Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/04/22 in all areas

  1. A/C FUNCTIONAL!🥳 In sfarsit, minunea s-a intamplat. Am scapat si ieftin, 170 de lei. S-a facut test de presiune pozitiva, apoi testul de vacuum, efectuat cu aparatul. Sper sa tina... Inainte sa punem aparatul, am testat si valva de la conducta veche si, bineinteles, pierdea. Asa ca s-a inlocuit. Adaugat 550 ml de freon si 2 gr de substanta de contrast (ca nu mai avea). Ulei avea compresorul (sper). Ce nu-mi place e ca decupleaza compresorul des. Merge la inceput cateva minute, dupa care decupleaza la minut, sa zic asa; nu am cronometrat. Singura chestie ce-mi vine in minte, e senzorul de pe vaporizator. Ma gandesc la faptul ca proba AC-ului, facuta la 19 grade, face ca vaporizatorul sa inghete (sa se raceasca mult) si din cauza asta. Nu stiu... Mecanicul, care are Spark, a spus ca si la el e aceeasi situatie. Si ca la Loganuri e la fel. S-a uitat la presiuni, a spus ca sunt bune. Nu mai conteaza si nu ma mai intereseaza. Sa mearga! Sa fim sanatosi si vedem la vara; mai e mult pana atunci. Dar rece baga bine. Nu am avut sa-i punem un termometru, dar e ce trebuie. Inca ceva: asemanator zicalei multora, cum ca te ia vantul cu Matizul cand trece un tir pe langa tine, la fel e si aia ca nu mai trage deloc motorul, cu AC, e fix-pix. Da, e adevatat, il inmoaie nitel, dar nu-l stoarce de tot. Oricum si fara AC, tot blegeala era. Si cand trece tirul, se simte si-n masini mai mari/grele.
    3 points
  2. Duplicolor e lac de vitan de duzina, nu e prost dar nici vre-o scula, vreti lac bun luati novol si mai era unul, fac poza la spray-uri cand mai ajung la garaj. Oricum, lacul la spray e lac la spray nu se compara cu ala la pistol. Referitor la faruri, bravo, verdem cat tine, la mine au tinut 3 ani facute profi tot cu folie, dupa am schimbat geamurile cu totul.
    2 points
  3. Sticker pe capacul rezervorului... un moft, evident. Si la cererea soferului (sotia, ca a pus stapanire pe masina), camera pt mers cu spatele. Nu e centrata pt ca nu prea aveam unde sa o pun, dar e ok... macar sa vada distanta. Ambele camere sunt 70mai, cea de pe spate si filmeaza in mers.
    1 point
  4. Imi pare foarte rau sa aud ca o masina cu rulaj mic este pusa pe butuci . ba accident, ba probleme tehnice, pur si simplu unele masini sunt ghine. Sfatul meu este sa privesti spre alte orizonturi, din proprie experienta , pe termen lung este mai economic.
    1 point
  5. 227.000 km Schimat saibe injectoare, oringuri, saibe capac culbutori. Pentru un diesel arata foarte bine. Nici un fel de depunere.
    1 point
  6. A spus, ca a fost umpluta cu chit, nu indreptata. 😀 Vad ca au numai cinci stele pe Google, probabil date de ei sau poate or sti meserie, dar nu se implica, mai ales la masini vechi. Apropo, nici Andrei nu e vreo scula - din orice punct de vedere. Eu am fost o singura data si ultima, prin 2012. Pe Veseliei am fost si la un ITP, cu Mazda. Masina impecabila, dar m-au mintit spagarii ca nu ies noxele. Vrajeala, am pus-o pe stand, la reprezentanta (dupa schimb de distributie) si noxele au iesit, sa exagerez, de Euro 5. Cine se mai duce pe Veseliei?!
    0 points
  7. M-a mancat undeva ... Am venit, un fel de-a spune ... cu Naluca de la SB la Bucuresti. Motorul a mers ca dracu', nu am sarit de 90-100 pe Valea Oltului, iar Dealul Negru a fost de-a dreptul chinuitor. Spre Pitesti am inceput sa "vad voci" ... am auzit niste zgomote dincolo de trepidatiile mersului "in 3". Nu am fost destul de inspirat sa opresc, dar si asa, nu as fi avut prea multe de facut ... Am oprit pe Centura Pitestiului, in parcarea de dinaintea autostrazii vechi. Ce sa vezi soc si groaza ... lipsa severea de ULEI !!! Masina asta nu a consumat niciodata ulei... iar acum pareau sa lipseasca cel putin 2 litiri ! Noroc cu soata, care m-a secondat eroic cu Piulita al ei. Am lasat Naluca in parcare si am mers la Carrefour de unde am luat 2 litri de Mobil XE, 5-30. Odata reveniti la Naluca am constatat ca nu era suficient ... asa ca am mers cu agregat cu tot pana la Carrefour si am mai luat un litru. Buuuun ... Pe A1 am zis sa merg constant la 3000-3500, acolo erau trepidatiile motorului oarecum decente. Doar ca, pe la km. 65 ma suna Buflache (aka nevasta) ... vezi ca miroase rau rau de tot a ulei ars in urma ta (aici ar trebui sa spun ca sunt mandru, am mai format un/o motorhead) ... Oprit, verificat joja ... inca 2 litri de ulei volatilizati ! La benzinaria respectiva nu mai aveau Mobil 5-30 asa ca am luat 2 litri de Castrol 5-40, tot Dexos. Am venit spre casa in cautarea unui service Radacini (Opel), unde sper sa am o "recomandare solida". Ocolit prin Bolintin, Darvari, Domnesti, Bragadiru ... doar doar scap de blocaje ... Pentru ca deja motorul e in pioneze rau de tot ... Are momente in care moare la ralanti ... A fost o experienta dura, sa franezi cu piciorul stang in vreme ce te lupti cu dreptul sa nu iti moara motorul, din acceleratie. Masa mare, nu mai sunt din flmul asta... Pe CB, o groaza de surprize ... La Domnesti a fost decent, la Berceni, insa, a fost CRIMA ... si tot asa pana cand am intrat pe Splai. Overall, am ajuns in Bucuresti. Cumva :D. Deja m-am uitat dupa motor de schimb sau, cu parere de rau, dupa masina.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...