Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/03/25 in all areas

  1. Dragul de el, inca presteaza. E batran si aduna chit care sa astupe rugina, dar munceste la propriu, fara sa comenteze.
    2 points
  2. Avem speranta ! Cam de jumatare de an m-am tot chinuit sa ma decid cu sa il inlocuiesc pe Passy, si in mod special cu ce motor pe benzina sa il inlocuiesc. Am studiat cam toate motorizarile ce mai sunt disponibile pe piata si sub nici o forma nu am vrut 3 cilindri sau motoarele de 1.2 ale grupului Stelantis ( Peugeot, Citroen, Opel, Jeep ). Am facut drive test si cu Hyundai turbo ca poate poate dar cupul de Nubira aspirat m-a lasat rece si indiferent. As fi mers pe o Elantra de 1.6 dar ce sa vezi nu se mai aduce in Romania pentru 2025. La un moment dat am ramas hotarat pe Octavia 1.5 tsi dar dupa ce am facut 6 configuratii si la absolut toate dupa 3-4 zile se modifica pretul si sunam la dealer sa imi dea o cotatie, constatam ca a crescut pretul cu 500 / 1000 euro si ca nu stiu ce optiune nu o mai pot avea pe configuratia aleasa si trebuie sa fac upgrade si... si.... am renuntat. M-am plimbat si cu Korando dar mi s-a parut chinuit rau motorul ala chiar daca pe hartie pare a fi ceva mai rasarit fata de Hyundai. Chiar am asteptat sa apara si noul Opel Frontera dar ce sa vezi tot cu 1.2 ul de la Stelantis vine dar cu distributie pe lant acum si cu SCR. Stiam motorul de 2.0 Skyactive X de la Mazda dar nu im place pentru ca vine cu compresor si patru senzori pe fiecare cilindru, cu o compresie de 16 care nu prea exista nici la diesel. Din punctul meu de vedere s-au dus cu X-ul pe un teren cam necunoscut si nu am vrut sa il testez pe pielea mea. In concluzie am ales asa : Mazda 3 Sedan 2.5 Hibrid ( e-Skyactive G ) - CENTRE-LINE , 140 cp, 238 Nm, manuala, culoare machine grey . Ca si dotari de luat in seama vine cu jante pe 18, G-Vectoring Control (GVC), scaune si volan incalzit, climatizare pe 2 zone, oglinzi electrice incalzite, full led , android si apple car play plus Alexa integrat, incalzire parbriz in zona stergatoarelor iar duzele de spalare sunt integrare in stergator, senzori parcare fata / spate, senzori de ploaie, pilot automat adaptiv, sistem monitorizare unghi mort (BSM) cu asistență la deplasarea în marșarier (RCTA), Sistem de asistență la părăsirea benzii de rulare (LAS), avertizare la frânarea de urgență (ESS), etc. In momentul de fata astept ca cei de la Asko sa rezolve cu numerele rosii si ce acte mai au ei de facut si sa ne vedem joi cu prima masina pe care o cumpar cu mintea si nu cu sufletul.
    1 point
  3. Pretul de vanzare cerut la SH nu este neaparat cel primit. In plus, de la masina la masina, unele se devalorizeaza mai mult, altele mai putin. Deci socoteala ca iti iei azi Skoda cu 15000E si o vinzi cu 11000E in 5 ani este posibil sa fie valabil azi, dar peste 5 ani cand vrei sa o vinzi te trezesti ca modelul tau s-a devalorizat cu 50% si nu mai merita sa o vinzi 🙂 . Nemtii fac altceva, calculeaza costurile masinii ca rata anuala la un leasing pe 4-5 ani. Sa zicem ca este 700E/ luna cu tot cu asigurari si toate cele. Peste 4 ani o dau inapoi si isi iau alta masina, poate chiar alta marca, atat timp cat vor avea un cost similar. Practic firma de leasing preia riscul devalorizarii masinii, neamtul e comod si plateste ratele asa cum isi plateste si chiria. Din punctul meu de vedere treaba asta e cu dus si intors. La o masina noua platesti o carca de bani pe revizii la reprezentanta , cel putin dublu fata de cat platesti daca ti le faci la un service de cartier. Spre exp un amic a dat 4400 lei o revizie completa plus placute de frana si discuri de frana fata-spate la o amarata de Toyota Corolla veche de 4 ani (ultima revizie din garantie). Masina l-a costat 13000E cumparata de noua si reviziile se fac anual sau la 20000km. Deci la un rulaj de 30000km/ an trebuie ca la 2 ani sa socotesti si o gaura de 900E din cauza unei revizii de genul asta 🙂. Nu socotesc reviziile anuale normale (la 30000km) care si alea incep sa se duca spre 400E la o masina normala. Daca ai SUV mai pui 100E-200E in plus la fiecare revizie.
    1 point
  4. Ti-am zis io sa-ti iei masina si nu OZN ... Da' tu ca nu si nuuu ...poftim, acum face ce vrea senzorii ei !
    1 point
  5. Ca prime impresii venind de pe un diesel automat, plus Alfa Romeo diesel manuala motorul este foarte silentios, si nu de putine ori dupa ce am plecat de la reprezentanta schimbam vitezele cand auzeam motorul dar ce sa vezi ca se aude de la 3000 de rotatii in sus. Intre 2000 si 3000 are un mormait frumusel pe care il prinzi daca esti cu urechea pe el. Cuplu chiar este ce trebuie pentru ca in treapta a4a la 20 km/h nu a dat in nas, a urcat in ture mai incet dar si-a facut treaba onorabil. Am prins si cateva dezavtivari de cilindri la mers constant pe centura si nu se simte absolut nimic cand se activeaza. Cam atat pentru primii 28 de km ai masinii, majoritatea bara la bara prin oras.
    1 point
  6. Semnale noi pe fata, sunt chiar ok.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...