Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/22/20 in all areas

  1. a venit si vremea PCV ului care cica trebuie schimbat la 60000km... bine ca nu sa depasit limita decat cu 83000km 😂 din fericire nu a creat probleme, doar ca sistemul care este foarte complicat (la motoarele astea) si extrem de sensibil mentinand un echilibru din foarte multe puncte de vedere, nu a mai avut performantele sa le numesc NORMALE, si primul semn care mi-a dat de banuit, a fost faptul ca in momentul in care scoteam busonul de la ulei (dupa spusele cartii tehnice) trebuie ca motorul sa isi schimbe mersul destul de violent ca si cand ar da sa moara, doar ca la mine abia se schimba ceva, asa ca am dat comanda de una bucata PCV OEM si am bolduit pentru ca este un lucru foarte important sa fie de origine, chiar am avut o discutie cu cei de la firma importatoare care nu au stiut sa imi spuna pe ce producator vine piese, citez "vine originala VW" l-am intrebat de cand VW face piese... in fine discutia este lunga, multi oameni angajati pe principiul "noi muncim nu gandim" i-am spus ca o dau retur daca nu vine pe Hengst producatorul de origine al piesei respective, pentru ca fiind o piesa cautata tovarasi "coronari" au avut grija sa faca multe exemplare, care nu au stasurile valvelor din piesa tocmai ok, si dupa montaj, multi s-au plans de probleme. montajul este foarte rapid, cred ca sunt 10 suruburi plus indepartarea celor 2 bobine si cam atat, piesa montata este ultima versiune adica AH..sau asa sper sa fie ultima oricum difera putin, in prima faza dupa pornire doar a tinut ralantiul pe la 2000 vreo 10 secunde probabil pana sa adaptat sistemul la noua piesa, dupa care si-a revenit, prima parere dpdv al consumului, este ca am vazut pentru prima data 5.5 pe bord la mers constat in 3000rpm cu 80 90 km, si un consum la ora 7 30-8 seara in Firea town de 9.8 deci ceva sa intamplat(de bine) sunt curios la drum lung ce zice... cat despre putere boost face la fel deocamdata am facut doar vreo 60km prin oras asa ca nu am avut unde sa alerg prea tare, am avut doar un sprint mic pe centura dar mi-sa parut ca trage la fel.. adica bine..revin cu pareri dupa primul drum lung...oricum trebuia respectat intervalul de schimb, cel putin membrana principala era foaie de ceapa iar cealalta abia deschidea de cat de uzat era arcul si ce joc a prins.
    1 point
  2. Cablajul ii conectat OK, insa plutitorul la baza ii prevazut cu o cartela (asemanatoare celei de telefon) ce citeste volumul . Are un cod ce trebuie sa corespunda cu cel original altfel posibil sa dea eroare.Ii boala cunoscuta la cielo iar rezollvarea consta in, de la plin la plin asa zis. Mie imi face fente cind e full, atunci cade de tot iar dupa vreo 20km (cred) isi revine.Oricum, nu-i dau importanta, la fiecare plin resetez mini-kilometrajul iar la cel mult 400 km (450 chiar, in functie de traficul memorat) parcursi fac plinul, astfel tin evidenta.
    1 point
  3. Ieri am fost la dl. Misu, mecanicul care mi-a schimbat bucsele si prima data. Se vede din poze ca si astea de la Febi erau crapate ca dracu si efectiv vedeam cum vireaza masina din bucse cand luam maxim de volan stanga dreapta. Sper ca astea de la FAG sa fie mai bune, daca nu clar cumpar un lot de bucse Delphi si mi le schimb singur, m-am uitat cu atentie la mecanic ca sa vad ordinea exacta de desfacere: 1. Ridicat masina pe cris si data jos roata 2. bucsa spate - suruburile de pe caroserie si surubul care trece prin bucsa. 3. bucsa fata - scos surubul care trece prin bucsa 4. bagata o ranga mica si extrasa bucsa spate din caroserie 5. bascula se lasa in jos si se extrage bucsa spate 6. Pus totul la loc in ordine inversa. 7. Stranse bucsele cu bascula in pozitie de lucru (a ridicat fuzeta cu un cric).
    1 point
  4. Update: oferta celor de la Autohotz a fost de 575 lei bucsele bascula "semipline" Meyle, din care 250 manopera. Daca cu pretul bucselor sa zicem ca eram de acord, desi le gasisem cu 50 lei mai ieftin in alta parte, fix aceleasi, cu 250 lei manopera nu puteam fi de acord avand in vedere ca e treaba de maxim 30 minute cu totul, nu e nevoie sa dai bascula jos, sa depresezi etc. Asa ca am dat comanda de bucse FAG de la unii din Germania, 334 lei cu tot cu transport (50 lei cu livrare prin curier in Romania) si le montez la mecanicul care le-a pus si data trecuta, deci o sa imi ia probabil in jur de 100 lei pt montaj. Pe viitor, daca si astea noi cedeaza dupa 1-2 ani, atunci voi cumpara ieftinaciuni (Delphi sunt 80 lei) si am de gand sa mi le montez singur, procedura este simpla asa cum o ilustreaza mexicanul de mai jos (fix asa a facut si mecanicul meu, doar ca le-a strans la cuplu cu masina pe sol) :
    1 point
  5. Nu am auzit nimic oficial. Oricum din commenturile alea de la video erau in medie cam 5-6 de NU la un DA
    0 points
  6. 0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
 

×
×
  • Create New...