Jump to content
Sign in to follow this  
Satori

Consum - Chevrolet Kalos/Aveo

Recommended Posts

Daca in frana de motor consumul e 0, atunci in marcher-arriere e negativ ??

Share this post


Link to post

Asta e intrebare la caterinca sau pe bune ? marsarierul este practic tot treapta I, doar ca ... in directia opusa.

Share this post


Link to post
Daca in frana de motor consumul e 0, atunci in marcher-arriere e negativ ??

 

:o fftopic:

 

Da si daca mergi mai mult chiar dai si kilometrajul inapoi... > :) ... sincer eu iau intrebarea pusa ca pe o gluma... :shock:

Share this post


Link to post

:o fftopic:

Mergand in continuare pe langa anuntul tau MCojo ar trebui sa creasca si nivelul benzinei in rezervor... =))

Share this post


Link to post

Da, noi defapt ne facem plinul mergand inapoi...

Share this post


Link to post

Raportul de transmisie la marcher-arriere e situat intre tr. I si tr. II [evident ca, in plus, e inversat sensul].

Da a fost o gluma [la fel ca afirmatia cu consumul acela 0 la frana de motor; eu stiu ca, in deplasare, consum 0 se poate obtine numai impinsa, remorcata sau pe platforma; poate si cand "o ia la vale">

Share this post


Link to post

@kaloman

In frana de motor, injectia e taiata si consumul devine 0 ... sau nu :D ?!

Share this post


Link to post

Nu.

Turatia motorului scade spre cea de ralanti, deci ... consuma ceva !

Cine [sau ce] "taie" injectia in acel timp ? Sa nu-mi spui ca ECM-ul ca te intreb de unde stie el ca e in "frana de motor"; pt. el e doar o ridicare de pe pedala de acceleratie, deci trecere in regim de ralanti.

 

Sau nu ?

Share this post


Link to post

Discutia despre consumul in frana de motor este pe alt topic, aici este vorba despre CONSUM KALOS :-W

Share this post


Link to post
Sa nu-mi spui ca ECM-ul ca te intreb de unde stie el ca e in "frana de motor"; pt. el e doar o ridicare de pe pedala de acceleratie, deci trecere in regim de ralanti.

 

Sau nu ?

Decelerarea este un capitol distinct in algoritmul de functionare a ECM. Ea se determina prin comparatie cu pozitia anterioara a clapetei, valoare memorata continuu. Optiunea de cut-off, adica taierea impulsurilor la injectoare, face parte din programul de reducere a poluarii prin reducerea consumului de carburant.

Share this post


Link to post

Ultimul consum ... dupa gerul din ultima perioada.

 

Io stiam de la fizica faptul ca, lucrurile se contracta la rece da' la mine nu functioneaza :(

 

Consum 12 l/100 km ... adica 254 km facuti cu 30,6 l.

E drept ca la km mai adaugam si timpul - cca. 10 min in fiecare dimineata (chiar 15 min cand ma "ocupam" si de masina sotiei) in care am stat cu motorul pornit pana am curatat geamurile.

 

Rectific 254 km si ~ 1,5 h cu 30,6 l de benzina.

Share this post


Link to post

Ultimul consum, exclusiv Bucuresti: 8,6l/100km.

Perioada: 16/01 - 02/02

Distanta: 429km

Consumat: 36.85L

Benzina: CO95, OMV Lizeanu

Share this post


Link to post

Nu-mi dau sema cum scoti consumurile astea !

 

La mine, ultimul consum - 400 km (din care 60 km in oras) cu 29,9 l benzina => 7,49 l/100 km (apropiat de consumul mediu din carte).

 

Benzina Top Premium 99+.

Share this post


Link to post

Asta m-a surprins si pe mine, sincer sa fiu. Nu fac nimic special in afara de a incerca sa anticipez traficul.

Share this post


Link to post

Incep sa te banuiesc de ceva capacitati paranormale ...

 

Cum poti sa PREVEZI ceva in traficul din Romania si cu atat mai mult din Bucuresti ????

Share this post


Link to post

Am in cotiera un glob de cristal! :)

Cunosc foarte bine traseele pe care merg (80% din drum il fac pe aceste trasee). Stiu de unde se baga masinile si stiu cat dureaza semafoarele, folosesc frana de mana foarte mult (ceilalti trec pe langa mine super tare si apoi ma intalnesc cu ei la semafor). Cred ca e asa zisul mers batranesc, dar fara subturare.

Share this post


Link to post
...folosesc frana de mana foarte mult

really? :scarpin:

Share this post


Link to post

De motor, scuze. :P

Pe aia de mana... mai deloc :)

Share this post


Link to post

Mda, si eu am bagat in runda asta un pic (dar foarte un pic: 20l/202Km) sub 10%. Se pare ca dupa ce da de greu (frig), Kalosul respira usurat mai mult aer si papa mai putina benzina.

Zic ca e posibil consumul lui Sato pe ruta lui.

Share this post


Link to post

E imposibil consumul meu, dar real. :P

In fine, ruta(ele) (estimat 80% din drumuri) sunt:

1. Lacul Tei - Vacarescu(?) - Primaverii - Aviatorilor - Arc - Casin(?) - Ion Mihalache.

2. inversul medaliei

3. Mihalache - Felix - Victoriei Pasaj - Dinamo - Vacarescu - Lacul Tei.

 

Asta odata la 8,30-9 dimineata si inca o data la... intre 6 si 10pm :)

Share this post


Link to post

Mda, si 20% iesi pe centura sa "echilibrezi" consumul :D

Share this post


Link to post
Ultimul consum, exclusiv Bucuresti: 8,6l/100km.

Perioada: 16/01 - 02/02

Distanta: 429km

Consumat: 36.85L

Benzina: CO95, OMV Lizeanu

 

Bah, tu ai baut dupa alezz...

Foarte tare domnule!

Share this post


Link to post

De fapt, consumul real "in trafic" al lui Satori e mult mai mic daca tinem cont de perioada in care a fost inregistrat cand numai pentru incalzirile la porniri (cel putin doua pe zi) a consumat o buna parte din cei 36.85 l (ma rog, sunt 36.849 l dar nu a vrut sa se laude), de unde concluzia ca 2/3 din traseu a impins masina iar restul l-a parcurs in frana de motor.

 

Nu te supara, Satori.

Share this post


Link to post

Am prins o perioada de o saptamana cand am circulat exclusiv in oras, si de curiozitate i-am facut consumul. Pe o distanta de 150km am consumat 14.3l, deci 9.53l la suta. Eu zic ca e foarte bine, raportandu-ma la consumurile celorlalti.

Share this post


Link to post
Nu te supara, Satori.

 

Nu am de ce sa ma supar. Cam 3-4 minute de incalzire dimineata si 2-3 seara (in cazurile in care nu ma grabeam). Asta trebuie sa iei in considerare. Si probabil ai vazut din experienta proprie ca masina asta refuza sa se incalzeasca daca stai pe loc. Asa ca, atunci cand aveam timp, asteptam doar sa dispara 'sunetele de rece'.

 

Hai AB, nu te supara, dam ture impreuna pe centura seara ca sa ne iasa la fel, ok? ;)

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...