Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/23/24 in all areas

  1. Off topic: Am fost si eu de doua ori la cei de la Morarilor, odata cu revizie si odata cu probleme la senzorul de ABS de la o roata. La revizie cel ce a schimbat filtrul de motorina a considerat ca e frumos sa stearga toate plasticele cu motorina varsata din filtru. Rezultatul: motor lucios, habitaclul mirosea a camion, noroc cu ozonificarea de la OMV ca am scos mirosul. La senzor au umblat la fire, s-a rezolvat pe moment, dar de fapt era senzorul dus. Bonus, mi-au facut pentru un zgomot la directie deviz fain, 4000 de lei caseta de directie. Le-am multumit si am plecat, din recenzii am vazut e practica comuna sa se arunce la devize.
    2 points
  2. Eu nu m-as complica sa-l montez singur. In primul rand, nu ai priceperea necesara. Investesti si in scule/silicon. Si nu ai garantie, te certi singur daca bate vantul/ploaia pe langa el.
    1 point
  3. Ce sa zic ... La acelasi service, acuzand o mica bataie la joc scurt de volan stanga-dreapta, mie mi s-a recomandatat clar SA NUfac reconditionare de caseta pentru ca nu este cazul (inca) si ca, din informatiile lor, este un comportament "normal" ! La aceeasi concluzie a ajuns si service-ul unde am facut motorul Nalucii, ca tot eram in zona 🙂
    1 point
  4. 🤭 La mizeriile de VW si alte masini “bengoase”, se schimba uleiul la 30.000 km. Nimeni nu le intretine ca noi, la maxim 10-15.000. Ori ca nu-i intereseaza, ori ca n-au bani de ele… nu stiu. Eu mai mult de 5-6000 de km nu am tinut niciodata un ulei, chiar daca am pus numai uleiuri bune. Am carte service si la VW si la Mazda, de unde reies revizii la zeci de mii de km. Pica/se uzeaza toate, nu numai distributiile. Bine ca inca mai merg, saracile… Imi place ca ai scris si despre experienta avuta cu mecanicii; de aia intentionez sa-mi cumpar un elevator, sa scap de ei pe cat de mult. Apropo de meseriasi, doar la Dacia 1310 Li nu se codeaza injectoarele, in rest cam da. 😄 Ai bagat CEVA bani in doamna! 😁 Drumuri bune s-aveti! 🙏
    1 point
  5. Pentru ca Accordul va ramane la Ligia, imi trebuia o masina pentru drumuri externe, asa ca de fix doua saptamani am ajuns in posesia unui Santa Fe 2.2 CRDI 4WD A/T din 2016 cu care am facut deja 1000 KM. E foarte comoda la condus iar prin noroaie e destul de capabila cu anvelope de iarna si diferentialul blocat, prin padure nu am bagat-o inca si nici nu am de gand. Desi nu credeam, e destul de fasneata pana in 150/H, mai mult i-am dat doar pentru o portiune de autostrada pret de vreo 20 km, nu trece de 187/h nici moarta, ce-i drept aveam si un cui intr-un cauciuc din spate, abia acasa am vazut ca presiunea era 1.5 BAR. Cel mai bine se simte la viteze legale, la 140/h are 2500 RPM. Are cam tot ce se punea atunci pe versiunea de varf, scaune ventilate/incalzite cu memorii, bancheta spate incalzita, etc.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...