Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/14/25 in all areas

  1. Revin cu ceva impresii dupa mai multe drumuri pe autostrada si unul pana la bulgari la Pamporovo si inapoi (aprox 1000 km). Cu siguranta intercoolerul era cel care facea ca masina sa nu mai traga "ca inainte". Am curatat si reconditionat eu injectoarele, am verificat turbina etc, dar vinovatul pt gatuiala aia peste 3500-400 rpm era de la intercooler. Acum masina "trage grav la orice turatie" ca sa citez un clasic 🤣🤣🤣 . I-am dat blana pe drumul de bulgaria , inclusiv depasiri in panta si masina se comporta ca una cu 184cp si 400Nm. Inainte era bine, dar nu foarte bine 🙂 . Acum e ce trebuie 😄 . Am verificat si scurgerile de ulei dupa aprox 1000km in decembrie si totul era bine. Cu ocazia asta am facut si schimbul de ulei, mai ales ca se aprinsese si becul de "change oil soon", deci am impuscat 2 iepuri. Costul a fost de aprox 450 lei cu ulei GM 5W30 si filtru aftermarket, parca Mahle, nu bag mana in foc. Mai scump decat schimbul facut de mine la tara cu Mobil, dar un pret totusi decent. Drumuri bune tuturor in 2025!
    1 point
  2. Intre timp Accordul a plecat la alt pasionat din Iasi, mergeam ca un pensionar cu el, fiind mai tot timpul cu nevasta-mea in masina, doar pe autostrada vedea 140. A urmat o Toyota GT86 pentru fiica-mea, in speranta ca o deturnez de la ideea de a lua motor (a luat si A2 intre timp), mi-a promis ca daca o ajut sa-si ia GT86 renunta la motor. Are motor boxer de 200 CP, tractiune spate, doua clase peste RCZ. Insa, s-a gandit ea sa o prepare cum trebuie: *Axe cu came cu update *Biele forjate in H, pistoane forjate *pompa ulei cu debit marit *sorb pompă ulei marit cu Hy-Flow *Antival baie ulei *kit apă - metanol radiator ulei, ceasuri temperatura, presiune ulei, etc, pret de vreo 8600 E. Problema e ca a dat peste un jeg de mecanic fara scrupule care i-a cerut 6100 E bani pentru piese in avans din 02.09.2024 dupa care tot o trombonea ca piesele sunt in vama, etc. Pana am intrat tare in el de i-a returnat banii pentru piese. Ideea e ca mecanicul e meserias pe motoare boxer, a mai preparat motoare insa nu mai avem incredere in el dupa atatea minciuni (ca idee, nici macar nu daduse comanda, fabrica e-mailuri fake de la furnizor si folosea banii pentru alte proiecte). Daca stiti vreun mecanic pasionat de Subaru si corect, dati un semn aici, zilele astea Ligia va lua masina pe platforma cu motorul desfacut si va continua proiectul in alta parte. Are vreo trei variante, dar n-as vrea sa pice din lac in put. SantaFe-ul de la Ligia a ajuns inapoi la mine, intre timp am mai luat un Grand SanteFe cu 7 locuri pe care il birjareste Ligia in asteptarea GT-ului.
    1 point
  3. Odo: 159.800 Schimb ulei și filtru. Pt filtru am luat mahle, data trecuta a fost knecht dar au același cod oc90 și sunt China. N am mai avut probleme cu frânele. Luna viitoare ITP iar când da căldura schimb garnitura capac deoarece a început să transpire pe la anumite șuruburi .
