Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/31/20 in all areas

  1. nu stiu ce sa zic, eu anul trecut am participat, si am luat un voucher de 9000 si totul a durat cam din mai pana in septembrie.
    1 point
  2. Am sunat eu, personal, la Primaria MB in cursul zilei de Luni, deci am vesti calde direct de la sursa. Programul anterior a fost lansat in 2018, in 2019 au fost facute inscrierile si tot de atunci se fac verificarile de eligibilitate. In perioada Februarie-Aprilie 2020 vor fi eliberate voucherele pentru programul respectiv, abia apoi vor lansa noul program. In ceea ce ma priveste, sa stau 2 ani dupa o hartie pe care s-ar putea sa o folosesc, s-ar putea sa nu o folosesc, nu e de interes. Prea multa bataie de cap ! Pentru cei cu mai mai multa rabdare, probabil ca merita ... Pana la urma discutam de 4-5 salarii minime pe economie, in conditiile in care bunul despre care discutam nu mai are sanse multe sa circule prin centrul Bucurestiului ...
    1 point
  3. Fix asa arata si "namolul" de pe busonul de la diferentialul spate si cutia de transfer de la Captiva. La cutia de transfer l-am schimbat din nou dupa aprox 6 luni acum cu ambreiajul si deja era contaminat cu piritura fina, dar macar nu era negru. La cat costa uleiul (~150 lei pt cutie de transfer + diferential), eu cred ca o sa il schimb la maxim 2 ani.
    1 point
  4. pai e gata.. tot.. l am codat.. e o poza acolo.. are volum, telefon, meniul bc, next...
    1 point
  5. 1 point
  6. un mic retrofit volan calculator coloana highline, al meu suporta doar cruise si maxidot fiind midline si panglica airbag care are dor un fir in plus, care il puteam matrasi si eu, dar l-am primit bonus la volan asa ca sa fie primit operatiunea destul de simpla, volanul se da foarte usor jos, si la fel si electronica totul este plug and play si la indemana, mi-am facut si piticul asta...sa vedem ce mai urmeaza, printre altele daca tot am umblat in zona, aveam ceva ce mai jena, anume contactul electric care tine cheie pe pozitie...ACC..etc... era cam uzat si numai tinea pozitiile bine, asa ca l-am schimbat, cel original prezentandu-se bine dpdvd electric doar ca s-au tocit opritorii din el.
    1 point
  7. Revizie serioasa facuta la Naluca. M-am tinut de ce mi-am propus anul trecut, respectiv sa (imi) demonstrez ca se poate lua o masina SH fara sa fie nevoie sa bagi o galagie de bani in ea la scurt timp. Multe din chestiile schimbate nu erau chiar la limita insa mi-am propus sa fac un RESET la aproximativ 100.000km Pe langa consumabilele uzuale (ulei si filtrele de aer, ulei, polen) au fost schimbate si discurile si placutele de frana, fata-spate. Desi sistemul de franare este TRW, am facut o mare struto-camila. Nu am avut niciodata discuri Brembo, asa ca le-am bagat acum in schema. Placutele de fata sunt TRW, iar cele de spate GM. Aici am dat de o chestie foarte interesanta ... nu am reusit sa aflu care este producatorul real al placutelor GM. Uriase, atat discurile de fata cat si cele de spate. Etrierul cu doua pistoane de pe fata gestionaza o placuta imensa, in vreme ce, spatele este franat de un etrier normal si o placuta de-a dreptul minuscula (in comparatie cu cea de pe fata). Dupa numai cativa km inca nu s-a rodat sistemul, insa nu cred ca o sa imi produca emotii in oras in perioada urmatoare. Pentru lichid de frana am mers pe ATE Typ 200, putin peste SL6 din punct de vedere al temperaturilor ... adica OK din punctul meu de vedere. Tot cu ocazia asta s-a facut si prima revizie la Haldex si cutia de transfer. Aici lucrurile au fost putin cam razna. Din ce imi aduceam eu aminte, in manual scria ca revizia trebuie facuta la 100.000km. Realitatea din teren a fost de-a dreptul horror !!! In viata mea nu am vazut atata mizerie intr-un ulei, mare minune ca nu au aparut simptome de functionare aiurea ... Mult namol, span ... sper sa nu constat curand ca am intarziat prea mult cu revizia. In materie de uleiuri, la motor am ramas pe Liqui Moly, iar la Haldex si cutie de transfer s-au adunat Liqui Moly, Ravenol si uleiul specific de Haldex. S-a mai schimbat sonda lambda 1, deterioriata de niste baieti dibaci, nu mai conteaza in ce context ... In rest, masina sta foarte bine. Pe partea de suspensii si articulatii, la 105.500km nu sunt necesare interventii, sa vedem cat timp lucrurile raman asa. Toate sistemele sunt complet functionale, poate doar parbrizul lasa de dorit ... O sa mai ramana asa o perioada, mi se pare mie ca, de cand e spart, parca atrage mai putine pietre. Sunt aprope convins ca, daca as pune unul nou, in mai putin de 2 saptamani deja ar avea pistrui ...
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...