Jump to content

Schumi

Membru
  • Content Count

    56
  • Joined

  • Last visited

About Schumi

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 06/06/1986

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    Schumithe1st@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    RO-Buzau
  • Interests
    Cars...cars...cars...
  • Din
    B/BZ
  • Auto
    Seat
  • Model
    Leon 1.9 TDI 143 CP
  • An
    2001
  • Nr. Inmatr.
    BZ 86 LUK
  1. Alpine CDE-9870R/RM --- 280 Alpine CDE-9870 a fost desemnat de revista AutoHiFi.de cea mai buna unitate entry-level. Functii * Conexiune Full Speed pentru iPod *
  2. Realizez incinte subwoofere auto active, bassreflex, de cea mai buna calitate. Ofer factura si garantie. Cateva exemple: 1. Subwooferul MTX BoomBox. Incinta cu bass-reflex a fost realizata manual din materiale de calitatea superioara MDF, foarte bine insonorizata. Specificatii: * Subwoofer bass-reflex 12" * Diametru difuzor 30cm * Putere RMS 225W * Putere Max 450W * Impedanta 2 Ohmi * Raspuns in frecventa 27 - 150Hz * SPL 92.8dB (1w/1m) * Dimensiuni 36,2 x 56,5 x 41,3cm. Pret: 149 euro 2. Subwooferul activ BassPack 300 este compus din : Subwoofer MTX Thunder T5512-44 * Diametru 30cm (12") * Putere: 300W RMS / 600Wmax * Impedanta 2 x 4 ohmi * Raspuns in frecventa: 29Hz - 150Hz * SPL: 92,89dB * Vas : 61,3 litrii * Xmax : 14mm * Dimensiuni: 30 x 16,9cm Amplificator MRV-T420 • Indicator de status/putere albastru • Masca pentru panoul de control • Reglajele montate deasupra • Conectori de alimentare mari , suflati cu aur • Capacitate de a accepta intrare pe 4V • Tehnologie STAR • Bass Engine (Crossover reglabil HP/LP/BP, Bass EQ) • 340W x 1 RMS [ 2ohmi -punte @14.4V (0.3%THD) ] • Alimentare Alpine V12 PWM MOSFET Pret: 336 euro 3. Subwooferul activ Alpine Competition 220 este alcatuit din : 2 difuzoare Alpine SWE-843E # Putere RMS: 2 x 120W # Raspuns in frecventa: 34Hz – 1.5kHz # Sensibilitate: 87dB/W(1m) Amplificatorul Alpine MRV-T320 # Amplificator: 2/1 Canal # Putere Totala: 220W RMS # Bass Engine # Masca pentru panoul de control # Reglajele montate deasupra # Conectori de alimentare mari , suflati cu aur # Capacitate de a accepta intrare pe 4V # Tehnologie STAR # Bass Engine (Crossover reglabil HP/LP/BP, Bass EQ) # Alimentare Alpine V12 PWM MOSFET # Dimensiuni 210mm x 68mm x 247mm Pret: 214 euro Tel.: 0728.324.502, 0744.304.392
  3. Kiturile Xenon Well-Done sunt concepute pentru ca masina sa nu dea erori la montarea kitului, cum ar fi eroarea de bec ars, des intalnita la masinile mai noi. Pachetul WZ-06, H1 Xenon contine balastul WZ-06, balast de ultima generatie al producatorului Well-Done, care ofera o fiabilitate si o stabilitate net superioara fata de cele existente in acest moment pe piata. Garantam ca acest kit corespunde celor mai inalte standarde de calitate, de aceea este singurul kit bi-xenon care nu da erori in computerul dvs. de bord ( indiferent de marca automobilului dvs. si anul de fabricatie ) . Pachetul contine - 2 balasturi electronice 35W - 2 becuri xenon HID ( High Intensity Discharge ) - elemente de fixare precum benzi dublu adezive si fase din platis ptr ancorarea balasturilor - manual de instalare - certificat de garantie Culori disponibile: 5000k - White 6000k - White - Blue Important de retinut despre balasturile Wll Done este faptul ca acestea au echipate multe modele de masini de productie europeana precum: BMW, Mercedes,etc. Tipuri de becuri disponibile H1, H3, H4, H7, H8, H9, H10, H11, D2S, D2R, 9004, 9005 (HB3), 9006 (HB4), 9007, Seriile 800. Se pot instala pe faza scurta , faza lunga sau proiectoare de ceata. GSM : 0721.120.931 Yahoo ID : edypopa2000 Preturi H1, H7 - 200 euro H4 Bi-Xenon Moving - 299 euro. Garantie 12 luni. http://www.booster.ro
  4. In leg cu asta, da ... au fost importate din Coreea pana in 97. Din 97 in colo sunt importate din Polonia. Si daca studiezi problema o sa vezi ca diferentele se vad la tapiterie (atat materialul cat si textura) si la oglinzile retrovizoare, care la modelele importate din Coreea erau diferite 1.8 fata de 1.5 (si alea de la 1.8 erau chiar faine, mai ascutite..). Modelele made in Poland au pastrat din pacate formatul oglinzilor de la 1.5 la 1.8. Bafta
