu prea-i normal sa ai doua alarme in paralel pe o masina ... ce-o fi in capul celor de la GM nu stiu.

 

Pe de alta parte Radacini sunt delaeri noi si probabil nu sunt la curent cu toate alarmele posibile si imposibile pe care le are omologat GM_ul, dar pana una alta sunt singurii care mi-au dezvaluit faptul ca la alarma aia rudimentara a kalosului poti atasa o goarna ;)

 

Si sa revenim, MOP-urile alea au 2 trepte de sensibilitate la senzorul de soc ? Sunt reglabili ? Parca nu, daca am inteles eu corect de la Radacini. Iar asta ar fi o alta anormalitate

Edited by dinoc

Share this post


Link to post

:) Fratele meu, 'probleme' se evita daca nu le armezi pe amandoua in acelasi timp. Cate de greu este sa faci asta? In al doilea rand, cand ii spui omului 'probleme' spune-i si la ce te referi: incepe masina sa urle sau sa clipoceasca. Cum se rezolva: le dezactivezi pe amandoua dupa care deschizi o usa si apoi armezi decat una.

 

Deci chestii relativ banale. Dar asa cum sunt spuse de altii par super groaznice. De asta sunt ofticat.

 

PS: Nu stiu cine si cum si ce a spus. O fi tipul ala, nu o fi, nu conteaza, Radacini sa fie!

Share this post


Link to post
Pe de alta parte Radacini sunt delaeri noi si probabil nu sunt la curent cu toate alarmele posibile si imposibile pe care le are omologat GM_ul, dar pana una alta sunt singurii care mi-au dezvaluit faptul ca la alarma aia rudimentara a kalosului poti atasa o goarna
Nope. Si la AutoHaus Huber tot aceeasi situatie. Numai MOP3 era agreata. Si si acolo mi-au spus ca se poate pune goarna (la inceput).

 

Strigare: Daca cinve reuseste sa-si puna goarna (in service sau private, cu bulirea garantiei sau nu) pe sistemul de alarma la Kalos, sa dea cat mai multe detalii!

Share this post


Link to post

yup, si eu sunt interesat de goarna respectiva.

Share this post


Link to post

Pai eu merg maine ... si va tin la curent. Ori pun goarna ori ma supar si puna alarma noua (cu pager) - sunt nehotarat inca.

Share this post


Link to post

Salut !

 

Faceti-ma sa inteleg : ce inseamna de fapt "Kalos are alarma dar nu are nici senzori nici avertizor [goarna]" ...

Ce fel de alarma ar putea fi si ce poate face ??? Macar alunga mustele ??

Nu cumva se face o confuzie cu circuitul de armare a actuatoarelor pentru usi ?

 

Stie cineva ?

Share this post


Link to post

Alarma poate declansa la un semnal dat de contactele usilor/capotei/portbagajului ... SAAAU la unul dat de senzorii de perimetru/soc/interior. Deci se poate alarma fara senzor.

 

"Fara goarna" inseamna probabil ca e doar circuitul de imobilizare, fara avertizare acustica (sau o avea doar avertizare optica).

Share this post


Link to post

@kaloman : Kalosul are o alarma "silentioasa". Da bine in "acte" si ai led si sticker de "speriat" amatorii.

Daca usile sunt deschise prin fortare (fara cheie sau telecomanda) alarma se cupleaza si aprinde intermitent semnalizatoarele (citeste tot topicul sau manualul masinii si o sa te edifici).

 

Pe modelul Dewoo Kalos, exista si o iesire pentru sirena cuplata la alarma, dar pe Chevrolet Kalos se pare ca "a disparut".

Chiar si cu sirena cuplata, nu exista senzori de soc, perimetru, volum, sau alte prostioare care se pot "atasa" la o alarma normala.

Edited by ASIMO

Share this post


Link to post

alarma "onboard" nu are senzor de soc. desi cred ca se poate pune in serie pe un contact de usa... ca ala e circuit normal inchis. si devine alarma perfect functionala... So, people, de ce mai cumparati alte alarme? Este indeajuns sa montati o goarna (300 de mii) si cred ca montajul se poate face si de catre AB...

Edited by alx

Share this post


Link to post

Alarmele care v-au fost montate separat (in paralel cu cea originala) - au led separat sau vi l-au cuplat la ledul din bord (cel din mijloc care clipeste la alarma originala) ?

Share this post


Link to post

ledul ala nu are leg cu alarma. ala are legatura cu citirea codului cheii.

Share this post


Link to post

Ba are legatura cu "alarma", pentru ca indica starea imobilizatorului, care imobilizator = alarma asta fara goarna si fara senzori montata din fabrica. Sper ca nu vroiai sa spui ca LED-ul citeste transponderu' :P

Share this post


Link to post

da ai dreptate dar rolul lui nu este sa indice starea alarmei onboard ci sa indice daca a citit sau nu codul cheii. corect?

Share this post


Link to post

Hmm, am vazut ca led-ul incepe sa clipeasca odata ce-ai facut armarea din telecomanda cheii (ca si la o alarma normala, cand incepe led-ul sa clipeasca), deci cred ca au legatura :-?

