Gata, azi am luat problema in mana si am schimbat urmatoarele la gri:
Brate (bascule) fara bucsile din spate care erau inca bune, lemforder, am descoperit ca asta echipa original e46.
Tampoane motor meyle.
Bielete directie+capete de bara tot meyle + burdufuri febi.
Flanse amortizoare febi.
Aveam si bieletele antiruliu tot meyle, dar erau inca bune cele de pe masina.
Ca impresii, motorul nu mai vibreaza vizibil, nu placebo, cand am pornit am zis ca e benzina 🙂
Totodata am dat cadrul motor jos sa investighez un miros de motorina dar nu am avut ce sa investighez, e spoit tot de ulei/motorina peste tot si nu mi-am facut o parere clara, pare ca vine de sus, probabil nu mai etanseaza carcasa filtrului de ulei pe chiulasa, problema comuna la toate bmw-urile dupa o varsta.
O sa vad exact cand redesfac admisia sa ii schimb garniturile si sa renunt definitiv la clapete (swirl flaps), intre timp am vazut ca e umed pe la epurator/decantor sau cum se numeste separatorul ala de ulei/vapori de ulei, probabil garnitura s-a facut lemn.
Totodata pare ca umezeste pe la conductele injectoarelor la capatul dinspre rampa.
Pe data viitoare. Ah da, ca si pret total cred ca undeva pe la 2000 RON