  5. fftopic: Sunt si eu putin pe langa...la mine merg proiectoarele dar becul verde din bord nu se mai aprinde..se aprinde doar ala de la ceata spate. Si e cam enervant ca nu stii cand sunt aprinse si cand nu. Are cineva idee..de unde e problema, s-a ars ledul din bord..sau..?!? Sorry de postare dubla da vad ca nu m-a bagat nimeni in seama..
  6. fftopic: Sunt si eu putin pe langa...la mine merg proiectoarele dar becul verde din bord nu se mai aprinde..se aprinde doar ala de la ceata spate. Si e cam enervant ca nu stii cand sunt aprinse si cand nu. Are cineva idee..de unde e problema, s-a ars ledul din bord..sau..?!?
  7. Si pana la urma s-a rezolvat cumva problema 5orine? Ca si la mine e acelasi lucru. Mi-a zis cineva de o bucsa care ar fi pe la coloana de directie...o bucsa uzata, desigur. Ca si la mine la denivelari volanul are un tzacanit si un usor joc sus-jos. Si vreau sa remediez problema cat mai repede. Si as mai avea o problema. S-au rupt ambele manere (din interior) de la usile din spate. Si nu mai pot sa inchid usile decat de afara, tare enervant..Are cineva idee daca gasesc acele manere si cam cat ar costa? Drive Safe!
  8. Zici ca ai de 4 ani Cielo si nu esti multumit? Umbli cu cutia de scule dupa tine? Atunci de ce la Auto zici ca ai Oltcit? M-ai bagat de tot in ceatza. Cat despre Tico io stiam ca e pe injectie, nu pe carburator. Si cred ca la 2500 euro gasesti unul bun. Bafta!
  9. Ce spune alx mie mi se pare mai mult decat logic si perfect adevarat. E o nebunie sa crezi ca din 2007 o sa dispara restrictiile si gata...tot romanu isi aduce Passat-uri si Golf-uri alese pe spranceana si Loganu il mai cumpara tataia. E adevarat ca o sa ne aliniem la legislatia UE, dar nu ne poate impune nimeni sa scoatem aceasta restrictie cu atat mai putin cand ea vizeaza normele de poluare. Asa ca..DREAM ON Razor..As vrea si eu sa imi iau un Espero FULL cu 1500 euroi
  10. Eu cred ca singurul lucru care lasa de dorit sunt cauciucurile..Ma indoiesc ca motorul nu este performant. S-a vazut clar ca in primele tururi de pista Schumi s-a straduit din greu sa incalzeasca niste cauciucuri EXECRABILE..odata acestea incalzite a reusit sa faca THE FASTEST LAP si era la un moment dat dupa ce s-a terminat cu opririle la boxe pe locul 4, adika a castigat 4 pozitii in cateva tururi. Deci motorul duce..problema vine de la cauciucurile care nu au rezistat prea mult timp la o temperatura optima, ceea ce a dus la uzura excesiva si ulterior la perforarea lor. FORZA FERRARI !!!
  11. Bine mai ALX..cumpara-tzi tu Cielo din 95 bine intretzinut la 3000 shi sa imi spui shi mie..io itzi dau 3500 pe el dupa aia..io zic ca trebuie sa vezi mai intai care sunt preturile pe piata, si ai sa vezi ca nu prea conteaza anul de fabricatie la Cielo ci mai mult cum e masina. Respect man!
  12. Sunt de acord cu body! Alx uite eu am un cielo din 95 si cu 75 500 km la bord si fara 3800 nu il dau. E excelent intretinut si motorul merge mult mai bine ca la una facuta la noi din 99-00 cat o fi ea..Si nu l-ash da nici cu 3800 daca n-ar fi hatchback. Crede-ma ca stiu ce vorbesc. Am avut Cielo-uri atat facute la noi cat si facute in Korea. Si e o mare diferenta la toate capitolele. Inclusiv la puterea motorului. Asa ca..bafta!
  13. Pai mai Alex omule. De ce vrei tu sa dai 5400 euro pe o masina romaneasca care nu mai e nici pe departe ce a fost Cielo cand a aparut? Parerea mea e ca mai bine itzi iei una din 95 la vreo 4000 euro, made in Koreea, merita si 4500 daca e f bine intretinuta si iti mai raman si bani ptr jante, sau ce mai vrei tu, sau mai pui putin si iti iei o Vectra B de prin 97 si deja e altceva...parerea mea.
  14. Heheee..o mica scapare aici...poate fara rosu Ferrari! Ca rosu Toyota avem destul..
  15. Chiar imi place DTM..Numai ca nu m-am obisnuit sa urmaresc cursele de DTM. Am vazut numai cand am nimerit din intamplare. In fine..in legatura cu cursa de astazi numai cuvine de lauda pentru de la Rosa. Bravo lui! In rest, mie Schumi a aratat in prima parte ca dispunde de o masina F 2005 foarte competitiva, cu nimic mai prejos fata de monopostul Renault, iar daca va rezolva problema aparut sunt sigur ca pe viitor isi va relua locul in fruntea clasamentului. Bafta!
 

×
×
  • Create New...