Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/21/21 in all areas

  1. Cum ziceam, camera de pe panzer pe Epica. Capacul ala nu e chiar cel mai fix, sper sa nu vibreze camera in mers... vedem.
    2 points
  2. Pai cine a zis ca mai avea frane pe spate 😆
    1 point
  3. A venit prostia ,am montat-o si, surpriza, oring-ul de la quick release s-a cam facut patrat drept urmare pierdea pe langa. Cum nu am gasit niciunul de diametru corespunzator in nici o trusa am facut o "romaneasca", mastic pe stutz, lasat peste noapte si pare ca nu mai pierde. O sa am in vedere pe viitor daca nu tine, mi-am adus aminte ca atunci cand am schimbat radiatorul, ala nou avea si oring-uri in pachet si cred ca unul e ce trebuie, din pacate am uitat pe unde le-am pus. Ca o nota personala, prostie mai mare nu am vazut, ala care a inventat quick release-ul ar trebui sa moara in chinuri 🙂 . Un sistem total inutil, nu usureaza cu nimic, dimportiva, niste chestii care se pot strica in plus. Colierul este sfant. Mi-a venit si radiatorul de aer conditionat pentru aia rosie, cand termin cu asta o iau pe-aia la mana. Si la final o dovada ca nu exista motor ca la bemveu 😄, fara galerie de admisie si cu juma' de senzori deconectati nu aprinde check, nu vreau sa stiu cum se prezinta tehnic alea cu jumatate de bord aprins cand a mea nu zice nici psss. E drept ca la a doua pornire a aprins check 😄
    1 point
  4. Asaaa, cealata comanda (grosul) continea pe langa altele si urmatoarele: Kit saboti frana brembo 2 tamburi brembo 1 kit de montaj (arculete si alte acareturi) Drept urmare am schimbat pe spate tot. S-au curatat restul cat de cat, am mai bagat niste vaselina la rulmenti daca tot am desfacut si dupa schimbat lichid. Lichidul vechi era mai mult rugina decat lichid, cel mai probabil cel original din 96 🙂 Am rulat cam 1 litru pe ambele roti ca sa il scot cat de cat limpede. Urmeaza fata, comanda continea si u nset de placute ferodo premier, discuri am deja. revenim.
    1 point
  5. Cand am umblat pe acolo, am observat ca se umezise coltul plafonului, chiar sub antena... drept urmare vineri am desfacut antena (putin trasa in sus, ca nu iese de tot) si am bagat niste silicon. La final am finisat frumos, dar nu am mai facut poza. Sambata seara am spalat-o la jet si nu am mai vazut sa se umezeasca, sper ca am rezolvat problema.
    1 point
  6. aparent unul din amortizoarele de pe fata si-a dat ultima suflare in aceasta "iarna", mai exact cel de pe stanga, am observat-o in ultimul timp ca la orice denivelare luata in viteza masina are un comportament dubios, dar nu am avut timp de ea in perioada rece, si a tot amanat problema, la demontare am constatat cat de grav era amortizorul, si ce ciudat se comporta, pe compresie inca opunea rezistenta suficienta, dar pe revenire aproape 0. am optat pentru un set de KYB Ultra SR pe gaz, de care sunt multumit, deja au ~1000km din care 700km numai prin zone cu multe serpentine, şi chiar ma gandescsa sa schimb si spatele chiar daca este ok iar amortizoarele sunt inca in mintile lor...ramane de vazut, dupa ce mai pun ceva km pe astea. la capitolul frane, am avut norocul sa gasesc ca si pentru Nubira, aceeasi marca Italieneasca de discuri striate si perforate, pe care l-am imperecheat cu un set de placute ATE, discurile demontate sunt cele originale, care aveau ceva uzura dar isi faceau treaba, cu ocazia asta, am verificat frana de mana, cablaje, garnituri etc..aparent toate par sa fie ok. o alta problema aparuta in iarna, o foarte mica pierdere de antigel, pe la pompa auxiliara de apa, si spun mica pierdere pentru ca pierde doar cand porneste pompa respectiva, adica atunci cand decide ca miezul turbinei necesita racire, pe perioada ierni am avut pierderi doar cand vedea jar mult, si se incingea bine, acum odata cu cresterea temperaturilor pompa porneste mai des, din motive evidente, pierderea este acum cam de 50 100ml la 1000km, ramane sa invesitighez problema, dar sa se indrepte vremea, sa pot lucra lejer.
    1 point
  7. Nu exista controverse la acest capitol, SIGUR apar microfisuri mai devreme sau mai tarziu. Am avut pe MOS, am postat imagini cu fisurile mentionate. Am vazut acelasi comportament si pe Mertz-uri, nu de calitate este vorba in primul rand. Exista numeroase discutii pe net pe tema asta. Acum ,Textar e dintre "cei mari", sunt sigur ca recomanda schimbarea discurilor la al doilea schimb de placute. Ma gandesc ca, la DJ, asta ar insemna cam la 50.000km cel mult. Pana acolo estimez ca nu vor produce neplaceri, dar clar recomand inspectie serioasa la fiecare 10.000km In ceea ce priveste avantajele, nici astea nu sunt discutabile. La condus mai "tineresc", evacuarea rapida a gazelor rezultate in urma frictiunii si racirea mult mai eficienta practic inlatura efectul de fadding. Sa le uzezi cu placere 😈
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...