kaloman Posted January 29, 2006 Daca in frana de motor consumul e 0, atunci in marcher-arriere e negativ ?? Share this post Link to post
VAXXi Posted January 29, 2006 Asta e intrebare la caterinca sau pe bune ? marsarierul este practic tot treapta I, doar ca ... in directia opusa. Share this post Link to post
MCojo Posted January 29, 2006 Daca in frana de motor consumul e 0, atunci in marcher-arriere e negativ ?? fftopic: Da si daca mergi mai mult chiar dai si kilometrajul inapoi... > ... sincer eu iau intrebarea pusa ca pe o gluma... Share this post Link to post
paul_marines Posted January 29, 2006 fftopic: Mergand in continuare pe langa anuntul tau MCojo ar trebui sa creasca si nivelul benzinei in rezervor... Share this post Link to post
alx Posted January 29, 2006 Da, noi defapt ne facem plinul mergand inapoi... Share this post Link to post
kaloman Posted January 29, 2006 Raportul de transmisie la marcher-arriere e situat intre tr. I si tr. II [evident ca, in plus, e inversat sensul]. Da a fost o gluma [la fel ca afirmatia cu consumul acela 0 la frana de motor; eu stiu ca, in deplasare, consum 0 se poate obtine numai impinsa, remorcata sau pe platforma; poate si cand "o ia la vale"> Share this post Link to post
Lucian79 Posted January 29, 2006 @kaloman In frana de motor, injectia e taiata si consumul devine 0 ... sau nu ?! Share this post Link to post
kaloman Posted January 29, 2006 Nu. Turatia motorului scade spre cea de ralanti, deci ... consuma ceva ! Cine [sau ce] "taie" injectia in acel timp ? Sa nu-mi spui ca ECM-ul ca te intreb de unde stie el ca e in "frana de motor"; pt. el e doar o ridicare de pe pedala de acceleratie, deci trecere in regim de ralanti. Sau nu ? Share this post Link to post
VAXXi Posted January 29, 2006 Discutia despre consumul in frana de motor este pe alt topic, aici este vorba despre CONSUM KALOS Share this post Link to post
tolin Posted January 30, 2006 Sa nu-mi spui ca ECM-ul ca te intreb de unde stie el ca e in "frana de motor"; pt. el e doar o ridicare de pe pedala de acceleratie, deci trecere in regim de ralanti. Sau nu ? Decelerarea este un capitol distinct in algoritmul de functionare a ECM. Ea se determina prin comparatie cu pozitia anterioara a clapetei, valoare memorata continuu. Optiunea de cut-off, adica taierea impulsurilor la injectoare, face parte din programul de reducere a poluarii prin reducerea consumului de carburant. Share this post Link to post
marr Posted January 31, 2006 Ultimul consum ... dupa gerul din ultima perioada. Io stiam de la fizica faptul ca, lucrurile se contracta la rece da' la mine nu functioneaza Consum 12 l/100 km ... adica 254 km facuti cu 30,6 l. E drept ca la km mai adaugam si timpul - cca. 10 min in fiecare dimineata (chiar 15 min cand ma "ocupam" si de masina sotiei) in care am stat cu motorul pornit pana am curatat geamurile. Rectific 254 km si ~ 1,5 h cu 30,6 l de benzina. Share this post Link to post
Satori Posted February 3, 2006 Ultimul consum, exclusiv Bucuresti: 8,6l/100km. Perioada: 16/01 - 02/02 Distanta: 429km Consumat: 36.85L Benzina: CO95, OMV Lizeanu Share this post Link to post
marr Posted February 3, 2006 Nu-mi dau sema cum scoti consumurile astea ! La mine, ultimul consum - 400 km (din care 60 km in oras) cu 29,9 l benzina => 7,49 l/100 km (apropiat de consumul mediu din carte). Benzina Top Premium 99+. Share this post Link to post
Satori Posted February 3, 2006 Asta m-a surprins si pe mine, sincer sa fiu. Nu fac nimic special in afara de a incerca sa anticipez traficul. Share this post Link to post
marr Posted February 3, 2006 Incep sa te banuiesc de ceva capacitati paranormale ... Cum poti sa PREVEZI ceva in traficul din Romania si cu atat mai mult din Bucuresti ???? Share this post Link to post
Satori Posted February 3, 2006 Am in cotiera un glob de cristal! Cunosc foarte bine traseele pe care merg (80% din drum il fac pe aceste trasee). Stiu de unde se baga masinile si stiu cat dureaza semafoarele, folosesc frana de mana foarte mult (ceilalti trec pe langa mine super tare si apoi ma intalnesc cu ei la semafor). Cred ca e asa zisul mers batranesc, dar fara subturare. Share this post Link to post
john Posted February 3, 2006 ...folosesc frana de mana foarte mult really? Share this post Link to post
Satori Posted February 3, 2006 De motor, scuze. Pe aia de mana... mai deloc Share this post Link to post
Abram Burel Posted February 3, 2006 Mda, si eu am bagat in runda asta un pic (dar foarte un pic: 20l/202Km) sub 10%. Se pare ca dupa ce da de greu (frig), Kalosul respira usurat mai mult aer si papa mai putina benzina. Zic ca e posibil consumul lui Sato pe ruta lui. Share this post Link to post
Satori Posted February 3, 2006 E imposibil consumul meu, dar real. In fine, ruta(ele) (estimat 80% din drumuri) sunt: 1. Lacul Tei - Vacarescu(?) - Primaverii - Aviatorilor - Arc - Casin(?) - Ion Mihalache. 2. inversul medaliei 3. Mihalache - Felix - Victoriei Pasaj - Dinamo - Vacarescu - Lacul Tei. Asta odata la 8,30-9 dimineata si inca o data la... intre 6 si 10pm Share this post Link to post
Abram Burel Posted February 3, 2006 Mda, si 20% iesi pe centura sa "echilibrezi" consumul Share this post Link to post
alx Posted February 4, 2006 Ultimul consum, exclusiv Bucuresti: 8,6l/100km.Perioada: 16/01 - 02/02 Distanta: 429km Consumat: 36.85L Benzina: CO95, OMV Lizeanu Bah, tu ai baut dupa alezz... Foarte tare domnule! Share this post Link to post
kaloman Posted February 4, 2006 De fapt, consumul real "in trafic" al lui Satori e mult mai mic daca tinem cont de perioada in care a fost inregistrat cand numai pentru incalzirile la porniri (cel putin doua pe zi) a consumat o buna parte din cei 36.85 l (ma rog, sunt 36.849 l dar nu a vrut sa se laude), de unde concluzia ca 2/3 din traseu a impins masina iar restul l-a parcurs in frana de motor. Nu te supara, Satori. Share this post Link to post
geof Posted February 5, 2006 Am prins o perioada de o saptamana cand am circulat exclusiv in oras, si de curiozitate i-am facut consumul. Pe o distanta de 150km am consumat 14.3l, deci 9.53l la suta. Eu zic ca e foarte bine, raportandu-ma la consumurile celorlalti. Share this post Link to post
Satori Posted February 5, 2006 Nu te supara, Satori. Nu am de ce sa ma supar. Cam 3-4 minute de incalzire dimineata si 2-3 seara (in cazurile in care nu ma grabeam). Asta trebuie sa iei in considerare. Si probabil ai vazut din experienta proprie ca masina asta refuza sa se incalzeasca daca stai pe loc. Asa ca, atunci cand aveam timp, asteptam doar sa dispara 'sunetele de rece'. Hai AB, nu te supara, dam ture impreuna pe centura seara ca sa ne iasa la fel, ok? Share this post Link to post