Jump to content

asskickR

Membru
  • Content Count

    37
  • Joined

  • Last visited

About asskickR

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.callingcardshome.com

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Kalos 1.4 16V SXPP
  1. Cu toata aprecierea si consideratia pentru solutia oferita, nu prea sunt adeptul rezolvarilor "in house". Asta si prin prisma faptului ca nu prea ma pricep. Si ca n-are cum sa arate la fel ca cea de la usa dreapta sau din spate, etc. Oare la service nu se gasesc astea? Banuiesc ca ar trebui comandate, dureaza o gramada si mai sunt si scumpe...
  2. Stie cineva daca se pot inlocui manerele argintii ale usilor interioare de la Kalos? Dupa o sedere ceva mai lunga in service la "amicii" de la RADACINI, cel de pe partea soferului e zgariat rau de tot. Le-a inlocuit/rectificat cineva pana acum?
  3. Si inca ceva: se pot lega comenzile de pe volan la noul CD player?
  4. Vreau sa schimb CD-player-ul de pe Kalos (am primit un MP3) si sa-mi pun si subwoofer+amp. Trebuie sa ma duc la service autorizat Chevrolet pentru operatia asta sau la orice alt service de instalat casetofoane/etc? Cum e cu garantia? Daca ati fost la service Chevrolet, cam care au fost preturile pentru asa ceva?
  5. Fost-am si eu la mult-laudatii Radacini. Revizia II la 1 an (~26000km). Costurile s-au invartit undeva pe la 580 RON (nu am suma exacta in fata) iar toata treaba a durat undeva pe la 2 ore. Desi treaba a fost facuta bine - mi-au rezolvat inclusiv o scartaiala (la GTT nu i-au dat de cap) pe care o auzeam la denivelari, se pare ca erau pivotii un pic slabiti (?!) - pe partea de profesionalism mi s-au parut slabi. Lucrul care a pus capac a fost faptul ca, daca nu le spuneam eu, nu-mi treceau nimic in carnetul de garatie! Iar atunci cand le-am spus au facut-o la modul "ok, hai sa o facem si pe asta...". Nu mai pomenesc de atitudinea oamenilor de la vanzari, care gaseau altceva mai bun de facut decat sa raspunda la o intrebare. In concluzie, tehnicieni buni, serviciu clienti slab.
  6. Are cineva idee cam cat ar fi taxele vamale daca vreau sa achit tot contractul de leasing? Mai am 2 ani de plata, leasing prin HVB. Cei de la HVB Leasing nu au fost foarte de ajutor, au putut sa-mi spuna cat mai am de plata pe contract + taxele aditionale de inchidere a contractului, dar pentru taxele vamale trebuie sa le trimit un fax (cica pentru a avea justificare catre cei de la logistica pentru cererea datelor...)
  7. De ceva timp la mine puterea ventilatorului (sau cum s-o numi) e mai scazuta, adica la viteza a 4-a se simte destul de putin, pare ca il blocheaza ceva. Ce sa fie? Filtrul de polen? Sa-l scot, sa-l scutur, sa-l inlocuiesc? Problema apare pe toate cele 4 guri de ventilatie.
  8. "Faimoasele" cauciucuri Hankook (sau cum s-o scrie) au facut o mica "galma" - anvelopa de pe partea dreapta. Bine, probabil sunt de vina si drumurile noastre de vis... Ideea e ca trebuie sa le schimb. Ce recomandari aveti dintre: - Sava - Toyo - Debica - Continental Evident ca preturile variaza, sa presupunem ca voi avea de ales intre modele apropiate ca pret. Ma intereseaza dpdv al raportului pret / calitate, pentru ca nu am acum disponibilul necesar sa dau o avere pe 2 anvelope (aici probabil o sa mi se faca scandal in numele rabatului pe care sunt pe cale sa-l fac de la siguranta, stabilitate, etc). Exista oare anvelope (ceva mai) ieftine si de calitate? Nu ma deranjeaza sa dau un pic mai multi bani, daca stiu ca alegand ceva mai ieftin as pierde destul de mult. Are vreo logica ce am zis?
  9. Aveti idee cat dureaza rodarea/inlocuirea supapelor (ma refer la operatia in sine)? Din nefericire, de bine ce ma laudam acu' cateva pagini ca nu mai am probleme, "Dorel" revine... Dupa inspectia de la service au ajuns la concluzia ca trebuie sa-i schimbe supapele. Asta a fost acum vreo 2-3 saptamani. Si se pare ca piesele inca nu au ajuns. Partea mai proasta e ca, datorita acestei probleme, atunci cand pun o frana mai brusca exista o sansa destul de mare sa-mi moara motorul. Adica turatia scade drastic (cum e si normal cand reduci viteza) dar pentru ca nu e constanta, ajunge sa-mi moara motorul. D-abia astept sa vina piesele ca m-am saturat...
  10. Ba isi are rostul, ca daca ii schimbau supapele (lucru pe care nu cred ca nu i l-ar fi spus daca ar fi facut-o) si fenomenul reaparea, atunci era mai grav...
  11. Cand ti-au umblat la motor ti-au inlocuit supapele sau doar ti le-au curatat?
  12. Pai a fost o combinatie intre plimbarea la service, schimbatul benzinei si turarea motorului. In ceea ce priveste benzina cel putin, un an intreg n-am mai bagat decat aproape numai OMV.
  13. Sper sa nu cobesc, da' eu de cand am avut probleme iarna trecuta si s-au rezolvat, pana acum nu mi s-a mai intamplat. Acum am alte probleme - se pare ca oamenilor le place atat de mult masina mea incat se mai "lipesc" de ea prin parcare...
  14. Sa clarific un pic: 1. Incearca sa acceseze CD-ul (primul track) - dupa care da evident erroare "CD ERROR" 2. Faza asta se intampla si cand stau pe loc, deci nici vorba de trepidatii. 3. Sa fie oare un contact aiurea? La asta m-am gandit si eu, dar mi se pare ciudat ca a aparut asa, din senin. Ca doar n-oi avea soareci in masina...
  15. Mare problema mare... si enervanta... De ceva timp incoace, CDPlayerul meu face urmatoarea figura: cand ii dau drumul prima oara (dupa ceva timp de nefolosinta, de ex a doua zi), dupa vreo 10 minute, fiind pornit pe radio, se intrerupe si incearca sa-mi caute si sa playeze CD-ul, cu toate ca nu este nici un CD in el! Bineinteles ca daca am un CD bagat si e pe radio, asta nu se intampla. Dupa ceva timp, ii trece si problema dispare de la sine... Totusi, e extrem de frustrant... A mai avut altcineva aceeasi problema? Ce are garantie CDPlayer-ul?
 

×
×
  • Create New...