Edited by dinoc

Share this post


Link to post
da ai dreptate dar rolul lui nu este sa indice starea alarmei onboard ci sa indice daca a citit sau nu codul cheii. corect?

 

 

Aa.. da si nu prea. Mai exact, LEDul este un indicator controlat de imobiliz-alarma respectiva. Din cate stiu eu, are si alte functii de obicei (de exemplu dupa dezarmare indica daca a fost declansata alarma, adica tentativa de efractie, si in functie de numarul de "blink"-uri indica si ce senzor a fost declansat).

Share this post


Link to post

Ledul are legatura cu alarma.

Precizeaza statusul alarmei : activa - cand usile sunt incuiate si dezactivata cand se deschuie usile. Dupa ce ai descuiat usile ledul nu mai face nimic!

 

Imobilizatorul citeste codul din cheie cand se pune contactul, nu cand se descuie usa, nu?

 

In general cine si-a pus alarma separata i-au montat ledul separat chiar daca se poate punde si pe ledul respectiv (totul se reduce la cat de "specialisti" sunt oamenii in service).

Edited by ASIMO

Share this post


Link to post

Ma rog, nu cred ca ledul este important... da-l incolo.

Deci montarea unei alarme pe kalos se reduce la instalarea unei goarne si unui senzor de soc. Super marfa, cu 5-6 sute de mii ai scapat. Si nici nu mai ai o telecomanda in plus la chei.

Share this post


Link to post

Mi s-a pomenit si mie ca s-ar putea monta un senzor de soc, doar ca senzorul respectiv n-ar fi reglabil si nici n-ar avea 2 trepte de sensibilitate cum parca au cele "normale" ca sa zic asa ... oare de ce ? Intrebarea ar fi, oare cat timp suna masina pe senzorul de soc ... ma gandesc ca non-stop :) din moment cel pui pe acelasi circuit cu senzorii de usa ... sau nu ?

Share this post


Link to post

? mai omule, te duci mandea singurel la un magazin d-asta de alarme si cumperi senzor cu cinspemii de trepte daca vrei...

Intr-adevar nu se poate sa ai prealarmare adica nu va piui de 2 ori la un soc micut ci tare din prima dar POATE FI REGLABIL.

Nu inteleg ce vrei sa spui cu intrebarea ta... Circuitul de contactoare la usi este un circuit normal inchis adica atunci cand inchizi usa, masa contactorului se intrerupe si se stinge becul. Daca pui in serie senzorul de soc, el va intrerupe circuitul cand va simti soc si astfel, alarma va suna ea stiind ca s-a deschis o usa. Pricipisi?

La orice alrma functionarea este urmatoarea: o zona (senzor) este intrerupt, sistemul intra in alarma. Dupa un timp (variaza de la model la model) alarma verifica daca zona respectiva mai este intrerupta. Daca da, va urla in continuare. Daca nu, se opreste, memoreaza alarma si se armeaza la loc. Diferentele apar la alarme mai moderna care, dupa vreo 10 intreruperi de zona pe ACELASI senzor il dezactiveaza si il ignora, ca protectie pentru baterie.

Edited by alx

Share this post


Link to post

Pai am priceput :) - intrebarea era cat timp va suna goarna ... ca ar fi anormal sa sune non-stop

Share this post


Link to post
Deci montarea unei alarme pe kalos se reduce la instalarea unei goarne si unui senzor de soc.

 

Din pacate, nu-i asa:

 

Pe modelul Dewoo Kalos, exista si o iesire pentru sirena cuplata la alarma, dar pe Chevrolet Kalos se pare ca "a disparut".

Share this post


Link to post

Nu a disparut! :P Doar ca nu se stie unde sunt cablurile. Sau daca mai sunt. E posibil sa trebuiasca sa le tragem noi.

Share this post


Link to post

Da, da! De disparut nu cred ca au disparut de tot! Eu zic ca le-au ingropat in manunchiul de fire!

Pe asta se bazeaza si baietii la dealer cand iti promit goarna...

Share this post


Link to post

important e sa existe o iesire din ecu (sau ecm, uch, sau cum naiba i-o zice). daca exista, e simplu. daca nu, ne intoarcem la alarma aftermarket.

Share this post


Link to post

Din pacate in seara asta n-am mai apucat sa arunc o privire si dupa conectorul ala "SIRENE" care n-are numar, dar care s-ar afla pe undeva prin dreapta motorului.

Pe de alta parte, intr-un fel alx are dreptate: daca vrei sa-ti rezolvi problema cu alarma ti-o rezolvi. Pe mine unul nu ma prea streseaza necesitatea unei alarme (am mai zis-o), cel putin in conditiile actuale (full casco).

Cel mai tare ma enerveaza lipsa unui "martor sonor discret" la armare (la dezarmare ma lasa rece).

Asta inseamna ca oricum am un interes pentru idei din jurul ideii combinate "alarma/blocare usi/dispozitiv anti-hot", prezenta in toate elementele ei la Kalos, si o sa revin cu "deductii" mai documentate si eventual experimentate.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...