Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/23/20 in all areas

  1. Dupa cum stiti (sau nu 🙂 ) mi-am achizitionat inca un espero. Motivul? Este baza pentru visul meu dintotdeauna. 2 litri (c20le) in acte acelasi bloc ca c20xe de pe cel bej. Am zis sa ii fac topic separat fiindca se departeaza de cel bej si treaba deja devine serioasa 🙂 Ca sa nu mai repostez, detaliile de achizitie, bani/dotari le gasiti aici Pe scurt, verde (41L) automata (se va face manuala), interior piele cu incalzire, abs, airbag si restul de dotari standard de pe espero. Dintre operatiunile descrise dincolo, frana spate se va reface (nu sunt multumit de cea de mana, tine inegal rau si merge infranata stanga spate) oglinzile mi-au sarit ambele iar din suporti, trebuie sa gasesc alta metoda dar dupa ce termin cu fata. Asaa, gata cu amintirile, za news acum, am desfacut motorul, dat cutia jos, camasile arata excelent, din pacate volanta de 1.5 de pe aia visinie nu se potriveste pe arbore, va trebui sa desfac bejul sa iau volanta (sau sa gasesc alternativa mai ieftina, noua e destul de mult).
    1 point
  2. T-i aduc si pe ai mei? 😄
    1 point
  3. Continuam, am dat jos cutia manuala urmand sa pun automata. Din pacate volanta de 2.0 nu se potriveste pe arborele de 1.5 dar am gasit la radacini de cielo AT care ar trebui sa fie ce trebuie. In rest, convertizorul se potriveste in gaura centrala, cand vine volanta ar trebui sa fie in regula dpdv mecanic. Nu am intalnit chestii neprevazute si daca tot am umblat acolo am schimbat si simeringul mare de la arbore. La electrica e alta poveste dar toate la timpul lor. 🙂 Overall se face. La final cateva poze, inclusiv cu automata (am reusit sa o dau jos si pe-aia de pe verde) Aici in ultima poza se vede ca desi volanta de 1.5 si automata de 2.0 se portivesc la coroana si diametru, nu se potrivesc la gaura centrala si suruburi, la 1.5 centrala e un pic mai mare si suruburile putin mai aproape de centrul axului (radius mai mic).
    1 point
  4. Hi, englishman ! Fiu ratacit ... ! 😉 Flacara de veghe din dragoste de woo forum ne pilpiie in vene, bag seama ...
    1 point
  5. 36.000 km. Totul absolut perfect.
    1 point
  6. avand in vedere ca nu prea am gasit trimuri gri decat la preturi fabuloase, iar trimurile de pe usii se dau jos foarte greu am ales varianta colant (brushed aluminium), iar dupa 3h de munca, eu zic ca a iesit frumos, personal nu sunt fan interior cu insertii de lemn...dar daca asa am gasit-o, oricum mi-se pare mai tanara in interior acum. 😃 in rest, a primit revizia pe anul asta, plus bonus un schimb de ulei in cv, nu am apucat sa il fac pana acum si am zis ca ii prinde bine. am comandat si carenajul de sub podea pe partea dr, in 2 3 zile spre sa ajunga.
    1 point
  7. cu ajutoruli lui @AndreiCiprian albastrica a primit un set de etrieri fata de Leganza, pe care i-am restaurat si montat 😄 impresii numai de bine, chiar daca diferenta de piston este relativ mica, diferenta de franare se simte, iar in combinatie cu dicurile astea, frana a devenit mult mai ok. in rest benzina si julituri, doar ce mi-a cazut un geam pe stanga spate, vechimea isi spune cuvantul, efectiv plasticul sa copt si una din rolele de ghidaj s-a spart, iar geamul a ramas suspendat, noroc cu @mirceajo ca a mai avut o macara 😄🍻
    1 point
  8. Aham. Parca te vad pe la bursa cautind un ciuruc de cielo sa conduci si tu ceva ca de cind s-o acomodat d-na cu noua achizitie prinzi volanu' numa' cind ii dai luciu ! 😂
    1 point
  9. Stai sa se rezolve cu rezolutia, pana atunci asa au iesit, uite o mostra 🙂
    1 point
  10. S-au facut usile dar dintr-un motiv necunoscut pozele se incarca la o rezolutie foarte proasta, revenim
    1 point
  11. Asa arata franele pe spate. Urmeaza fata... Urmeaza pregatire de iarna: anvelope noi (probabil, doar fata) ulei, filtre, ceara, putin retus la vopsea si ... maruntisuri.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...