    1 point
  4. N-as zice ca m-am inoit ca sandale fix modelul asta le am de ceva ani si-o sa ma duc cu ele la pripor sa ma dau ciumeg ca io am aderenta pe gheata. Dupa ce-am vizionat citeva filmulete cu Hopa Mitica cade jos si se ridica, mi-o fatat mintea cum ca io as avea ceva antidot la mersul pe gheata. Ramine sa le fac o proba. Ce ti lanturi, ce ti sandale, de iarna. Aderenta sa fie ! 😉
    1 point
  5. Asta Georgel o spune, nu eu. Grairea-i putineza confirma acest lucru. Nu am nevoie de vreo constatare oficiala. Georgel graieste iar eu ii analizez grairile si trag concluzii. Sigur ca da, trimisul special a lui Dumnezeu. Fix un sarlatan aduce lumina, ce sa vezi ... io facut gelosi pe Sosoaca, Simion si o parte din popime ce la fel de speciali se cred. Mda. Dupa cum ne-a obijnuit cloaca PSD-ista, cind trebuie sa scoata cartoful fierbinte din foc dau bir cu fugitii. Incredibil nene !
    1 point
  6. Culisele sunt identice pe spate, nu am văzut diferente intre ele.Le am schimbat bușoanele de cauciuc deoarece erau în kit. Recomand Frenkit, mi s au părut calitative , plus că era produs in 2024. Update: 1. Am băgat vreo 200km cu mașina și roata nu mai încinta deloc, deci consider problema rezolvata pt moment, sper sa țină. 2. Am uns racordul de la coloana de direcție ce iese din panoul de foc, direcția este muuult mai ușoară acum. Burduful era etanș însă ansamblul era uscat complet. 3. Am strâns puțin cablul de accelerație, nu știu ce s-a întâmplat dar efectul este MAJOR, mașina se simte total diferita, parca a luat un boost de 30% minim.
    1 point
  7. Acuma, ar fi mult spus ai rezolvat-o in timp record cu mansonul, insa doua ore ii destul de OK, un timp foarte bun chiar pentru inceput. ☺️ Am omis a aminti legat de suruburile de ghidare etrier. N-am ideie cu ce sistem de frinare ii dotat Lacetti (Bosch, ATE, etc) insa in unele situatii unul din cele doua suruburi de gidare etrier ii prevazut cu manson din guma, plastic, uneori metalic pentru a facilita o cursa lina al etrierului. Caz un care avem de-aface cu acest tip de surub (cu manson) trebiue avut in vedere ca nu se monteaza oriunde (sus sau jos) ci se ia in calcul : sensul de rotatie al discului de frina si pozitionarea etrierului daca e montat in fata, in spate, ori in partea inferioara al discului de frina. In cazul de fata avem in discutie roata dreapta spate cu sens de rotatie al discului catre dreapta iar ansamblu etrier montat in spatele discului ceia ce vrea sa insemne ca un surub cu manson trebuie montat in partea superioara (sus) al etrierului. Daca etrierul ar fi montat in fata discului, atunci surubul cu manson se monteaza in partea inferioara (jos) al etrierului. Subliniez acest aspect ca e important de memorat si a monta piesele corect.
    1 point
  8. Bun, deci in mare...m-a mancat in c*r cu kit-ul de reconditionare! Nu contest ca pt cineva care a mai facut este usor, insa prima oara e jale, imi venea sa dau foc la tigaie. Tinand cont ca un kit de reparatie este 56lei iar un etrier aftermarket este 180, sincer nu mi-as bate capul! Am pierdut 2h pana am reusit sa bag mansonul pe cilindru/etrier. Nu a curs lichid mai deloc, am blocat pedala de frana si astfel nu curge lichid. Sa speram ca am rezolvat ceva, nu am apucat sa bag km cu masina. Pistonul arata destul rau scos afara, la fel si cilindrul,nu am facut poze din pacate.
    1 point
  9. Una peste alta, CG nu mai ajunge nici macar candidat, presedinte cu atat mai putin. Poate doar presedinte de celula la Rahova. Nu sustin partidele romanesti, sunt niste gunoaie, dar ma bucur ca a fost inlaturat un extremist.
    1 point
  10. Da' stii ca acest tovaras Georgel nu mai are nici o sansa de incoronare, nu ? Visul de ciumeg ii e spulberat !
    1 point
  11. Tinte serioase pe caucioace.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...