Jump to content
Sign in to follow this  
brusli

Motorizari Cielo/Nexia

Recommended Posts

Cineva zicea ca motoarele 1,5 DOHC 16V sunt cele mai proaste pe care le-a facut vreodata Daewoo.

E vreun sambure de adevar?

Eu stiu ca sunt nereusite din cauza ca au consumul aproape cat unul de 1,6 si performante aprox. cat unul de 1,4 dar in schimb sunt foarte fiabile.

 

Voi ce ziceti de asta?

 

Poate ca nu stia sa-i regleze culbutorii d'aia . :lol:

Share this post


Link to post

It is a joke?

 

Ce sa regleze ca eu am inteles ca-s hidraulici si n-ai ce sa reglezi.

:?:

Share this post


Link to post

Hai să fim serioşi cu "am auzit eu", "mi-a spus un prieten" şi alte goange de-astea. Atâta timp cât sunt taxiuri Cielo cu acel 1.5, şi Espero-uri cu 1.8 (şi pe GPL culmea) care-au ajuns la 500 de mii de kilometri parcurşi, cine zice că-s proaste să se ducă să stea la colţ 5 minute să se mai gândească.

Share this post


Link to post
It is a joke?

 

Ce sa regleze ca eu am inteles ca-s hidraulici si n-ai ce sa reglezi.

:?:

 

Te-ai prins :lol: dar ce sa-ti fac daca ai bagat-o asa :lol: ...vorbe de claca prietene :wink: (fereste-te de vorbele de cloaca ) :wink:

Share this post


Link to post

Motoare 1.5 SOHC au avut toate pana la introducerea Euro 2 (ce an? 2000-2001?)

La introducerea Euro 2 au scos 1.5DOHC, iar din anul acesta au trecut pe Euro 3 revenint la SOHC.

 

In Romania nu stiu sa se fi fabricat DOHC pe Cielo inainte de 2000.

Share this post


Link to post
It is a joke?

 

Ce sa regleze ca eu am inteles ca-s hidraulici si n-ai ce sa reglezi.

:?:

 

Te-ai prins :lol: dar ce sa-ti fac daca ai bagat-o asa :lol: ...vorbe de claca prietene :wink: (fereste-te de vorbele de cloaca ) :wink:

Ok, o sa ma feresc :-D .

Eu dar in general cand vorbesc stiu ce spun, si prin extrapolare am crezut ca oamenii cand vorbesc stiu ce spun...

Se pare ca am gresit :!:

Share this post


Link to post

:o fftopic: ...ca doar la masini si la fotbal se pricepe toata lumea , nu :?:

Share this post


Link to post

SALUT! Vreau sa contrazic ceea ce a spus ov_jer legat de motoarele de pe hatchback din 95-96 cum ca ar fi monopunct! Va asigur ca sunt multipunct shi sunt identice cu cele de pe Sedan. Un lucru curios insa pe care eu l-am observat vazand mai multe carti de identitate de Cielo este acela ca modelele made in coreea au 57.40 kw adika aprox 80 CP iar cele made in romania au 55 kw adika 75 CP. Shi chiar se simte la mers. De unde diferenta asta de putere? Ca motoarele par a fi identice. Bafta tuturor

Share this post


Link to post

sa fie din soft-ul ECU ??? pt ca benzina din ro...

Share this post


Link to post

Schumi daca al tau e multipunct nu inseamna ca toate sant asa , deci de la a contrazice pana a demonstra e distanta mare.

In legatura cu puterea diferenta este intradevar de la ECM mai exact de la potentiometrul de CO2.Primele modele koreene au fost non-euro iar cele la noi au fost euro1.Deci ti-o poti regla din acesta cum vrei.

Share this post


Link to post

Unde este acest potentiometru??? M-am uitat pe langa filtru de aer.. si nu am vazut nimic pe acolo :?: :?: ...iar motorul meu este din '98 SOHC... deci ar trebui sa aibe asa ceva

Share this post


Link to post
ov_jer nu pot sa demonstrez ceea ce am spus shi poate ca ai dreptate. Dar faza e ca eu n-am vazut nicaieri Cielo cu injectie monopunct. Motorul ala l-am vazut doar la Opel. In legatura cu ECM eu nu cred ca am ce sa reglez ca a mea are 80 CP shi n-ash vrea sa aiba mai putin. Numai bine!

Share this post


Link to post

Este exact in lateralul filtrului de aer pe partea catre habitaclu.E de culoare neagra cu un dop galben care mascheaza surubul reglajului.

Share this post


Link to post
si eu am auzit ca sunt mai fiabile 1.5 de pe Espero decat 1.8. Cica ar fi mai rezistente,etc.

Acu' nu se va vedea decat in timp,nu?Si nu vreau sa-mi sara in cap amicii cu 1.8   :lol:

expero sau copiii spun lucruri trasnite.

de data asta n-ai nimerit-o.

Share this post


Link to post
si eu am auzit ca sunt mai fiabile 1.5 de pe Espero decat 1.8. Cica ar fi mai rezistente,etc.

Acu' nu se va vedea decat in timp,nu?Si nu vreau sa-mi sara in cap amicii cu 1.8   :lol:

expero sau copiii spun lucruri trasnite.

de data asta n-ai nimerit-o.

 

Pai normal ca doar tu aveai 1.8, nu?Ia sa vezi daca aveai 1.5 ca nu mai spuneam lucruri trasnite :-D

Share this post


Link to post

Pentru cine NU stie repet : Motorul 1,5 l DOHC e cel mai bun :!: :lol: -- dupa ce platesti taxele , din diferenta 1,8L -- 1,5L tot mai ramine de'o bere . :wink: :lol:

Share this post


Link to post
Pai normal ca doar tu aveai 1.8, nu?Ia sa vezi daca aveai 1.5 ca nu mai spuneam lucruri trasnite  :-D

mai expero, eu personal am un respect deosebit pt motorul de 1.5 (un motor bine gandit, 2 axe cu came...) si cand mi-am achizitionat 1.8-ul nu am gasit un GLX sa-mi placa, ca-mi luam GLX.

deci departe de mine sa fiu partinitor. ai fost prea impunator cand ai citat barfa vizavi de cele 2 modele. atita tot.

prieteni?

Share this post


Link to post
Este exact in lateralul filtrului de aer pe partea catre habitaclu.E de culoare neagra cu un dop galben care mascheaza surubul reglajului.

Cum se regleaza? multam

Share this post


Link to post

Nu iti recomand sa umbli la el dupa ureche pentru ca nu o sa reusesti sa o reglezi debitul bine.Daca iti consuma prea mult il mai strangi in sensul acelor de ceas,dar intotdeauna sa tii minte cate ture sau jumatati de tura l-ai rotit pentru la putea readuce inapoi daca merge mai rau asa.

Share this post


Link to post

Mie ultima data mi-a umblat la acel reglaj tipul care verifica emisia de noxe cand am facut ITP-ul. Se uita pe calculator si a reglat acel surub. O fi bine, o fi rau ca l-am lasat sa umble acolo?

Share this post


Link to post

Cind mi'a verificat mie chestia asta(la Cielo '96) au citit pe scaner o tensiune(daca nu ma inshel e data in manualul de service) , cred ca ar fi bine sa te duci la service sa verifici cu testerul .

Share this post


Link to post

De obicei umbla daca CO2 este prea mare sau prea mic.Teoretic este bine cu conditia ca masuratarea sa fie bine facuta si aparatul sa fie bine calibrat.

Share this post


Link to post

Tinand cont de faptul ca dadusem spaga la ITP VREO 300K ROL, cred a reglat oxigenul cu simt de raspundere...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...