Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/06/25 in all areas

  1. Cum tănculeţu' meu are deja o vârstă și se cereau 4 portiere, m-am apucat să studiez piața ... și pentru că-s pragmatic, am ajuns tot la Suzuki. 1.4 mild-hybrid, echipare Passion, AllGrip. Luată la sfârșitul lui septembrie 2024, promoția cu roțile de iarnă. Așa se ia mașina de la dealer, lol: Așa arată un motor curat cum probabil nu va mai fi niciodată: Am pus huse de la huse.ro, foarte mulțumit de ele: Astea-s roțile de iarnă, mai frumoase decât alea de vară sincer să fiu (sunt un gri uni și cam anoste): Să punem AllGrip la treabă, pe la Muntele Roșu: ... atât la munte cât și la mare: ... și pe o vreme mizerabilă, la vecini:
    2 points
  2. Neh, fara senzori Gheo la pachet, ma mai gindeam de merita ori ba investitia. Totusi, de inclini catre un schimb cu o Nexia da de stire, las de la mine ! Vitara fu la inaltime in zona, SH-ul s-a vindut pe bani grei dupa ani buni. Drumuri bune !
    1 point
  3. Nu tunam nimic, stiu eu c-ai pus ochii pe turbina mea :)) Adevaru' e ca nu stiu ce-as prea avea de tunat in faza asta ... cred c-o sa fac izolatie, sa vad ce boxe sunt si poate le schimb ... si mai vedem noi.
    1 point
  4. 150 lei am platit la Nubira cand am facut ITP-ul in ianuarie.
    1 point
  5. 1 point
  6. Am trecut de 4k km, consumul s-a stabilizat undeva pe la 6-6.5. Negativele: doar un port USB și ăla e cu nazuri, celebra problemă cu cablul vieții, aștept să fie problema reproductibilă ca să-l schimb pe garanție. Bine că mai există încă mufă de brichetă pentru încărcător deși e o chestie personală, încă nu m-am obișnuit cu consola centrală (yay airbags) și stau cu genunchiul proptit în ea. Probabil cu timpul, o să stau mai puțin lăfăit, nu știu 🙂 plasticele fețelor de uși sunt mai raw hardcore decât la Jimny, ceea ce spune multe. Nu m-așteptam la lux evident, dar totuși 😀 nema senzori de parcare pe față, veneau doar în echiparea următoare împreună cu oglinzi rabatabile electric și n-am considerat că merita încă o mie de euro. Bine că pe spate sunt și senzori, și cameră ... dar pe față, unde e un bot destul de masiv și proeminent, nu. O să-ntreb dacă se pot adăuga la dealer, când mă duc la revizie. Pozitivele: destul de multe chestii "creature comfort" pentru banii dați: scaune încălzite, degivrare oglinzi și reglaj electric, ștergătoare automate, lumini automate (inclusiv cu faza lungă automată, aia de vrea BMW abonament pentru ea), geamuri electrice complete, lumini la picioare în față, lumină și priză de brichetă în portbagaj, climatizare automată, radio DAB (care chiar funcționează) scaunele comode, drum de 10 ore fără dureri de spate/etc, nici o problemă. vizibilitate bună, A-pillars foarte ok LEDuri peste tot, farurile - excelente, luminăăăă am condus cu cruise control clasic, dar mi s-a părut moft americănesc. Cruise control adaptiv cu lane keeping în schimb, este ge-ni-al, genial, genial, merge excelent la drum lung și nu mi-a făcut nici o surpriză până acum, cum ar fi să mă tragă spre vreun parapet. sunetul motorului 🙂 îmi aduce aminte de Kawasakiul pe care l-am avut. Toată integrarea cu ISG-ul ăla e excelent făcută, se coordonează impecabil împreună și chiar se simte că ajută. Turbo lag ... este, nu rău, dar este. Neutrele: tableta aia cu Android e OK, dar se simte că este cam underpowered nu știu cine face navigația, e utilă, frumos din partea lui Suzuki că dau gratis actualizările de software și hărți, dar la un drum Grecia-București insista neapărat să văd Macedonia, nici una din cele 6 rute nu trecea prin Sofia. Bine că are Android Auto prin WiFi. sistemele alea europene de securitate sunt ok, dar cu marcajele din România ... cam muncesc din greu, săracele. Nu-s rele, îți mai dă peste mână din când în când să nu adormi. În afară merg foarte bine.
    1 point
  7. Bun, sa o luam de la început :)) Aveam o problema de ceva vreme cu apa in portbagaj, nu a durat decat un an sa rezolv :)), cert e ca ploua grav de tot pe la imbinarea tablei , unde din fabrica se pune mastic, care dupa aproape 25 de ani a cedat definitiv, am curățat cu peria de sarma tot ce mai era acolo, inclusiv vopseaua :)) si aplicat un mastic de la "Teroson" fix pentru imbinarea elementelor de caroserie, dat fiind faptul ca, eu sunt talent din naștere, cand a fost momentul sa aplic masticul, am realizat ca nu am pistol :)) Cert este ca s-a rezolvat, aplicat mastic, grund si vopsea la culoarea ( am mascat tot ce era in proximitatea zonei vopsite, bineînțeles ca am gazat luneta si aripa spate, dar astea sunt detalii) La începutul lunii am reușit sa ii fac si revizia, filtrele toate Mann , ulei celebrul GM Dexos2 5w30 siiiii am reusit sa schimb si prima sonda lambda cu una Bosch ca sa scap de check ( am zis ca se reduce si consumul, ca na, are masina toate datele necesare pentru amestec bun, minciuni, consuma fix la fel :))) ) , pe langa cele mentionate am aruncat si o mana de bujii NGK cu 2 electrozi si un set de fise Parts Mall daca ma mai ajuta memoria. Masina momentan sta cuminte de 3 saptamanii intr-un subteran, probabil pana la sfârșitul lunii asteia.
    1 point
  8. Avem in sfarsit si numere. Arata bine in lumina asta .
    1 point
  9. Vesti bune pentru GT-ul fiica-mii, am gasit motor FA20 in Olanda, ar trebui sa ajunga luni pe 3. l-am cumparat pe 12.02 si a stat la DHL Freight Olanda pana ieri, cand s-au invrednicit sa-l trimita, mi-au solicitat un cod OUT, dar fiind cumparat pe persoana fizica nu am cum obtine acest cod de la ANAF (codul este necesar pentru achizitii mai mari de 2000 E sau de 500 KG, in cazul meu motorul a fost 5350 si 210 kg).
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...